wiesz mam go dopiero od 2 tyg. wiec nie wiem jak to bedzie po zimie. Narazie chodziarts pisze:mi to wyglada na podobna produkcje co KM ... jest z nierdzewki ????? bo chyba nie, takze mysle ze to moze byc ostatnia zima w tym roku dla niego
Tlumik koncowy - jaki dobry?
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
- endo
- Post Mistrz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Dostalem odpowiedz z MG Motorsport:
1. Wersja nitowana .Blacha 0,8mm średnica poszycia 150mm. Kit środkowy o średnicy ukladu wydechowego. Końcówka o średnicy zewnętrznej do wyboru 80 lub 100mm. W komplecie wkladka wyciszająca i obejma montażowa. Cena 800zl
2. Wersja spawana- konstrukcyjnie taka sama jak nitowana lecz wykonana z blachy o grubości 1,6mm. Tu waga okolo 3,5kg. W komplecie również wkladka wyciszająca.
Cena 600zl.
Tlumik w wersji spawanej z podwójną końcówką kosztuje 700zl.
Wszystkie wykonane z blachy nierdzewnej żaroodpornej polerowanej.
Wcale to tak tanio nie wychodzi.. Co sadzicie na ten temat? Warto zainwestowac?
I jeszcze prosze o opinie na temat czegos takiego:
Zamiast tlumika środkowego najnowszy wyrób MG tzw.
strumieniowy tlumik sportowy montowany w miejsce tlumika środkowego. Cena 250zl także wykonany z nierdzewki.
Coz to takiego? Kolejna strumienica??
Dzieki za wszystkie odpowiedzi..
1. Wersja nitowana .Blacha 0,8mm średnica poszycia 150mm. Kit środkowy o średnicy ukladu wydechowego. Końcówka o średnicy zewnętrznej do wyboru 80 lub 100mm. W komplecie wkladka wyciszająca i obejma montażowa. Cena 800zl
2. Wersja spawana- konstrukcyjnie taka sama jak nitowana lecz wykonana z blachy o grubości 1,6mm. Tu waga okolo 3,5kg. W komplecie również wkladka wyciszająca.
Cena 600zl.
Tlumik w wersji spawanej z podwójną końcówką kosztuje 700zl.
Wszystkie wykonane z blachy nierdzewnej żaroodpornej polerowanej.
Wcale to tak tanio nie wychodzi.. Co sadzicie na ten temat? Warto zainwestowac?
I jeszcze prosze o opinie na temat czegos takiego:
Zamiast tlumika środkowego najnowszy wyrób MG tzw.
strumieniowy tlumik sportowy montowany w miejsce tlumika środkowego. Cena 250zl także wykonany z nierdzewki.
Coz to takiego? Kolejna strumienica??
Dzieki za wszystkie odpowiedzi..

- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
zes sie panie zabral za tlumik - idz po rozum do glowy i odloz na zawiasy (kola juz masz ladne)
calego tlumika za 250pln to sie chyba z nierdzewki zrobic nie da.. zapewne jest to jakiegos rodzaju strumienica z efektem tlumienia.. mysle, ze mozesz spodziewac sie glosniejszej pracy calego ukladu po montazu tego ustrojstwa zamiast tlumika srodkowego
a moze m-tech z silencerem? cena wg. gt to 450pln. race garage 7811480
albo remus racing line? opel corsa b od 725pln. to w fosabie.. http://www.fosab.com.pl
calego tlumika za 250pln to sie chyba z nierdzewki zrobic nie da.. zapewne jest to jakiegos rodzaju strumienica z efektem tlumienia.. mysle, ze mozesz spodziewac sie glosniejszej pracy calego ukladu po montazu tego ustrojstwa zamiast tlumika srodkowego
a moze m-tech z silencerem? cena wg. gt to 450pln. race garage 7811480
albo remus racing line? opel corsa b od 725pln. to w fosabie.. http://www.fosab.com.pl

- endo
- Post Mistrz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Tylko widzisz, ja 80% przebiegu robie w miescie, a wiesz jakie sa drogi w Warszawie, corsa c ma podobno seryjna zawieche o 33% twardsza od b, a oponki 50 tez troche robia i juz jest w miare twardo. Chetnie bym obnizyl zeby fajnie wygladala, ale boje sie, ze co chwila bede prostowal felgi albo wogole spieprze zawieszenie (ostatnio musialem wymienic sworzen wachacza na seryjnym zawieszeniu - kochane krawezniki..).!markos pisze:zes sie panie zabral za tlumik - idz po rozum do glowy i odloz na zawiasy (kola juz masz ladne)![]()
W tym miejscu wyraze swoj podziw dla arts'a, poklony!
Reasumujac jak juz kiedys bede mial silniczek troche zrobiony to pomysle o zawiasach - przy dzikiej mocy mojego obecnego potwora nie jest to jeszcze konieczne
No chyba, ze mi cos wczesniej odbije..

-
arts
- Forum Master
- Posty: 4329
- Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
- Lokalizacja: WPR ............
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
sam sobie sie dziwie :0 :0 :0 , ale obecnie idzie zima i ilosc dziur znacznie sie zwiekszy takze przesiadka bedzie na 14 na alumie lub 13 na stalowej...a 16 zazuce ponownie na wiosne
.. bede musial przejzec dokladnie zawieszke bo juz denerwuje mnie te stukanie i dobijanie, co sprawdzic i na co wzrucici uwage ??? sporo kosztuje ten MG myslem ze bedzie taniej :0
- endo
- Post Mistrz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Mam prosbe do posiadaczy TISa/EPC:
Czy moglby mi ktos sprawdzic jaka jest srednica rury wydechowej przy laczeniu z tlumikiem koncowym w corsie c (jesli taka informacja tam jest oczywiscie)? Bede wdzieczny
!
Wiem, wiem, zaraz ktos napisze, ze moge przeciez zmierzyc, tylko gdzies mi wcielo taki sprytny przyrzad jak suwmiarka, policzylem z obwodu, ale jakos dziwnie mi to wychodzi (chyba niedokladnie zmierzylem
)..
Z gory dzieki!!!
Czy moglby mi ktos sprawdzic jaka jest srednica rury wydechowej przy laczeniu z tlumikiem koncowym w corsie c (jesli taka informacja tam jest oczywiscie)? Bede wdzieczny
Wiem, wiem, zaraz ktos napisze, ze moge przeciez zmierzyc, tylko gdzies mi wcielo taki sprytny przyrzad jak suwmiarka, policzylem z obwodu, ale jakos dziwnie mi to wychodzi (chyba niedokladnie zmierzylem
Z gory dzieki!!!





