godz. ~1:30

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
kubelt
Swój
Posty: 708
Rejestracja: 22 wrz 2003, o 13:28
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kubelt »

wow pisze:i jakas pewna dobra baza...
Dobra baza... baza do czego? :D
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

wow pisze:ja powiem inaczej: gupi Obrazek gupi Obrazek gupi... Obrazek Obrazek Obrazek
można powiedzieć , że są dwie szkoły : albo pakujesz od razu co masz , albo robisz wszystko dopięte do każdej srubki. I chwała Ci za to że poszedłeś tą drugą drogą :)2
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

wow w ten sposub kombinujac masz wiecej pewnosc ze przy turbo sie nic nie wysra :grin:
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

kubelt pisze:Dobra baza... baza do czego? :D
heh :) po doswiadczeniach z malym 1.4 potworkiem na pewno nie pojde juz w modyfikacje atmosferyczne, dlatego xe posluzy jako baza do turbo po pewnym czasie pewnie...
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

AdamXXL pisze:można powiedzieć , że są dwie szkoły : albo pakujesz od razu co masz , albo robisz wszystko dopięte do każdej srubki. I chwała Ci za to że poszedłeś tą drugą drogą :)2
ach... :oops: czas nie goni, wiec jakos mozna to powoli robic... dlatego ta druga droga... i dlatego tez nie chce zapomniec o niczym i zrobic to naprawde dobrze od podstaw i porzadnie, do ostatniej srubki jak mowisz... dlatego prowadze konsultacje z Rav'em ktory przeszedl ostatnio generalke xe i dlatego sam ostro sprawdzam i dopisuje do listy coraz to nowe rzeczy... licze, ze uchroni mnie to przed czyms niespodziewanym...
arts pisze:wow w ten sposub kombinujac masz wiecej pewnosc ze przy turbo sie nic nie wysra :grin:
cicho na to licze...
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
cyberpooh
Weteran
Posty: 1186
Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: cyberpooh »

wow pisze:
kubelt pisze:Dobra baza... baza do czego? :D
heh :) po doswiadczeniach z malym 1.4 potworkiem na pewno nie pojde juz w modyfikacje atmosferyczne, dlatego xe posluzy jako baza do turbo po pewnym czasie pewnie...
pelna seria :-P :-P :-P
Post powered by E46 150KM 330Nm :D Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe

STOP Ciotom Drogowym
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

fakin qrwa guwno szit! ja tez nie chce pozostac atmosferyczny! :placz:
Obrazek
Poli
Nowy
Posty: 236
Rejestracja: 6 wrz 2003, o 13:13
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Poli »

az niemoge sie doczekac az to wszystko zacznie jezdzic
śmigaczo-fruwacz
Awatar użytkownika
sierak
Weteran
Posty: 1551
Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: sierak »

No wowik jakoś mnie to nie dziwi że tyle wymieniasz ... to u Ciebie normalka i na tym to wszystko polega żeby było szybko ale dobrze i bezpiecznie a nie szykbo ale jakbyś granatem jeździł :-D . Oby tak dalej i trzymam mocno kciuki.
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

cyberpooh pisze:pelna seria :-P :-P :-P
:-P ale to wszystko nie od razu... jak mi sie juz znudzi moc z xe bede pewnie szedl dalej... na ten sezon raczej sie jeszcze nie sturbie... nie sadze zeby rozsadek dal na to przyzwolenie ;)
!markos pisze:fakin qrwa guwno szit! ja tez nie chce pozostac atmosferyczny! :placz:
pssssst, pssssst sie zachciewa ;) nie dziwie sie... to dosc sluszna droga do srednio-wyzszych mocy zachowujac uzywalnosc na codzien... eeech... zapominales dodac ze tez nie chcesz byc 1.4... bo przeciez uturbiwszy 1.4 dojdziesz do 150km max pewnie... co prawda bedziesz robil xe jak bedziesz chcial bo momentu pewnie bedziesz mial wiecej, ale chyba chodzi o jakas wieksza moc, right?
Poli pisze:az niemoge sie doczekac az to wszystko zacznie jezdzic
ja powoli tez... patrze na ta zimowa wersje corsy na okropnych kolach z malym silnikiem, brzydkim brudnym lakierem i na seryjne clio 2.0 170 ps z drugiej i juz mi sie chce... juz mi sie chce tez byc 2.0 ;)
sierak pisze:No wowik jakoś mnie to nie dziwi że tyle wymieniasz ... to u Ciebie normalka i na tym to wszystko polega żeby było szybko ale dobrze i bezpiecznie a nie szykbo ale jakbyś granatem jeździł :-D . Oby tak dalej i trzymam mocno kciuki.
szybko, szybko, szybko... tak wlasnie :) bezpiecznie.. bez dwoch zdan... nic sie nie moze wysrac bez mojego pozwolenia! ;)
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

wow pisze:pssssst, pssssst sie zachciewa ;) nie dziwie sie... to dosc sluszna droga do srednio-wyzszych mocy zachowujac uzywalnosc na codzien... eeech... zapominales dodac ze tez nie chcesz byc 1.4... bo przeciez uturbiwszy 1.4 dojdziesz do 150km max pewnie... co prawda bedziesz robil xe jak bedziesz chcial bo momentu pewnie bedziesz mial wiecej, ale chyba chodzi o jakas wieksza moc, right?
wlasnie niekoniecznie.. 150 koni w tak lekkim samochodzie calkowicie mnie satysfakcjonuje. nie mam apetytu na 300 konnego potwora, bo to juz przesada na tak lekkie auto. ja jestem weight freak, wiec w dalszym ciagu przekonuje mnie niezmieniona waga samochodu (rozklad masy przod tyl!) przy pozostaniu przy 14xe. ten 2 litrowy big block jakos mnie przeraza.. z drugiej strony to chyba jednak najtansza metoda na skok mocowy do 150 koni.. ja jednak jestem alternatywmy w wielu rzeczach, ktore robie - podejrzewam wiec, ze jak pan geko opatentuje juz swoj wynalazek to bede jedna z pierwszych osob, ktore do niego zadzwonia z zapytaniem o cene i najblizszy wolny termin na custom robote "x14xe turbo" :oko:

no a psssssssssyk musi byc 8-) przyrzeklem sobie, ze ktorys moj samochod bedzie robil psssssssst i moze bedzie to wlasnie ten. w kazdym razie bardzo bym chcial, zeby to byl wlasnie ten samochod, bo jakos go ogromnie polubilem :grin:
Obrazek
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

!markos pisze:wlasnie niekoniecznie.. 150 koni w tak lekkim samochodzie calkowicie mnie satysfakcjonuje.
ta... jasne :-P myslisz ze to duzo? zrob to i pogadamy miesiac pozniej ;)
!markos pisze:ja jednak jestem alternatywmy w wielu rzeczach, ktore robie
a to poniekad prawda ;)
!markos pisze:no a psssssssssyk musi byc 8-) przyrzeklem sobie, ze ktorys moj samochod bedzie robil psssssssst i moze bedzie to wlasnie ten. w kazdym razie bardzo bym chcial, zeby to byl wlasnie ten samochod, bo jakos go ogromnie polubilem :grin:
nie musze chyba mowic, ze i ja bym chcial zeby to byl wlasnie ten... :) i jak tylko bede mogl pomoc pomoge...
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

...a w moim xe robie tez panewki glowne... a co mi tam ;)
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
cyberpooh
Weteran
Posty: 1186
Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: cyberpooh »

wow pisze:...a w moim xe robie tez panewki glowne... a co mi tam ;)
niedlugo wyjdzie tak ze kupisz tyle czesci ze zlozysz nowy silnik z nich a tamten wyrzucisz :)
Post powered by E46 150KM 330Nm :D Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe

STOP Ciotom Drogowym
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

cyberpooh pisze:niedlugo wyjdzie tak ze kupisz tyle czesci ze zlozysz nowy silnik z nich a tamten wyrzucisz :)
;) nie no... blok i kupa rzeczy zostaje z tamtego... to tylko taki osprzet... ;) chcialem jeszcze pompe oleju rozbierac, ale jacek chojnacki stwierdzil ze juz przeginam palke zdeka i nie az takiej koniecznosci...
c20rsa, czlowieku meeen!
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: REN »

wlasnie niekoniecznie.. 150 koni w tak lekkim samochodzie calkowicie mnie satysfakcjonuje
nawet nie wiesz w jakim jestes bledzie :-D
mi sie juz do tego stopnia poprzestawialo, ze 200 czy 300 nie ma roznicy, wszystko MALO!! :-D
c20mboT
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

oj chlopaki, ja jestem raczej zdrowy :-P

poza tym jezdze swoja corsa juz 2 lata i jazda przynosi mi niezmiennie duza radoche. przy calych 90 koniach jestem w dalszym ciagu ciut szybszy niz spora czesc samochodow poruszajacych sie po naszych drogach.. i dalej satysfakcja z jazdy jest czasem ogromna, czasem mniejsza. nie mam ambicji na 200 koni. mam ambicje na doladowanie i pssyk. radocha jaka przyniesie mi moj maly samochodzik jak bedzie robil psyk i bedzie DUZO szybszy niz polowa samochodow w polsce calkowicie mi wystarczy. sama wymiana zawieszenia nie daje mocy, prawda? ale zdecydowanie poprawia osiagi. samochod zmienil sie nie do poznania. niedlugo minie rok od wymiany zawiasow a apetyt nie urosl. nudny jestem? nieeeeeeee.. mnie wyscigi na 400m nie jaraja tak jak jazda kreta droga i techniczne kruczki, ktorych dopiero zaczynam sie uczyc.

wszystko powoli. najlepiej jak naucze sie wszystkiego majac 90 koni i potem dopiero wsiade do 150 konnego bolida :oko: taka mysl nastraja mnie ogromnie pozytywnie!

ps.: chyba zarazilem sie historia z initial d :grin: taki maly slaby samochodzik, a loi dupe innym mocniejszym :-P
Ostatnio zmieniony 2 gru 2003, o 23:25 przez !markos, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

!markos pisze:oj chlopaki, ja jestem raczej zdrowy :-P

mnie wyscigi na 400m nie jaraja tak jak jazda kreta droga i techniczne kruczki, ktorych dopiero zaczynam sie uczyc.

wszystko powoli. najlepiej jak naucze sie wszystkiego majac 90 koni i potem dopiero wsiade do 150 konnego bolida :oko: taka mysl nastraja mnie ogromnie pozytywnie!
tak markos bo mi sie zdaje ze to jest najwieksza zajawka :-D
nie ma to jak kreta droga w górach no nie :D
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kristo »

Jak już zachaczamy o temat T, to jaki powinien być stopień sprężania silnika odprężonego pod turbo?
Obrazek
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

kristo pisze:Jak już zachaczamy o temat T, to jaki powinien być stopień sprężania silnika odprężonego pod turbo?
to zależy ile chcesz go doładować. Jeśli max 0,5bar to i bez odprężania można. Jeśli jednak koło 1-1,5 to stopień sprężania pewnie koło 7,5-8. Jednak chyba lepszym wyjściem przy małym doładowaniu byłby kompresorek np. jak w polo G40
Jedrus
Swój
Posty: 545
Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Jedrus »

!markos pisze:
wow pisze:pssssst, pssssst sie zachciewa ;) nie dziwie sie... to dosc sluszna droga do srednio-wyzszych mocy zachowujac uzywalnosc na codzien
no a psssssssssyk musi byc 8-) przyrzeklem sobie, ze ktorys moj samochod bedzie robil psssssssst i moze bedzie to wlasnie ten. w kazdym razie bardzo bym chcial, zeby to byl wlasnie ten samochod, bo jakos go ogromnie polubilem :grin:
Hehe a ja mam turbo i jakoś nie chce robić psssyt :)
Nie ma to jak dobra atmosfera, zawias i RWD. I wtedy jest kolego Markos fun na prostej drodze.
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) :)
CTM#119
kubelt
Swój
Posty: 708
Rejestracja: 22 wrz 2003, o 13:28
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kubelt »

Jedrus pisze:Hehe a ja mam turbo i jakoś nie chce robić psssyt :)
Ja tez mam i mi tez nie robi. Ale moze robic u nas po wymianie zaworka :D Jesli sie myle to mnie poprawcie, ale wydaje mi sie ze to zawor upustowy robi takie pssst, dobrze mysle?
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

moj topic ;) sio ;)

kiddin' oczywiscie... piszcie piszcie... :)
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

!markos pisze:oj chlopaki, ja jestem raczej zdrowy :-P
talk to the hand... :lol:
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

bylem w nadarzynie dzis... zapadly kluczowe decyzje...

sprawdzilem... moja glowka jest z tych twardych ks'ow... pompa oleju rowniez zostala sprawdzona i jest praktycznie nietknieta (jak z reklamy mobil'a), wszystkie rzeczy ktore sa do wymiany zostaly juz ocenione i spisane... silnik bedzie profi przygotowany... a glowica... a glowica... zostanie przygotowana zgodnie ze specyfikacja a-grupy :zakrecony: slowem dlubiemy panowie :)
c20rsa, czlowieku meeen!
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

no no
UcHO
Weteran
Posty: 1369
Rejestracja: 25 paź 2002, o 20:04
Lokalizacja: Białystok / Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: UcHO »

dobra wow'ik wiem że o kosztach się nie dyskutuje w takiej sprawie, ale czytając to wszystko, to rzeczywiście czy kupno nowego silnika nie było by rozwiązaniem tańszym...?? Pozdrawiam :)
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

nowy c20xe to wydatek 20tys tak twierdzi kilka aso w warszawie
wiec nie bardzo 8-)
Budzio
Swój
Posty: 831
Rejestracja: 26 paź 2002, o 16:20
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Budzio »

wow i ren mam wsumie do was(i nie tylko ) pytanie czy po swapie rejestruja fure jako skladaka. Jak tak to przy sprzedazy kich na maxxxa
:-( :placz2:
..::CTM#117::..
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

z tego co wiem to masz adnotacje ze silnik zostal zmienniony
Składaków juz w tym kraju nie ma ............... teoretycznie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”