Ciekawe kto następny.....

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
UcHO
Weteran
Posty: 1369
Rejestracja: 25 paź 2002, o 20:04
Lokalizacja: Białystok / Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: UcHO »

!markos pisze:nic nie daje, wieksze niz 45 slabo mieszcza sie tam na dole :-P
u mnie 47 się mieści :oops:
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

Z tego co pamientam to pedał gazu mozna regulować
ja z koli ma go na maksa do dołu bo go nie uzywam a wydoniej
siedzieć z wyprostowanymi nogami
minusem bedzie to ze pod koniec bedziesz chał bardziej wdepnąć
a tu nie bedzie co , a jak przegniesz to peknie linka
albo tak jak muwi ENDO , dajemy nakładke
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

wensze dojechaly :-D
c20rsa, czlowieku meeen!
kubelt
Swój
Posty: 708
Rejestracja: 22 wrz 2003, o 13:28
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kubelt »

wow pisze:wensze dojechaly :-D
Pokaz fotke :D
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

prosze:

Obrazek

ladne, prawda? :oko:

te akurat moje, ale wow ma takie same.. kurde, w sumie to bedziemy mieli identyczne heble (oprocz zaciskow - wow astra gsi, ja vectra 2.0) :grin:
Obrazek
Awatar użytkownika
cyberpooh
Weteran
Posty: 1186
Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: cyberpooh »

hmm...kable jak kable ;P wygladaja jakby byl zrobione z silikonu :P
Post powered by E46 150KM 330Nm :D Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe

STOP Ciotom Drogowym
kubelt
Swój
Posty: 708
Rejestracja: 22 wrz 2003, o 13:28
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kubelt »

!markos pisze:ladne, prawda? :oko:
Ladne :D
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

AZ SZKODA JE ZAKLADAC, LADNIUTKIE :grin:
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

hehe, dopiero jak sie zalozy z nowymi heblami to bedzie ladnie :grin:

spodziewam sie w tej kombinacji conajmniej KROTKICH hamowan 8-)
Obrazek
Corstek
Nowy
Posty: 448
Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Corstek »

Markos i WoW, a co z cisnieniem (to co ci Smasher E30 napisal) nie trzeba bedzie pompy wymieniac?
B x14sz
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: REN »

nie trzeba
c20mboT
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

Jak wymienisz pope na wiekszą to dopiero bedą kłopoty z blokowanie kół
Awatar użytkownika
pirat
Forum Master
Posty: 3105
Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
Imię: Paweł
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: pirat »

!markos pisze: btw. musze koniecznie cos zrobic z pedalem gazu, bo nie moge redukowac z miedzygazem... z dupy :( ma ktos pomysl? nawet jak max. gleboko wcisne hample to dalej mam za daleko do gazu, zeby kopnac go ktorakolwiek czescia stopy..
Markos w dzisiejszym Metrze byl opisany pedal gazu-hamulca w jednym. Srudstopiem wciskasz gaz, a pieta hamujesz. Moze to bedzie w przyszlosci jakies rozwiazanie :oko:
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

i tu mam putanko do znawcow

znalazlem u siebie w niezlej cenie zaciski od astry II i sa sporo wieksze od moich nie wiek jaki byl tam silnik ale wydaje mi sie ze 256 mm wejdzie na spoko
moze ktos powiedziec czy takie zaciski i jarzma z astry II by podeszly do mnie i od jakih wersji silnikowych ....
z gory dzieki pozdrowka
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

nie ma wejdzie/nie wejdzie. jesli w astrze 2 byly tarcze 256x24 to jest duze prawdopodobienstwo, ze bedzie pasowac. jesli nie, to nijak ich tam nie upchniesz. pasuja napewno od astry gsi i od vectry a 2.0 (te drugie jeszcze nie spraawdzone, ale mam nadzieje, ze zadziala wszystko jak trzeba) :oko:
Ostatnio zmieniony 20 mar 2004, o 14:42 przez !markos, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

Nie chciał bym wprowadzać zamieszania ale astra 2 ma piaste
na 5 śrub czyli jest to 110 a nie tak jak w 4 śrubowej 100

Ale chyba markos ma racje ze jak to jest 256 to nie ma ze boli


P.S. Heble juz zajebongo chodzą :grin: :grin: :grin:
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

nie jest to oczywiscie jakis wyznacznik, ale mozesz sobie tu poszukac co ma 256x24: http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=63082
tu masz wyjasnienie opisow: A wysokosc tarczy, B srednica otworu, C to liczba otworow w tarczy.
Obrazek
Corstek
Nowy
Posty: 448
Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Corstek »

Tez bym sobie zamontowal i to do 60konikow, bo i tak by sie przydala, ale pewnie jesli gdzies juz znajde takie cale tarcze, zaciski i jarzma to pewnie z jakiegos nie pewnego zrodla, jakiegos szrota np., to nie bede montowal tak od razu, bo to heble jednak i sie troche boje, i tu pytanko:

ile kosztuje regeneracja takiego zestawu i wymiana tloczkow i uszczelek?
Czy moze da sie to wszystko rozebrac i zdiagnozowac elegancko?
Na czym wogole polega regeneracja hamulcy?
B x14sz
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

tloczkow wymienic sie nie da z bardzo prostego wzgledu: nie da sie ich kupic jako czesci zamiennej (chyba, ze jakis szrot).

zaciski regenereuje sie bardzo latwo - trzeba kupic nowy komplet uszczelek i kolnierzykow do tloczkow, oddac do kogos, kto sie na tym zna i po sprawie :oko:

koszt zestawu uszczelek to ok 50pln (jesli dobrze pamietam).

po rozlozeniu zaciskow mozna je latwo zdiagnozowac: jesli na tloczkach sa jakies powazniejsze wzery, rdza, albo jakies inne uszkodzenia, ktore naruszaja ich gladka powierzchnie to teoretycznie powinny sie kwalifikowac do smietnika. jeden moj tloczek w zasadzie powinien sie nadawac do wywalenia, ale przeszlifowalem go papierem 320, potem 400 na lustro i mam nadzieje, ze bedzie dzialalo dobrze.
Obrazek
Corstek
Nowy
Posty: 448
Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Corstek »

Dzieki, za taka odpowiedz i jeszcze tak szybko...

Z tym tloczkiem tak wyskoczylem, bo ostanio w TVNturbo w garazu, opowiadali jak wymienic tloczek (ogladalem koncowke, wiec moze to bylo tylko wyjecie, cos zrobienie posmarowanie i wlozenie spowrotem, ale nie sadze, to bez sensu) sproboje zlokalizowac AUTO-tim i tam sie zapytam o czesci, bo wymieniac stary tloczek na stary to...
B x14sz
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

czy stary czy nowy nie ma to zadnego znaczenia. to sie nie zuzywa - wazne, zeby byl gladki. wtedy bedzie dzialac na 100%.
Obrazek
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: REN »

w tvn turbo wymieniali uszczelki i kolnierzyk a do tego trzeba wyjac tloczek
c20mboT
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”