REWOLUCJA....

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
UcHO
Weteran
Posty: 1369
Rejestracja: 25 paź 2002, o 20:04
Lokalizacja: Białystok / Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: UcHO »

Zielony kolorek jest dobry, syfu nie bedzie, jak mcham porośnie to przynajmniej nie bedzie widac :-P :oko:
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

jak dla mnie kolor fatalny.. wolalbm wyczyscic, odrdzewic i zostawic niepolakierowany.. szczegolnie nieudane jest polaczenie niebieskiego, zielonego i pomaranczowego w jednym miejscu..
Obrazek
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

waleczek 296 i duze zawory... no ladnie... powiem tak: samochod bedzie malo kulturalny... :) obstawiam spalanie na poziomie 15-20 litrow na 100 w miescie, ale bedzie zajebiscie. przydaloby sie przesunac w gore ogranicznik obrotow i doprezyc glowice o ile jeszcze nie jest to zrobione.

achas, plucie ogniem przy schodzeniu z obrotow gwarantowane (chyba, ze ciagle jest katalizator... jesli jest to i tak nie przezyje dlugo z pewnoscia)...
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
=JUHol=
Weteran
Posty: 1387
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Toruń
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: =JUHol= »

wow pisze:waleczek 296 i duze zawory... no ladnie... powiem tak: samochod bedzie malo kulturalny... :) obstawiam spalanie na poziomie 15-20 litrow na 100 w miescie, ale bedzie zajebiscie. przydaloby sie przesunac w gore ogranicznik obrotow i doprezyc glowice o ile jeszcze nie jest to zrobione.

achas, plucie ogniem przy schodzeniu z obrotow gwarantowane (chyba, ze ciagle jest katalizator... jesli jest to i tak nie przezyje dlugo z pewnoscia)...
katalizatora nie ma :-D a co do ogranicznika obrotow to jest taki plan ale jednoczesnie obawa o silnik :-? no i skrzynie biegow....
Obrazek
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

bez przesuniecia ogranicznika nie wykorzystacie tego co najlepsze z tego walka... trwalosc silnika hmm... mysle, ze na 7500 mozecie bez obawy przesunac, natomiast wyzej to w zaleznosci od stanu silnika... jego zuzycia, potencjalnych luzow w ukladzie korbowym... dwulitrowy ecotec ukrecil seryjny wal dopiero przy 8200rpm z tego co pamietam. a skrzynia... moment zabija skrzynie, nie moc... wiec o skrzynie nie martwilbym sie...
c20rsa, czlowieku meeen!
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

a czy np: przy walkach 256 stopni trzeba doprezac glowice i zakladac regulowane kola czy wystarczy je zalowyc i dobrze wystroic samochod? :oko:
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

1. walki 256 w 16v to nie to samo co walek 256 w 8v, tym niemniej...
2. do kazdych ostrzejszych od seryjnych walkow dobrze jest doprezyc glowice i wypadaloby to zrobic
3. regulowane kola to zupelnie inna bajka tez... nie ma zupelnie zadnej zaleznosci miedzy walkiem, a koniecznoscia montazu regulowanych kol. regulowane kola mozna zalozyc do seryjnych walkow, przeprowadzic regulacje i zoptymalizowac przebieg mocy. w 20xe regulacja na kolach przynosi calkiem fajne wyniki przy obrotach mocy maksymalnej. tak wiec koniecznosci regulacji walkow nie ma, moze to tylko pomoc... w koncu walki sa tak zrobione zeby dzialaly dobrze juz przy zalozeniu ich jak fabryka kaze...
4. wystroic - zawsze! seryjna elektronika nie jest w stanie ogarnac takich stanow jakie wystepuja w silniku na nieseryjnych walkach...

reasumujac: mozna spokojnie zalozyc walki i je stroic elektronika bez regulacji na kolach, ale przy doprezeniu glowicy. ja osobiscie od razu zrobilbym tez port polish glowicy...
c20rsa, czlowieku meeen!
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

tak tez myslalem ale po niedzielnej rozmowie wybijam sobie walki z glowy :oko:
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”