koles dopiero mi odposcil jak ciolem po wewnetrznej zakretu i bal sie ze sie rowale o tego tira co walil z naprzeciwka (wiem jestem porypany zdaje sobie z tego sprawe i nie chelpie sie tym tylko nie umiem walczyc z moja zawzietoscia
corsa 1,5 DT
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
-
shreek
- Swój
- Posty: 796
- Rejestracja: 4 sty 2004, o 11:47
- Lokalizacja: krakow - kryspinow
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
corsa 1,5 DT
ale apropo diselkow wlasnie dzisiaj sie scigalem z corsa B 1,5 DT luuuuuuuudzie to ma 67 koni ale jaki moment :0 :0 :0 :0
koles dopiero mi odposcil jak ciolem po wewnetrznej zakretu i bal sie ze sie rowale o tego tira co walil z naprzeciwka (wiem jestem porypany zdaje sobie z tego sprawe i nie chelpie sie tym tylko nie umiem walczyc z moja zawzietoscia
) w sumie to jest turbo dieselek ale mialem opad szczeny bo gdyby koles nie odpuscil to bym go nie obszedl nigdy....
koles dopiero mi odposcil jak ciolem po wewnetrznej zakretu i bal sie ze sie rowale o tego tira co walil z naprzeciwka (wiem jestem porypany zdaje sobie z tego sprawe i nie chelpie sie tym tylko nie umiem walczyc z moja zawzietoscia
- endo
- Post Mistrz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
1.7TD 82KM
Silnik ten został opracowany wspólnie z firmą Isuzu i pochodzi z Corsy 1.5TD. W Astrze stosowany od grudnia 1991. Jest to silnik 8-zaworowy, z turbodoładowaniem, z wałkiem rozrządu w głowicy, napędzanym paskiem zębatym, posiada komorę wirową w głowicy oraz tradycyjny napęd zaworów, przez płytki regulujące luz zaworów. W układzie zasilania zastosowano rozdzielaczową pompę wtryskową z automatycznym przyspieszaczem zimnego rozruchu oraz dwustopniowe wtryskiwacze Pintaux, które podają paliwo strumieniem głównym i bocznym, w zależności od obciążenia silnika. Elektronicznie sterowane urządzenie podgrzewania wstępnego reguluje czas włączenia świec żarowych w zależności od temperatury silnika oraz prędkości obracania wału korbowego. W celu ograniczenia skłonności do dymienia podczas jazdy w górach wprowadzono automatyczny kompensator wysokości geograficznej, który w przypadku rozrzedzonego powietrza zwiększa prędkość obrotową turbosprężarki. Dzięki temu silnik zasysa stale taką samą masę powietrza i nie wykazuje spadku mocy. W układzie korbowo-tłokowym znajdują się osobne dysze natrysku oleju, które podają olej pod ciśnieniem do wnętrza tłoków, zapobiegając przegrzewaniu się tych części silnika. Przed nadmiernym nagrzewaniem sie silnika chroni dodatkowo wodna chłodnica oleju silnikowego. Wodą jest również chłodzona turbosprężarka, napędzana gazami spalinowymi. Aby zapewnić dopływ do cylindrów możliwie dużej masy powietrza zastosowano powietrzne chłodzenie powietrza doładowującego do temperatur nie przekraczających 70 stopni Celcjusza. W układzie wydechowym jest zamontowany nieregulowany katalizator utleniający, który redukuje stężenie w spalinach związków CO i CH o 70% oraz cząstek stałych o 20-25%.
Oznaczenie silnika TC4EE1.
Pojemność 1686 ccm
Średnica cylindra 79,0 mm
Skok tłoka 86,0 mm
Moc maksymalna 82KM (60kW)
przy 4400 obr/min
Moment obrotowy maks. 168Nm (17,1kgm)
przy 2400 obr/min
Stopień sprężania 22,0
Prosze

Silnik ten został opracowany wspólnie z firmą Isuzu i pochodzi z Corsy 1.5TD. W Astrze stosowany od grudnia 1991. Jest to silnik 8-zaworowy, z turbodoładowaniem, z wałkiem rozrządu w głowicy, napędzanym paskiem zębatym, posiada komorę wirową w głowicy oraz tradycyjny napęd zaworów, przez płytki regulujące luz zaworów. W układzie zasilania zastosowano rozdzielaczową pompę wtryskową z automatycznym przyspieszaczem zimnego rozruchu oraz dwustopniowe wtryskiwacze Pintaux, które podają paliwo strumieniem głównym i bocznym, w zależności od obciążenia silnika. Elektronicznie sterowane urządzenie podgrzewania wstępnego reguluje czas włączenia świec żarowych w zależności od temperatury silnika oraz prędkości obracania wału korbowego. W celu ograniczenia skłonności do dymienia podczas jazdy w górach wprowadzono automatyczny kompensator wysokości geograficznej, który w przypadku rozrzedzonego powietrza zwiększa prędkość obrotową turbosprężarki. Dzięki temu silnik zasysa stale taką samą masę powietrza i nie wykazuje spadku mocy. W układzie korbowo-tłokowym znajdują się osobne dysze natrysku oleju, które podają olej pod ciśnieniem do wnętrza tłoków, zapobiegając przegrzewaniu się tych części silnika. Przed nadmiernym nagrzewaniem sie silnika chroni dodatkowo wodna chłodnica oleju silnikowego. Wodą jest również chłodzona turbosprężarka, napędzana gazami spalinowymi. Aby zapewnić dopływ do cylindrów możliwie dużej masy powietrza zastosowano powietrzne chłodzenie powietrza doładowującego do temperatur nie przekraczających 70 stopni Celcjusza. W układzie wydechowym jest zamontowany nieregulowany katalizator utleniający, który redukuje stężenie w spalinach związków CO i CH o 70% oraz cząstek stałych o 20-25%.
Oznaczenie silnika TC4EE1.
Pojemność 1686 ccm
Średnica cylindra 79,0 mm
Skok tłoka 86,0 mm
Moc maksymalna 82KM (60kW)
przy 4400 obr/min
Moment obrotowy maks. 168Nm (17,1kgm)
przy 2400 obr/min
Stopień sprężania 22,0
Prosze

-
shreek
- Swój
- Posty: 796
- Rejestracja: 4 sty 2004, o 11:47
- Lokalizacja: krakow - kryspinow
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
drogi hiv: ja ma francowa te $%#^%$@^@ - x14sz ktore wyzej sie na prostej nie rozpedzi jak 170 czasem 180 z gorki i nie utrzyma tego ..
pozatym nie zaskoczyl mnie diesel tylko turbodiesel ktory ma o 7 kucy wiecej ode mnie i zarabisty moment przez turbo i sam fakt diesla
ale wyrablaem go bo kolo zdygal!
pozatym nie zaskoczyl mnie diesel tylko turbodiesel ktory ma o 7 kucy wiecej ode mnie i zarabisty moment przez turbo i sam fakt diesla
ale wyrablaem go bo kolo zdygal!
- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Qomo nie sugeruj sie pochlebstwami na temat tego silnika. Miałem okazję nim jeżdzić, znam gości którzy mają na tym corsę i astrę i każdy powtarza "NIE WARTO"(mimo iż trochę koni jest). Po prostu Isuzu się nie popisało...
@shreek
Diesel to diesel, nawet jak ma turbinę
Dlatego tak napisałem!
@shreek
Diesel to diesel, nawet jak ma turbinę
Ostatnio zmieniony 6 maja 2004, o 00:12 przez Hiv, łącznie zmieniany 1 raz.
Może znów corsa...