Wiązka silnika i ECU x14xe x16xe
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
komputery sa inne z tego co wiem...
a wiazka chyba taka sama
...chyba 
a wiazka chyba taka sama


Post powered by E46 150KM 330Nm
Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym

Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
były pewne różnice w wiązce przed 96 i po . ale x14xe i x16xe to praktycznie to samo. niewykluczone że kompy te same tylko inny soft.
przed 96 wymienne 2 kości , po 96 wszystko wlutowane
przed 96 wymienne 2 kości , po 96 wszystko wlutowane
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
kombinuj... ale jesli juz to odrazu dwa...albo 4
tylko pamietaj ze ten silnik jest bardzo mocno upakowany w komorze silnika i nie ma za duzo miejsca na taka rzezbe.

tylko pamietaj ze ten silnik jest bardzo mocno upakowany w komorze silnika i nie ma za duzo miejsca na taka rzezbe.
Post powered by E46 150KM 330Nm
Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym

Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
gazniki akurat pierdzaco sie mieszcza. nie polecam jednak tego rozwiazania, bo bedzie zlopal DUZO wachy. jesli juz - to 2*dwugardzielowe.
komp przydaje sie do wielu innych rzeczy, nie tylko do sterowania iloscia podawanego paliwa.. poszukaj dobrze, warto miec kompa do konkretnego silnika, chyba, ze standalone, ale na to raczej nie bedziesz mial kasy.
kristo, zwezisz kiedys ten swoj podpis? rozwlekasz kazdy temat na szerokosc i ciezko sie czyta
komp przydaje sie do wielu innych rzeczy, nie tylko do sterowania iloscia podawanego paliwa.. poszukaj dobrze, warto miec kompa do konkretnego silnika, chyba, ze standalone, ale na to raczej nie bedziesz mial kasy.
kristo, zwezisz kiedys ten swoj podpis? rozwlekasz kazdy temat na szerokosc i ciezko sie czyta


-
- Swój
- Posty: 873
- Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
- Lokalizacja: Plock
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
kristo pisze:Pytanie z innej beczki.
Powiedzmy że zdobyłem wiązkę i kompa. Podobno te silniki mają wbudowany immobilajzer. Jak to obejść?? Jakie jeszcze problemy mnie czekają??
Swapowcy- do boju![]()
ano maja immo

moze da sie go w kompie wyczescic ale tego nie wiem
u mnie byloby tak ze trzeba techem wpisac moj kod immo do nowego uprzednio podlaczonego kompa i dziala

X14XE MANTZEL its not enough
gift od schricka 264° Nockenwellen
gift od schricka 264° Nockenwellen
-
- Weteran
- Posty: 1696
- Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Adam podał mi pewne rozwiązanie- bo podobno ten immobil. zaczeli stosować od któregoś tam roku (96??). Wystarczy kupić kompa starszego rocznika i to powinno ominąć problem.wow pisze:immo mozna zdjac takze metodami poza aso, sprawdz gielde samochodowa i ogloszenia o odblokowywaniu kompow samochodowych...
Oj to będzie rok swapów!!!!!!!!!!

- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
nie jestem tego pewien ale niewykluczonekristo pisze:Adam podał mi pewne rozwiązanie- bo podobno ten immobil. zaczeli stosować od któregoś tam roku (96??). Wystarczy kupić kompa starszego rocznika i to powinno ominąć problem.
Oj to będzie rok swapów!!!!!!!!!!
