Podświetlenie deski ZEGARÓW
-
- Nowy
- Posty: 456
- Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
To że tam jest to już wcześniej powiedzałeś, nie musiałeś mi zdjęcia pokazywaćGobo pisze:Bronek_84 pisze:Gobo pisze: no to jak go mam wyciągnąć? Te plastiki (kratki) pod wycieraczkami nie podnoszą się bo chyba czeba je poodkręcaćFiltr jest w miejscu zaznaczonym strzałą . a jak go nie dasz rade wyciągnąc to będziesz musział jechać do ASO tam ci pomogą
![]()
![]()


Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® 

-
- Nowy
- Posty: 456
- Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
W tej kolorystyce mam radyjko- w nocy strasznie oczojebneBudzio pisze:... truth, truth ...pirat pisze:...pięknie !shreek pisze:ehhehe a moj wojek na starosc sobie kupil pasata a tam wiadomo jak wyglada kolorystyka blue and redblekit i czerwien a szczegolnie czerwien

Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® 

-
- Nowy
- Posty: 456
- Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Apropo wymiany filtra przeciwpyłkowego, to wymieniłem go przed chwilą, a właściwie to wypłukałem (ten oryginalny GM jest z włukna szklanego i da się go wypłukać). Przekonałem się że jest to prosta robota
. Jak wspomniano wcześniej najpierw należy odkręcic ramiona wycieraczek (klucz nr 13), jeżeli nie chcą zejść to można zastosować WD40 lub domowy penetrator (benzyna z olejem
), odkręcamy kratki z podszybia, następnie zdejmujemy uszczelkę oddzielającą komorę silnika od komory nawiewu i wycieraczek, odkręcamy plastikowe nakrętki zakręcone na tym wichajstrze co napędza ramiona wycieraczek i wyjmujemy plastikowy "daszek-osłonę" (to co jest pod kratkami) i filtr jest widoczny. Odchaczamy jego zaczepy i można go z palcem w D**** wyciągnąć. Sorka za esej ale nie mam aparatu 



Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® 

-
- Swój
- Posty: 831
- Rejestracja: 26 paź 2002, o 16:20
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Szczerze mowiac to ja ze swoim bo nie mialem kaski a parowalo m iw srodku strasznie zrobilem podobnie tyle ze wjeb... do prali i do dzis dzien jest lux no i ten zapach cocolino na poczatku!markos pisze:wyplukany, a nie wymieniony filtr kabiny... hmmm.. ciekawe ile teraz podziala i jak fajnie bedzie walil
ps. nowy filtr kosztuje 20pln

..::CTM#117::..
-
- Nowy
- Posty: 456
- Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
I tu cię markos zadziwię bo jakoś niczym mi nie wali jak włącze nawiew.!markos pisze:wyplukany, a nie wymieniony filtr kabiny... hmmm.. ciekawe ile teraz podziala i jak fajnie bedzie walil
ps. nowy filtr kosztuje 20pln
to jest kwestia dobrego wypłukania w ciepłej wodzie. Do mycia uzyłem ciepłej wody z płynem do mycia naczyń. Z całą pewnością mogę przyznać, że teraz filtr jest tylko troszkę gorszy od nowego, a w kieszeni zostało 20 zeta



Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® 

-
- Nowy
- Posty: 160
- Rejestracja: 14 maja 2004, o 20:36
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Kurde zaskoczyłeś mnie PIRAT.... 2 żaróweczki oświetlają taką powierzchnię ???????? Hmmm... myslalem że są umieszczone jakos po obwodach zegarow... :0 wiec bede musial sie nieco pobawic z rozmieszczeniem tych diod bo wsadzenie ich w te otwory nie da zadnego efektu.... to teraz juz wiem dlaczego w Corsach B standardowe podswietlenie jest takie fatalneOj sorry, myslalem, ze Ty masz tez obrotomierz. W takim razie masz tylko 2 zarowki:


-
- Nowy
- Posty: 456
- Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
To że w B podświetlenie jest fatalne to prawda. Ja ostatnio wymieniłem te 2 żarówki na takiego samego typu tylko że niebieskie. Mimo że nie mam białych tarcz wygląda to zajefajnieAMFILIADA pisze:Kurde zaskoczyłeś mnie PIRAT.... 2 żaróweczki oświetlają taką powierzchnię ???????? Hmmm... myslalem że są umieszczone jakos po obwodach zegarow... :0 wiec bede musial sie nieco pobawic z rozmieszczeniem tych diod bo wsadzenie ich w te otwory nie da zadnego efektu.... to teraz juz wiem dlaczego w Corsach B standardowe podswietlenie jest takie fatalneOj sorry, myslalem, ze Ty masz tez obrotomierz. W takim razie masz tylko 2 zarowki:dzieki za foto, wszystko jasne

Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® 

-
- Nowy
- Posty: 160
- Rejestracja: 14 maja 2004, o 20:36
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
No właśnie tak sie zastanawiam czy wystarczy wymienic zarowki czy tez bawic sie diodami... wolalbym tez wymienic po prostu zarowki i juz tylko czy jest efekt ?? Zalezy mi zeby deska byla nie tylko podswietlona na niebiesko ale silniejszym swiatlem, szkoda ze nie ma takich zarowek np 5 watowych !! Z diodami jest troche zabawy n aktora nie za bardzo mam ochote ale efekt na pewno jest o niebo lepszyJa ostatnio wymieniłem te 2 żarówki na takiego samego typu tylko że niebieskie.

-
- Swój
- Posty: 831
- Rejestracja: 26 paź 2002, o 16:20
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
POmysl moze i dobry wykonanie wydaje sie proste ale dostac odpowiednia folie nie jest latwo a jak jest to droga. ok 150 zl za m2(nie chce sprzedawac mniejszych arkuszy). Folia musi miec odpowiedznia grubosc poniewaz jak bedzie za cieka to kolor bedzie splowialy jak za gruba zbyt ciemny. bynajmniej nie nadaje sie taka folia jak do okladek bindowanych dokumentow sprawdzalem to przedwczorajshreek pisze:prostym wykonaniem i malym kosztem mozna jakas transparentno przezroczysta folie podlozyc pod zegary po danym koloze....
bedziue naprade luksio...... i mozna wtedy dac mocniejsze zarowki ....

..::CTM#117::..