Nowa złota strzała

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
qomo
Post Mistrz
Posty: 2523
Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: qomo »

hayabusa 5 pisze:ale słyszałem różne rzeczy na temat corsy C i mam pewne wątpliwości co do kupna corsiarki :( jak ci sie smiga satan w C ??
krotko...


pozatym to jest gsi...cos innego :oko:
corsa A & Audi S3
Obrazek
Awatar użytkownika
Hayabusa
Swój
Posty: 983
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Imię: Maciek
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Hayabusa »

qomo pisze:
hayabusa 5 pisze:ale słyszałem różne rzeczy na temat corsy C i mam pewne wątpliwości co do kupna corsiarki :( jak ci sie smiga satan w C ??
krotko...


pozatym to jest gsi...cos innego :oko:
znam 2 wersje
1. Ludziska powiadaja we wioskach, że corsa C to kupa złomu zacznie sie psuć i silnik1.3 cdti (fiata 1.3 Multijet) to jedno wielkie gówno

2. Mój kolega z salonu opla powiada, ze jest ona bardziej dopracowana i dosłownie miodzio
Obrazek
Obrazek
Obrazek
corsa C 1.3 CDTI & Seat Leon 1M
qomo
Post Mistrz
Posty: 2523
Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: qomo »

hymm wiesz sam nie mam za duzo stycznosci z tym altem - jedynie u taty jak wezmie sluzbowy ale to ekstremalne przypadki...

...z forum wynika ze to dosc awatryjne autka...jakie pierdoly lae ciagle cos sie dzieje - zwlaszcza jak masz silnik 1.0... - ale tu mam nadzieje ze sie myle :grin:
corsa A & Audi S3
Obrazek
Awatar użytkownika
Hayabusa
Swój
Posty: 983
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Imię: Maciek
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Hayabusa »

ja mam w b x10xe i to jest masakra dlategho chce sie jej pozbyc i mam slinke na C ale to tzreba bedzie sie mocno zastanowić
Obrazek
Obrazek
Obrazek
corsa C 1.3 CDTI & Seat Leon 1M
Awatar użytkownika
Aro
Weteran
Posty: 1282
Rejestracja: 18 mar 2004, o 19:03
Imię: Arek
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Aro »

Ci co mają 1,0 trochę narzekają, z resztą niech sami powiedzą

moja 1,2 za chwile bedzie miała rok i ja nie powiem na nią złego słowa bo jedyne co się działo to kończył się płyn w spryskiwaczu ;)

ja słyszałem że tylko 1,0 jest awaryjna, reszta chyba nie
qomo
Post Mistrz
Posty: 2523
Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: qomo »

moja ma 12 latek i niegdy nie popsula mi sie w drodze....

...jedyna powazna awaria to sprzeglo(wracalem na holu) no i rozrzad...

....reszta to pierdoly wynikajace z eksploatacjii
corsa A & Audi S3
Obrazek
Awatar użytkownika
Hayabusa
Swój
Posty: 983
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Imię: Maciek
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Hayabusa »

qomo pisze:moja ma 12 latek i niegdy nie popsula mi sie w drodze....

...jedyna powazna awaria to sprzeglo(wracalem na holu) no i rozrzad...

....reszta to pierdoly wynikajace z eksploatacjii
a mój turbo bolid ma 5 lat i już połowe osprzętu wymieniłem :-x
Obrazek
Obrazek
Obrazek
corsa C 1.3 CDTI & Seat Leon 1M
shreek
Swój
Posty: 796
Rejestracja: 4 sty 2004, o 11:47
Lokalizacja: krakow - kryspinow
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: shreek »

kumpel ma C 1,2 i jak mu nie walnal mieszek poloski i nie wysmarowal calej skrzyni to mu skolei synchro walnelo w skrzyni, pozniej maglownica w ukladzie kierowniczym sie roklekotala , ostatnio walnal mu uklad sprzegla oie pompki i auto dwa tygodnie czekalo az do was z wawy z centrali laskawie dojdzie czesc.... auto ma rok i 30kkm wiec jest jazda niezla aaa i dzis przyjechal ze mu walnal stabilizator ..... ja sie patrze a stewrownik stabilizatora to takie gowno grubosci olowka no ludzie dajcie spokoj!!!! moze gsi jest inna ale patrza na wnioski na temat 1.0 tu na forum, i doswiadczenie kumpla na temat 1.2 to kurna nie kupilbym tego....

moja B 1,4 moze sie sypie po trochu ale na to jak ja nia jezdze to jest niezniszczalna!!!!!
Awatar użytkownika
endo
Post Mistrz
Posty: 2343
Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
Lokalizacja: warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: endo »

Eee tam gadacie :-P Ja chyba mam najwieksze doswiadczenie jesli chodzi o C i powiem w skrocie, ze po przejsciu chorob wieku dzieciecego (maglownica, problemy z biegami, wycieraczki itp.) zrobionych w wiekszosci na gwarancji nic przez 3 lata poza przegladami i sworzniem wachacza nie wymienialem. Za to w kazdej chwili wsiadam w samochod (no moze obecnie nie :oko: :bardzozly: ) i jade i wiem, ze nie musze wozic skrzyni narzedzi ze soba :lol:.
Fakt, ze w niektorych przypadkach w ciagu pierwszego roku uzytkowania samochod potrafi grymasic, ja tez w tym czasie myslalem, ze to kiepska konstrukcja, ale teraz odpukac wszystko jest ok i napewno kazdemu polece corse c, co do silnika 1.0 to slyszalem troche niepochlebnych opinii, wiec raczej radzilbym cos wiekszego
:)12 Blue Corsa :)12
:)7 koni kit on board
Obrazek
shreek
Swój
Posty: 796
Rejestracja: 4 sty 2004, o 11:47
Lokalizacja: krakow - kryspinow
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: shreek »

no i spoko bo juz myslalem ze opel zaczal w gume leciec

endo uratowales wspolczesnego opla w moich oczach
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

ja jezdze juz 4 rok x10xe .... przelatalem ponad 80 000 km
i co robilem przy nim ???
- 2 razy wymiana regulatora biegu jalowego
- przeplywomierz
- sprzeglo no ale to razcej z moiej glupoty
- olej i klocki ... no i tarcze zdeka sie skonczyly hahah
wiec chyba tak strasznie nie jest pomijajac fakt ze to mul.... i terkocze kaszlowato hahah
Awatar użytkownika
endo
Post Mistrz
Posty: 2343
Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
Lokalizacja: warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: endo »

shreek pisze:endo uratowales wspolczesnego opla w moich oczach
:grin: :grin: spoko spoko, niech Ci wiary nie brakuje, opel robi dobre autka :D

A co do litrowki to jechalem ostatnio corsa c 1.0 z tym nowym twinportem (60 koni) i powiem, ze dynamika mnie zaskoczyla, jest niewiele slabszy od 1.2 :0, ale spalanie wyszlo tez podobnie do 1.2 :-D. Nie podobalo mi sie glownie to, ze przez 3 cylindry ten silnik caly lata, poprostu trzesie sie niemilosiernie, czasem przy ruszaniu czuc, ze drgania przenosza sie na cale autko..
Ostatnio zmieniony 3 lip 2004, o 21:13 przez endo, łącznie zmieniany 1 raz.
:)12 Blue Corsa :)12
:)7 koni kit on board
Obrazek
AxiD
Nowy
Posty: 100
Rejestracja: 16 gru 2003, o 21:18
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AxiD »

ogolnie powiem tak:
jak by ktos chcial to moge odstapic leasing na corse c cosmo gsi (listopad 2003) model 2004 ,1.8(142KM), z pakietem upgrade: klima, radio cd ze ster w kierownicy, lakier srebrny metalik, przebieg 16 tys km..., czarne szybki, ukł dolotowy i wydech MG Motorsport :grin:
C Silver GSi powered by MG Motorsport
Awatar użytkownika
endo
Post Mistrz
Posty: 2343
Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
Lokalizacja: warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: endo »

AxiD pisze:ogolnie powiem tak:
jak by ktos chcial to moge odstapic leasing na corse c cosmo gsi (listopad 2003) model 2004 ,1.8(142KM), z pakietem upgrade: klima, radio cd ze ster w kierownicy, lakier srebrny metalik, przebieg 16 tys km..., czarne szybki, ukł dolotowy i wydech MG Motorsport :grin:
Nie strasz Satana i nie pisz, ze sie psuje :oko:
:)12 Blue Corsa :)12
:)7 koni kit on board
Obrazek
AxiD
Nowy
Posty: 100
Rejestracja: 16 gru 2003, o 21:18
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AxiD »

radze zwrocic uwage na stuki na dziurach- przekladnia kierownicza moja i kolesia gsi maja do wymiany (czekam 4 miesiace)
-abs czy na dziurach nie zalacza sie pompa abs'u- u mnie do wymiany (po zacietej walce z majstrem serwisu, ktory wpieral mi, ze to cos innego niz abs i robil ze mnie glupka, ze sie nie znam, a jednak wyszlo na moje :lol: )
- stuki w skrzyni podczas puszczania sprzegla (najlepiej sprawdzic na postoju na biego jałowym)
- i ogolnie dunlopy 9000 sa do dupy i oszczedzaj je bardzo bo niedlugo nie bedzie :-P
C Silver GSi powered by MG Motorsport
Awatar użytkownika
kyniek
Weteran
Posty: 1625
Rejestracja: 2 wrz 2003, o 18:14
Lokalizacja: Jozefow (pod pruszkowem)
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kyniek »

Opel corsa 1997 1.4 70 000km wymianiene z glownych rzeczy tłumik i łozyska z tylu (prawe wysiadlo ale 2 sie wymienilo) a no i niedawno 1 raz klocki hamulcowe, więc sadze iz nie jest to az tak duzo :grin: no pomijajac plyny paski piora wycieraczek
tja nastał czas spokojnego kombi...
Awatar użytkownika
Hayabusa
Swój
Posty: 983
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Imię: Maciek
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Hayabusa »

oj co sie dzieje z tym oplem :(
najgorsze jest to, ze nie ma w polce wielu sztuk 1.3 cdti :(
Obrazek
Obrazek
Obrazek
corsa C 1.3 CDTI & Seat Leon 1M
shreek
Swój
Posty: 796
Rejestracja: 4 sty 2004, o 11:47
Lokalizacja: krakow - kryspinow
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: shreek »

no to ja nie nazekam bo przy mojej jezdzie - jedynie mozna to nazwac wrc bo taki poziom dostaje ode mnei to autko - bywaja dnie ze co swiatla to guma - niewazne czy na skreconym czy nie ale guma musi byc!!! przerobki wszelkiego rodzaju jak testowanie z odma czy bez itd itd do remontu az!!! reasumujac - psuje mi sie na poziomie waszych cors B a ma 8 lat juz cudak... a dostaje w garki z 1000% wiecej!!! wiec to jest zajebiste auto....
Awatar użytkownika
satan
Weteran
Posty: 1395
Rejestracja: 9 cze 2003, o 21:44
Lokalizacja: w zakręcie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: satan »

AxiD pisze:radze zwrocic uwage na stuki na dziurach- przekladnia kierownicza moja i kolesia gsi maja do wymiany (czekam 4 miesiace)
-abs czy na dziurach nie zalacza sie pompa abs'u- u mnie do wymiany (po zacietej walce z majstrem serwisu, ktory wpieral mi, ze to cos innego niz abs i robil ze mnie glupka, ze sie nie znam, a jednak wyszlo na moje :lol: )
- stuki w skrzyni podczas puszczania sprzegla (najlepiej sprawdzic na postoju na biego jałowym)
- i ogolnie dunlopy 9000 sa do dupy i oszczedzaj je bardzo bo niedlugo nie bedzie :-P

Pojeździmy zobaczymy


Co do tych usterek to powiem Ci ja że to mogły wam sie trafić takie modele. Znam pare osób w wawie co mają Corse C GSi i nie nażekają.

Trzeba umieć jeździć. Poza tym ja go serwisuje w ASO


PS: mi się skończy gwarancja i sprzedaje Corsiawkę
powered by PTT & VTG
AxiD
Nowy
Posty: 100
Rejestracja: 16 gru 2003, o 21:18
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AxiD »

Satan napisał:
Trzeba umieć jeździć. Poza tym ja go serwisuje w ASO
Co do umiejetnosci jazdy to nie wiem, czy mam to uwazac za obraze, czy jak?? i co ma jazda do kiepskiego wykonania podzespolow auta??? :0

Jest to moje 4-te auto i z nim jedynym mam tekie przejscia.
Druga C GSI miala juz wymieniana skrzynie, co nawet serwis tlumaczy zbyt slabym jej wykonaniem przez OPLA. Przekładnia kierownicza natomiast jest rowniez slabym punktem cors i jest wymieniana doslownie w co 3 egzemplarzu :lol: A auto serwisuje rowniez w ASO, z tym ze za fachowcow to ich nie uwazam :lol:
C Silver GSi powered by MG Motorsport
Awatar użytkownika
scotty
Swój
Posty: 637
Rejestracja: 9 maja 2003, o 15:21
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: scotty »

bo ogolnie w ASO to co umieja robic najlepiej
to diagnozowac po gwarancji i wystawiac faktury :-D
Obrazek
AxiD
Nowy
Posty: 100
Rejestracja: 16 gru 2003, o 21:18
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AxiD »

święta racja- alleluja :lol:
C Silver GSi powered by MG Motorsport
qomo
Post Mistrz
Posty: 2523
Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: qomo »

Co do awaryjnosci to napewno po jezdzie satana bedzie wiadomo co naprwde jest warta ta corsa i wtedy bedzie mozna debatowac :grin:
corsa A & Audi S3
Obrazek
Awatar użytkownika
satan
Weteran
Posty: 1395
Rejestracja: 9 cze 2003, o 21:44
Lokalizacja: w zakręcie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: satan »

scotty pisze:bo ogolnie w ASO to co umieja robic najlepiej
to diagnozowac po gwarancji i wystawiac faktury :-D
Wy to tak wszyscy na to ASO to narzekacie......

Mi się ta Corsa B to po 3 latach zaczeła sypać......

A co jest z tym ABSem co mówiłeś bo nierozumiem :-?
powered by PTT & VTG
Awatar użytkownika
satan
Weteran
Posty: 1395
Rejestracja: 9 cze 2003, o 21:44
Lokalizacja: w zakręcie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: satan »

qomo pisze:Co do awaryjnosci to napewno po jezdzie satana bedzie wiadomo co naprwde jest warta ta corsa i wtedy bedzie mozna debatowac :grin:

nieprzesadzaj......

Sam jestem w szoku jak to jeździ, nie przekraczając 4500 obr.

dziś byliśmy ze Zgubkiem, Rafim u Calaka. Poraz 1 cisnołem ją i szok :0 :0 :0 , a tak to wogule żadnego gazowania :grin:

Jazda w miare ekonomiczna bo pali jak jasna cholera :-(
powered by PTT & VTG
AxiD
Nowy
Posty: 100
Rejestracja: 16 gru 2003, o 21:18
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AxiD »

jak bedziesz przejezdzal po jakis nierownych torach to przysluchaj sie czy nie slychac jakiego "sprezynkowatego" terkotania z abs'u, jak rowniez przy ruszaniu z miejsca po dluzszym postoju auta. jest to wada jednostki sterujacej- bagatela 4tys zł 8-) ktora w jakis dziwny sposob gubi cisnienie i dopompowuje uklad, no i moze sie tak zdarzyc, ze zahamujesz, a abs Ci tak zadziala, ze bedzie terkotal a nie bedzie hamowal :lol:
C Silver GSi powered by MG Motorsport
Awatar użytkownika
satan
Weteran
Posty: 1395
Rejestracja: 9 cze 2003, o 21:44
Lokalizacja: w zakręcie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: satan »

AxiD pisze:jak bedziesz przejezdzal po jakis nierownych torach to przysluchaj sie czy nie slychac jakiego "sprezynkowatego" terkotania z abs'u, jak rowniez przy ruszaniu z miejsca po dluzszym postoju auta. jest to wada jednostki sterujacej- bagatela 4tys zł 8-) ktora w jakis dziwny sposob gubi cisnienie i dopompowuje uklad, no i moze sie tak zdarzyc, ze zahamujesz, a abs Ci tak zadziala, ze bedzie terkotal a nie bedzie hamowal :lol:

Coś podobnego miałem w B. depnołem w chmulec i staną mi dęba odrazu.

Narazie nie nażekam.


Sorki za tamto
powered by PTT & VTG
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

satan pisze:Sam jestem w szoku jak to jeździ, nie przekraczając 4500 obr.
zlapiemy sie? :-D
satan pisze:Jazda w miare ekonomiczna bo pali jak jasna cholera :-(
moja pali 9 litrow na 100, u ciebie wiecej? :-P
c20rsa, czlowieku meeen!
Kurbat
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
Lokalizacja: Śląskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Kurbat »

Ja mam nowego twinporta 60 km. Usterki :bardzozly: jakie dotad usowali mi w ASO na gwarancji to :
- popychacze wymienione na noe, bo klekotało jak cholera w silniku (nic to nie dało)
- komplet rozrządu (klekotanie ustało)
- przekładnia kierownicza (i tak nadal stuka i bede musiał znowu jechac do ASO :)11 )

O drobnych usterkach typu, skrzypiace drzwi i niedomykajacy sie zamek bagażnika juz nie wspomne.
Poza tym do ASO najedzic sie trzeba za każdym razem, żeby palcem kiwneli, że ja pier... Napisałem pisemną reklamacje w serwisie, to wtedy jakos bardziej sie przyłożyli do pracy. Ostatnio nawet gratis dostałem auto zastepcze. Corse 1,2 - pojedzdzilem i stwierdzilem, że dynamika o jakies 10% od mojej lepsza. No i mniej stuków słychac, ale to była prawie nówka, 6kkm a moja ma juz 18kkm nakręcone.
Poza tym paliwa bierze wiecej ta 1,2.
Jedyny plus to prawie zerowa odczuwalnosc pracy silnika - nic nie trzesie i nie słychac klekotów.
Moje 1,0 "szarpnie" zawsze przy odpalaniu, poza tym rzuca nim troche na luzie i wibracje sa odczówalne wewnątrz auta.
Po 10 kkm zaczeły dzwonić zawory, klekotać popychacze przy rozruchu, czego wczesniej nie było słychac. Wymienili rozrad i ucichło wszystko. Wsadziłem gaz i chodzi lepiej niż na benzynie. Oszczędność na paliwie zajebista. Ostatnio przejechałem 468 km i do zbiornika wlazło 41 litrów gazu ( wg licznika na BP :-D )


Podsumowując : pierwsze 10 kkm bez problemu, teraz zaczely sie pojawiac usterki. Jakby jeszcze usówane były "od reki" to luz, ale w ASO bronia sie jak m oga przed jakakolwiek roboto. trzeba goscia siłą prawie do wuta wpakowac, przejechac sie, pokazac gdzie stuka i wtedy stwierdzaja "tak, faktycznie ma pan racje, wymienimy to, to nasz obowiazek" odbierasz samochód i jest Ok, albo....znowu wracasz tam za tydzien :bardzozly: :D

Ogólnie jednka zadowolony jestem z Corsy, mimo tych wszystkich usterek nie zmieniłbym autka. Tak jak Satan napisał, po zakończeniu okresu gwarancji bede przymierzał się do zmiany samochodu, ale na razie jeszcze daleko do tego.

Duzo napisałem, ale jakos tak wyszło.
Pozdro
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

Satan mam taka corse B jak ty miales i jakos sie nie sypie - moze tak jak wczesniej wspomniales _ Umiejetnosc jazdy :oko:
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”