Szarpie na gazie

ODPOWIEDZ
Kurbat
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
Lokalizacja: Śląskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Szarpie na gazie

Post autor: Kurbat »

Czołem , pojawiły się umnie dwa problemy z instalacja gazowa :
1) Jak odpalam silnik to szarpie dopóki się silnik nie rozgrzeje i od razu na gaz mi się przełącza, prawie zaraz po odpaleniu silnika ,

2) Po drugie jak go odpalam po zgaszeniu na gazie to rozrusznik musi pare razy obrocić zanim załapie. Jak go zgasze po jezdzie na benzynie (np. wieczorem pojezdze na benzynie a rano dpopiero go odpalam na nowo) to odpala od razu po przekreceniu kluczyka....
Zawsze odpala na benzynie (automat) .

Wie ktos cos na ten temat? :-?
Awatar użytkownika
cyberpooh
Weteran
Posty: 1186
Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: cyberpooh »

podjedz na regulacje na kompa i wszystko bedzie wiadome, jak sie odrazu na gaz przelacza to cos sie popieprzylo z kompem bo tam sie wlasnie ustawia przy jakich obrotach przestawia na gaz. taka moja teoria :)
Post powered by E46 150KM 330Nm :D Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe

STOP Ciotom Drogowym
Kurbat
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
Lokalizacja: Śląskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Kurbat »

Jutro jade w takim razie do ASO.
Przelacza mi sie n temp. nie na obroty. Niby ma przeskoczyc jak osiagnie temp. 30 st. ale wlasnie przeskakuje na gaz od razu.

Zobaczymy co powiedza fachowcy ;) w ASO.
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: Kłopoty z gazem

Post autor: -=m&m=- »

Kurbat pisze:Czołem , pojawiły się umnie dwa problemy z instalacja gazowa :

2) Po drugie jak go odpalam po zgaszeniu na gazie to rozrusznik musi pare razy obrocić zanim załapie. Jak go zgasze po jezdzie na benzynie (np. wieczorem pojezdze na benzynie a rano dpopiero go odpalam na nowo) to odpala od razu po przekreceniu kluczyka....
Zawsze odpala na benzynie (automat) .
kiedyś czytałem, że może być to spowodowane uszkodzonym zaworem w reduktorze tzn. jego niedomykaniem po wyłączeniu silnika ale miejmy nadzieję, że skończy się na regulacji
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
AMFILIADA
Nowy
Posty: 160
Rejestracja: 14 maja 2004, o 20:36
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: AMFILIADA »

Przelacza mi sie n temp. nie na obroty. Przelacza mi sie n temp. nie na obroty.
a jakie masz wskazania temperatury silnika ? normalnie ?? moze cos z czujnikiem temperatury ?? podaje niewlasciwe dane... czy spalanie wzroslo ??
Kurbat
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
Lokalizacja: Śląskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Kurbat »

temp. i cala reszta parametrow w norme, jakby bylo cos nie tak z czujnikami to by komp blad wyswiecil ale jest OK. Spalanie gut - tfu,tfu,tfu.

Bylem dzis w ASO i sie dowiedzialem paru ciekawych rzeczy,zaladowali nowy program do kompa i powinno byc OK.Jutro rano zpobacze jak sie silnik zachowuje.
Trzymajcie kciuki ;)
Awatar użytkownika
cyberpooh
Weteran
Posty: 1186
Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: cyberpooh »

no a jakich rzeczy sie dowiedziales ? :)
Post powered by E46 150KM 330Nm :D Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe

STOP Ciotom Drogowym
Kurbat
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
Lokalizacja: Śląskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Kurbat »

Dowiedzialem sie na temat ukladu sekwencyjnego wtrysku gazu GSI.
Tym razem w ASO nadzwyczaj uwaznie mnie potraktowano, gosc pokazal mi schemat instalacji szczegołowo wyjaśnił co gdzie jest i do czego. Czym rozmnie sie ona od innych instalek :
- osobne wtryskiwacze do kazdego cylindra.
brak jakiejkolwiek mozliwosci ingerencji diagnosty - wszystko zalatwia komp
mozna co najwyzej zaladowac nowy program
- problem sarpania mam nadzieje zostal rozwiazany przez wstawienie dluzszego przewodu laczacego parownik ze spliterem - wlasnie testuje to rozwiazanie i zobaczymy jak to bedzie w ciagu paru dni.
U mnie byl przewod dlugosci ok. 30 cm - taki sami wstawili w ASO, teraz wstawili mi jakis metr przewodu, jest on zwiniety jak sprezyna zeby sie miescil. Podobno nie tylko ja narzekalem na szarpanie i takie rozwiazanie inym pomagalo.
Producent instalki zaleca uwaga...2,5 metra przewodu miedzy parownikiem i spliterem !!
2,5 metra gumowej rury nalezy upchac w komorze x10xep...cudu trzeba dokonac, poza tym po kiego h*** mi taka rura ?
W sumie jej zadanie jest niewiadomo jakie, po co te 2,5 m nikt dokladnie nie wie.

Poza tm pokazali mi program diagnostyczny do gazu i tyle.

ide spac, pozdro.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje LPG”