c20rsa na hamowni
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
nie wiem dlaczego c20rsa nie chce reagowac na elektronike... mam swoje teorie ale za wczesnie zeby je wyglaszac. poki co mam zamiar jezdzic tak jak jest, ale juz szukam kolek rozrzadu do xe zeby je przerobic na regulowane i zobaczymy co sie stanie... na elektronike pewnie przyjdzie czas jeszcze pozniej... jestem troche zdegustowany wynikiem, ale ja to cos nie mam farta... juz 1.4 nie chcialo oddac mocy tyle ile chcialbym i teraz znow to samo 
c20rsa, czlowieku meeen!
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
niedawno były na allegro za jakieś małe $wow pisze:nie wiem dlaczego c20rsa nie chce reagowac na elektronike... mam swoje teorie ale za wczesnie zeby je wyglaszac. poki co mam zamiar jezdzic tak jak jest, ale juz szukam kolek rozrzadu do xe zeby je przerobic na regulowane i zobaczymy co sie stanie... na elektronike pewnie przyjdzie czas jeszcze pozniej... jestem troche zdegustowany wynikiem, ale ja to cos nie mam farta... juz 1.4 nie chcialo oddac mocy tyle ile chcialbym i teraz znow to samo
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
CHESTER pisze:Ja co prawda w CTM nie jest i na zlocie tez nie bylem. Ale widzialem corse Wow'a podczas przyspieszania na miescie. Jak dla mnie rewelka
kolka rozrzadu juz zakupione - powinny byc w drodze do mnie. poratowal mnie po raz kolejny wielki i niezastapiony Rav!
tymczasem mam nowy gadzet... zrobie jakas foteczke i sie pochwale...
c20rsa, czlowieku meeen!
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
nie zapominaj o tym, ze to MOJ podpiskubelt pisze:Mam ci przypomniec twoj podpis, ktory zostal zastapiony jpeg`iem? Chyba dotyczyl tych sztucznych cyferek
ja nadal twierdze, ze dla mnie najlepsza opcja jest turbo
chociaz nie powiem, zeby nie krecilo mnie wydlubane wolnossace 1.4... oj kreci mnie i to jak...

-
Jedrus
- Swój
- Posty: 545
- Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
<ciach>wow pisze:nie wiem dlaczego c20rsa nie chce reagowac na elektronike... mam swoje teorie ale za wczesnie zeby je wyglaszac. poki co mam zamiar jezdzic tak jak jest ......
Bo chce Cię przyzwyczaić do nowej mocy ..........
Nie przesadzaj, z wypowiedzi wszystkich wynika że jest rewelacyjnie. Pozatym wszustko dobrze zawsze się kończy.wow pisze: ... jestem troche zdegustowany wynikiem, ale ja to cos nie mam farta... juz 1.4 nie chcialo oddac mocy tyle ile chcialbym i teraz znow to samo
A zresztą muszę to sam kiedyś sprawdzić
Wierzę w Ciebie i Twoje samozaparcie. A tak w ogóle to Gratulaaaaaaaacje.
P.S. Zawsze powtarzałem że Black Corsa Rulez. GO WOW GO
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) 
CTM#119
CTM#119
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
hehehe... bo tak po prawdzie to tak dlugo jak walki sa seryjne to dla mnie ten silnik jest seryjny i jest taki jaki jestarts pisze:wow a na jakis czas miales pozostawic corsiawke taka jak jest .. a tu ponownie zapowiadaja sie zmiany, czekac tylko jak jakies ostre waleczki sie pojawia
zle nie jestJedrus pisze:Nie przesadzaj, z wypowiedzi wszystkich wynika że jest rewelacyjnie.
c20rsa, czlowieku meeen!
-
osman14
- Swój
- Posty: 873
- Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
- Lokalizacja: Plock
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
regulowane kolka sa wskazane przy sportowych walkach bo trzeba je podregulowac ale jesli Tomek podreguluje seryjne to nalezy z samych seryjnych walkow regulowanych kolami rozrzadu spodziewac sie kilku koni i podreperowania nawet znacznego momentu
czekamy na wynik

czekamy na wynik
X14XE MANTZEL its not enough
gift od schricka 264° Nockenwellen
gift od schricka 264° Nockenwellen
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
kolka (16v - dwa kolka, albo jedno kolko w 8v), ktore pozwalaja na regulacje walka rozrzadu w granicach kilku stopni w jedna, albo w druga strone od pozycji neutralnej, ktora walek ma na kole bez regulacji. moze poprawic sie przebieg momentu i mocy. to taka modyfikacja z zakresu tych z wyzszej szkoly jazdy 

- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
u wowika jest poprostu porządnie dłubnięta głowica (być może wg specyfikacji a-grup.) jest KS a nie cossie.Porszak pisze: a-grupowa czyli cossiego, czy a-grupa to a-grupa, cossi to cossi. pytam bo che wiedziec wiecej
bo tajne, lamane przez poufnemarkos pisze:jedyne zdjecie glowki, ktore zostalo zrobione niestety sie nie udalo, bo glowica byla tak wypolerowana, ze swiatlo flasha za mocno sie od niej odbilo i wyszlo biale zdjecie
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
najpierw zrób a potem poleruj!markos pisze:za kazdym razem bezblednie mnie rozwalasz adas![]()
ps. twoje aluminiowe pudeleczko sie poleruje, niedlugo zacznie sie wykanczac i ogolnie bardzo o nie dbam, poprawilem nawet otwory do kolektora ssacego, sa teraz idealnie eliptyczne, bez zadnych poszrpan krawedzi
ssstraśśnie jestem ciekawy efektów
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
adas: nie nooooo... po prostu brak mi slow! rozwaliles i mnie tym rysunkiem... ile jeszcze takich niesamowitych rysunkow kryje Twoj komp??? szok!!! :0
no i wlasnie tym to sposobem juz wiemy na czym polega jedna z modyfikacji w ramach obrobki glowicy
jeszcze wypadaloby dodac, ze port nie ma tak ladnego lagodnego ksztaltu i przy obrobce ksztalt portu rowniez sie poprawia zeby wygladal mniej wiecej tak jak na rysunku...
porszak: tak jak markos powiedzial... o ile silnik zareaguje na krecenie walkami to 180 koni jest realne... tak to wyglada z wykresu... moment caly czas jest plaski (nb. glupio gada sie o wykresie ktory mam w glowie tylko ja i moze markos, no... moze adas jeszcze - bo na miedziance pokazywalem go) i gdyby nie dramatyczny spadek to moc roslaby dalej. poniewaz w calym pasmie rosnie liniowo, przy wyplaszczeniu momentu do konca latwo przewidziec co staloby sie z nia dalej - uroslaby do 180 koni wlasnie... jestem znacznie bardziej powsciagliwy i nie oczekuje wyplaszczenia momentu, ale sadze ze uda sie powstrzymac tak dramatyczny spadek i byc moze moc 170 koni uda sie zrealizowac w tym roku... oby, oby... tfu tfu... pewnie w tym momencie zapeszylem, ale co tam
tak... to jest calkiem DOBRY silnik... i tak naprawde to wcale nie potrzebuje tych koni na samym koncu uzytecznego zakresu obrotow zeby sprawnie nim jezdzic, ale... cyferki sa medialne
ten silnik naprawde daje rade, bo jest mocny od dolu samego (od momentu w ktorym otwiera sie duza przepustnica)... roznica miedzy c20rsa a wspominanym ciagle przeze mnie 206 rc jest taka ze c20rsa osiaga 157 koni przy 5600 z tego co pamietam, a rc 180 przy 7000 co przy utrzymaniu momentu w ryzach nie stanowiloby zadnego problemu rowniez i dla c20rsy zwlaszcza ze moment 208 jest ciut wyzszy od maksymalnych 202 puga (a tak aby pelniej bylo powiem, ze po elektronice moment podskoczyl o cale 10nm wiec tu jest jeszce pole do manewru) - zeby pobic malego francuza czarny lump musi sprobowac cos zatem z moca zrobic...
...i po to kombinacja mala z kolkami
no i wlasnie tym to sposobem juz wiemy na czym polega jedna z modyfikacji w ramach obrobki glowicy
porszak: tak jak markos powiedzial... o ile silnik zareaguje na krecenie walkami to 180 koni jest realne... tak to wyglada z wykresu... moment caly czas jest plaski (nb. glupio gada sie o wykresie ktory mam w glowie tylko ja i moze markos, no... moze adas jeszcze - bo na miedziance pokazywalem go) i gdyby nie dramatyczny spadek to moc roslaby dalej. poniewaz w calym pasmie rosnie liniowo, przy wyplaszczeniu momentu do konca latwo przewidziec co staloby sie z nia dalej - uroslaby do 180 koni wlasnie... jestem znacznie bardziej powsciagliwy i nie oczekuje wyplaszczenia momentu, ale sadze ze uda sie powstrzymac tak dramatyczny spadek i byc moze moc 170 koni uda sie zrealizowac w tym roku... oby, oby... tfu tfu... pewnie w tym momencie zapeszylem, ale co tam
tak... to jest calkiem DOBRY silnik... i tak naprawde to wcale nie potrzebuje tych koni na samym koncu uzytecznego zakresu obrotow zeby sprawnie nim jezdzic, ale... cyferki sa medialne
...i po to kombinacja mala z kolkami
c20rsa, czlowieku meeen!







