Gaz w Corsie.

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
ODPOWIEDZ
Matys
Nowy
Posty: 183
Rejestracja: 13 lip 2004, o 00:35
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Gaz w Corsie.

Post autor: Matys »

Czy spalanie 12 litrów gazu po mieście to nie za dużo jak na Corse ? :0
Jeżdże raczej dynamicznie... ale też nie ścieram opon na każdym skrzyżowaniu. :grin:
Instalacja jest juz 2 lata może czas coś wymienic lub wyrególować ? :(
Czekam na Wasze uwagi i porady. :)23

Pozdrawiam. :oko:
Corsa A 1.4i C14NZ
qomo
Post Mistrz
Posty: 2523
Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Gaz w Corsie.

Post autor: qomo »

Matys pisze:Czy spalanie 12 litrów gazu po mieście to nie za dużo jak na Corse ? :0
Jeżdże raczej dynamicznie... ale też nie ścieram opon na każdym skrzyżowaniu. :grin:
Instalacja jest juz 2 lata może czas coś wymienic lub wyrególować ? :(
Czekam na Wasze uwagi i porady. :)23

Pozdrawiam. :oko:
zmien wszystkie filry - koniefznie od gazu i filtr powietrza...

ale wedlugm nie 10 litrow to do zaakceptowania bedzie...moze kwestia regulacji te dwa litry..zreszta ja nie mam gazu to co ja sie odzywam :grin:
corsa A & Audi S3
Obrazek
pafcio
Świeżak
Posty: 43
Rejestracja: 2 kwie 2004, o 01:26
Lokalizacja: Wisła
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: pafcio »

Tak jak pisał Qomo. Wymień filtry i jedz na regulacje gazu. Moja 1.4i pali 10 l wiec myśle że u Ciebie po regulacji powinno być podobnie
Kurbat
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
Lokalizacja: Śląskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Kurbat »

sprawdz, tez parownik, moze byc do regulacji.
moze tez byc wychlastana membrana

potwierdzam powyzsze, ze 10 litrow na standardowej instalacji - normalka
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

Witam !

Moja 1.2 palila caly czas 9 - teraz zaczela palic 10 - i wcale nie jestem z tego dumny, ale w miedzy czasie zmienilem kapcie i geometrie mam do zrobienia, wiec opory napewno wzrosly.

A tak przy okazji - co ile przydaloby sie wymieniac elementy takie jak swiece, filty (gaz, powietrze) majac LPG ?

Pozdro
CTM #204
gregorix
Nowy
Posty: 231
Rejestracja: 4 lis 2003, o 16:15
Lokalizacja: Radzymin koło Wa-wy
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: gregorix »

Ja wymieniam komplet(filtry, świece ,olej) co 10.000km. A co do spalania to u mnie 1,4 pali 9 litrów a w zimie 10( raczej ekonomicznie nie jeżdże)
@@@CTM#288@@@
Corsa B C14SE
Awatar użytkownika
Marcin99
Nowy
Posty: 485
Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
Lokalizacja: okolice Krakowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Marcin99 »

Jeśli masz instalke bez kompa to przy padniętej membranie w reduktorze możę wzrosnąć spalanie - jeśli komp jest to mogą być trudności w regulacji. Ogólnie przyjmuje się że po ok 100tys km są do wymiany.
Co do zmiany świec i kabli - jeśli sprawdzasz ich stan to możesz jeździć długo ja jeździłem na swoich oryginałach 20tys - a poprzedni właściciel pewnie też troche zrobił - niedawno zmieniłem na NGK wcale nie dlatego że tamte były zużyte - poprostu chciałem mieć NGK :-D .
Zaleca się częśtą zmiane profilaktycznie żeby iskra była pewna.
Mnie spala od 9 do 10l z tym że większość trasa (miasto 1/5 to góra) ale jazda mało oszczędna :oko: - skoro oszczędzam na paliwie to dlaczego mam jeździć oszczędnie :D (rekord na trasie to 7.3l/100km)
Ale jeśli masz szerokie opony a żeby jeździć bardzo dynamicznie wcale nie trzeba drzeć gume za każdym razem - wystarczy że kręcisz za każdym razem pod 6000tys obr bez deptania do dechy przy ruszaniu i 12l jmoże być jaknajbardziej uzasadnione.
Bronek_84
Nowy
Posty: 456
Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: Bronek_84 »

Kurbat pisze:sprawdz, tez parownik, moze byc do regulacji.
moze tez byc wychlastana membrana

potwierdzam powyzsze, ze 10 litrow na standardowej instalacji - normalka
Zdaje się że jak membrana jest wychlastana to nie trzyma wolnych obrotów, gaśnie itp.
Nie mam gazu ale braciak ma w swoim kredensie i niejedną membranę wymienił. W końcu wymienił cały reduktor na "ten większy" i jest gitara. Wiem, że kanciak to nie corsa ale co reduktor to reduktor
Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® :-D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”