Looozik Wow... przecież to był żart.... z tego co widzę na zdjęciu kolega ma niezły spustw moich okolicach mawiaja: niejednemu psu na imie burek
OSŁONA POD SILNIK
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
-
GUMIS2000
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no wiec łyty mozna se zanontować ale jesli mam byc sucho
to propomoje pampres albo podpaski always !!! . silnik sam sie roni prze brudem i nie czystosciami raz na wiosne mozna go obmyc z soli po zimie i to wszystko . mo mozna jesczwe go wypucowac na zlot ale to tez trzeba z powrotem pokrysc go srodkiem podobnym jakim sie pokrywa w fabryce.
co do samej osłony to jak juz ktos powiedał słuzy do ochrony miski
olejowej , pozatym ma za zadanie "slisgać" sie po wystajacych elementach na drodze . ponad to mocuje sie ja do ramy z produ w kturych
miejscach nie iwem dakoładnie ale musi to byc kurewsko mocno przymocowane bo wrazie czego to ona własnie wezmie udezenie na siebie.
MINUSEM jest blokowanie przeprływu powietrza co w przypadku bez urazy 1.0 czy nawet 1.4 jest mało odczuwalne to przy 2.0 jest zadadnicze!
to tyle wiem
to propomoje pampres albo podpaski always !!! . silnik sam sie roni prze brudem i nie czystosciami raz na wiosne mozna go obmyc z soli po zimie i to wszystko . mo mozna jesczwe go wypucowac na zlot ale to tez trzeba z powrotem pokrysc go srodkiem podobnym jakim sie pokrywa w fabryce.
co do samej osłony to jak juz ktos powiedał słuzy do ochrony miski
olejowej , pozatym ma za zadanie "slisgać" sie po wystajacych elementach na drodze . ponad to mocuje sie ja do ramy z produ w kturych
miejscach nie iwem dakoładnie ale musi to byc kurewsko mocno przymocowane bo wrazie czego to ona własnie wezmie udezenie na siebie.
MINUSEM jest blokowanie przeprływu powietrza co w przypadku bez urazy 1.0 czy nawet 1.4 jest mało odczuwalne to przy 2.0 jest zadadnicze!
to tyle wiem
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
bardzo sluszna uwaga... nie wyobrazam sobie jazdy na codzien z plyta i to wlasnie z tego powodu o ktorym wspomnial gumis - wentylator nie bylby w stanie wychlodzic chlodnicy...GUMIS2000 pisze:MINUSEM jest blokowanie przeprływu powietrza co w przypadku bez urazy 1.0 czy nawet 1.4 jest mało odczuwalne to przy 2.0 jest zadadnicze!
c20rsa, czlowieku meeen!
-
Kurbat
- Weteran
- Posty: 1141
- Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
- Lokalizacja: Śląskie
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
używam jako przycisk do papieruarts pisze:hmm a jedzisz nim troche czy stoi i sie kuurzy ???Kurbat pisze:@ markos, no tu to masz znowu racje..!markos pisze: tzn moze nie do konca chodzilo mi po co w ogole to myc.. bardziej pytalem po co myc silnik CO MIESIAC... silniki zasadniczo nie lubia jak sie je myje, bo nie przepadaja za woda.. nie wspomne juz w ogole o myciu silnika co miesiac, bo to chore..
a wogle to moj na przyklad sie jakos nie brudzi...tylko jest troche zakurzonyale zero sladów wody na nim
- -=m&m=-
- Website Admin

- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
miałem założoną osłone miski olejowej, w aso kosztuje około 150 pln, mocowana jest na 4 śrubach, przed założeniem trzeba zanitować w podwoziu 4 nitonakrętki, w osłonie są otwory o wielkości pięści, więc jeśli chodzi o czystość to i tak Ci to nic nie daAMFILIADA pisze:niech ktoś w końcu zbierze myśli do kupy i powie (o ile ktoś taki jest kto to montował) co z tą osłoną ?? Jak ? Co ? i Gdzie ??
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert