
Wskaźnik poziomu paliwa - jego zachowanie (???)
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
-
- Nowy
- Posty: 160
- Rejestracja: 14 maja 2004, o 20:36
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Wskaźnik poziomu paliwa - jego zachowanie (???)
Corsa B (97-przed liftem)... Wskazówka wskaźnika paliwa porusza się podczas jazdy (wskutek drgań i nierówności)... czy u Was jest podobnie czy też pozwala ona odczytać precyzyjnie stan w zbiorniku ?? Nie wiem czy w mojej Corsie jest jakaś wada ?? Ten układ działa najprawdopodobniej na zasadzie pływaka ale chyba jakas kompensacja drgań powinna być, dodajac do tego ze wskazania sa bledne calowita porażka 

-
- Nowy
- Posty: 456
- Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Z tego co mi wiadomo wskazniki w corsach są dość anemiczne tzn bardzo powoli pokazują nagłe zmiany ilości paliwa (po włączeniu zapłonu wskażnik powoli się podnosi). Ja u siebie nie zauważyłem jakiś nagłych zmian we wskazaniu, chociaż jak tłukę się po mieście to jak raz obczaję ile mam paliwa to na innym skrzyżowaniu pokazuje jakby troszeczkę mniej i nie chodzi tu o jakieś nadmierne zużycie bo za jakiś czas jakby było znowu tyle ile na początku. Najprawdopodobniej jest to spowodowane niewielkimi pochyłościami drogi. Ale żeby wskażnik ruszał się w rytm dziur na drodze :0 ? Musisz mieć coś z pływakiem w zbiorniku 
Edit
Albo inaczej masz chyba jakieś przerwy w obwodzie

Edit
Albo inaczej masz chyba jakieś przerwy w obwodzie

Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® 

-
- Post Mistrz
- Posty: 2523
- Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
niekotre auta odczytuja poziom paiwa i w takim poziomie zostaje wskazowka i nie lata w zakretach albo na dolach...zmienia sie jej polozenie wraz z rzeczywistym spadkiem poziomu paliwa...Bronek_84 pisze:o so chozi :0 bufor? coś ci się z nagrywarkami pomieszałoqomo pisze:wszystko jest dobrze...corsa nie ma buforu odczytu stanu paliwa...![]()
corsa A & Audi S3

-
- Weteran
- Posty: 1141
- Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
- Lokalizacja: Śląskie
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
luz, u mnie w C tez raz jest ćwierć baku (zaraz po uruchomieniu zapłonu) a za chwile jest juz wyranie ponize, a potem tak oscylujw woloko cwiartki...dopoki oczywiscie rzeczywiscie sie nie wypali troche benzynki.
z ta przerwa w obwodzie to moze byc dobre trafienie, zeby na dziurach skal poziom paliwa... raczej rowniez wykluczam
z ta przerwa w obwodzie to moze byc dobre trafienie, zeby na dziurach skal poziom paliwa... raczej rowniez wykluczam
-
- Swój
- Posty: 571
- Rejestracja: 23 lis 2004, o 20:59
- Lokalizacja: Sanok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
U mnie w A tak się niedzieje-ten bufor jest na 100% bo to anemiczne podnoszenie się wskaźnika jest po to,aby nie wariował przy nagłych zmianach w odczycie(dziura,zakręt) więc niechce mi się wierzyć,że nowsze modele tego niemają.Zastanawia mnie inna rzecz-czy corsa A ma kontrolkę rezerwy-taką pomarańczową
??Bo niewiem czy niema czy tylko,żarówka sie spaliła??

Corsa A 1.2i 93r.


-
- Nowy
- Posty: 264
- Rejestracja: 6 sie 2004, o 11:14
- Lokalizacja: Śląsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja od rezerwy mam taka mała diode LED w kolorku orange tylko osobiscie jakoś tej rezerwie nie ufamPETERS pisze:U mnie w A tak się niedzieje-ten bufor jest na 100% bo to anemiczne podnoszenie się wskaźnika jest po to,aby nie wariował przy nagłych zmianach w odczycie(dziura,zakręt) więc niechce mi się wierzyć,że nowsze modele tego niemają.Zastanawia mnie inna rzecz-czy corsa A ma kontrolkę rezerwy-taką pomarańczową??Bo niewiem czy niema czy tylko,żarówka sie spaliła??

-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 25 mar 2003, o 11:47
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Z tymi wskażnikami to jest jakaś magia tajemna.
W Corsie B mojej matki (swing) jest wskażnik z czerwonym polem jak u wszystkich oraz dodatkowo czerwonym podświetleniem kiedy już tej rezerwy jest naprawdę mało.
W mojej Corsie B już podświetlenia nie ma ( kiedyś nieżle się naciąłem w Czechach przed samą granicą).
A co do wachań to sam juz ta tym nie panuję co robi wskazówka, może nie skacze ale z dokładnością u niej kiepsko.
W Corsie B mojej matki (swing) jest wskażnik z czerwonym polem jak u wszystkich oraz dodatkowo czerwonym podświetleniem kiedy już tej rezerwy jest naprawdę mało.
W mojej Corsie B już podświetlenia nie ma ( kiedyś nieżle się naciąłem w Czechach przed samą granicą).
A co do wachań to sam juz ta tym nie panuję co robi wskazówka, może nie skacze ale z dokładnością u niej kiepsko.
Niewyrośnięta naturystyczna Corsa 1.0 12v
-
- Nowy
- Posty: 120
- Rejestracja: 13 paź 2003, o 11:14
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Moze zaroweczka sie koledze szanownemu spalila po porstu ??danrok pisze: W mojej Corsie B już podświetlenia nie ma ( kiedyś nieżle się naciąłem w Czechach przed samą granicą).

Poza tym wszystkie kontrolki zapalaja sie (przynajmniej na chwile) po przekreceniu kluczyka. Gdybys o tym pamietal to nie mialbys niespodizanki w czesji

A co do dokladnosci wskazan paliwa w corsachB nie bede sie wypowiadal

corsa b 3d x10xe
- =JUHol=
- Weteran
- Posty: 1387
- Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
PETERS pisze:U mnie w A tak się niedzieje-ten bufor jest na 100% bo to anemiczne podnoszenie się wskaźnika jest po to,aby nie wariował przy nagłych zmianach w odczycie(dziura,zakręt) więc niechce mi się wierzyć,że nowsze modele tego niemają.Zastanawia mnie inna rzecz-czy corsa A ma kontrolkę rezerwy-taką pomarańczową??Bo niewiem czy niema czy tylko,żarówka sie spaliła??
chiba nie.... nie bylo tego w starych oplach...

-
- Nowy
- Posty: 456
- Rejestracja: 6 mar 2004, o 23:55
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Jeśli chodzi o dokładność to jest idealna, przynajmniej u mnie. Dopuki wskaz znajduje się na czerwonym polu to auto pracuje normalnie, nawet jeśli jest na końcu dolnej granicy rezerwy. Jeśli przekroczy choźby minimalnie dolną część rezerwy silnik mi zaczyna przerywać i momentalnie gaśniesir_Dave pisze:Moze zaroweczka sie koledze szanownemu spalila po porstu ??danrok pisze: W mojej Corsie B już podświetlenia nie ma ( kiedyś nieżle się naciąłem w Czechach przed samą granicą).![]()
Poza tym wszystkie kontrolki zapalaja sie (przynajmniej na chwile) po przekreceniu kluczyka. Gdybys o tym pamietal to nie mialbys niespodizanki w czesji
A co do dokladnosci wskazan paliwa w corsachB nie bede sie wypowiadal
Nie zbadane są pokłady ludzkiej wyobraźni® 

-
- Nowy
- Posty: 100
- Rejestracja: 28 wrz 2004, o 18:36
- Lokalizacja: kolobrzeg -szczecin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ta, dobry topic
ja w A tez sie zastanawialem czy lampka rezerwy siie przepalila bo jej nigdy nie widzialem, wachania wskaznika tez sa
ale u mnie jest jeszcze cos
ostatnio mialem naprawiana pompe paliwa...
przed wymiana na rezerwie (czerwonym polu)smigalem tygodniami) a teraz po wymianie jak wchodzi na czerwone to juz mi s ie dlawi,
nie jestem pewien czy to naprawde koniec paliwa bo boje sie sprawdzac, zawsze szybciutko na stacje zeby silniczek syfu nie zassal i teraz to ja juz nie wiem,
jezdze na wyczucie tzn 10 l tankuje po zrobieniu 160-180 km znowu na stacyjke (eh cos mi spalanie tez podskoczylo...) a wskaznik paliwa olewam, nie patrze na niego bo mnie przerarza:D
a i jeszcze jedno jak dzis se pojechalem w trase to zauwazylem ze na niskich obrotach mis ie muli (ogolnie jakas taka zamulona ta corsita ostatnio) tankuje na shelu v-power tak ze to hyba nie od mieszanki
pozatym przy przejsciu z wysokich na niskie (czyli daje w daje gazu a potem wciskam sprzeglo i hamulec):) czesto mi silnik gasnie kto ma pomysl co to moze byc????
pozdro
ja w A tez sie zastanawialem czy lampka rezerwy siie przepalila bo jej nigdy nie widzialem, wachania wskaznika tez sa
ale u mnie jest jeszcze cos
ostatnio mialem naprawiana pompe paliwa...
przed wymiana na rezerwie (czerwonym polu)smigalem tygodniami) a teraz po wymianie jak wchodzi na czerwone to juz mi s ie dlawi,
nie jestem pewien czy to naprawde koniec paliwa bo boje sie sprawdzac, zawsze szybciutko na stacje zeby silniczek syfu nie zassal i teraz to ja juz nie wiem,
jezdze na wyczucie tzn 10 l tankuje po zrobieniu 160-180 km znowu na stacyjke (eh cos mi spalanie tez podskoczylo...) a wskaznik paliwa olewam, nie patrze na niego bo mnie przerarza:D
a i jeszcze jedno jak dzis se pojechalem w trase to zauwazylem ze na niskich obrotach mis ie muli (ogolnie jakas taka zamulona ta corsita ostatnio) tankuje na shelu v-power tak ze to hyba nie od mieszanki
pozatym przy przejsciu z wysokich na niskie (czyli daje w daje gazu a potem wciskam sprzeglo i hamulec):) czesto mi silnik gasnie kto ma pomysl co to moze byc????
pozdro
CORSA A RULLES... tylko robic nie ma komu
-
- Nowy
- Posty: 120
- Rejestracja: 13 paź 2003, o 11:14
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Szczerze mowiac to nigdy nie jezdzilem na rezerwie, wiec nei wiem jak z dokladnoscia na nizszych wskazaniach. Ale jak zatankuje do pelna to zanim wskazowka zejdzie z 46 l do poziomu 30l to mam na liczniku jakies 350 km. Pozniej za to zaczyna strasznie predko spadacBronek_84 pisze: Jeśli chodzi o dokładność to jest idealna, przynajmniej u mnie. Dopuki wskaz znajduje się na czerwonym polu to auto pracuje normalnie, nawet jeśli jest na końcu dolnej granicy rezerwy. Jeśli przekroczy choźby minimalnie dolną część rezerwy silnik mi zaczyna przerywać i momentalnie gaśnie
Zawsze to tych pare kilogramow mniej to i autko sie lepiej zbiera!Markos pisze:tak.. jezdzenie bezustannie na rezerwie to tez rewelacyjny pomysl.. cos ci nasi nowi forumowicze nierozsadni, albo mi sie tylko zdaje..

Ktos kto odchudza furke jak Ty powinien o tym wiedziec


corsa b 3d x10xe
-
- Nowy
- Posty: 208
- Rejestracja: 19 wrz 2004, o 18:12
- Lokalizacja: W-WA
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Podczepie sie pod temat,ale troszeczke pod innym kontem:
Czy jest jakiś sposób na zmniejszenie spalania?Nie wiem,wymiana
jakichś części,regulacja czegoś,cokolwiek?? :0 Bo zaczynam być mocno przerażony,ostatnio tanknąłem jak juz zaczynala migać rezerwa i wlałem za 50dyszek czyli jakieś ok.13litrów.Dobiegam powolutku setki kilosów a wskaźnik jest może milimetr od rezerwy i zeby bylo śmieszniej to z nim jest wszystko ok.Czemu ta fura tyle pali ?? :0 HELP !!!
Czy jest jakiś sposób na zmniejszenie spalania?Nie wiem,wymiana
jakichś części,regulacja czegoś,cokolwiek?? :0 Bo zaczynam być mocno przerażony,ostatnio tanknąłem jak juz zaczynala migać rezerwa i wlałem za 50dyszek czyli jakieś ok.13litrów.Dobiegam powolutku setki kilosów a wskaźnik jest może milimetr od rezerwy i zeby bylo śmieszniej to z nim jest wszystko ok.Czemu ta fura tyle pali ?? :0 HELP !!!

- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
1. jak mam sie scigac to pilnuje minimalnego stanu paliwa, chyba, ze to tor - wtedy max ile wejdzie
2. pompa paliwa naprawde na tym cierpi..
krisso, odpowiedzielismy ci juz zdaje sie dawno temu, ze jak chciales ekonomiczne auto to bardzo zle wybrales.. szczegolnie jesli chodzi o silnik
jedynym sposobem na zmniejszenie spalania jest delikatne poslugiwanie sie gazem bez przekraczania 3000rpm i nie jezdzenie na zasadzie gaz-hamulec. innej metody NIE MA.
2. pompa paliwa naprawde na tym cierpi..
krisso, odpowiedzielismy ci juz zdaje sie dawno temu, ze jak chciales ekonomiczne auto to bardzo zle wybrales.. szczegolnie jesli chodzi o silnik

jedynym sposobem na zmniejszenie spalania jest delikatne poslugiwanie sie gazem bez przekraczania 3000rpm i nie jezdzenie na zasadzie gaz-hamulec. innej metody NIE MA.

- endo
- Post Mistrz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Chcialem napisac, ze w corsach c wskaznik poziomu paliwa dziala bez zarzutu, ale Kurbat mnie zmylil, wiec napisze, ze w mojej corsie dziala bardzo dobrze
. Dodatkowy plus dla konstruktorow cc za zainstalowanie dwustopniowej kontrolki rezerwy - najpierw sie zapala przygotowujac do wydatku, a jak juz miga wg instrukcji trzeba natychmiast zajechac na stacje, w rzeczywistosci jest jeszcze okolo 4 litrow paliwa, przydatna rzecz 






- Gobo
- Nowy
- Posty: 473
- Rejestracja: 12 wrz 2003, o 13:26
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:



Wyginaj śmiało ciało
-
- Weteran
- Posty: 1879
- Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
he he spryciarzeStaneq pisze:Gobo pisze:kyniek pisze:u mnie tez tak jest , jak stane na stromej gorce przodem w dol to z 5L mozna zrobic 15Tak właśnie poprawiam se samopoczucie
![]()
![]()
no ja jak wyjeżdzam rano z garazu(podjazd pod gorke)od razu mam dobre smopoczucie bo bak full


Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI