kokpit

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
Budzio
Swój
Posty: 831
Rejestracja: 26 paź 2002, o 16:20
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Budzio »

DARD pisze:Dokładny opis zdejmowania jest na stronach Valinou (albo jakoś tak) tu jest link zakładka warsztat http://corsa.dhs.org
problem ze zdejmowaniem jest tylko przy pokrętle od temperatury ja swoje złamałem bo za nic nie chciało wyjść :( ale pokleiłem zatrzask i jakoś się trzyma.
nie ma obawy że coś postrzela przy przemieszczaniu nawiwwów tak to już jest zrobione.
Jeżeli chodzi o kolorek dla żarówek ja proponuje sztyfcik do żarówek kosztuje jakieś 13 zł os Jackiego.
Powodzenia (rozbiernie panelu z opiesem zajęło mi około 4 H !!!!!!!!, składanie ok 15 min. teraz jestem w stanie rozebrać i złożyć w ciągu 30 min:))
u mnie żaróweczki (wszystkie) sa pomalowane i świecą na kolorek niebieski (morski :D)
Opis stary i dosc u nas znany ale nie rozwiewa wszystkich watpliwosci :) jak dawno temu malowales te zarowki bo istnieje prawdopodobienstwo ze poprosu wykruszy sie ta farbka i bedzie lipa lepiej chyba foliowac albo na diody pozamieniac
..::CTM#117::..
DARD
Świeżak
Posty: 98
Rejestracja: 6 sie 2004, o 07:37
Lokalizacja: Tychy
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: DARD »

przed zimą zeszłego roku
nic się nie wykruszyło
problem leży gdzie indziej, otóż chodzi o dokładne i równomierne pomalowanie tych żarówek!!
ale efekt jest git
NIE LEKCEWAŻ POTĘGI MOCY :D
Budzio
Swój
Posty: 831
Rejestracja: 26 paź 2002, o 16:20
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Budzio »

pytanie tylko czy uzyskam taki kolorek jak bym chcial? Tid'a podswietlilem diodami i wyszedl taki kolorek jak podswietlanie w Audi i w takiej konwencji chcialbym miec reszte
..::CTM#117::..
Awatar użytkownika
pirat
Forum Master
Posty: 3105
Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
Imię: Paweł
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: pirat »

DARD pisze:przed zimą zeszłego roku
nic się nie wykruszyło
problem leży gdzie indziej, otóż chodzi o dokładne i równomierne pomalowanie tych żarówek!!
ale efekt jest git
jezeli chcesz zrobic czerwone lub zielone podswietlenie, to polecam silikonowe kapturki na zarowki do srodkowej konsoli. jesli chcesz miec na niebiesko, to musisz kombinowac z diodami

pozdro
Budzio
Swój
Posty: 831
Rejestracja: 26 paź 2002, o 16:20
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Budzio »

Ponawiam pytanie!!!tylko jaki efekt kolorystyczny co by wszystko ladnie pasowalo z TID'em bo kolejnym etapem beda zegary
..::CTM#117::..
DARD
Świeżak
Posty: 98
Rejestracja: 6 sie 2004, o 07:37
Lokalizacja: Tychy
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: DARD »

Słuchaj kup katalog z Jackiego i będziesz miał wszystko bo można założyć kapturki ale można również pomalować i okleić
ja mam pomalowane żarówki w panelu, pod zegarami i pod wyświetlaczem z zegara i wszystko fajnie gra :)
NIE LEKCEWAŻ POTĘGI MOCY :D
Awatar użytkownika
pirat
Forum Master
Posty: 3105
Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
Imię: Paweł
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: pirat »

Budzio pisze:Ponawiam pytanie!!!tylko jaki efekt kolorystyczny co by wszystko ladnie pasowalo z TID'em bo kolejnym etapem beda zegary
To co przemawia za diodami, to ich trwalosc, ze sie nie odbarwia i nie przepala, jesli beda prawidlowo zamontowane.
Najgorsze jest tylko to, że w konsoli środkowej ciężko je zamontować. trzeba kombinować wycinając dodatkowe dziury. W konsoli środkowej najlepiej zamontować ich kilka.
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

no moze i opis nie jest jakis wyczesnay heh ale ja 1 raz meczylem sie troche mniej jednak. slabo sie przykaldales heh
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
Sznaps
Nowy
Posty: 220
Rejestracja: 13 lis 2004, o 00:28
Lokalizacja: Warszawka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Sznaps »

Odnośnie zdejmowania pokręteł jest mnóstwo jeśli chodzi o corsę b (na forum) a jak się ma sprawa w corsie a? (skrajnych za cholerę nie wiem jak zdjąć a tam się kokpitu w części środkowej chyba nie da tak łatwo zdjąć jeżeli w ogóle on się zdejmuje). Pozdrawiam.
qomo
Post Mistrz
Posty: 2523
Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: qomo »

Sznaps pisze:Odnośnie zdejmowania pokręteł jest mnóstwo jeśli chodzi o corsę b (na forum) a jak się ma sprawa w corsie a? (skrajnych za cholerę nie wiem jak zdjąć a tam się kokpitu w części środkowej chyba nie da tak łatwo zdjąć jeżeli w ogóle on się zdejmuje). Pozdrawiam.
jesli masz corse a po lifcie to skrajne poprostu wyciagasz(trzeba troszke sily) a srodkowe wychodzi z calym przelacznkiem - kumasz? :oko:

baardzo prosta operacja :grin:
corsa A & Audi S3
Obrazek
Awatar użytkownika
=JUHol=
Weteran
Posty: 1387
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Toruń
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: =JUHol= »

ale srodkowe tez sila??? ja zlamalem... najlepiej zdjac gore + obudowe licznika (ten daszek) w sumie 6 gwiazdek i 1 krzyz pod prawa kratka.. i wtedy od gory wszystko widac. odpinasz kostke i pozniej beda takie jakby zatrzaski po obustronach trzymajaca ten caly przelacznik... podwazasz i wyciagasz...

Edit: moze ktos ma foty albo rozsadny opis jak (po lifcie CA) zdjac plastik po prawej stronie tam gdzie jest wlacznik od swiatel? ja to traktuje jednorazowo zawsze ale moze ma ktos jakis sposob na to? :oko:
Obrazek
qomo
Post Mistrz
Posty: 2523
Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: qomo »

=JUHol= pisze:ale srodkowe tez sila??? ja zlamalem... najlepiej zdjac gore + obudowe licznika (ten daszek) w sumie 6 gwiazdek i 1 krzyz pod prawa kratka.. i wtedy od gory wszystko widac. odpinasz kostke i pozniej beda takie jakby zatrzaski po obustronach trzymajaca ten caly przelacznik... podwazasz i wyciagasz...

Edit: moze ktos ma foty albo rozsadny opis jak (po lifcie CA) zdjac plastik po prawej stronie tam gdzie jest wlacznik od swiatel? ja to traktuje jednorazowo zawsze ale moze ma ktos jakis sposob na to? :oko:


1 - ja wyciagam tak jak mowilem i wszysytko jest okej ale lepiej to robic tak jak Ty mowisz


2. Ej chyba cos zle opsiales - no chyba ze chodzilo Ci ze ten przelaczni kjest po lewej stronie :oko: - jesli chodzi o to to wyciagasz na sile wylacznik swiatel i pod tym masz srubke

a jesli mowisz o wylacznbiku awaryjnych to wyciagasz prawa kratke nawieu i tam jest srobka
corsa A & Audi S3
Obrazek
Awatar użytkownika
Sznaps
Nowy
Posty: 220
Rejestracja: 13 lis 2004, o 00:28
Lokalizacja: Warszawka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Sznaps »

A ściąganie góry wiąże się z jakimś trikiem? Wczoraj odkręcilem górę (przedtem zdjąłem obudowę zegarów i ta górna pokrywa z nawiewami póściła mi tylko od strony zegarów natoomiast coś ją trzymało z drugiej strony (od pasażera) i w końcu nie wyciągnąłem). Wydawało mi się jakby te kratki nawiewów były połączone z plastikami od nawiewów w środku i lewą stronę mogłem podnieść do góry ale prawa trzymała mocno i nie mogłem tego zdjąć :-(
Awatar użytkownika
=JUHol=
Weteran
Posty: 1387
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Toruń
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: =JUHol= »

qomo pisze:
=JUHol= pisze:ale srodkowe tez sila??? ja zlamalem... najlepiej zdjac gore + obudowe licznika (ten daszek) w sumie 6 gwiazdek i 1 krzyz pod prawa kratka.. i wtedy od gory wszystko widac. odpinasz kostke i pozniej beda takie jakby zatrzaski po obustronach trzymajaca ten caly przelacznik... podwazasz i wyciagasz...

Edit: moze ktos ma foty albo rozsadny opis jak (po lifcie CA) zdjac plastik po prawej stronie tam gdzie jest wlacznik od swiatel? ja to traktuje jednorazowo zawsze ale moze ma ktos jakis sposob na to? :oko:
2. Ej chyba cos zle opsiales - no chyba ze chodzilo Ci ze ten przelaczni kjest po lewej stronie :oko: - jesli chodzi o to to wyciagasz na sile wylacznik swiatel i pod tym masz srubke
cos nie moge ostatnio tresciwego pytania sformulowac :|

chodzilo mi o swiatla... ale na sile tez cos nie idzie... zawsze mi sie to lamie w ch.. wszystko i trza nowe kombinowac
Obrazek
Awatar użytkownika
Sznaps
Nowy
Posty: 220
Rejestracja: 13 lis 2004, o 00:28
Lokalizacja: Warszawka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Sznaps »

No udalo się. Nie rozkręcałem góry tylko delikatnie podważyłem pokrętła cienką blaszką z dwóch stron każde i po kolei wyciągałem. Teraz tylko dokupić żaróweczki i luzik :-D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”