Wracam do tego co poprzednio. Mam jednak teraz fotkę dużej części tego co słuzy w corsach A do zmiany biegów. Może ktoś powie co z tych rzeczy pisze się do wymiany jeśli ma się problem z 1&2? Dla ułatwienia troszke to pokolorowałem
Problem ze zmianą biegów w corsie
- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Sprawa rozwiązana:
Wymieniona kostaka lącząca widełki i metalowy trzpień. Dopasował się do wyrobionego otworu w widełkach i nie ma teraz problemu z luzem. Jesli chodzi o wodzik zaznaczony na żółto to nie ma potrzeby go wymieniać dla tych co mają problemy z 1 & 2. Chyba że naprawde jest w kiepskim stanie. Jeśli 5 nie wchodzi to będzie właśnie to. Nawiasem mówiąc mam taki do sprzedania gdyby był komuś potrzebny. Cała operacja trwała niedługo a biegi wchodzą teraz bez większych problemów jak na corse ogólnie
Pozdrawiam
Wymieniona kostaka lącząca widełki i metalowy trzpień. Dopasował się do wyrobionego otworu w widełkach i nie ma teraz problemu z luzem. Jesli chodzi o wodzik zaznaczony na żółto to nie ma potrzeby go wymieniać dla tych co mają problemy z 1 & 2. Chyba że naprawde jest w kiepskim stanie. Jeśli 5 nie wchodzi to będzie właśnie to. Nawiasem mówiąc mam taki do sprzedania gdyby był komuś potrzebny. Cała operacja trwała niedługo a biegi wchodzą teraz bez większych problemów jak na corse ogólnie
Pozdrawiam
Może znów corsa...