Poszukalem w archiwum i w sumie znalazlem odpowiedz na pytanie, ale chcialem sie zapytac czy ktos to robil i z jakim efektem.
PROBLEM: Ciezko pracujaca maglownica - duze opory przy skrecaniu kol.
Zamienilem ostatnio kierownice miedzy Corsa 1.2 a GSI. W tej ostatniej krecenie kolkiem bylo zauwazalnie ciezsze niz w 1.2. Teraz w 1.2 mam ta od GSI (dosc spore kolo) i kreci sie leciutko, a w GSI mam taka 3-ramienna "sportowa" (sporo mniejsza srednica) i chyba na silownie sie zapisze

Nadmienie tylko tyle, ze przed ta zamiana to krecac ta 3-ramienna fajerka w 1.2 bylo lzej niz ta o wiekszej srednicy w GSI ...
W archiwum wyczytalem, ze jest jakas sruba regulujaca te kwestie - praktykowal ktos ? Jakie rezultaty ?
ACHA - jeszcze jedno - "pomiarow organoleptycznych" dokonywalem na takich samych kolkach / oponach.
Pozdro