Osłona silnika
-
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 11 mar 2005, o 20:07
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Osłona silnika
Ostatnio przytrafiła mi się dziwna rzecz. Spieszyłem się i wjechałem dość szybko w kałuże (a raczej rozlewisko patrząc na rozmiary kałuży) nagle corsica przestała palić na jeden gar. - podsechł godzinkę i wróciło wszystko do normy. Wydaje mi się że kable wysokiego napięcia są już troszkę stare wiec mam zamiar na nowe je wymienić. Chciałbym też założyć osłonę pod silnik. Moje pytanie brzmi: Ile to może kosztować i czy dostane coś takiego do corsy A (ostatnio byłem na giełdzie i były tylko do większych samochodów)
Myślałem też czy nie da się czegoś takiego samemu zrobić np. z blachy ocynkowanej????????
[/b]
Myślałem też czy nie da się czegoś takiego samemu zrobić np. z blachy ocynkowanej????????
[/b]
Corsa A 1.2i 91r
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
a ktos z was ma taka prawdziwa plyte pod silnik? jesli tak to poprosilbym o fote albo o opis do czego ja zapodal, bo zaden mechanik nie chce mi sie podjac robienia tego a samemu nie umiem
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
nie wiem w jakim stopniu ma byc "prawdziwa" ale jak będę miał jakiegoś cyfraka to zrobie foteradzio_gsi pisze:a ktos z was ma taka prawdziwa plyte pod silnik? jesli tak to poprosilbym o fote albo o opis do czego ja zapodal, bo zaden mechanik nie chce mi sie podjac robienia tego a samemu nie umiem
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- ZEDYO
- Nowy
- Posty: 126
- Rejestracja: 4 paź 2004, o 23:07
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Near Oppeln:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Niedawno nabylem taka oslone do swojej corsiny, bo myslalem ze troszke zmniejszy brudzenie sie komory silnika i sie rozczarowalem, bo ta oslona przyslania bardzo niewiele pod tym silnikiem - miske olejowa skrzyni biegow i czesc miski olejowej silnika. W EPC taka oslona jest ladnie nazywana jako czesc pakietu na zle drogi - cokolwiek by to mialo znaczyc. W ASO taka oslona kosztuje 156zl, a komplet srub i nakretek do niej 28zl.
:)17 Real Blue... Corsa Too :)17
Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)
Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
eee tam nic strasznego, jak jest już tragicznie, że można wyskoczyć (dosłownie) z drogi, przy większej prędkości to stawiają znak 60 , 40 (poza terenem zabudowanym!!) i już jest dobrze
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ja widzialem taka na allegro za ok. 100zl ale ona byla jakas taka pelniejsza niz ta co pokazal Mieto3.
Mysle nad zakupem takiej.
Mysle nad zakupem takiej.
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
dokładnie coś takiego posiadam ale pamiętam że do wymiany filtra oleju musiałem ją zdjąć i jakiś większych problemów z jej gięciem tez nie miałemMieto3 pisze: ta którą pokazalem to naprawde kawal porzadnej blachy ktory ochroni miske
a otwory sa po to aby mozna bylo np. wymienic olej bez jej zdejmowania, i chlodzic silnik podczas jazdy
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ahaa , jak ona jest metalowa to calkiem inna bajka .Przygladalem sie fotce i nie wiedzialem czy to blacha czy nie
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
moim zdanie pomysł jest wogle do dupy bo :
jak checie miec slicznie i SUCHO pod maska to
proponoje odczasu do czasu przemyć bu dzienz zaintalowac
pampersy doskonale pochaniaja wilgoć .
Jak juz sie zakłada taką blache to poto zeby ona nie tyle chroniła
bo "slizgała" sie po wystajacych elentach drogi . gdyby miała
zeczywiscie przrnosic obciazenia sruby mocujace musiały by być tej samej wielkosci co te ktore mocuja sam silnik .
naprawde jak do tej porry to w moim odczuciu jedyna przydatna fukcja
to to ze przepłym powietrza pod samochodem jest bardzie ustabilizowany .
A silnik nie ma bata musi grzeć i bedzie to robił . tam gdzie sie stosuje
takie osłony to tez automatycznie stosuje sie inna chodnicwe albo
jeszcze daje sie chłodnice do skrzyni biegów .
teraz tak :
plastik - fajny lans ale podejrzewam je przy rozjedzaniu jeza peknie
aluninium - juz lepiej ale strsznie kiebsko addaje ciepło
a przdewszystkim nie jest odporne na dłusza mete czyli 3 lata
stal - zdecydowanie mocna ale przy zarysowaniach rdzewieje
pozatym tez duzo wazy
tytan - praktycznie nie ma wad , bo jest lekki , odpony na korozje
2 razy wytrzymalszy od stali ,i elastycznie jak plastik
Pozatym świetny na LA?NS pszy jakim kolwiek kontacie
daje poterzna fotanne iskier :)22 niestety bardzo drogi
p.s. to płasnie tytan stosuje sie na rajdach parzyz dakar i
stosowało w F1 do puki nie zaspąpiły do kompozyty .
jak checie miec slicznie i SUCHO pod maska to
proponoje odczasu do czasu przemyć bu dzienz zaintalowac
pampersy doskonale pochaniaja wilgoć .
Jak juz sie zakłada taką blache to poto zeby ona nie tyle chroniła
bo "slizgała" sie po wystajacych elentach drogi . gdyby miała
zeczywiscie przrnosic obciazenia sruby mocujace musiały by być tej samej wielkosci co te ktore mocuja sam silnik .
naprawde jak do tej porry to w moim odczuciu jedyna przydatna fukcja
to to ze przepłym powietrza pod samochodem jest bardzie ustabilizowany .
A silnik nie ma bata musi grzeć i bedzie to robił . tam gdzie sie stosuje
takie osłony to tez automatycznie stosuje sie inna chodnicwe albo
jeszcze daje sie chłodnice do skrzyni biegów .
teraz tak :
plastik - fajny lans ale podejrzewam je przy rozjedzaniu jeza peknie
aluninium - juz lepiej ale strsznie kiebsko addaje ciepło
a przdewszystkim nie jest odporne na dłusza mete czyli 3 lata
stal - zdecydowanie mocna ale przy zarysowaniach rdzewieje
pozatym tez duzo wazy
tytan - praktycznie nie ma wad , bo jest lekki , odpony na korozje
2 razy wytrzymalszy od stali ,i elastycznie jak plastik
Pozatym świetny na LA?NS pszy jakim kolwiek kontacie
daje poterzna fotanne iskier :)22 niestety bardzo drogi
p.s. to płasnie tytan stosuje sie na rajdach parzyz dakar i
stosowało w F1 do puki nie zaspąpiły do kompozyty .
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
gumis nie zgodze sie z toba, wszystkie rajdowki maja aluminiowe plyty pod silnikiem (niektore aluminiowo-karbonowe ale w nerwraligicznych miejscach jest alu) z doswiadczenia wiem ze silnik wcale mocniej sie nie grzeje, wiem bo jezdzilem pare lat w rajdach jako pilot roznymi furami. to ze przenosi wibracje to prawda, efekt jest podobny do twardych poduszek. a co do srob to wcale nie robi sie jakich mega mocnych, maja byc takie ze jak sie przywali bardzo mocno to plyta ma sie urwac no i to na tyle
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
-
- Weteran
- Posty: 1141
- Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
- Lokalizacja: Śląskie
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Tytanowa osłona fajny bajer
Zamówić komuś
Informuję, że w unas w pracy zamawiamy troche tego do urządzeń i obecnie czas oczekiwania na zamówienie ... nieokreślony, cena podobnie.
Dostajemy potwierdzenia zamówienia z 12 okresem oczekiwania na realizację i bez gwarancji utrzymania ceny. Poza tym cena skache jak szalona, do góry oczywiście, obecnie cos ok. 44 EUR za kilogram chyba...o ile dobrze pamietam
Zamówić komuś
Informuję, że w unas w pracy zamawiamy troche tego do urządzeń i obecnie czas oczekiwania na zamówienie ... nieokreślony, cena podobnie.
Dostajemy potwierdzenia zamówienia z 12 okresem oczekiwania na realizację i bez gwarancji utrzymania ceny. Poza tym cena skache jak szalona, do góry oczywiście, obecnie cos ok. 44 EUR za kilogram chyba...o ile dobrze pamietam
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
oki skoro tak uwarzasz to masz racjeradzio_gsi pisze:gumis nie zgodze sie z toba, wszystkie rajdowki maja aluminiowe plyty pod silnikiem (niektore aluminiowo-karbonowe ale w nerwraligicznych miejscach jest alu) z doswiadczenia wiem ze silnik wcale mocniej sie nie grzeje, wiem bo jezdzilem pare lat w rajdach jako pilot roznymi furami. to ze przenosi wibracje to prawda, efekt jest podobny do twardych poduszek. a co do srob to wcale nie robi sie jakich mega mocnych, maja byc takie ze jak sie przywali bardzo mocno to plyta ma sie urwac no i to na tyle
ale nadal bede sie upierał ze na odcinku specjalnym czy nawet na dojazdówce silnik ci sie nie zagrzeje . a sie grzeje w korku
i co wtedy wyłaczasz go czy wskakujesz z terkotka pod fure ??
czyli twoim zdanie ona ma pochaniac energie a nie ja magazynowac .
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ja tylko na to czekalem, kiedys gumis rozlozyl mnie na lopatki tym snopem iskier dla lansu mega!GUMIS2000 pisze:tytan - praktycznie nie ma wad , bo jest lekki , odpony na korozje
2 razy wytrzymalszy od stali ,i elastycznie jak plastik
Pozatym świetny na LA?NS pszy jakim kolwiek kontacie
daje poterzna fotanne iskier niestety bardzo drogi
p.s. to płasnie tytan stosuje sie na rajdach parzyz dakar i
stosowało w F1 do puki nie zaspąpiły do kompozyty .
a co do grzania - to oczywiscie ze po montazu litej oslony silnik bardziej sie grzeje, nie podczas jazdy bo ruch powietrza bedzie wystarczajacy, ale w miescie gdzie wiekoszosc czasu spedzamy latem oslona moze byc upierdliwa.
c20rsa, czlowieku meeen!
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ja jezdzilem sejkiem z plyta normalnie po ulicach oraz kadziem gsi i nic nie bylo, silnik nie ma prawa sie zagrzac bo przeciez wlacza sie wentylator, zreszta ma sie jeszcze dziury w zderzaku i takie tam.
a jesli nawe sie grzeje to mozna zawsze spac na krotko wentylator i wlaczac na przycisk
a jesli nawe sie grzeje to mozna zawsze spac na krotko wentylator i wlaczac na przycisk
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze