Nowy Twardziel :)
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
- endo
- Post Mistrz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Buahaha, Arts usadowil sie jak dziecko z tunelem miedzy nogami, zlapal sie zaglowkow i jezdzil dupa po kanapie raz w lewo raz w prawo, nie wiem, moze chcial balansowac cialem?arts pisze:hmm a najlepsze za wrazenia z tylu bez pasow od lewa do prawa
A Satan to prawdziwy kulturalny kierowca wot, stal z minute zeby puscic rowerzyste na rownorzednym.. ten jednak sie nie zdecydowal
Pozdro wariaty
Blue Corsa
koni kit on board
koni kit on board
- endo
- Post Mistrz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Dobra, Satan sie juz nacieszyl topikiem, wiec mu go troche zasmiece
Mam dylemat:
Gosc z fosabu przyznal, ze zdarzaja mu sie reklamacje na ten kit koniego, ze niby na polskich drogach czasem potrafia nie wytrzymac (reklamacja ponad 2 tygodnie). Zaproponowal mi najlepsza cene (sciaga je z Austrii) - 2040 brutto i 2 lata gwarancji. Powiedzial tez, ze do gleby -40mm spokojnie mozna zalozyc toporne B4 rowniez z 2-letnia gwarancja tylko za 25% ceny koniego (sprezyny mam, tylko jak to bedzie jezdzilo?).
U kolegi mam zestaw koniego od glownego importera za jakies 2200 i 3 lata gwarancji.
X-car kombinuje i moze mi sprzedac za 1950, ale bez faktury czyli drozej niz pozostali.
Co myslicie? Tylko nie pisac zebym zbieral na gwint
Mam dylemat:
Gosc z fosabu przyznal, ze zdarzaja mu sie reklamacje na ten kit koniego, ze niby na polskich drogach czasem potrafia nie wytrzymac (reklamacja ponad 2 tygodnie). Zaproponowal mi najlepsza cene (sciaga je z Austrii) - 2040 brutto i 2 lata gwarancji. Powiedzial tez, ze do gleby -40mm spokojnie mozna zalozyc toporne B4 rowniez z 2-letnia gwarancja tylko za 25% ceny koniego (sprezyny mam, tylko jak to bedzie jezdzilo?).
U kolegi mam zestaw koniego od glownego importera za jakies 2200 i 3 lata gwarancji.
X-car kombinuje i moze mi sprzedac za 1950, ale bez faktury czyli drozej niz pozostali.
Co myslicie? Tylko nie pisac zebym zbieral na gwint
Blue Corsa
koni kit on board
koni kit on board
-
- Nowy
- Posty: 448
- Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Chodzi Ci o B4 bilsteina?endo pisze: Powiedzial tez, ze do gleby -40mm spokojnie mozna zalozyc toporne B4 rowniez z 2-letnia gwarancja tylko za 25% ceny koniego (sprezyny mam, tylko jak to bedzie jezdzilo?).
I to ma jezdzic z -40mm? Dobrze to zrozumialem?
Raczej jestem pewien, ze to nie ma prawa dobrze dzialac! U mnie B6 nie radzily sobie z enzo -30, a teraz lepiej dzialaja z h&r -35 (ale raczej jest wiecej, bo springi od tigry), ale jak tylko bede mogl, to pojade je jeszcze dopasowac do zerkopolu (wiecej tlumienia przedewszystkim, szczegolnie na duzych dziurach i zeby autko jeszcze mniej siadalo przy wiekszym obciazeniu)
Moze pomysl o B6 (u mts koszt to ok. 1500zl tyle, ze to tez cena bez faktury, z faktura +22%), pozniej regulacja (od razu z regeneracja 150zl/szt)
Za bilsteinem przemawia trwalosc i mozliwosc regeneracji (caly auto to 600zl - od razu wtedy mozesz sobie zmienic charakterystyke, jak ci sie zywnie podoba) Mozna powiedziec, ze nie da sie ich rozwalic, bo nawet jak skrzywisz sztyce czy cos, to tez reperujesz.
Za konim z koleji przemawia regulacja (to jest jednak fajniutka sprawa)
i to ze jest to w kicie, ale u bilsteina tez mozesz zapytac sie o kita.
B x14sz
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
kit bilsteina to tylko b12, ktory zawiera sprezyny h&r i amortyzatory b6/8 (bo w corsie jak juz milion razy mowilismy nie ma podzialu).
b4 do obnizajacych sprezyn to bedzie dramat gorszy chyba nawet niz sachs advantage..
tak szczerze to nie bardzo rozumiem nad czym sie endo zastanawiasz mozesz mi jakos przystepnie wyjasnic o co chodzi..?
ps. fosab MUSI sciagac z austrii, bo to austriacka firma, wiec nie bardzo maja wybor co do zrodla czesci...
b4 do obnizajacych sprezyn to bedzie dramat gorszy chyba nawet niz sachs advantage..
tak szczerze to nie bardzo rozumiem nad czym sie endo zastanawiasz mozesz mi jakos przystepnie wyjasnic o co chodzi..?
ps. fosab MUSI sciagac z austrii, bo to austriacka firma, wiec nie bardzo maja wybor co do zrodla czesci...
- endo
- Post Mistrz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Jasne, po polsku to bedzie tak: zastanawiam sie nad tym czy pchac pieniadze w cos co jest nowe na rynku i juz zdarzaja sie reklamacje i jezeli tak to czy liczyc na to, ze jak ma sie rozpasc to zrobi to w ciagu 2 lat czy kupic drozej z 3-letnia gwarancja. Poprostu zdzwilo mnie to, ze juz maja reklamacje na te kity.!markos pisze:tak szczerze to nie bardzo rozumiem nad czym sie endo zastanawiasz mozesz mi jakos przystepnie wyjasnic o co chodzi..?
Qrde, znaczy ze, za bardzo rozkminiam? Dawno z Wami nie gadalem i rozsadek sie odzywa
Chodzilo mi o to, ze w zwiazku z tym, ze importuje to bezposrednio a nie przez glownego przedstawiciela to sprzedaje na innych warunkach tj. na krotszej gwarancji i trzeba czekac 2-3 tygodnie, ale po cenie jakiej polski przedstawiciel nie jest w stanie zaproponowac.!markos pisze:ps. fosab MUSI sciagac z austrii, bo to austriacka firma, wiec nie bardzo maja wybor co do zrodla czesci...
Blue Corsa
koni kit on board
koni kit on board
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
o spaxie na corsasport pisali, ze sie rozpada i ze padaja uszczelki. kupilem i mam jeden z najlepszych zawiasow w klubie. tak, ogolnie moge powiedziec, ze jestem raczej zadowolony
co do koni: ja w ogole bym koni nie kupil. ten kit jest fajny, ale nie przemawia do mnie firma, ktora zamiast skupic sie na produkcji amortyzatorow dla motoryzacji produkuje tez amortyzatory do pociagow, tramwajow, samolotow i wszystkiego innego co wymaga hydraulicznego tlumienia. jakby kosiarki do trawy mialy olejowe amortyzatory to koni zaraz wypusciloby do nich jakas specjalna linie produktow...
cena jest fajna, wyglada zacnie, satan zadowolony. 3 lata gwarancji zalatwia sprawe ewentualnej awarii.. slowem - zaeksperymentuj i kup. nie dostaniesz nic markowego z regulacja w tej cenie.
co do cen "promocyjnych" na cos, co jest nowe na rynku - proponuje wlozyc to miedzy bajki. tak samo mialo byc z dunlop sp sport 01. cena na poczatku miala byc superniska (a potem wzrosnac) i wszedzie pieprzyli glupoty, ze ta opona ma zastapic sp sport 9000. jak wiadomo sp sport 9000 mimo tego, ze jest opona dosc stara nie dala sie zastapic znacznie tanszym 01, malo tego - cena na sp sport 01 jest od 3 lat taka sama - promocyjna
co do koni: ja w ogole bym koni nie kupil. ten kit jest fajny, ale nie przemawia do mnie firma, ktora zamiast skupic sie na produkcji amortyzatorow dla motoryzacji produkuje tez amortyzatory do pociagow, tramwajow, samolotow i wszystkiego innego co wymaga hydraulicznego tlumienia. jakby kosiarki do trawy mialy olejowe amortyzatory to koni zaraz wypusciloby do nich jakas specjalna linie produktow...
cena jest fajna, wyglada zacnie, satan zadowolony. 3 lata gwarancji zalatwia sprawe ewentualnej awarii.. slowem - zaeksperymentuj i kup. nie dostaniesz nic markowego z regulacja w tej cenie.
co do cen "promocyjnych" na cos, co jest nowe na rynku - proponuje wlozyc to miedzy bajki. tak samo mialo byc z dunlop sp sport 01. cena na poczatku miala byc superniska (a potem wzrosnac) i wszedzie pieprzyli glupoty, ze ta opona ma zastapic sp sport 9000. jak wiadomo sp sport 9000 mimo tego, ze jest opona dosc stara nie dala sie zastapic znacznie tanszym 01, malo tego - cena na sp sport 01 jest od 3 lat taka sama - promocyjna