Nowy Twardziel :)

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
Awatar użytkownika
satan
Weteran
Posty: 1395
Rejestracja: 9 cze 2003, o 21:44
Lokalizacja: w zakręcie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: satan »

Ja nic nie mówie bo teraz mi to wyrególował Biernacki. Byłem u niego dziś na zbierzności i regulacji..... Teraz na maxa mam tył na miękko 1/4 a przód na 2/4 twardości i jest git......

W sobote się ustawiłem z endo na pewien test ale o tym to już w sobote
powered by PTT & VTG
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

reguluj to sobie sam, nie dawaj nikomu krecic galkami.. to ty masz tym samochodem jezdzic, a nie biernacki, ktory mowil kiedys, ze montaz stabilizatora nie wplywa na zbieznosc, a mi sie kola rozjechaly jak siemasz po montazu eibacha :zakrecony:

szkoda, ze nie moglem dzisiaj wpasc potestowac furki :(
Obrazek
Awatar użytkownika
satan
Weteran
Posty: 1395
Rejestracja: 9 cze 2003, o 21:44
Lokalizacja: w zakręcie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: satan »

Ja nie umiem się tym bawić a teraz już wiem co i jak
powered by PTT & VTG
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

no dzis zawiecha Satana zostala zdeka przetestowana, wrazenia sa takie ze fajny kompromis miedzy komfortem a twardoscia ... pare razy oderwalismy sie od ziemi :lol: hmm a najlepsze za wrazenia z tylu bez pasow od lewa do prawa :grin: dzieki za mily dzien Satana Endo :grin:
Awatar użytkownika
endo
Post Mistrz
Posty: 2343
Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
Lokalizacja: warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: endo »

arts pisze:hmm a najlepsze za wrazenia z tylu bez pasow od lewa do prawa :grin:
Buahaha, Arts usadowil sie jak dziecko z tunelem miedzy nogami, zlapal sie zaglowkow i jezdzil dupa po kanapie raz w lewo raz w prawo, nie wiem, moze chcial balansowac cialem? :grin: :oko:
A Satan to prawdziwy kulturalny kierowca wot, stal z minute zeby puscic rowerzyste na rownorzednym.. :lol: ten jednak sie nie zdecydowal :grin: :grin:
Pozdro wariaty :oko:
:)12 Blue Corsa :)12
:)7 koni kit on board
Obrazek
Awatar użytkownika
endo
Post Mistrz
Posty: 2343
Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
Lokalizacja: warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: endo »

Dobra, Satan sie juz nacieszyl topikiem, wiec mu go troche zasmiece :oko:

Mam dylemat:
Gosc z fosabu przyznal, ze zdarzaja mu sie reklamacje na ten kit koniego, ze niby na polskich drogach czasem potrafia nie wytrzymac (reklamacja ponad 2 tygodnie). Zaproponowal mi najlepsza cene (sciaga je z Austrii) - 2040 brutto i 2 lata gwarancji. Powiedzial tez, ze do gleby -40mm spokojnie mozna zalozyc toporne B4 rowniez z 2-letnia gwarancja tylko za 25% ceny koniego (sprezyny mam, tylko jak to bedzie jezdzilo?).
U kolegi mam zestaw koniego od glownego importera za jakies 2200 i 3 lata gwarancji.
X-car kombinuje i moze mi sprzedac za 1950, ale bez faktury czyli drozej niz pozostali.

Co myslicie? Tylko nie pisac zebym zbieral na gwint :grin: :oko:
:)12 Blue Corsa :)12
:)7 koni kit on board
Obrazek
Awatar użytkownika
satan
Weteran
Posty: 1395
Rejestracja: 9 cze 2003, o 21:44
Lokalizacja: w zakręcie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: satan »

zawsze lepiej mieć 3 lata gwarancji.....

a na podstaiw faktury będziesz mógł coś zrobić jak by się ktoś czegoś wyparł :oko:
powered by PTT & VTG
Awatar użytkownika
Aro
Weteran
Posty: 1282
Rejestracja: 18 mar 2004, o 19:03
Imię: Arek
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Aro »

no, Satan dobrze mówi - wyjdzie że dopłacając 150zł masz rok dłuższą gwarancję a na naszych drogach to może się przydać ;)

przy takich kwotach 150zł chyba nie zrobi dużej różnicy
Corstek
Nowy
Posty: 448
Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Corstek »

endo pisze: Powiedzial tez, ze do gleby -40mm spokojnie mozna zalozyc toporne B4 rowniez z 2-letnia gwarancja tylko za 25% ceny koniego (sprezyny mam, tylko jak to bedzie jezdzilo?).
Chodzi Ci o B4 bilsteina?
I to ma jezdzic z -40mm? Dobrze to zrozumialem?

Raczej jestem pewien, ze to nie ma prawa dobrze dzialac! U mnie B6 nie radzily sobie z enzo -30, a teraz lepiej dzialaja z h&r -35 (ale raczej jest wiecej, bo springi od tigry), ale jak tylko bede mogl, to pojade je jeszcze dopasowac do zerkopolu (wiecej tlumienia przedewszystkim, szczegolnie na duzych dziurach i zeby autko jeszcze mniej siadalo przy wiekszym obciazeniu)

Moze pomysl o B6 (u mts koszt to ok. 1500zl tyle, ze to tez cena bez faktury, z faktura +22%), pozniej regulacja (od razu z regeneracja 150zl/szt)

Za bilsteinem przemawia trwalosc i mozliwosc regeneracji (caly auto to 600zl - od razu wtedy mozesz sobie zmienic charakterystyke, jak ci sie zywnie podoba) Mozna powiedziec, ze nie da sie ich rozwalic, bo nawet jak skrzywisz sztyce czy cos, to tez reperujesz.

Za konim z koleji przemawia regulacja (to jest jednak fajniutka sprawa)
i to ze jest to w kicie, ale u bilsteina tez mozesz zapytac sie o kita.
B x14sz
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

kit bilsteina to tylko b12, ktory zawiera sprezyny h&r i amortyzatory b6/8 (bo w corsie jak juz milion razy mowilismy nie ma podzialu).
b4 do obnizajacych sprezyn to bedzie dramat gorszy chyba nawet niz sachs advantage..

tak szczerze to nie bardzo rozumiem nad czym sie endo zastanawiasz :zakrecony: mozesz mi jakos przystepnie wyjasnic o co chodzi..?

ps. fosab MUSI sciagac z austrii, bo to austriacka firma, wiec nie bardzo maja wybor co do zrodla czesci...
Obrazek
Corstek
Nowy
Posty: 448
Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Corstek »

O bilsteinie mozesz zapomniec, do corsy c tylko b4 w wersji normalnej i sport/off-road.

Wiec chyba pozostaje Ci tylko kit koniego i tez mi sie wydaje, zeby sobie wziasc z dluzsza gwarancja.
B x14sz
Awatar użytkownika
endo
Post Mistrz
Posty: 2343
Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
Lokalizacja: warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: endo »

!markos pisze:tak szczerze to nie bardzo rozumiem nad czym sie endo zastanawiasz :zakrecony: mozesz mi jakos przystepnie wyjasnic o co chodzi..?
Jasne, po polsku to bedzie tak: zastanawiam sie nad tym czy pchac pieniadze w cos co jest nowe na rynku i juz zdarzaja sie reklamacje i jezeli tak to czy liczyc na to, ze jak ma sie rozpasc to zrobi to w ciagu 2 lat czy kupic drozej z 3-letnia gwarancja. Poprostu zdzwilo mnie to, ze juz maja reklamacje na te kity.
Qrde, znaczy ze, za bardzo rozkminiam? Dawno z Wami nie gadalem i rozsadek sie odzywa :-D :oko:
!markos pisze:ps. fosab MUSI sciagac z austrii, bo to austriacka firma, wiec nie bardzo maja wybor co do zrodla czesci...
Chodzilo mi o to, ze w zwiazku z tym, ze importuje to bezposrednio a nie przez glownego przedstawiciela to sprzedaje na innych warunkach tj. na krotszej gwarancji i trzeba czekac 2-3 tygodnie, ale po cenie jakiej polski przedstawiciel nie jest w stanie zaproponowac.
:)12 Blue Corsa :)12
:)7 koni kit on board
Obrazek
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

o spaxie na corsasport pisali, ze sie rozpada i ze padaja uszczelki. kupilem i mam jeden z najlepszych zawiasow w klubie. tak, ogolnie moge powiedziec, ze jestem raczej zadowolony :lol:

co do koni: ja w ogole bym koni nie kupil. ten kit jest fajny, ale nie przemawia do mnie firma, ktora zamiast skupic sie na produkcji amortyzatorow dla motoryzacji produkuje tez amortyzatory do pociagow, tramwajow, samolotow i wszystkiego innego co wymaga hydraulicznego tlumienia. jakby kosiarki do trawy mialy olejowe amortyzatory to koni zaraz wypusciloby do nich jakas specjalna linie produktow...

cena jest fajna, wyglada zacnie, satan zadowolony. 3 lata gwarancji zalatwia sprawe ewentualnej awarii.. slowem - zaeksperymentuj i kup. nie dostaniesz nic markowego z regulacja w tej cenie.

co do cen "promocyjnych" na cos, co jest nowe na rynku - proponuje wlozyc to miedzy bajki. tak samo mialo byc z dunlop sp sport 01. cena na poczatku miala byc superniska (a potem wzrosnac) i wszedzie pieprzyli glupoty, ze ta opona ma zastapic sp sport 9000. jak wiadomo sp sport 9000 mimo tego, ze jest opona dosc stara nie dala sie zastapic znacznie tanszym 01, malo tego - cena na sp sport 01 jest od 3 lat taka sama - promocyjna :lol:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”