Dolot powietrza c12nz
-
- Nowy
- Posty: 130
- Rejestracja: 17 sie 2003, o 00:32
- Lokalizacja: Kielce/Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Dolot powietrza c12nz
chcialem skonstruowac sobie power rurke:) w moim c14nz moze ktos zna wymiary dlugosci dolotu??
Opel Corsa 1.4 Si [url=http://corsa_b.fm.interia.pl][img]http://corsa_b.fm.interia.pl/jendrek.png[/img][/url]
CORSA SPRZEDANA
CORSA SPRZEDANA
-
- Nowy
- Posty: 130
- Rejestracja: 17 sie 2003, o 00:32
- Lokalizacja: Kielce/Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no i zrobilem, wymiar podano mi w kaluza motorsport, jest ciut dluzszy niz normalny dolot, ale co najwazniejsze zrobilem go sobie sam:) moze spawy niewygladaja najlepiej, ale nie o to chodzi w tym; z tego co sie zmienilo to jak na razie dzwiek: jest bardziej metaliczny i glosniejszy, elastycznosc nie wiem nie mialemokazji sie przekonac jeszcze, ale jutro bede juz wiedzial wszytsko, bedzie maly test na trasie kielce-wawa, jak uda mi sie zgrac zdjecia to wrzuce na forum
Opel Corsa 1.4 Si [url=http://corsa_b.fm.interia.pl][img]http://corsa_b.fm.interia.pl/jendrek.png[/img][/url]
CORSA SPRZEDANA
CORSA SPRZEDANA
-
- Nowy
- Posty: 130
- Rejestracja: 17 sie 2003, o 00:32
- Lokalizacja: Kielce/Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
fotorelacja prosze bardzo:):
-po zdjeciu gumowca: -tak wygladal na "sucho": -a tak juz na swoim miejscu -z dolotem zimnego powietrza
jak ktos chce tomoge wyrzezbic jeszcze jeden:)
-po zdjeciu gumowca: -tak wygladal na "sucho": -a tak juz na swoim miejscu -z dolotem zimnego powietrza
jak ktos chce tomoge wyrzezbic jeszcze jeden:)
Opel Corsa 1.4 Si [url=http://corsa_b.fm.interia.pl][img]http://corsa_b.fm.interia.pl/jendrek.png[/img][/url]
CORSA SPRZEDANA
CORSA SPRZEDANA
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
i ten zamiennik gumowej rurki ma cos zmienic..? don't think so 
obejrzyj dokladnie kolektor ZA przepustnica - zobaczysz, ze taka pauer srura to pic na wode i kosmetyka, ale dobrze, ze wykonales ja sam, bo placenie za cos takiego to niezla lipa
konkretne przyrosty pojawiaja sie po wymianie kolektora ssacego W CALOSCI (chyba, ze to c14/16se, tam mozna tylko udoskonalic seryjny kolektor, ale nie ma potrzeby calkowitej zmiany jego formy), a nie fragmentu, ktory zasila tylko przepustnice
droga od przepustnicy do glowicy jest duuuuzo wazniejsza niz to, co jest przed motylem..

obejrzyj dokladnie kolektor ZA przepustnica - zobaczysz, ze taka pauer srura to pic na wode i kosmetyka, ale dobrze, ze wykonales ja sam, bo placenie za cos takiego to niezla lipa

konkretne przyrosty pojawiaja sie po wymianie kolektora ssacego W CALOSCI (chyba, ze to c14/16se, tam mozna tylko udoskonalic seryjny kolektor, ale nie ma potrzeby calkowitej zmiany jego formy), a nie fragmentu, ktory zasila tylko przepustnice


-
- Weteran
- Posty: 1696
- Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
!markos pisze:i ten zamiennik gumowej rurki ma cos zmienic..? don't think so
obejrzyj dokladnie kolektor ZA przepustnica - zobaczysz, ze taka pauer srura to pic na wode i kosmetyka, ale dobrze, ze wykonales ja sam, bo placenie za cos takiego to niezla lipa![]()
konkretne przyrosty pojawiaja sie po wymianie kolektora ssacego W CALOSCI (chyba, ze to c14/16se, tam mozna tylko udoskonalic seryjny kolektor, ale nie ma potrzeby calkowitej zmiany jego formy), a nie fragmentu, ktory zasila tylko przepustnicedroga od przepustnicy do glowicy jest duuuuzo wazniejsza niz to, co jest przed motylem..
Te mądrala!!!!!!!!!! się znalazł!!! Nie zapominaj że tutaj benzyna jest wtryskiwana przed przepustnicą- jak sobie wyobrażasz w/g ciebie lepszy dolot za przepustnicą do tego??

- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
np konwertujac go na mpi?kristo pisze:jak sobie wyobrażasz w/g ciebie lepszy dolot za przepustnicą do tego??

co za roznica gdzie jest wtryskiwane paliwo? wazne jest to w jaki sposob podrozuje ono do glowicy juz za motylem, a nie gdzie jest wtryskiwane. w wysokoobrotowych aplikacjach itb wtryskiwacze sa NAD trabkami. czy to, ze do przepustnicy jest jeszcze 10-15cm w czyms przeszkadza?


-
- Weteran
- Posty: 1696
- Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
W przypadku c14nz zgodzę się z tobą, natomiast przy 12nz nie bardzo!markos pisze: np konwertujac go na mpi?![]()
Powiedziałbym że w przypadku monowtrysku ma to spore znaczenie dla równomiernego rozkładu dawki paliwa!markos pisze: co za roznica gdzie jest wtryskiwane paliwo? wazne jest to w jaki sposob podrozuje ono do glowicy juz za motylem, a nie gdzie jest wtryskiwane.
w itb przeważnie stosuje się 4 wtryski nie jeden!markos pisze: w wysokoobrotowych aplikacjach itb wtryskiwacze sa NAD trabkami. czy to, ze do przepustnicy jest jeszcze 10-15cm w czyms przeszkadza?![]()

- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
uzylem liczby mnogiej, co jednoznacznie sugeruje obecnosc wiecej niz jednego wtrysku. chodzilo mi o umiejscowienie wtrysku w stosunku do przepustnicy - tez moze byc przed nia (albo za, zalezy od aplikacji).kristo pisze:w itb przeważnie stosuje się 4 wtryski nie jeden
zapewne wlasnie po to umieszczono wtrysk przed przepustnica (bo dalej nie byloby mozliwosci umieszczenia go tak, zeby paliwo dobrze mieszalo sie z powietrzem). nie napisalem nic innego - czytaj dokladniej i ze zrozumieniem. chodzi o to, zeby puscic powietrze (z paliwem, albo i bez niego) jak najprostsza droga do glowicy. nie ma znaczenia czy wtrysk jest 5, czy 35cm od komory spalaniakristo pisze:Powiedziałbym że w przypadku monowtrysku ma to spore znaczenie dla równomiernego rozkładu dawki paliwa


-
- Weteran
- Posty: 1696
- Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Dokładnie wiem do czego zmierzasz i to rozumiem- ale nie da się tak prosto "udrożnić" i skrócić jak to jest w przypadku wielopukta. Tutaj musi być zachowana pewna odległość- i tego nie zmienisz. Praktycznie pod przepustniecą masz komore która rozdziela się na 4 kanały- jak to ulepszysz??!markos pisze: chodzi o to, zeby puscic powietrze (z paliwem, albo i bez niego) jak najprostsza droga do glowicy. nie ma znaczenia czy wtrysk jest 5, czy 35cm od komory spalania

- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
rozmowa jest czysto teoretyczna, nie ulepsze, bo rzezba w jednopunkcie to gowniany pomyslkristo pisze:Praktycznie pod przepustniecą masz komore która rozdziela się na 4 kanały- jak to ulepszysz??


a co do teoretycznych rozwazan to wszystko co wyszlo z fabryki mozna poprawic - na upartego mozna pomierzyc odleglosci i zbudowac nowa, dokladniej wykonana komore na nozkach z lekkimi zmianami majacymi na celu nieznaczne wyprostowanie dolotu


- Kotlin
- Swój
- Posty: 936
- Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Czyli co stozki, power rury daja tyle samo w nie dlubnietym silniku co magntyzery i nie warto sie w to bawic.
A moze w dzwieku jest jakas roznica czy taka sama lipa??
CAly czas mowa o fabrycznum silniku czy przy 60KM bedzie wydawal jakis przyjemniejszy dzwiek taki stozek?
Bo mialem zrobic dolot skoro nie mam kasy na mpi ale widze ze chyba lepiej zakupic kubel.
A moze w dzwieku jest jakas roznica czy taka sama lipa??
CAly czas mowa o fabrycznum silniku czy przy 60KM bedzie wydawal jakis przyjemniejszy dzwiek taki stozek?
Bo mialem zrobic dolot skoro nie mam kasy na mpi ale widze ze chyba lepiej zakupic kubel.
-
- Nowy
- Posty: 130
- Rejestracja: 17 sie 2003, o 00:32
- Lokalizacja: Kielce/Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
po tym co zrobilem samochod zrobil sie nieco glosnieszy, a jak pracuje niedlubniety silnik na samym stozku nie pamietam:( tez chyba glosniejKotlin pisze:A moze w dzwieku jest jakas roznica czy taka sama lipa??
CAly czas mowa o fabrycznum silniku czy przy 60KM bedzie wydawal jakis przyjemniejszy dzwiek taki stozek?
Opel Corsa 1.4 Si [url=http://corsa_b.fm.interia.pl][img]http://corsa_b.fm.interia.pl/jendrek.png[/img][/url]
CORSA SPRZEDANA
CORSA SPRZEDANA
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
stożek mruczy bardzo ładnieKotlin pisze:Czyli co stozki, power rury daja tyle samo w nie dlubnietym silniku co magntyzery i nie warto sie w to bawic.
A moze w dzwieku jest jakas roznica czy taka sama lipa??
CAly czas mowa o fabrycznum silniku czy przy 60KM bedzie wydawal jakis przyjemniejszy dzwiek taki stozek?
Bo mialem zrobic dolot skoro nie mam kasy na mpi ale widze ze chyba lepiej zakupic kubel.

