KONI Sport Kit i... o korektorze siły hamowania
- ZEDYO
- Nowy
- Posty: 127
- Rejestracja: 4 paź 2004, o 23:07
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Near Oppeln:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Czas odgrzac stare kotlety
Dzisiaj odebralem swoj zestawik 1130-2200
Kupiony jednak w XCAR'ze a nie FOSAB'ie, bo mialem juz dosc braku jakichkolwiek wiesci ze strony f-my FOSAB i po 3tyg oczekiwania po prostu zrezygnowalem ze swojego zamowienia. W XCAR'ze ten zestawik dostalem "od reki" - jednego dnia zamowilem, a drugiego odebralem. Ponadto daja 3 letnia gwarancje na KONI, co przy cenie 1870zl (z wliczona przesylka) jest jak najbardziej do przelkniecia.
Amorki w tym zestawie to odpowiednio:
- przod: 8710 1276SPORT
- tyl: 80 2729SPORT
Obiecalem zdjecia tego kit'u, ale na razie niestety nie dam rady ich tu umiescic, bo kabelek od fona pozyczylem funflowi
Dzisiaj odebralem swoj zestawik 1130-2200
Amorki w tym zestawie to odpowiednio:
- przod: 8710 1276SPORT
- tyl: 80 2729SPORT
Obiecalem zdjecia tego kit'u, ale na razie niestety nie dam rady ich tu umiescic, bo kabelek od fona pozyczylem funflowi
:)17 Real Blue... Corsa Too :)17

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)
- ZEDYO
- Nowy
- Posty: 127
- Rejestracja: 4 paź 2004, o 23:07
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Near Oppeln:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Jestem wstepnie umowiony z kumplem na wtorek - pewnie bym wczesniej zamontowal, ale akurat on ma sprzet niezbedny do takiej zabawy, wiec musze poczekacKurbat pisze:Zajefajnie gratulacje:)Czekamy teraz na relacje z pierwszejjazdy.
Kiedy będziesz zakładał kita ?
:)17 Real Blue... Corsa Too :)17

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Gratuluje zakupu i niech Ci dobrze sluzy !! Cena bardzo przystepna!
Tylko sprawdz jeszcze taka opcje, zeby pozniej lipy nie bylo. Ja na moje ALKO dostalem gwarancje w Fosabie i na niej sa 2 miejsca do osteplowania: sprzedajacy i warsztat montujacy. Takze sprawdz dokladnie co i jak, zebys przez zaoszczedzenie 300 zl nie stracil gwarancji.
Mam nadzieje, ze jeszcze wypowiedza sie w tej kwestii inni, z doswiadczeniem
Tylko sprawdz jeszcze taka opcje, zeby pozniej lipy nie bylo. Ja na moje ALKO dostalem gwarancje w Fosabie i na niej sa 2 miejsca do osteplowania: sprzedajacy i warsztat montujacy. Takze sprawdz dokladnie co i jak, zebys przez zaoszczedzenie 300 zl nie stracil gwarancji.
Mam nadzieje, ze jeszcze wypowiedza sie w tej kwestii inni, z doswiadczeniem
- ZEDYO
- Nowy
- Posty: 127
- Rejestracja: 4 paź 2004, o 23:07
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Near Oppeln:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Juz ta kwestie wyjasnilem w XCAR'ze tak wiec no problemopirat pisze:Gratuluje zakupu i niech Ci dobrze sluzy !! Cena bardzo przystepna!
Tylko sprawdz jeszcze taka opcje, zeby pozniej lipy nie bylo. Ja na moje ALKO dostalem gwarancje w Fosabie i na niej sa 2 miejsca do osteplowania: sprzedajacy i warsztat montujacy. Takze sprawdz dokladnie co i jak, zebys przez zaoszczedzenie 300 zl nie stracil gwarancji.
Mam nadzieje, ze jeszcze wypowiedza sie w tej kwestii inni, z doswiadczeniem
:)17 Real Blue... Corsa Too :)17

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)
- ZEDYO
- Nowy
- Posty: 127
- Rejestracja: 4 paź 2004, o 23:07
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Near Oppeln:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
To masz juz u siebie wsadzony ten zestaw?pirat pisze:Nie zlosliwiec, tylko ostatnio to przerabialem. Najladniejszy mebelek w moim pokoju przez kilka dniZEDYO pisze:
Hehe zlosliwiec![]()
![]()
Jezeli tak to napisz jak sie sprawuje i jak go wyregulowales.
@endo
Ty rowniez podziel sie wrazeniami, bo slyszalem nawet ze markos byl mile zaskoczony przejazdzka Twoim autkiem
:)17 Real Blue... Corsa Too :)17

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)
- ZEDYO
- Nowy
- Posty: 127
- Rejestracja: 4 paź 2004, o 23:07
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Near Oppeln:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
No tak ale akurat tylne amorki mozna wyregulowac tylko przed zalozeniemPorszak pisze:jesli chodiz o ustawienie amorow to musisz sobie sam je dobra tak jak Tobie odpowiada. regulacje masz bardzo latwa i zajmuje ona chwile wiec problemu zadnego nie ma
:)17 Real Blue... Corsa Too :)17

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)
- ZEDYO
- Nowy
- Posty: 127
- Rejestracja: 4 paź 2004, o 23:07
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Near Oppeln:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Tak ma tylko zestaw do corsy c, w b regulowany pokretlem jest tylko przodPorszak pisze:to nie masz regulacji, tak jak pisal markos, pokretlem tak jak z przodu??
:)17 Real Blue... Corsa Too :)17

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)
- endo
- Post Mistrz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Bo ja taki cichociemny jestem..Aro83 pisze:nic się nie chwalisz albo coś przegapiłem
pochwal się jakimiś fotkami
Jeszcze nie wszystko jest do konca ok. Zreszta nie ma czym sie chwalic, Markos ledwo z CSM mnie skreslil (nadal nie moge w to uwierzyc
Zreszta, nie zaniedbuj brata to bedziesz wszystko wiedzial

- ZEDYO
- Nowy
- Posty: 127
- Rejestracja: 4 paź 2004, o 23:07
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Near Oppeln:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Jest radosc... jest radosc.... corsina blizej gleby 
Chociaz do szczescia brakuje jeszcze ustawienia geometrii, bo okropnie sie kolka z przodu rozjechaly po zalozeniu nowego zawiasiku - na razie wszystko metoda chalupnicza jest poustawiane i nie ma tragedii, ale juz na piatek jestem umowiony do odstawienia auta na zrobienie tego na sicher.
Pierwsza rzecza jaka rzucila mnie sie w oczy juz w czasie wymiany, to porownujac standardowe springi do tych KONI to oprocz tego, ze oczywiscie KONI sa krotsze to jeszcze sa zrobione w calosci z pretu jednakowej grubosci - czego nie mozna powiedziec o standardowych spezynach jakie znajdowaly sie z tylu. Z racji tego ze patrzac od gory pret jest widocznie cienszy, to uginaly sie one strasznie nierowno tzn. na gornych 3 zwojach widoczne sa slady odbicia sie sasiednich zwojow - ciekawe czy taka pzrzypadlosc jest cecha wszystkich sprezyn linearnych. Natomiast pierwsze wrazenie po opuszczeniu samochodu z lewarkow, to po prostu szok :0, bo dupa znacznie siadla a tylne kola schowaly sie w nadkola - juz nie rzuca sie w oczy paskudnie sterczacy "kuperek" corsiny
Natomiast wrazenia z jazdy (chociaz wiem ze z uwagi na geometrie nie jest to jeszcze "TO") sa niesamowite!!! Samochod jest sztywny, ale bez przesady, zachowuje sie na drodze jakby jechal po szynach no i zakrety sie jakos wyprostowaly 
Chociaz do szczescia brakuje jeszcze ustawienia geometrii, bo okropnie sie kolka z przodu rozjechaly po zalozeniu nowego zawiasiku - na razie wszystko metoda chalupnicza jest poustawiane i nie ma tragedii, ale juz na piatek jestem umowiony do odstawienia auta na zrobienie tego na sicher.
Pierwsza rzecza jaka rzucila mnie sie w oczy juz w czasie wymiany, to porownujac standardowe springi do tych KONI to oprocz tego, ze oczywiscie KONI sa krotsze to jeszcze sa zrobione w calosci z pretu jednakowej grubosci - czego nie mozna powiedziec o standardowych spezynach jakie znajdowaly sie z tylu. Z racji tego ze patrzac od gory pret jest widocznie cienszy, to uginaly sie one strasznie nierowno tzn. na gornych 3 zwojach widoczne sa slady odbicia sie sasiednich zwojow - ciekawe czy taka pzrzypadlosc jest cecha wszystkich sprezyn linearnych. Natomiast pierwsze wrazenie po opuszczeniu samochodu z lewarkow, to po prostu szok :0, bo dupa znacznie siadla a tylne kola schowaly sie w nadkola - juz nie rzuca sie w oczy paskudnie sterczacy "kuperek" corsiny
:)17 Real Blue... Corsa Too :)17

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)
- ZEDYO
- Nowy
- Posty: 127
- Rejestracja: 4 paź 2004, o 23:07
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Near Oppeln:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Nie pisalem o tym wczesniej, ale warto sie podzielic, bo calkiem niezly numer wyszedl gdy szukalem po sklepach gumy ktora przychodzi bezposrednio na sprezyne w kolumnie MacPherson'a - jedna z moich byla juz strasznie rozciagnieta. Otoz nie dosc ze znalezienie tego elementu po sklepach graniczy niemal z cudem (wszedzie tlumacza ze trzeba czekac ok. 2 tyg na sciagniecie tego elementu), to sie w dodatku okazalo ze w programie EPC jest blad polegajacy na tym, ze numer tej gumy jest zamieniony z numerem polastikowego pierscienia ktory na ta gume bezposrednio przychodzi (tak w ogole to dziwne jest to ze tego pierscienia nie mialem w zadnej ze stron i nie bylo go tez na rysunku w tej "madrej" ksiazce na temat naprawy tigry i corsy). Jezeli komus z Was przyjdzie "na gwalt" wymieniac ktorys z w/w elementow w przedniej kolumnie zawieszenia to zycze z gory ogromu cierpliwosci w oczekiwaniu na te czesci.
Koniec koncem wszystko jest zlozone tak jak byc powinno, geometria jest ustawiona i teraz po prostu delektuje sie z radosci plynacej z jazdy
Zauwazylem jeszcze jedna roznice w stosunku do standardowego zawieszenia, a mianowicie wczesniej zdazalo sie ze gdy chcialem ruszyc z tzw. piskiem opon, to auto po prostu zrywalo przyczepnosc z odlozem i strasznie mi ten przod skakal (mam oponki DUNLOP SP SPORT 01 o rozmiarze 185/60 na felgach 14),a teraz juz ten przod nie skacze
Koniec koncem wszystko jest zlozone tak jak byc powinno, geometria jest ustawiona i teraz po prostu delektuje sie z radosci plynacej z jazdy
Zauwazylem jeszcze jedna roznice w stosunku do standardowego zawieszenia, a mianowicie wczesniej zdazalo sie ze gdy chcialem ruszyc z tzw. piskiem opon, to auto po prostu zrywalo przyczepnosc z odlozem i strasznie mi ten przod skakal (mam oponki DUNLOP SP SPORT 01 o rozmiarze 185/60 na felgach 14),a teraz juz ten przod nie skacze
:)17 Real Blue... Corsa Too :)17

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)
- endo
- Post Mistrz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Z hamowaniem tez jest troszke lepiejZEDYO pisze:Zauwazylem jeszcze jedna roznice w stosunku do standardowego zawieszenia, a mianowicie wczesniej zdazalo sie ze gdy chcialem ruszyc z tzw. piskiem opon, to auto po prostu zrywalo przyczepnosc z odlozem i strasznie mi ten przod skakal (mam oponki DUNLOP SP SPORT 01 o rozmiarze 185/60 na felgach 14),a teraz juz ten przod nie skacze

- ZEDYO
- Nowy
- Posty: 127
- Rejestracja: 4 paź 2004, o 23:07
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Near Oppeln:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Ja swoich amorkow w ogole nie skrecalem bo ta minimalna twardosc jest dla mnie wystarczajaca
Jezeli chodzi o hamowanie to jakos tego nie zauwazylem, ale szukuje sie do modziku 256/24 - dopiero wtedy sie hamowanie znaczaco poprawi 
:)17 Real Blue... Corsa Too :)17

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)

Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)
-
Corstek
- Nowy
- Posty: 448
- Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Jesli nie masz abs'u to nie zapomnij wyregulowac tylnego korektora, zreszta z abs tez przydaloby sie wyregulowac.ZEDYO pisze:Ja swoich amorkow w ogole nie skrecalem bo ta minimalna twardosc jest dla mnie wystarczajacaJezeli chodzi o hamowanie to jakos tego nie zauwazylem, ale szukuje sie do modziku 256/24 - dopiero wtedy sie hamowanie znaczaco poprawi
Choc w sumie teraz jak corse opusciles troche nizej to automatycznie korektor sie wyregulowal pod mocniejsze heble z przodu niedlugo.
BTW jesli masz te heble od starej astry 1.8 to sa dobre.
B x14sz


