Nareszcie udało mi sie dopchac do mojego mechanika i wymienić hamulce. Juz sie nie dało jeździć na tym badziewiu. I jak niespodzianka kiedy sie okazało ze cześci kupione w sklepie nie poasuja. Musiałem brać czesc rzeczy podwójnie z możliwościa zwrotu.
-zaciski pochodzą z kadeta wiec reperaturki gumek nie podeszły ( wymienione na stary sprawne z innych zacisków)
-linki do recznego dopiero drugi komplet podszedł
-cylinderek z tyłu jeden był wymieniony ( na wszelki wypadek dali mi 2)
-przewody elastyczne oczywiście 2 rodzaje
- klocki i tarcze bez problemu
-pasek alternatora 2 rodzaje ( długości)
Ogólny koszt wymiany klocków,tarcz, gumy w drązku reakcyjnym, linek ,przewodów elastycznych,cylinderka ,jakiej osłony przegubu , paska alternatora to ok 280pln czesci i 120 pln robota czyli tak jak liczyłem 400 pln. Wszystko raczej po kosztach ale nie chce mi sie juz dokładać do tego auta tymbardziej ze w perspektywie sa wakacje a po nich uszczelko pod głowicą , chłodnica , rozrząd i F10-piątka która czeka w piwnicy pół roku.
CA -Hamulce wymienione !!!!!!!!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
-
- Post Mistrz
- Posty: 2523
- Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
poprsotu sa dwa rodzaje zaciskow - jeden delco drugi ate - n8ie roznia sie klockami ale roznia sie srednica tloczkaboxer pisze:BTW czy to prawda ze w corsach montowali zaciski od kadeta? W którym przypadku? Klocki i tarcze były do Corsy i nie było problemu ale gumy na tłoczek juz nie pasowały.
corsa A & Audi S3