Pedał mamulca ciężko wchodzi
-
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 11 mar 2005, o 20:07
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Pedał mamulca ciężko wchodzi
Witam mam mały problem z hamulcami. Co prawda samochód hamuje ale strasznie ciężko musze nacisnąć na pedał- dodam iż raczej nie są zapowietrzone iż przy kilkakrotnym naciśnięciu pedał się nie podnosi. Wydaje mi się ze to coś ze wspomaganiem (ile może kosztować naprawa??) Dodam jeszcze iż czasami jak naciskam na hamulec słychać jak by uciekające powietrze
Ostatnio zmieniony 28 lip 2005, o 22:53 przez llionn, łącznie zmieniany 1 raz.
Corsa A 1.2i 91r
- sasiadwroc
- Nowy
- Posty: 258
- Rejestracja: 1 sty 2005, o 16:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
llionn jesli sie okaze ze to serwo hamulcowe ,to mam takowe do sprzedania ,badz co badz jest z kadeta ,ale jest takie samo jak w corsach, podobnie jak wiekszosc czesci...
Co do ceny to sie rozsadnie dogadamy )
Co do ceny to sie rozsadnie dogadamy )
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- geo022
- Swój
- Posty: 822
- Rejestracja: 14 lut 2005, o 12:32
- Lokalizacja: Piekary
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
hehe a klari wciąz sprzedaje swojego dawce zycze CI zebys wkońcu miał porządek w garażu-=kLaRi=- pisze:jesli sie okaze ze to serwo hamulcowe ,to mam takowe do sprzedania ,badz co badz jest z kadeta
jesli Wy tu gadu-gadu o hamulcach to ja tez sie spytam o moje
wiec tak
mam nowe klocki tarcze i plyn -hamulce w porownaniu z kadziem (tego sie nie porównuje -wiem ) sa o niebo lepsze a problem polega na tym ze na dlugich trasach hamulec zaczyna plynąć robi się miękki i należy duuuuzo glębiej sięgać zeby zaczął cokolwiek hamowac nie mówiąc juz o nagłym hamowaniu-co to moze byc??
-
- Swój
- Posty: 571
- Rejestracja: 23 lis 2004, o 20:59
- Lokalizacja: Sanok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
geo022 chodzi o to, że poprostu klocki jakimś cudem cały czas trą o tarczę - a to bardzo niebezpieczne bo może Ci płyn zagotować i wcale nie będzie czym hamować.
Albo też, nie masz chłodzonych tarcz a lubisz sobie deptać. Kiedyś qumpl jechał Brawą (Fiat ,ale 1.9JTD to było czym rozpędzać - gorzej z hamowaniem ) I z takiej fajnej górki 3 hamowania z 100 do 20 i płyn zagotowany.
Tylko jak sie szybko płyn gotuje i hamulec robi się miękki to może byś stary płyn.
Albo też, nie masz chłodzonych tarcz a lubisz sobie deptać. Kiedyś qumpl jechał Brawą (Fiat ,ale 1.9JTD to było czym rozpędzać - gorzej z hamowaniem ) I z takiej fajnej górki 3 hamowania z 100 do 20 i płyn zagotowany.
Tylko jak sie szybko płyn gotuje i hamulec robi się miękki to może byś stary płyn.
Corsa A 1.2i 93r.
-
- Swój
- Posty: 571
- Rejestracja: 23 lis 2004, o 20:59
- Lokalizacja: Sanok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
No jak gdzieś jedziesz w trasie, dłuższy czas nie hamujesz - po za miastem się tak da to się zatrzymaj delikatnie i sprawdź czy fele nie są gorące - mam taki nawyk czasem sprawdzać jak przyjadę do domu, bo nieraz coś mi tam piszczało w hamulcach - to dało się wyczuć, że jedna fela jest letnia a druga gorąca - to wiadomo, że to koło "trzyma".
Możesz też na podnośnik, i zakręć sobie kołem - zobacz czy się lekko, swobodnie obraca, nic nie trze, nie skrzypi, nie piszczy...
Możesz też na podnośnik, i zakręć sobie kołem - zobacz czy się lekko, swobodnie obraca, nic nie trze, nie skrzypi, nie piszczy...
Corsa A 1.2i 93r.
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A ja stawiam na zaciski ,konkretnie tloczki ,moga byc lekko zapieczone, przy chamowaniu wychodza ,ale zostaja w takim miejscu nie zostawiajac minimalnej szczeliny do hamowania.
Sprzwdz zaciski,przeczysc tloczki.
Geo napisal "mam nowe klocki tarcze i plyn -hamulce w porownaniu z kadziem (tego sie nie porównuje -wiem ) sa o niebo lepsze "
No powiem Ci szczerze ,ze hamulce z kadzia GSi w corsie sa o milion razy lepsze niz seryjne zyletki...!!!
Sprzwdz zaciski,przeczysc tloczki.
Geo napisal "mam nowe klocki tarcze i plyn -hamulce w porownaniu z kadziem (tego sie nie porównuje -wiem ) sa o niebo lepsze "
No powiem Ci szczerze ,ze hamulce z kadzia GSi w corsie sa o milion razy lepsze niz seryjne zyletki...!!!
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
- Swój
- Posty: 571
- Rejestracja: 23 lis 2004, o 20:59
- Lokalizacja: Sanok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Może być zerwana sprężyna z tyłu do sciągania szczęk - ale to by na 99% było słychać. Lub też przewód giętki z przodu - u kolegi tak było, że miał zablokowane lewe koło, ale przewód nic- ani nie pęknięty, nie nie załamany. Wymienił tłoczek z zaciskiem i nic. Dopiero nowy przewód giętki załatwił sprawę, ale naprawdę niemam pojęcia co to mogło być przecież tam nic niema, jakby był załamany to by było widać. Chyba, że gdzieś w środku się uszkodziła guma i nie puszczało płynu spowrotem.
Corsa A 1.2i 93r.
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
czyli tak jak ja mowie koledze.
Geo w kadziu z 16nz sa normalne hamulce niewentylowane ,wiec nie masz sie co dziwic ze w corsie masz lepsze ,bo i masa mniejsza i silnik slabszy.
Geo w kadziu z 16nz sa normalne hamulce niewentylowane ,wiec nie masz sie co dziwic ze w corsie masz lepsze ,bo i masa mniejsza i silnik slabszy.
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ale chyba pomyliliscie watki ,tu chodzi o PRZEDNI tloczek ,a wy mowicie o tyle!!
Ale macie racje ,kompletny cylinderek w intercarsie ze znizkami kosztuje 24zl. Tylko wykrecasz stary ,wkrecasz nowy i podlanczasz przewod z plynem ham. i odpowietrzasz.
Ja tez to wymienilem przy swapie ,jeden i drugi i mam z glowy.Fakt ,ze jeden mi sie rozsypal przed swapem i dziennie dolewalem plynu
Ale macie racje ,kompletny cylinderek w intercarsie ze znizkami kosztuje 24zl. Tylko wykrecasz stary ,wkrecasz nowy i podlanczasz przewod z plynem ham. i odpowietrzasz.
Ja tez to wymienilem przy swapie ,jeden i drugi i mam z glowy.Fakt ,ze jeden mi sie rozsypal przed swapem i dziennie dolewalem plynu
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
- Świeżak
- Posty: 63
- Rejestracja: 8 mar 2005, o 16:08
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Siemka ja niestety mam to samo tak ciezko chodza a o hamowaniu to nieiwele maja one wspolnego ale wszystko sprawdzone i plyn wymieniony to chyba taka uroda niemam pojecia zastanawiam sie nad jakimiś brembo mzoe Pozdro
Opel Corsa 1.2 OHC 92r. [moze kiedys wstawie silnik 2.0 od calibry i wydusze 300 KM]
- kamiloooo
- Post Mistrz
- Posty: 2168
- Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
wymienilem u siebie klocki ale zostawilem stare tarcze, na ktorych byl maly rancik...po wymianie pedal wchodzi jakby nizej w podloge i zrobil sie bardziej gumowy, no i auto bardzo slabo hamuje... czy to przez to ze klocek narazie trze po tarczy tylko po tym rancie?? czy jak sie zetra w tym miejscu klocki to juz bedzie ok?? czy moze cos innego jest tego przyczyna??