Pokrętła nawiewu
-
- Świeżak
- Posty: 86
- Rejestracja: 10 maja 2005, o 19:49
- Lokalizacja: Chełm
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Pokrętła nawiewu
W jaki sposób można zdjąć pokrętła nawiewy w corsie B żeby dostać się do żarówek podświetlenia ?
-
- Świeżak
- Posty: 32
- Rejestracja: 24 wrz 2004, o 23:49
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Zdejmowalem tak:
- dlugim srubokretem da sie odkrecic sruby _przez_ kratki - niech sobie nawet spadna w dol:) kratki po operacji sa 100% cale, srubokretem nie mozna ich porysowac. odpuscilbym sobie jakies dziwne przeginanie ich do 45 stopni itp
pozniej trzeba 'odlaczyc' czarny plastik zewnetrzny od bialego sterownika nawiewow, wiec trzeba zaczac od zdjecia pokretel, sa dwie szkoly;)
- wyrwac skrajne;)
- skrajne podobnie jak srodkowe maja w 'tulejce' wyciecie, przez ktory mozna wlozyc cos co podwazy i docisnie zatrzask pokretla, operacja na tyle nieciekawa ze wokol pokretla mozna sobie po prostu powgniatac:) (owinalem wkretak tasma izolujaca do wiazek, wiec pokretla mam cale i nie wgniatlem plastiku, grunt zeby bylo cos miekkiego pomiedzy wkretakiem a plastikiem)
pozniej trzeba obadac ktore zatrzaski czarnego trzymaja sie nawiewu (3 z gory, dwa z dolu), podwazyc przycisnac, powalaczyc, polamac i mozna szczesliwie zdjac panelik.
tak wiec masz juz prawie wszystko zdjete, ale zarowki prawdopodobnie nie wyjda dopoki troche przy nich nie pomajstrujesz - ja potrzebowalem wyjac caly wlacznik ogrzewania tylnej szyby i podgiac blaszki doprowadzajace napiecie, zeby zwolnic troche zarowki. tak wiec odpinasz z tylu dojscie wiazki i musisz delikatnie wypchnac.
jak robisz to pierwszy raz to pierwsze co to nie odlaczalbym linek, istnieje ryzyko latwego polamania;)
aha, wkrecenie pozniej dwoch srób za kratkami to wyzsza szkola jazdy;) napisz na priv to postaram Ci sie pomoc w razie jakichs watpliwosci (jak sobie odpuscisz ich wkrecanie to przygotuj sie na latanie i trzeszczenie konsoli;) )
moze i bylo w archiwum, ale moim zdaniem padlo troche blednych odpowiedzi:
- opis z astry nie ma nic wspolnego z CB
- nie da sie tego w zaden sposob zrobic od zewnatrz
--m.
-
- Świeżak
- Posty: 12
- Rejestracja: 24 cze 2005, o 14:53
- Lokalizacja: starachowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Moim zdaniem-oczywiście nic nikomu nie zarzucając Twój opis tez jest troszke nie najlepszy i nie do końca wszystko sie w nim zgadza-bo jeśli chodzi o wymianę żarówek jest to tak banalne że nawet niema zbytnio co opisywać i straszyś początkujących.Wydaje mi się że każda osoba-oczywiście bez większych emocji może to zrobić sama(jak ja za 1 razem).Linek wogóle niema co się dotykać bo po co robić sobie problem.Wystarczy podciągnąć panel do góry później do siebie i spokojnie można wyjąć tą listewkę z dwiema żarówkami.Trzecia oczywiście jest pod wyłącznikiem ogrzewania ale tutaj każdy da sobie radę.
-
- Świeżak
- Posty: 86
- Rejestracja: 10 maja 2005, o 19:49
- Lokalizacja: Chełm
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Nauczony doświadczeniem przestrzegam przed wyciąganiem pokręteł na siłę bo spowoduje to wyłamanie zatrzasków i pokrętła będą później same wychodzić .
Jeśli chcemy je wyjąć w bardziej cywilizowany sposób to na obwodzie każdego pokrętła jest wycięcie i po wsunięciu w nie np cienkiego wkręteka można odblokować zatrzask .
Jeśli chcemy je wyjąć w bardziej cywilizowany sposób to na obwodzie każdego pokrętła jest wycięcie i po wsunięciu w nie np cienkiego wkręteka można odblokować zatrzask .
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Chyba Staneq mial swoj How _To jak sciagnac konsole srodkowa ,zeby dostac sie do TID-a ,tam sa super zdjecia na ktorych wszystko widac itd!!
Polecam,super to zrobil ,wystarczy spojrzec i nie bedzie zadnych problemow.
Polecam,super to zrobil ,wystarczy spojrzec i nie bedzie zadnych problemow.
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/