wysokie obroty na luzie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie A.
ODPOWIEDZ
FABIANOS
Świeżak
Posty: 14
Rejestracja: 24 lis 2005, o 14:32
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

wysokie obroty na luzie

Post autor: FABIANOS »

1 to taki że zawiesił sie zamek tylnej klapy! działał normalnie i kturegoś pieknego dnia nie mogłem już otwożyc :placz: na zamku nie widac sladów włamania nie psikałem w niego WD-40 ani wczesniej sie nie zacinał?


2. problem to taki że po przejechaniu kilku kilomertów jak autko sie nagrzeje to trzyma obroty ok 2 tyś. ale nie zawsze jak mu odbije to se trzyma, pomaga mu jak hamuje biegami przed skrzyżowaniem i wtedy udaje mi sie czasem zbić obroty do prawidłowego wskazania :)
a i wymieniłem juz silniczek krokowy i dalej to samo?
mysle że to jakiś czujnik szwankuje!?
posiadam model A/89/1.6GSI
Ostatnio zmieniony 16 gru 2005, o 11:07 przez FABIANOS, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

Ad1. masz centralny w klapie ??

Ad2. u mnie przyczyną był którys z wezy podciśnienia
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
D12
Weteran
Posty: 1835
Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
Imię: Daniel
Model auta: Corsa B
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: mam 2 problemy

Post autor: D12 »

FABIANOS pisze:1 to taki że zawiesił sie zamek tylnej klapy! działał normalnie i kturegoś pieknego dnia nie mogłem już otwożyc :placz: na zamku nie widac sladów włamania nie psikałem w niego WD-40 ani wczesniej sie nie zacinał?
Ogólnie teraz jest taka pogoda, że jest mokro, troche piachu i błoto czasem może naleciało do zamka albo kiedy troche pojeździsz to się zabija tym syfem.
STOP Pijanym kierowcom
Awatar użytkownika
Kotlin
Swój
Posty: 936
Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Post autor: Kotlin »

Czujnik polozenia przepustnicy jesli masz moze przeczysc przepustnice.
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: czester 1 »

zmien temat postu :oko:
Obrazek
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

nieszczelnosci w dolocie tez moga powodowac wysokie obroty na luzie(samoistne wkrecanie sie silnika) w viki x16xe kiedy poszla guma na dolocie to sam sie wkrecal prawie do odcinki bo lapal lewe powietrze
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

wg. ADAC najczęstszą przyczyną jest niesczelność między przepustnicą a kolektorem (ta rurka gumowa)
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

AdamXXL pisze:wg. ADAC najczęstszą przyczyną jest niesczelność między przepustnicą a kolektorem (ta rurka gumowa)
dzieki adas wlasnie o tym elemencie napisalem, tylko jakos mnie precyzyjnie heh
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
FABIANOS
Świeżak
Posty: 14
Rejestracja: 24 lis 2005, o 14:32
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: FABIANOS »

Porszak pisze:
AdamXXL pisze:wg. ADAC najczęstszą przyczyną jest niesczelność między przepustnicą a kolektorem (ta rurka gumowa)
dzieki adas wlasnie o tym elemencie napisalem, tylko jakos mnie precyzyjnie heh


miałem takie przypuszczenia bo mam LPG i ta guma jest skrucona i tak do konca nie pasuje :zakrecony: sprawdze to i postaram sie dopasowac lepiej!

Co do problemu z zamkiem to niemam centrala w klapie :-? jak go przeczyscić lub naprawić co by znowu był aktywny :)5
Obrazek
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

Ja psikalem WD-40 przed zima i jest wszystko ok!!
Psiknij ,nic mu sie nie stanie!
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
Hiv
Weteran
Posty: 1447
Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Hiv »

Mam dokładnie taki sam problem z tymi wysokimi obrotami na jałowym. Co ciekawe raz występuje raz nie. Nie ma zasady choc najczęsciej gdy silnik jest zimny.

Po kupnie auta tez tak miałem ale problemem była uszczelka pod układem wtryskowym. Dostawał lewe powietrze. Check Engin jednak od razu wyłapywał błąd. Tym razem jdnak sie nie zapala.

Przyczyną może też być problem z ssaniem?
Zauważyłem straszny wzrost spalania ostatnio... :x
Może znów corsa...
FABIANOS
Świeżak
Posty: 14
Rejestracja: 24 lis 2005, o 14:32
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: FABIANOS »

zamek sie uaktywnił po zaplikowaniu wd-40 a problem z obrotami pozostał bo za zimno i za dużo zajeć aby sprawdzić wasze diagnozy :oko:
puki ci dzinx :-D
Obrazek
Awatar użytkownika
D12
Weteran
Posty: 1835
Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
Imię: Daniel
Model auta: Corsa B
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: D12 »

Hiv pisze: Zauważyłem straszny wzrost spalania ostatnio... :x
Może dlatego, że troche mrozy inaczej na temperature reaguje gaz.
STOP Pijanym kierowcom
Awatar użytkownika
pirat
Forum Master
Posty: 3105
Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
Imię: Paweł
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: pirat »

Hiv pisze: Zauważyłem straszny wzrost spalania ostatnio... :x
ja tez, zwlaszcza jak snieg spadl a ja mam po drodze przez wielki plac :lol:
FABIANOS
Świeżak
Posty: 14
Rejestracja: 24 lis 2005, o 14:32
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: FABIANOS »

Kotlin pisze:Czujnik polozenia przepustnicy jesli masz moze przeczysc przepustnice.
A gdzie on jest? Bo sprawdziłem przewody od podciśnienia są OK i guma na dolocie przylega dobrze, nie perfekcyjnie ale chyba jest ok i nadal podbija mi obroty co jakis czas do ok2tyś i tak zostaje :x nawet już hamowanie silnikiem nie pomaga :placz: 1 na 10 się uda!
:)5 :)5 :)5
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”