przerobienie wiązki od KOMPA

Wszystkie informacje o elementach układu elektrycznego Corsy B.
ODPOWIEDZ
PumaRST
Świeżak
Posty: 53
Rejestracja: 13 gru 2005, o 22:46
Lokalizacja: Kielce
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

przerobienie wiązki od KOMPA

Post autor: PumaRST »

Witam,
mam w corsie 1,2 8v z monowtryskiem i jest silnik c14se do kupienia, i teraz pytanie czy da sie samemu przerobić wiązke pod taki silnik?? czy ona wogóle wymaga przerobienia, czy tylko podpina sie kompa i wszystkie łącza i chodzi??

Pozdrawiam
...:::Turbo Squad Kielce:::...

Ford Fiesta RS Turbo
Opel Corsa Rally - w budowie
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

czy uda sie - tak
ale nie ma to dlamnie sensu
Co zrobisz jak sie okaze ze jeszcze sa 2 czujniki bedziesz
dorabiał kable ??? i ciagnoł je ?? bez sensu
kup wiazke z kompem
kom od mono z komem od wielo ma mało wspulnego
czoć łacze od wiazki jest to samo
kozzi
Weteran
Posty: 1879
Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
Imię: Marcin
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: kozzi »

dokładnie jak Gumiś napisał pewnie można wiązke z mono przystowsoawać do wielo-punktu ale chyba łatwiej i pewniej będzie kupić dedykowaną pod c14se. tak przynajmniej mnie się wydaje :oko:
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
PumaRST
Świeżak
Posty: 53
Rejestracja: 13 gru 2005, o 22:46
Lokalizacja: Kielce
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: PumaRST »

a wiązka z c20ne nie była by dobra jako baza?? ta sam seria silnikowa wiec może??
...:::Turbo Squad Kielce:::...

Ford Fiesta RS Turbo
Opel Corsa Rally - w budowie
kozzi
Weteran
Posty: 1879
Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
Imię: Marcin
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: kozzi »

raczej poszukaj wiązke pod konkretny silnika, a nie rób jakieś kichy i następnie sztukowania bo czegoś będzie brakowało.
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Awatar użytkownika
Marcin99
Nowy
Posty: 485
Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
Lokalizacja: okolice Krakowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Marcin99 »

Wiązka od c20ne jak na mój gust całkiem odpada bo to całkiem inne silniki (tak na szybko w c14se masz DISa a c20ne ma kopułke czy coś tam takiego, c14se ma czujnik podciśnienia i czujnik temp powietrza - c20ne ma przepływomierz) - jeśli już to może wtyczki od wtryskiwaczy będą pasować, najlepiej byłoby mieć wiązke od np x12sz/x14sz.x16szr to są podobne silniki do c14se i z wtyczkami do wtyskiwaczy powinieneś dać rade - u mnie tak było ale zajeło to nam 3 dni (po ok. 4 godz. może troszke więcej). Najlepsza opcja to jednak kupienie całej kompletnej wiązki bo tak to zawsze braknie ci jakieś wtyczki itp.
Awatar użytkownika
=JUHol=
Weteran
Posty: 1387
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Toruń
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: =JUHol= »

w c20ne kazda wiazka jest inna czy to kadett czy calibra czy vectra i spasowanie odpowiedniej wiazki pod konkretny silnik jest sporym problemem (mowie tu via C20NE), a o innym silniku nawet mi sie nie chce myslec...

szukaj silnika z wlasna wiazka inaczej bedziesz se kabelkowal 300 lat
Obrazek
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kristo »

PumaRST pisze:Witam,
mam w corsie 1,2 8v z monowtryskiem i jest silnik c14se do kupienia, i teraz pytanie czy da sie samemu przerobić wiązke pod taki silnik?? czy ona wogóle wymaga przerobienia, czy tylko podpina sie kompa i wszystkie łącza i chodzi??

Pozdrawiam
Ja u siebie musiałem zrobić hybrydę wiązki c14se z c12nz. Ale głównie dlatego że mam CA a silnik był CB.
Adamxxl w swoim topiku opisywał co trzeba przerobić, on zdaje się ma c16nz na wiązce 12sz, więć z mono przeszedł na monowtrysk. Lepiej szukaj całej c14/16se- teraz jest dużo opli z Angli sprowadzanych na części więc łatwo trafić.
Obrazek
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

do przerobienia wiązki pod c14/16se, spokojnie można użyć wiązki z silnika x12sz + 4 wtyczki wtrysków i 1 pod IAT (czujnik temp. pow.).
nic dodatkowo nie trzeba ciągnąć, a przeciwnie jeszcze kilka kabli można wywalić.
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
PumaRST
Świeżak
Posty: 53
Rejestracja: 13 gru 2005, o 22:46
Lokalizacja: Kielce
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: PumaRST »

dzieki ja mam właśnie takie 1,2 pod maską :-D
...:::Turbo Squad Kielce:::...

Ford Fiesta RS Turbo
Opel Corsa Rally - w budowie
koch_mar
Nowy
Posty: 130
Rejestracja: 17 sie 2003, o 00:32
Lokalizacja: Kielce/Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: koch_mar »

ja prawie skonczylem u siebie konwersje z c14nz na se, z tym ze kupilem glowice od ca na kopulce, wiazka ktora mam od ca jest zbyt krotka ale to nie problem, natomiast zostaly mi 4 kostki z wiazki i brak do nich urzadzen
da sie jakos je wylaczyc zeby komp od se nie wariowal??

poza tym koles ktory mi sprzedawal graty od ca dal jeszcze kolktor zeliwny skrecany ktory ma budowe 4-2-1 wychodzilo cos takiego czy tylko 4-1??
Opel Corsa 1.4 Si [url=http://corsa_b.fm.interia.pl][img]http://corsa_b.fm.interia.pl/jendrek.png[/img][/url]

CORSA SPRZEDANA
Awatar użytkownika
Marcin99
Nowy
Posty: 485
Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
Lokalizacja: okolice Krakowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Marcin99 »

koch_mar pisze:poza tym koles ktory mi sprzedawal graty od ca dal jeszcze kolktor zeliwny skrecany ktory ma budowe 4-2-1 wychodzilo cos takiego czy tylko 4-1??
Gdybyś poszukał na tym forum to pewnie byś znalazł bo było o tym nie raz :oko:. W silnikach z serii SE był kolektor żeliwny 4-2 a potem dwururka czyli tzw. "portki". Zresztą nie tylko w tych silnikach bo coś podobnego jest w 16v i gaźnikowcach.
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kristo »

koch_mar pisze: poza tym koles ktory mi sprzedawal graty od ca dal jeszcze kolktor zeliwny skrecany ktory ma budowe 4-2-1 wychodzilo cos takiego czy tylko 4-1??
Tak- w CA 14se wychodziły z takim kolektorkiem.
Obrazek
Awatar użytkownika
Staneq
Post Mistrz
Posty: 2460
Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: Staneq »

u mnie w moim SE jest 4-1 :-?
Było c14se
Awatar użytkownika
sopel358
Nowy
Posty: 380
Rejestracja: 30 mar 2005, o 20:49
Lokalizacja: Żnin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: sopel358 »

jqa u siebie w CA mam 4-2-1 silnik 1,4 gazikowiec
Corsa A 14nv 91 rok/Corsa A TR 13s 82rok
Obrazek
Awatar użytkownika
Hiv
Weteran
Posty: 1447
Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Hiv »

w c16se miałem 4-2-1 ale to ie jest chyba zasada... :zakrecony:
Może znów corsa...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Elektryczny”