corsa b - c16se
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
corsa b - c16se
Skoro wszyscy coś dłubią i się chwalą to i ja dołącze do tego grona .
Moje c16se będzie się powoli odradzać. Powodem dla którego prace trwają jest chęć a jakże zyskania KM i NM ale także uporania się z nadmiernym apetytem na olej (jakieś 2-3l na 10000km - olej valvoline minerał).
Króciutko o planach:
głowica z poprawionymi kanałami ssącymi i wydechowymi,
zaworki będą na 3 kąty,
co do prowadnic i odchudzenia zaworów jeszcze nie zdecydowałem (czekam na porady ale zaznaczam że samochód jeździ na LPG i ma służyć do jazdy na co dzień, skrzynia dosyć długa bo f13 wr z głównym 3.94),
kolektor wydechowy 4-2-1 z sondą podgrzewaną,
kolektor ssący wypolerowany,
nowe tłoki (od lanka 1.6 16v - nadwymiar 0.50mm (a co, będzie 30cm3 więcej ), - tutaj już plany się zmieniły będzie opel na tłokach oryginalnych od SE/SV/SZ
skoro tłoki to i szlif cylindrów - tutaj też już zmiany bo będzie rzowiert bloku od 1.4,
szlif wału i nowe panewki o ile będzie tego wymagał - też zmiana planów - używka wał do szlifu z panewkami na pierwszy niedomiar,
oczywiście nowe uszczelki i inne takie, zgodnie z zasadami sztuki.
W tym wątku będą zamieszczane wszystkie prace na bieżąco - ale z uwagi na kosztowność tych planów najpewniej silnik rozbiore dopiero w czasie wakacji i nie nastawiam się już na wcześniejszy termin. Co do najważniejszych częśći to sporo rzeczy już mam co widać na fotkach.
Piraciku kochany może zrobisz wątek podwieszony - nasze projekty i dasz tam linki. Nie śmiem prosić o powieszenie kolejnego bo już za dużo tego tam wisi a niektóre nie są aktualizowane (mój będzie dosyć często - obiecuje )
Oto foteczki:
co na nich widać - głowica po pucowaniu, kolektor rurowy, kolektor ssący przed czyszczeniem i po oraz po polerowaniu (jeszcze nie skończony) oraz bohater tego wątku C16SE:
Moje c16se będzie się powoli odradzać. Powodem dla którego prace trwają jest chęć a jakże zyskania KM i NM ale także uporania się z nadmiernym apetytem na olej (jakieś 2-3l na 10000km - olej valvoline minerał).
Króciutko o planach:
głowica z poprawionymi kanałami ssącymi i wydechowymi,
zaworki będą na 3 kąty,
co do prowadnic i odchudzenia zaworów jeszcze nie zdecydowałem (czekam na porady ale zaznaczam że samochód jeździ na LPG i ma służyć do jazdy na co dzień, skrzynia dosyć długa bo f13 wr z głównym 3.94),
kolektor wydechowy 4-2-1 z sondą podgrzewaną,
kolektor ssący wypolerowany,
nowe tłoki (od lanka 1.6 16v - nadwymiar 0.50mm (a co, będzie 30cm3 więcej ), - tutaj już plany się zmieniły będzie opel na tłokach oryginalnych od SE/SV/SZ
skoro tłoki to i szlif cylindrów - tutaj też już zmiany bo będzie rzowiert bloku od 1.4,
szlif wału i nowe panewki o ile będzie tego wymagał - też zmiana planów - używka wał do szlifu z panewkami na pierwszy niedomiar,
oczywiście nowe uszczelki i inne takie, zgodnie z zasadami sztuki.
W tym wątku będą zamieszczane wszystkie prace na bieżąco - ale z uwagi na kosztowność tych planów najpewniej silnik rozbiore dopiero w czasie wakacji i nie nastawiam się już na wcześniejszy termin. Co do najważniejszych częśći to sporo rzeczy już mam co widać na fotkach.
Piraciku kochany może zrobisz wątek podwieszony - nasze projekty i dasz tam linki. Nie śmiem prosić o powieszenie kolejnego bo już za dużo tego tam wisi a niektóre nie są aktualizowane (mój będzie dosyć często - obiecuje )
Oto foteczki:
co na nich widać - głowica po pucowaniu, kolektor rurowy, kolektor ssący przed czyszczeniem i po oraz po polerowaniu (jeszcze nie skończony) oraz bohater tego wątku C16SE:
Ostatnio zmieniony 21 lis 2009, o 15:22 przez Marcin99, łącznie zmieniany 2 razy.
- Staneq
- Post Mistrz
- Posty: 2460
- Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Marcin fajnie sie zapowiada...
o co biega z tymi tłokami od lanosa co z nimi nie tak, bo nie naleze do wtajemniczonych w kregi dełu..
Co do Twojego pomysłu, tematem "nasze projekty" to rzeczywiscie przydaloby sie cos takiego, chodz nie wiem czy moze nie wrocic do pomyslu z nowym pod forum "Nasze auta" i tam wrzucic wow'a, kozziego, ciebie, klariego itd...nie wiem jak wyglada to od strony technicznej stworzenie nowego pod forum...sorrki marcin z OT
o co biega z tymi tłokami od lanosa co z nimi nie tak, bo nie naleze do wtajemniczonych w kregi dełu..
Co do Twojego pomysłu, tematem "nasze projekty" to rzeczywiscie przydaloby sie cos takiego, chodz nie wiem czy moze nie wrocic do pomyslu z nowym pod forum "Nasze auta" i tam wrzucic wow'a, kozziego, ciebie, klariego itd...nie wiem jak wyglada to od strony technicznej stworzenie nowego pod forum...sorrki marcin z OT
Było c14se
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Na tłokach od lanosa widać takie trzy przytarcia a raczej nie jest to porządany efekt - niestety nie jest to jednostkowy przypadek bo widziałem fotki 3 kompletów z różnych silników i wszystkie miały to samo.Staneq pisze:Marcin fajnie sie zapowiada...
o co biega z tymi tłokami od lanosa co z nimi nie tak, bo nie naleze do wtajemniczonych w kregi dełu..
Co do Twojego pomysłu, tematem "nasze projekty" to rzeczywiscie przydaloby sie cos takiego, chodz nie wiem czy moze nie wrocic do pomyslu z nowym pod forum "Nasze auta" i tam wrzucic wow'a, kozziego, ciebie, klariego itd...nie wiem jak wyglada to od strony technicznej stworzenie nowego pod forum...sorrki marcin z OT
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
one maja poprostu przerazona minke, nie widzicie?
ejj ziomus powiedz mi do czego sluzy taki maly filtr nad pokrywa zaworow?
ejj ziomus powiedz mi do czego sluzy taki maly filtr nad pokrywa zaworow?
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
każdy dłubi, w tym co lubi
barrrrdzo mi się podoba taka zabawa . tak trzymać
a z tego co wim, to z DU będą same tłoki + głowica (praktycznie to samo co opel nawet po mumerach) reszta z hopla
barrrrdzo mi się podoba taka zabawa . tak trzymać
a z tego co wim, to z DU będą same tłoki + głowica (praktycznie to samo co opel nawet po mumerach) reszta z hopla
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
O tym samym pomyślałem jak je zobaczyłem hehehe.radzio_gsi pisze:one maja poprostu przerazona minke, nie widzicie?
ejj ziomus powiedz mi do czego sluzy taki maly filtr nad pokrywa zaworow?
Filterek mały to na odme co by nie zasyfiała dolotu - ale jak kupować to jakiś lepszy bo w tym tygodniu zgubiłem tą blaszke bo się odkleiła - myśle, że mogło to mieć związek z niską temperaturą.
Tak jak adaś pisał to głowica z nexii 8v (wsio tak jak w oplu nawet średnica komór spalania się zgadza) i nowe tłoki, reszta wsio OPEL.
Co do wału w lanosie to faktycznie jakieś słabe bo od jednych tłoków widziałem i był mocno wytarty a z mojego 1.4 ideał po przebiegu ponad 200tys km. Co do dełu to chyba markos napisał, że korby wyglądają jak ociosane i trudno się z nim nie zgodzić.
Miały być tłoki od x16sz (takie same jak w c16se), nawet już kupiłem ale okazało się, że są przytarte 2 z nich - pewnie wymiar trzymają ale musze zrobić szlif więc będą nowe.
A tu tłoki od x16sz (po czyszczeniu i polerowaniu później i z widocznymi przytarciami), średnica komór spalania w głowicy od dełu.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2006, o 19:36 przez Marcin99, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
i co to daje? bo nie bardzo rozumiem jak to dziala
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: C16SE - poprawianie fabryki
No Marcin dlubie w garazu az milo poczytac. Mam nadzieje, ze cala operacja zakonczy sie powodzeniem. Oby tak dalej!
Zgadza sie. Taki temat chodzi mi po glowie juz od Nowego Roku, ale dajcie mi jeszcze +/- tydzien na zakonczenie sesji, bo nie chce zrobic tego na odpierdol. A sprawa nie bedzie tak skomplikowana, jak Stanqowy FAQ, bo i materialu nie ma relatywnie duzo. Takze watek taki sie pojawi juz wkrotce, inne watki sie odklei i ten bedziesz taka podreczna wyszukiwarka. Ale jeszcze kilka dni Przepraszam, za OTMarcin99 pisze: Piraciku kochany może zrobisz wątek podwieszony - nasze projekty i dasz tam linki. Nie śmiem prosić o powieszenie kolejnego bo już za dużo tego tam wisi a niektóre nie są aktualizowane (mój będzie dosyć często - obiecuje )
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: C16SE - poprawianie fabryki
O widzisz - dziękować, dziękować - też mam takie zdanie - jest raptem 5 wątków narazie które warto tam dać. W razie dyskusji wątek i tak będzie na górze przecież. Jak będą nowe wieści to szybciutko będzie można znaleźć i odświeżyć a każdy nowy będzie mógł poczytać.pirat pisze:No Marcin dlubie w garazu az milo poczytac. Mam nadzieje, ze cala operacja zakonczy sie powodzeniem. Oby tak dalej!
Zgadza sie. Taki temat chodzi mi po glowie juz od Nowego Roku, ale dajcie mi jeszcze +/- tydzien na zakonczenie sesji, bo nie chce zrobic tego na odpierdol. A sprawa nie bedzie tak skomplikowana, jak Stanqowy FAQ, bo i materialu nie ma relatywnie duzo. Takze watek taki sie pojawi juz wkrotce, inne watki sie odklei i ten bedziesz taka podreczna wyszukiwarka. Ale jeszcze kilka dni Przepraszam, za OT
Życzymy powodzenia na egzaminach i czekamy pozdrawiam.
Aha i prosze już tego tematu tutaj nie poruszać - jako autor wątku mnie wolno hehe. Teraz tylko kwestie techniczne.
Wszelkie uwagi i porady mile widziane - komentarze w stylu "jakie to piękne - och ach" też , natomiast komentarzom "z dupy pomysł" bez sensownego uzasadnienia podziękujemy i będziemy prosić piracika o wywalenie
- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: C16SE - poprawianie fabryki
Jak złapie admina forum to zrobie nowe podforum o nazwie "Nasze projekty" i wszystkie te przykejone watki i nie tylko o waszych corsinach przejda automatycznie tam.pirat pisze:Zgadza sie. Taki temat chodzi mi po glowie juz od Nowego Roku, ale dajcie mi jeszcze +/- tydzien na zakonczenie sesji, bo nie chce zrobic tego na odpierdol. A sprawa nie bedzie tak skomplikowana, jak Stanqowy FAQ, bo i materialu nie ma relatywnie duzo. Takze watek taki sie pojawi juz wkrotce, inne watki sie odklei i ten bedziesz taka podreczna wyszukiwarka. Ale jeszcze kilka dni Przepraszam, za OT
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No Marcin trzymam za Ciebie kciuki!!!Widze ze niezle sie wziales za dlubanie 1.6 Pewnie Markos juz sie patrzy hehe
A co do podwieszeniu naszych watkow to super sprawa ,a z podforum to jeszcze lepiej!!!
Piraciuku -trzymam kciuki za Twoja sesyjke;)))
A co do podwieszeniu naszych watkow to super sprawa ,a z podforum to jeszcze lepiej!!!
Piraciuku -trzymam kciuki za Twoja sesyjke;)))
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Nexia 1.5 to skok tak jak w 1.6 ale za to tłoki o mniejszej średnicy niż 1.4. W praktyce to wygląda tak, że przynajmniej część silników nexii to poprostu oplowski blok c16nz - ten z którego mam głowice miał właśnie takie numery.Hiv pisze:To ja mam pytanko do Adasia i Marcina. Chodzi mi ciągle o przerobke NZ na SE. Gdybtm miał głowicę, tłoki, dolot no i wiazke z kompem od takiej nexi 1.5 8V to dałoby rade zrobić z mojego 14nz, 16se? (DU 1.5 8V to u opla 1.4 czy 1.6?)
Zakładać to do 1.4 hmm ciężko powiedzieć jak się spisze głowica o większej średnicy komory spalania nad mniejszym cylindrem - napewno będzie mniejsza kompresja i większe ryzyko wydmuchania uszczelki. Jeśli już to rozwiert i po kłopocie . Robisz na 1.6 (wał+tłoki z 1.6) a reszte można spróbować zaadaptować od nexii. Mechanicznie wszystko pasuje na 100% (nawet mniej pieprzenia niż z c16se) ale gorzej z elektroniką bo nexia to dosyć nowy samochód i ma już fabrycznie montowamy immobilizer - jeśli nie będziesz miał tego ustrojstwa z kluczykiem to będzie kłopot. Co do samej elektryki powinno dać rade ale w schematach nigdy nie byłem i nie zamierzam być dobry .
Dla zachęty dodam że wszystkie graty od nexii można wyrwać za niewielkie pieniądze w porównaniu z c16se to nawet połowe mniej. Aha tylko robiąc mpi na gratach nexii trzeba zauważyć, że ten silnik ma 75KM i jak widać wykonanie/odlewy są bardzo niedokładne tak więc przed przekładką wszystko poprawić - innej rady nie widze.
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Żeby nie było, że nic się nie robi .
Kolektor wydechowy ma już odciętą flansze i wstępnie obrobione kanały (miałem chwile zwątpienia o czym świadczyło pewne ogłoszenie ale już mi przeszło ). Przy tym modzie czeka mnie jeszcze sporo pracy ale i czasu mam sporo. Lambda zostanie tam gdzie w oryginale przy c20xe ale będzie zaadaptowana podgrzewana (tak jak zrobił Zynio).
Postanowiłem też, że nie będzie tłoków od dełu bo znalazłem na allegro 4ty komplet, który również miał te przytarcia. Będą to tłoki od 16sv/c16se/x16sz mam już komplet z którego będą dwa w najlepszej kondycji i mam na oku jeszcze 3 .
A żeby gładzie cylindrów były idealne to robimy rozwiert bloku od 1.4, który został już rozebrany i wyczyszczony:
Teraz czeka na szlifowanie i malowanie zakonserwowany olejem bo rudą trudniej usunąć.
Kupiłem również wał, który będzie szlifowany (40zł z wytartymi czopami bo gość pojeździł bez oleju ale był mierzony i łapie się na pierwszy szlif). Będzie wyważony razem z kołem zamachowym, które kupiłem w komplecie - co ciekawe okazało się, że takie koło już mam bo identyczne miałem przy 1.4
Teraz czekam na tłoki i muszę kupić frez do metalu żeby móc się zabrać za głowice.
I to chyba narazie tyle - c.d.n.
Kolektor wydechowy ma już odciętą flansze i wstępnie obrobione kanały (miałem chwile zwątpienia o czym świadczyło pewne ogłoszenie ale już mi przeszło ). Przy tym modzie czeka mnie jeszcze sporo pracy ale i czasu mam sporo. Lambda zostanie tam gdzie w oryginale przy c20xe ale będzie zaadaptowana podgrzewana (tak jak zrobił Zynio).
Postanowiłem też, że nie będzie tłoków od dełu bo znalazłem na allegro 4ty komplet, który również miał te przytarcia. Będą to tłoki od 16sv/c16se/x16sz mam już komplet z którego będą dwa w najlepszej kondycji i mam na oku jeszcze 3 .
A żeby gładzie cylindrów były idealne to robimy rozwiert bloku od 1.4, który został już rozebrany i wyczyszczony:
Teraz czeka na szlifowanie i malowanie zakonserwowany olejem bo rudą trudniej usunąć.
Kupiłem również wał, który będzie szlifowany (40zł z wytartymi czopami bo gość pojeździł bez oleju ale był mierzony i łapie się na pierwszy szlif). Będzie wyważony razem z kołem zamachowym, które kupiłem w komplecie - co ciekawe okazało się, że takie koło już mam bo identyczne miałem przy 1.4
Teraz czekam na tłoki i muszę kupić frez do metalu żeby móc się zabrać za głowice.
I to chyba narazie tyle - c.d.n.
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Biorąc pod uwage, że mam dosyć dłguą skrzynie (f13WR z głównym 3,94) i to, że często poruszam się w trasie to głównie moment ale w rejony max mocy też czasem "zaglądam" .Staneq pisze:ahh aż miło sie czyta..
Marcin juz mialem kiedys zapytac, poprawianie fabryki kierujesz bardziej w moment,moc czy jakiś złoty środek?
Tak więc będzie to chyba coś związane ze złotym środkiem - narazie nic nie gdybam ponieważ głównym celem jest zniwelowanie spadków ciśnienia (jeśli niektórzy pamiętają to na zlocie Adaś mi mierzył i wyszło od 11 do 12 a więc spadki 10% bo seria powinna mieć ok 12.8 ) i nadmiernego apetytu na olej (ok 2L minerału na 10tys km - chociaż od czasu zatkania wężyka wyrównującego ciśnienie w obudowie wałka z dolotem zużycie jest zauważalnie mniejsze).
Co do przyrostów napisze tak - jak osiągne 110KM i przekrocze 140NM (seria 100KM i 135NM) to będe zadowolony
P.S. właśnie zalicytowałem frez - aukjca allegro
Jeszcze jedna fotka - blok przed czyszczeniem wyglądał tak:
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Że jak Nie bardzo wiem o co koledze chodzikozzi pisze:hmm........ a co z planem T ??
Jak od samego początkukozzi pisze:czy jednak N/A ??
O chwilowym zwątpieniu i, że mi już przeszło pisałem wyżej
Co do bloku to popytałem kolegów, którzy malowali i wiem, że farba w sprayu ładnie wygląda tylko przez chwile (dzięki Mike no i tobie Kozzi oczywiście też). Za poradą i po lekturze w necie (wyczytałem, że spray to przede wszystkim rozpuszczalniki, które ulatniają się i farba nie trzyma zbyt dobrze) postanowiłem, że blok będzie pomalowany srebrnym lakierem z puszki. A reszta kolorystyki to urodzi się w trakcie
Ostatnio zmieniony 20 lut 2006, o 10:19 przez Marcin99, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Weteran
- Posty: 1879
- Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
i nie wiem czy pamiętasz, ale mówiłem Ci dokładnie to samo spray is shitMarcin99 pisze:Co do bloku to popytałem kolegów, którzy malowali i wiem, że farba w sprayu ładnie wygląda tylko przez chwile (dzięki Mike). Za poradą i po lekturze w necie (wyczytałem, że spray to przede wszystkim rozpuszczalniki, które ulatniają się i farba nie trzyma zbyt dobrze) postanowiłem, że blok będzie pomalowany srebrnym lakierem z puszki. A reszta kolorystyki to urodzi się w trakcie
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
-
- Weteran
- Posty: 1879
- Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
hiehieMarcin99 pisze:Pamiętam, pamiętam - już poprawione hehehe.kozzi pisze: i nie wiem czy pamiętasz, ale mówiłem Ci dokładnie to samo spray is shit
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Kupiłem sobie dzisiaj srebrzanke i miałem malować od jutra ale nie wytrzymałem i musiałem sprawdzić - dodam, że to tylko raz malowane cienko pędzelkiem (jutro robie to już tak na tip top). Postanowiłem sobie pomalować teraz i zobacze jak to będzie wyglądać do wakacji a będzie napewno między czasie w szlifowaniu to będe widział czy to odporne jest czy nie .
Sprawdziłem też jak to wygląda na kolektorze ssącym w samochodzie i nie powiem - całkiem całkiem - narazie to nie wyschnięty lakier, zobaczymy jutro.
Jedna fotka z lampą druga bez dla lepszego rozeznania
Dzisiaj przyszła do mnie przesyłka z frezem - jutro szykuje się pracowity dzień
Sprawdziłem też jak to wygląda na kolektorze ssącym w samochodzie i nie powiem - całkiem całkiem - narazie to nie wyschnięty lakier, zobaczymy jutro.
Jedna fotka z lampą druga bez dla lepszego rozeznania
Dzisiaj przyszła do mnie przesyłka z frezem - jutro szykuje się pracowity dzień
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja maluje zawsze sprayem wysokotemperaturowym do 650-800stopni i nic nie zchodzi ,wygla to o wiele lepiej niz ta srebrzanka... ,jest tylko taki minus ,ze male opakowanie takiego sprayu kosztuje... 20zl... a potrzeba troche tego... mi juz poszlo ok 5.. ale jeszcze mam 2 i pojda na pewno...
Ale cos za cos!!
Ale cos za cos!!
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja taki spray mam za 13zł ale spray zejdzie napewno zwłaszcza z bloku i dlatego u mnie będzie na srebrno - uważam, że wcale nie wygląda to źle (zaznaczałem, że fotki są tuż po malowaniu czyli nie wyschnięty lakier) a do tego bloku przecież praktycznie nie widać, kolektor też będzie na srebrno. Głowica i obudowa wałka będzie na czarno właśnie takim sprayem - dekielek albo zostanie oryginał albo zamienie na taki z x14sz (ten czarny z białymi napisami bo chyba będzie lepiej pasował - jeśli jest ktoś chętny to zapraszam na PW).-=kLaRi=- pisze:Ja maluje zawsze sprayem wysokotemperaturowym do 650-800stopni i nic nie zchodzi ,wygla to o wiele lepiej niz ta srebrzanka... ,jest tylko taki minus ,ze male opakowanie takiego sprayu kosztuje... 20zl... a potrzeba troche tego... mi juz poszlo ok 5.. ale jeszcze mam 2 i pojda na pewno...
Ale cos za cos!!
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja w c20ne malowalem blok wysokotemperaturowym i nie zeszlo nic !!!Jak sie od wody itd zabrudzilo to pojechalem na Karcher i wymylem pod cisnieniem i to samo,jak jest dobry spray (MOTIP) to nic nie zejdzie!Tam nie ma takich temperatur przeciez!
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
- Weteran
- Posty: 1879
- Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
no bardzo ładnie Marcinku Ci to wyszło, chyba skozystam i też sobie tak zrobie
MOTIP hahahhahahaha................ weź idz stąd-=kLaRi=- pisze:Ja w c20ne malowalem blok wysokotemperaturowym i nie zeszlo nic !!!Jak sie od wody itd zabrudzilo to pojechalem na Karcher i wymylem pod cisnieniem i to samo,jak jest dobry spray (MOTIP) to nic nie zejdzie!Tam nie ma takich temperatur przeciez!
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI