Na wstepie zainteresowanych, ktore nie znaja genezy problemu zapraszam tutaj:
viewtopic.php?t=49455
No i teraz tak ... silnik rozkrecony ...



Glowica jest OK, ale ... pekly 2 z 3 pierscieni (dobry pozostal tylko olejowy). Ogolnie poprostu wypas, bo dokladnie to samo na dokladnie tym samym cylindrze sie stalo przy poprzedniej awarii. Teraz niestety najgorsze ... gladz cylindra poszla sie .....


Probowalismy sie na miejscu glowic co jest przyczyna i w zasadzie to gdybanie nie doprowadzilo do niczego. Olej i plyn chlodniczy byly na odpowiednim poziomie. Samochodem od poprzedniego remontu przejechalem ~14kkm. Co sie do k...y nedzy stalo ze sie wysralo? Moze mi ktos cos podpowie, bo poprostu chyba jakies czary, ze dokaldnie to samo stalo sie dokladnie na tym samym cylindrze !!
Ogolnie zalamka ... Warsztat ma mi zrobic robote za pol ceny, ale to i tak sa kosmiczne pieniadze przez to, ze wywalona jest tuleja cylindra

Wogole sie zastanawiam czy to moze miec zwiazek ze zle wykonana poprzedni robota czy to jakas inna przyczyna byla obydwu awarii?
Pozostawiam pole do popisu osobom ktore sie znaja i wiedza co mowia i maja jakies pomysly, bo mi i tak juz nic nie pomoze, CHYBA ze z Waszych wypowiedzi jednoznacznie wyplynie, ze (moze) warsztat czegos nie dopilnowal ?? ....
Dodam jeszcze, ze wal i panewki sa w BDB stanie (podaje informacyjnie w ramach tego ze zastanawialismy sie czy zmiana panewek bez szlifu walu jest wskazana i mozliwa).
Acha na koniec ... oczywiscie potrzebuje czesci. Podpowiedzcie jakie najlepiej (ale nie TOP PROFI !! - chodzi o cene) kupic:
- pierscienie
- uszczelki
Dzieki. A ogolnie to poprostu ... ech .... rece mi opadly ....
A tak na koniec jeszcze sobie pomyslalem .... moze ma ktos blok pasujacy do mojego c16se w dobrym stanie, zeby go odkupic i nie placic 800 PLN za tulejowanie ????????????????????
Sam szukac nie bede bo nie mam czasu ani mozliwosci, ale moze ktos akurat cos ma i pomoze, bylbym nadwyraz wdzieczny, bo naprawde jestem w podbramkowej sytuacji ... pomozcie ........