No bedzie - szlif bloku, nowe, nadymiarowe tloki, nowe pierscienie, nowy komplet uszczelek z zimmeringow, uszczelniacze zaworowe i docieranie zaworow wykonane przy poprzednim remoncie (~14 kkm). Jesli dzisiaj z pomiarow walu i panewek wyjdzie ze sa ok no to teego nie bede ruszal tylko wywaze wal.AdamXXL pisze:jeśli będzie generalka to nawet po dotarciu (na mineralnym) nic nie stoi na przeszkodzie, przejść nawet na pełny syntetyk
Pierwsze pytanie - dotarcie sie robi na mineralnym??
No i zrodzily sie od razu nastepne:
Do tej pory jedzilem na minetalnym (Mobil) ktory wymienialem co 10kkm. Jak wiadomo posiadam instalke LPG (wtrysk). Teraz tak:
1 - czy uzywajac polsyntetyka lub syntetyka mozna wydluzyc okresy miedzy wymianami (i ew. o ile dla pol- i o ile dla full-syntetyka o ile ma to znaczenie)?
2 - fullsyntetyk jest zdecydowanie najdrozszy - czy jest jakies uzasadnienie do jego zastosowania? Bo "pokusic" to sie moge, jesli to ma glebszy sens
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)