"Sprawdź DIGITALA na sucho
W celu przekonać się czy nasz LCD jest sprawny bez montowania go w aucie wystarczy podłączyć zasilanie 12V do odpowiednich kabelków wtyczki 26-pinowej by przeprowadzić test digitala.
A robimy to tak:
-łączymy ze sobą trzy brązowe przewody masy wychodzące z pinu 9,10 oraz 11 kostki 26-pinowej
-łączymy ze sobą dwa czarne przewody wychodzące z pinu 5 i 15 kostki 26-pinowej
-przygotowujemy 12V źródło napięcia np. akumulator, zasilacz na 12V, prostownik samochodowy
-do minusa (masy) źródła podłączamy nasze połączone ze sobą 3 brązowe kable
-do plusa źródła podłączamy złączone ze sobą 2 czarne przewody
-teraz na wyświetlaczu dokona się test (czyli zapalają się po kolei wszystkie możliwe pola wyświetlacza, a następnie gasną. Nie zgaśnie tylko kontrolka rezerwy oraz kreski od ciśnienia oleju! Na wyświetlaczu prędkości podczas testu powinno zapalić się najpierw 125 lub 127 a następnie 288 i 0 na którym powinno juz pozostać.)
· w calu powtórzenia testu należy odłączyć napięcie i podłączyć ponownie
Jeśli test przebiegł według powyższego opisu, można juz mieć około 70% pewność że nasz DIGITAL jest w pełni sprawny"
Fragment opisu kolegi Wierzby z KTK..sciągnij sobie opis kostek, posprawdzaj czy żeczywiście + i - się zgadzają.
To do B też pasuje z Kadetta?? Bo tam całkiem inne są zegarki. Osobiscie miałem diga przez 2 tygodnie, nawet go do konca nie podpiąłem. Wole wypaśione analogi - typu GSi. LCDk to fajny bajer - ale w nocy - w dzień totalna klapa-licznik nie spełnia swojego podstawowego założenia- aby można było z niego jakiekolwiek dane odczytać.
