
piekna robota
E tam tylko głowica-=m&m=- pisze: mamy juz Corsche czyzby teraz szykowało sie Corwoo
na śline-=m&m=- pisze:na klape nie pasuje ale na kolektor ok oraz to jest na jakas tasme czy magnes ??Marcin99 pisze: A tutaj trochę zabawy w styling
Mam zapytanie co do modów. Od pokrywy zaworów poprowadzony jest gumowy wężyk zakończony filterkiem. Fabrycznie wężyk doprowadzony był do odmy.
przydałby sie wskażnik ilości olejutotik pisze: moim zdaniem bardzo profi robota ... no i nie wali tak olejem w samochodzie ( wiem z własnego doświadczenia i bede przerabial )
sorki za OT
strzelam ... do skrzyni korbowej ?D12 pisze:W moim silniku X12SZ nie wiem jak w innych z pokrywy zaworów odprowadzone są 2 wężyki jeden wcześniej wspominany do odmy a drugi kieruje się dokąd?
no niekorzystny to jest chyba zapach i to że sie syfi zdeka silnik z wierchu ... korzyści ...hmm poza wyglądemD12 pisze:Chodzi mi o po głowie jedna niewiadoma, czy takie zakończenie wężyka filterkiem odmowym prowadzi do jakiś niekorzystnych efektów, no i jakie są z tego profity. Dziękuje
Ja Ci powiem druciarstwoD12 pisze:Sorki mi to wygląda na pojemnik po albo jakimś lekarstwie albo po zmywaczu po Paznokci, wygląda jak druciarstwo ale to ma działać a nie wyglądać.
Kup i zrób jak trzeba to sobie poużywam hehe. Pamiętaj musisz dać piękne węże w stalowym oplocie i zbiorniczek metalowy przykręcony piękną polerowaną obejmą do budy bo w przeciwnym razie to będzie druciarstwo.D12 pisze:W przyszłym tygodniu też kupuje taki filterek
Żaden z temat z dupy bo rozjaśniło mi się w tej kwestii bardzo dużo. Dzięki i pozdro.Marcin99 pisze: A tak wogóle to temat o odmie jest z d..y
Niestety narazie poza tym nic się nie dzieje bo $$$ brak. Prawdopodobnie temat przeróbek mechanicznych zostaje przesunięty na wiosnę bo postanowiłem, że jak robić to raz a dobrze. Będzie blok przeszlifowany z nowymi tłokami i pierścieniami a do tego wyważony dół.