zmiana przełożenia kierownicy

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego Corsy B.
ODPOWIEDZ
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

zmiana przełożenia kierownicy

Post autor: REN »

tak mi przyszlo do glowy czy jest mozliwe przerobienie ukladu kierowniczego tak zeby pelny obrot kol mozna bylo uzyskac po poltora obrotu :) to by byla fajna opcja
c20mboT
Awatar użytkownika
cyberpooh
Weteran
Posty: 1186
Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: cyberpooh »

ren ty chyba nic innego nie robisz tylko kombinujesz co by tu popsuc w swojej corsie :-D :-D :-D
Post powered by E46 150KM 330Nm :D Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe

STOP Ciotom Drogowym
Speeddemon
Świeżak
Posty: 97
Rejestracja: 16 maja 2002, o 00:19
Lokalizacja: Wroclaw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Speeddemon »

Ren, "czy Tobie sie czasem sufit na glowe nie spadl?"
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: REN »

ej no czego sie czepiacie, kombinuje sobie, co chwila mi jakis pomysl do glowy wpada :) i trzeba go skonfrontowac na forum publicznym no nie?
c20mboT
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

Pomyśl tak : Jedziesz sobie 100km/h i przed tobą dzura czy niezidentyfikowany obiekt chodzący, robisz mały ruch kierownicą i w tym momencie strzelasz sobie dachowanko :0 :lol:
PABLO
Swój
Posty: 515
Rejestracja: 22 maja 2001, o 02:00
Lokalizacja: OLSZTYN
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: PABLO »

Jest to możliwe do zdobienia wiesz Ren, Będziesz potrzebował przeżutek z tylnego koła od GÓRALA i jeszcze jednej może być ta z pedałów. Musisz je zamontować na kolumnie kierowniczej , a tą drugą na osi kierownicy, łączysz je łańcuchem i wtedy zależnie z jaką prędkością będziesz jechał na taką zębatkę będzisz przezuczał. PROSTE PRAWDA :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Obrazek
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: REN »

haha bardzo smieszne
c20mboT
PABLO
Swój
Posty: 515
Rejestracja: 22 maja 2001, o 02:00
Lokalizacja: OLSZTYN
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: PABLO »

Sorki Reniku, ale tylko to mi do głowy przyszło
Obrazek
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Post autor: Fifo »

Adam XXL pozwól że się z toba nie zgodze. Kwestia tylko w robieniu delikatnieszych ruchów kierownicą. Mój kuzyn ma tak w Alfie 156 fabrycznie że po 1,5 czy 1,75 obrotu (nie pamietam dokładnie) ma pełny skręt i fajniutko sie tym jeżdzi. A jak jedziesz z dużą predkoscią po ciasnych zakretach to zdecydowanie mniej się nakrecic musisz. Ja akurat chcialbym miez tak u siebie w aucie jakby to było mozliwe :)
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Kierowniczy”