Wizje czestera w srebnej CC OPC1
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja mam klucz do weiteca -wpadnij do mnie to sobie cos pokrecimy 

Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
- Weteran
- Posty: 1879
- Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
@Czester
jesteś szalony
a tak wogóle to jaki to model?? jaka regulacja??

jesteś szalony

a tak wogóle to jaki to model?? jaka regulacja??
taa i to orginał-=kLaRi=- pisze:Ja mam klucz do weiteca -wpadnij do mnie to sobie cos pokrecimy

Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
gwint z przodu został podkręcony ( zostaje ok. 1cm gwintu), tył skręcony na maxa
próba wjazdu do pierwszej posesji

ale dalej nie ma szanas, trzeba wycofać

próba wjazdu do drugiej posesji i tu przejdzie




tył usiadł tak jak na starym zawieszeniu i niżej sie nie da
, ale na wiosne spróbuje założyć na tył springi h&r
przód zostaje podkrecony do wysokości takiej jak było na starym
Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy, to te zawieszenie jest o wiele miekksze od wcześniejszego. W tamtym było mega twardo w porównaniu z tym i nie wiem z kąd opinie ze weitec jast twardy
Jak założe zime to fotki z cros corsy
ps. basista dzieki za klucz i plac


próba wjazdu do pierwszej posesji


ale dalej nie ma szanas, trzeba wycofać


próba wjazdu do drugiej posesji i tu przejdzie





tył usiadł tak jak na starym zawieszeniu i niżej sie nie da


przód zostaje podkrecony do wysokości takiej jak było na starym
Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy, to te zawieszenie jest o wiele miekksze od wcześniejszego. W tamtym było mega twardo w porównaniu z tym i nie wiem z kąd opinie ze weitec jast twardy

Jak założe zime to fotki z cros corsy

ps. basista dzieki za klucz i plac


Ostatnio zmieniony 11 cze 2009, o 13:56 przez czester 1, łącznie zmieniany 2 razy.
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no przy tym silniczku i bez wspomagania nie ma mowyAro83 pisze:
chyba czas wskoczyć w jakieś większe kapcie co?![]()

z przodu jest zderzak...kamiloooo pisze:usiadl ladnie ale biorac pod uwage dokladki i progi to slabiutko siedzi....![]()
jakie TwojeKurbat pisze: które H&R będziesz zakładał ? Te moje


ps. pogadamy na spocie

podrkrecilem ale w goregeo022 pisze:pieknie to wzglada-autko w porownaniu do roku wczesniej jest nie do poznania -ale jak znam czestera to ten 1 cm gwintu jeszce dokreci przed zima[/list]


-
- Forum Master
- Posty: 4329
- Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
- Lokalizacja: WPR ............
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
nie no cos malo go skreciles, zeby byl na ori zderzakach to by ledwo siedzial ... czester podkrec cos tam jeszcze
oraz jak nie zalozysz 17 to jestes pipa bo to co teraz jest to duzo za mala fela, zapodaj kolko 205/40/17 i bedzie lepiej
ja to nie wiem jak to jest z tymi weiteck-ami u mnie dla odmiany jest twardo na gwincie ale zyc sie da, natomiast na kicie tego samego producenta bylo sporo twardziej


ja to nie wiem jak to jest z tymi weiteck-ami u mnie dla odmiany jest twardo na gwincie ale zyc sie da, natomiast na kicie tego samego producenta bylo sporo twardziej


- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
a sprawdziles ile masz miejsca na odbicie amortyzatora, czy krecisz tak na pale byle wyzej?czester 1 pisze:z przodu zostało ok 1-2 cm, ale cieżko już sie tam kręci

rozumiem, ze nie ustawiasz zbieznosci/katow po kazdej regulacji wysokosci gwintu? brawoczester 1 pisze:no wcześniej mnie nie znosiło i opon nie ścinało, wiec moze teraz tez bedzie dobrze

Ostatnio zmieniony 8 lis 2006, o 13:54 przez !markos, łącznie zmieniany 1 raz.

- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tak krece na pałe bo mam zamiar utrzymać zderzaki przez zime w całości!markos pisze:a sprawdziles ile masz miejsca na odbicie amortyzatora, czy krecisz tak na pale byle wyzej?czester 1 pisze:z przodu zostało ok 1-2 cm, ale cieżko już sie tam kręci![]()


krótko - troche gorzej niż na serii , tym sie nie da jeździć

jeżli sie nic nie dzieje to po co mam tam jechać!markos pisze:rozumiem, ze nie ustawiasz zbieznosci/katow po kazdej regulacji wysokosci gwintu?czester 1 pisze:no wcześniej mnie nie znosiło i opon nie ścinało, wiec moze teraz tez bedzie dobrze
własnie, mamy tu u nas taki klub i tam wole udac ta kase!markos pisze: brawo

spodziewałem sie ze bedzie jeszcze wyzej ale myśle ze wystarczykamiloooo pisze:noooo fajna gleba....chyba przesadziles z tym podniesieniem....

kurde tego mi brakuje w jak robie wypad na ryby, czesto musze auto zostawiac na drodze i zadupcać z laciaMazur pisze:
można by śmiało zapuścić się w las

marzy mi sie hydraulika np. z citroena

- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Nie wiem czy w kazdym gwincie sie da ustawic kat.
W tym Weitecu Hicon TX nie ma regulacji katow ,natomiast w tym Supersporcie co mam to jest regulacja.
W tym Weitecu Hicon TX nie ma regulacji katow ,natomiast w tym Supersporcie co mam to jest regulacja.
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Aha . jesli chodzi o zbierznosc to sie zgodze !
Ale im wieksza glebe dojebiesz tym katy ida sie pruc... bede musial cos z tym wykminic ,bo ostatnie opony po 3tys (bierzniki prawie jak nowki) scielo po wew. stronach masakrycznie...
Teraz bede mial prawie nowki opony wiec bede musial dlubac cos z przodem.
Ale im wieksza glebe dojebiesz tym katy ida sie pruc... bede musial cos z tym wykminic ,bo ostatnie opony po 3tys (bierzniki prawie jak nowki) scielo po wew. stronach masakrycznie...
Teraz bede mial prawie nowki opony wiec bede musial dlubac cos z przodem.
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
negatyw nie scina opon w takim stopniu jak zla zbieznosc. na twoim miejscu nie interesowalbym sie tym, ze masz za duzy negatyw, tylko zainteresowal sie raczej tym, co sie dzieje z kolami podczas hamowania i jak mocno rozjezdza sie wtedy zbieznosc. odpowiedzia moga byc poliuretanowe tuleje zawieszenia..
ale to byl taki maly offtopic, sorki czester
ale to byl taki maly offtopic, sorki czester
