

no i kurde dalej nie rozumiesz. momentu moze byc malo, ale ciagle na tyle duzo by miec 700KM z dokladnie 2.4L i objechac 5.7L z tona momentu z nascar. zakladamy ze masy obu aut sa te same. jak gdzies sie dokope to takich spec'ow to napisze.-=kLaRi=- pisze:Tak ,ma 700KM ale jaki moment... !?Porszak pisze: skoro zeby miec duza moc z jednostki pojemnosci nie trzeba krecic silnika, to masz przyklad F1 gdzie z 2.7L osiagaja 700KM, przy jakich obrotach?ok 16-17 000rpm oraz nascar 5.7L pojemnosci moc podobna ok 700Km, ale osiagana przy ok 8000rpm
a
ta przerzucanie akumulatora nibyt ma rozwiazac problem!markos pisze:jesli to ma byc golas do ganiania to ja tu widze TYLKO 1.6
akumulator w miejsce kola zapasowego, porzadnie przykrecic obejmami i najlepiej zrobic odpowietrzenie
mialem tak robic u siebie - kabel jak chcesz to mi zostal razem z klemami, moge oddac za jakistam pieniadz
ps.
basiscie ciezko bedzie cokolwiek na ten temat powiedziec, bo poza tym co potrzebne do jezdzenia, ma tez 9084750872498564 kilogramow multimedialnych zabawek
i zapewne masz cierzki 2 litrowy silki i ta operacjaradzio_gsi pisze:co do przerzucenia akumulatora na tyl, to wedlug mnie bardzo dobry pomysl, ja tak mam i jest git
hehehe skąd ja to znamwow pisze:podsumowujac, jesli chodzi o modyfikacje atmosfery to robilem to... i jest to super frajda (ryk, obrotomierz jadacy poza skale, itp) ale i mialem ciagle jakies problemy (wrazenie ze nie jedzie tak dobrze jak kiedys, ciagla rozkminka czy swiece sie jeszcze nadaja, czy wszystko jest oki), jezdzilem tez 2.0 (baaardzo fajnie, bo spalalo to mniej niz moje 1.4, jezdzilo szybciej, ciszej, mniej sie grzalo i wogole bylo przyjemniejsze) i warto zrobic i jedno i drugie
to nie wolnosc slowa a brak kultury...-=kLaRi=- pisze:apropo wykasowanych postow to wolnosc slowa chyba odeszla do lamusa... ,w koncu ktos otwarcie powiedzial panu Honda ,co o tym wszystkim mysli ot co i kropka!
jak Ci się Corsa znudziła to też możesz się przesiąść na Honde-=m&m=- pisze:najsmieszniejsze jest to, że Ci którzy tak krytykuja markosa za to że robi coś innego widza tylko koniec własnego nosa, mam nadzieje że go markos juz niedługo utrzezeby troche rozluźnić sytuacje :
Do you have a VTEC
bzdura do kwadratu!!!!!!!!!!!!!!!!!!pirat pisze:to nie wolnosc slowa a brak kultury...-=kLaRi=- pisze:apropo wykasowanych postow to wolnosc slowa chyba odeszla do lamusa... ,w koncu ktos otwarcie powiedzial panu Honda ,co o tym wszystkim mysli ot co i kropka!
Uprzedzalem i prosilem o spokoj, ale znalazlo sie kilka kolejnych glosow wsiadajacych na Markosa... macie dalej cos do niego, to piszcie na pw.
Ja rozumiem, jeszcze niedawno tez kurwica mnie strzelala, jak czytalem, ze wszystko co najlepsze to honda, ze Corsa jest z dupy i takie tam. Markos przeginal palke na kazdym kroku i sam bylem jednym z tych, ktorzy to skrytykowali i wpisali sie w juz zamknietym watku.
Ale nie dajcie sie ponosic, Panowie... tamten watek jest zamkniety i nie ma co na kazdym koku pisac i wracac do czegos, co "ustalo". Chodzi tu o to, ze Markos nie pisal nic o Hondzie a bronil swoich teorii na temat silnikow 1.6, czyli dokladnie to, co pisal tu od 2 lat. I niewazne czy jego rozkminki to tylko teoretyczne gadanie, czy praktyka. Jego zdanie, jego prawo do pisania tego... byle kulturalnie. Badzcie troche obiektywni, a nie wsiadacie od razu jeden na drugiego...
A posty zostaly wykasowane, bo nei tylko ja zauwazylem potrzebe porzadku - Majk tez...
To tyle wyjasnien...
(jak sie dyskusja na temat "wolnosci slowa" rozwinie, to sie wydzieli watek poza te silniki)
ja bylem pierwszyszajboos pisze:Jak by coś to mam NE z górą i kompem z SEH'a do opchnięcia (komplet na swap do Corsiawy)Porszak pisze:Fagot wloz seha, a jak nie znajdziesz to kup NE a ja Ci sprzedam walek i tloki![]()
![]()
.