Dywagacje c16xe czy c20xe??

Tematy nie związane bezpośrednio z Corsa. Zastosuj się do regulaminu działu.
Regulamin forum
Luźne rozmowy są "bonusowym" działem przeznaczonym dla uzytkowników CorsaSport.pl do dyskusji na tematy nie związane bezpośrednio z Corsą. Jakkolwiek zachęcamy do rozmów na każdy temat to forum to nie służy do pisania "o wszystkim i o niczym".Reguły forum obowiązują.
Fagot
Nowy
Posty: 117
Rejestracja: 20 lut 2005, o 14:08
Lokalizacja: Knurów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Fagot »

No to sie dyskusja rozwineła :0 a temat miał byc ''na długie zimowe wieczory'' :oko: Jeszcze czekam na wypowiedz Wow-a i Basisty który z 1.6 najpierw przesiadł sie na 2 litry bez turbo :D Jak narazie dalej jestem za dłubaniem 1.6 bo chyba mało ich jest.A na torze lubie czasem posmigac.Jeszcze tak kombinujac czy wywalenie powiedzmy akumlatora do tyłu zmieniło by prowadzeniec20xe.Autko w srodku to klatka oczywiscie niezbyt rozbutowana i dwa kubełki tapicerka tylko na przednich dzrzwiach itd.Czym jeszcze bardziej zwiekszam roznice w wadze tylu i przodu.Wiec jak by było z tym akumlatorkiem z tyłu i w ktorym miejscu by go umiescic bawił sie w to ktos?
1.9tdi jezdzi
c20xe jeszcze nie
318is może niedługo wystartuje
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

jesli to ma byc golas do ganiania to ja tu widze TYLKO 1.6

akumulator w miejsce kola zapasowego, porzadnie przykrecic obejmami i najlepiej zrobic odpowietrzenie
mialem tak robic u siebie - kabel jak chcesz to mi zostal razem z klemami, moge oddac za jakistam pieniadz

ps.
basiscie ciezko bedzie cokolwiek na ten temat powiedziec, bo poza tym co potrzebne do jezdzenia, ma tez 9084750872498564 kilogramow multimedialnych zabawek :lol:
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

-=kLaRi=- pisze:
Porszak pisze: skoro zeby miec duza moc z jednostki pojemnosci nie trzeba krecic silnika, to masz przyklad F1 gdzie z 2.7L osiagaja 700KM, przy jakich obrotach?ok 16-17 000rpm oraz nascar 5.7L pojemnosci moc podobna ok 700Km, ale osiagana przy ok 8000rpm
a
Tak ,ma 700KM ale jaki moment... !? :zakrecony:
no i kurde dalej nie rozumiesz. momentu moze byc malo, ale ciagle na tyle duzo by miec 700KM z dokladnie 2.4L i objechac 5.7L z tona momentu z nascar. zakladamy ze masy obu aut sa te same. jak gdzies sie dokope to takich spec'ow to napisze.

oraz mysle ze roznieca wagowa miedzy c20xe i c16 ze skrzyniami bedzie wieksza niz 30kg i w czasie jazdy, gdzie wystepuja przeciaznenia w roznych kierunkach, te 30kg zacznie wazyc wiecej
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2006, o 14:10 przez Porszak, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

!markos pisze:jesli to ma byc golas do ganiania to ja tu widze TYLKO 1.6

akumulator w miejsce kola zapasowego, porzadnie przykrecic obejmami i najlepiej zrobic odpowietrzenie
mialem tak robic u siebie - kabel jak chcesz to mi zostal razem z klemami, moge oddac za jakistam pieniadz

ps.
basiscie ciezko bedzie cokolwiek na ten temat powiedziec, bo poza tym co potrzebne do jezdzenia, ma tez 9084750872498564 kilogramow multimedialnych zabawek :lol:
ta przerzucanie akumulatora nibyt ma rozwiazac problem

Oturz nie rozwiazuje problemu !!!

co sie dziej jak wchodzimy w zakrent z 20 na pokładzie ??
ucieka przud
i teraz pytanie co trza zrobic by nie uciekał przud
wywalic aku na tył
załorzyc kewlatowa maske
pozbyć sie wzmocnienia pasa przedniego ?
wszystko to jest o kad dupy potłuc
jedyne co mozna zrobic to odelrzyc tył
i wtedy zacznie nam uciekac tył co jest tylko
mnijszym złem a nie dobrem

Dobre jest tylko zawieszenie dobrane pod konkretne obcizenia
fury i odpowiednie jego ustawienie zbieznosc , katy kierownica
itp .

jak ci zalerzy na smiganiu po torze to kup crx za 8 tys
albo jak lubisz czasem bokiem pojecac do Nissana 200
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

GUMIS2000 pisze:jak ci zalerzy na smiganiu po torze to kup crx za 8 tys
o, i to jest jakis rozsadny glos w duskusji :grin: szkoda tylko, ze w zaden sposob nie pasuje do pytania kolegi :lol:
radzio_gsi
Nowy
Posty: 403
Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
Lokalizacja: 4turbo.pl
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: radzio_gsi »

gumis, multum autek ma homologacje fia, z cors ma nawet CA 1.3, zreszta colin kiedys taka jezdzil.

co do przerzucenia akumulatora na tyl, to wedlug mnie bardzo dobry pomysl, ja tak mam i jest git,

nie rozumiem za bardzo opcji z odciazaniem tylu, po to by auto bylo nadsterowne, przeciez im lzejszy tyl tym auto bardziej podsterowne.

a jak walczyc z podsterownoscia, no coz, najlepiej lewa noga.

zaraz ktos moze mnie zkrytykowac za to iz, technika lewej nogi polega wlasnie na odciazaniu tylu, tak to prawda, ale jest to odciazenie dynamiczne, ktore sie nie rowna z odciazeniem "kilogramowym"
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl

http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

radzio_gsi pisze:co do przerzucenia akumulatora na tyl, to wedlug mnie bardzo dobry pomysl, ja tak mam i jest git
i zapewne masz cierzki 2 litrowy silki i ta operacja
zpowodowała ze teraz fura lepiej sie prowadzi ????

co do nadsterownosci to chyba jasno napisałem ze jest to mniejsze zło !!
lepiej jak ci dupa ucieka bo morzesz kontere dac czy dodac gazu
ale i tak w te sposob tracisz cenne sekundy
Natomiast ja ci ucieka przednia oska to znacznie trudniej wyjsc z tego
calo .

a wiesz dlaczego zaczento dawac aku na tył ??
dlatego ze wprowadzono organiczenia ze auto nie moze
warzyc mnie niz ...... wiec skoro nie mogli producenci
zejsc z masa pojazdu to z nudów zaczeli sie bawic balansem.
Sam startujesz w rajdach to wiesz ze tam nawet kwestja
tego czy sie wypróżnisz czy nie moze zawarzyc o tym
czy jesto to 1 czy 2 miejsce.
Basista
Swój
Posty: 557
Rejestracja: 26 kwie 2002, o 00:53
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Basista »

ps.
basiscie ciezko bedzie cokolwiek na ten temat powiedziec, bo poza tym co potrzebne do jezdzenia, ma tez 9084750872498564 kilogramow multimedialnych zabawek

Dlatego ja mam powiedzmy bardzo dobrze wywazone auto tył wazy powiedzmy tyle samo co przod a na jazde po zakretach nie moge powiedziec zlego slowa kazdy kto ze mna jedzie pierwszy raz mowi ze juz myslal ze nie wyjdziemy z tego zakretu. Pozatym szerokie felgi w porownaniu do orginału i nisko srodek ciezkosci robi to auto dosc stabilne a do tego jak na takie male auto z tymi zabawkami nie wazy wcale tak malo takze naprawde ciezko je wyprowadzic z dobrego toru jazdy.Jednak moim zdaniem gwint przy 2.0 to podstawa i od tego bym zaczol.Choc roznica w wadze c20xe i c16xe jest naprawde niewielka niewazylem ale i ten i ten wkladalem do auta rekami wiec na tej podstawie moge powiedziec ze waga jest podobna pozatym c16xe jest zrobiony na bazie c20xe . Pozatym mysle ze jak by wziasc corse z klima i powiedzmy c16xe i wsadzic c20xe jednoczesnie wywalajac cala klime to roznica w wadze sie wyrówna takze na rozne sposoby idzie rozpatrywac ta sytuacje nie mowie juz o x16xe z klima i calym ecotekiem przewodami do niego i tak dalej bo moze sie okazac ze waga wyjdzie taka sama.
Dlatego ja bym wsadzil c20let :) nie no zartuje ale sklaniam sie za c20xe!!!.
Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Corsa/7258" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

Brawo Adi!
Dokladnie tak jak Adi napisal ,jezdzilem z nim jego corsa i to co napisal o zakretach to prawda !! Auto wchodzi w zakrety jak gokart i nie ma czegos takiego jak znoszenie przedniej osi ! dobre i szerokie opony,dobry zawias i jest super !
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
radzio_gsi
Nowy
Posty: 403
Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
Lokalizacja: 4turbo.pl
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: radzio_gsi »

chyba bedzie trzeba kiedys sie wybrac na jakis spot i sie z wami poscigac :)
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl

http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

proponuje wypad w nadchodzace :lol: wakacje na siakis tor do niemiec, ale chociaz na poznan
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

podrodze do lodzi mam kilka fajnych zakretow, a ze jezdze do lodzi dosc czesto i to w roznych konfiguracjach osobowych (od ja sam do 4 os na pokladzie) to moge powiedziec ze wrazenia sa takie ze w ukl 2+2 auto zdaje sie prowadzic stabilniej niz z samym kierowca.

ale raczej jestem pewny ze jest to tylko zdaje sie. zawias z przodu pod obciazeniem i bez pracuje w podobny sposob. za to zawias z tylu, ktory jest konstruowany w serii nie pod puste auto a pod auto z obciazeniem ( na pewno tak samo jest w przypadku zawiasow sportowych tylko ze czesc z nich da sie regulowac uwzgledniajac obciazenie), wlasnie z jakims tam wiekszym niz na pusto naciskiem na tyl pracuje noo powiedzmy mniej nerwowo. kiedy jade sam a sa jakies wyboje czuje ze tyl ma ochote gdzies tam wyjsc. jak jest obciazenie tego nie czuc, ale tylko nie czuc.

jesli pojawi sie nadsterownosc o ktorej pusty tyl moze Cie troszke wczesniej powiadomic, to masz juz szanse cokolwiek korygowac, za to obciazon tyl urwie sie z toru jazdy nagle jak wsciekly pies z lancucha i raczej go nie zatrzymasz. ot (imo) cala filozofia tego... "zdaje mi sie ze jak zaldowany to lepszy"

mysle ze u basisty ktory ma ciezko z przodu, audio spowodowalo podobne obciazenie z tylu (zbilzyl sie do idealu 50:50), a to w konsekwencji zneutralizowalo do pewnego momentu auto


jednak najlpeiej sprawdzic to w rzeczywistosci weic jak mowilem wypad na dorosly tor nam pozostaje
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

najsmieszniejsze jest to, że Ci którzy tak krytykuja markosa za to że robi coś innego widza tylko koniec własnego nosa, mam nadzieje że go markos juz niedługo utrze :oko: zeby troche rozluźnić sytuacje :

Do you have a VTEC

Obrazek
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: czester 1 »

kurde majk zawsze szukałem takiej kosiarki :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

na mnie jako na benchmark nie liczcie... raz, ze dwoma litrami za kolkiem to jezdzilem ostatni raz w lipcu... 2005.

dwa ze balem sie tym samochodem jezdzic naprawde szybko, vide: kielce, tor poznan (moze wlasnie dlatego, ze ogarniecie go wymaga wiekszych jaj niz aut z mniejszym silnikiem) a w lublinie kiedy zaczalem sie dobrze bawic pekla mi piasta...

a trzy ze jak jezdzilismy z majkiem po torze to bylem po "paru" piwach i nie jezdzilem na maksa, bo mi sie niedobrze robilo :lol: wiec moje odczucia sa juz mocno znieksztalcone... fakt, ze bardzo fajnie sie jezdzilo i mialem kupe radosci, ale dystans czasowy pomiedzy 2.0 a tym 1.6 jest gigantyczny.

powiem tak... mialem dlubane 1.4 i przesiadlem sie z niego na 2.0... powiem rowniez tak: bardzo chetnie mialbym wydlubana corse b z 150 konnym 1.6 na dobrym zawieszeniu, poli buszes i dobrym heblu, ale ilez mozna miec samochodow... jeden do krecenia sie po torze (3, 5, 10 razy w roku? rok ma 365 dni), jeden na codzien, jeden naprawde szybki na miasto, jeden rwd, jeden awd, itd, itd...

podsumowujac, jesli chodzi o modyfikacje atmosfery to robilem to... i jest to super frajda (ryk, obrotomierz jadacy poza skale, itp) ale i mialem ciagle jakies problemy (wrazenie ze nie jedzie tak dobrze jak kiedys, ciagla rozkminka czy swiece sie jeszcze nadaja, czy wszystko jest oki), jezdzilem tez 2.0 (baaardzo fajnie, bo spalalo to mniej niz moje 1.4, jezdzilo szybciej, ciszej, mniej sie grzalo i wogole bylo przyjemniejsze) i warto zrobic i jedno i drugie :zakrecony:
c20rsa, czlowieku meeen!
kozzi
Weteran
Posty: 1879
Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
Imię: Marcin
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: kozzi »

wow pisze:podsumowujac, jesli chodzi o modyfikacje atmosfery to robilem to... i jest to super frajda (ryk, obrotomierz jadacy poza skale, itp) ale i mialem ciagle jakies problemy (wrazenie ze nie jedzie tak dobrze jak kiedys, ciagla rozkminka czy swiece sie jeszcze nadaja, czy wszystko jest oki), jezdzilem tez 2.0 (baaardzo fajnie, bo spalalo to mniej niz moje 1.4, jezdzilo szybciej, ciszej, mniej sie grzalo i wogole bylo przyjemniejsze) i warto zrobic i jedno i drugie :zakrecony:
hehehe skąd ja to znam :zakrecony:
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

apropo wykasowanych postow to wolnosc slowa chyba odeszla do lamusa... ,w koncu ktos otwarcie powiedzial panu Honda ,co o tym wszystkim mysli ot co i kropka!
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
pirat
Forum Master
Posty: 3105
Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
Imię: Paweł
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: pirat »

-=kLaRi=- pisze:apropo wykasowanych postow to wolnosc slowa chyba odeszla do lamusa... ,w koncu ktos otwarcie powiedzial panu Honda ,co o tym wszystkim mysli ot co i kropka!
to nie wolnosc slowa a brak kultury...

Uprzedzalem i prosilem o spokoj, ale znalazlo sie kilka kolejnych glosow wsiadajacych na Markosa... macie dalej cos do niego, to piszcie na pw.

Ja rozumiem, jeszcze niedawno tez kurwica mnie strzelala, jak czytalem, ze wszystko co najlepsze to honda, ze Corsa jest z dupy i takie tam. Markos przeginal palke na kazdym kroku i sam bylem jednym z tych, ktorzy to skrytykowali i wpisali sie w juz zamknietym watku.
Ale nie dajcie sie ponosic, Panowie... tamten watek jest zamkniety i nie ma co na kazdym koku pisac i wracac do czegos, co "ustalo". Chodzi tu o to, ze Markos nie pisal nic o Hondzie a bronil swoich teorii na temat silnikow 1.6, czyli dokladnie to, co pisal tu od 2 lat. I niewazne czy jego rozkminki to tylko teoretyczne gadanie, czy praktyka. Jego zdanie, jego prawo do pisania tego... byle kulturalnie. Badzcie troche obiektywni, a nie wsiadacie od razu jeden na drugiego...
A posty zostaly wykasowane, bo nei tylko ja zauwazylem potrzebe porzadku - Majk tez...

To tyle wyjasnien...

(jak sie dyskusja na temat "wolnosci slowa" rozwinie, to sie wydzieli watek poza te silniki)
K I L L E R
Nowy
Posty: 286
Rejestracja: 6 paź 2005, o 22:35
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: K I L L E R »

No to ja wsykocze z głupim pytaniem, ale jak jest z kolizyjnością obu silników? W przypadku zerwania paska rozrządu spotka sie zawór z tłokiem? Jestem ciekawy i zielony w takich tematach.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
szajboos
Nowy
Posty: 343
Rejestracja: 23 sie 2005, o 08:14
Lokalizacja: Racibórz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: szajboos »

Oba są kolizyjne.
Nowy silnik mode-in progress...

Obrazek
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

niestety... :lol: ;(
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
kozzi
Weteran
Posty: 1879
Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
Imię: Marcin
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: kozzi »

-=m&m=- pisze:najsmieszniejsze jest to, że Ci którzy tak krytykuja markosa za to że robi coś innego widza tylko koniec własnego nosa, mam nadzieje że go markos juz niedługo utrze :oko: zeby troche rozluźnić sytuacje :

Do you have a VTEC
jak Ci się Corsa znudziła to też możesz się przesiąść na Honde :lol:
według niektórych to technologiczna przepaść, więc ........... droga wolna
pirat pisze:
-=kLaRi=- pisze:apropo wykasowanych postow to wolnosc slowa chyba odeszla do lamusa... ,w koncu ktos otwarcie powiedzial panu Honda ,co o tym wszystkim mysli ot co i kropka!
to nie wolnosc slowa a brak kultury...

Uprzedzalem i prosilem o spokoj, ale znalazlo sie kilka kolejnych glosow wsiadajacych na Markosa... macie dalej cos do niego, to piszcie na pw.

Ja rozumiem, jeszcze niedawno tez kurwica mnie strzelala, jak czytalem, ze wszystko co najlepsze to honda, ze Corsa jest z dupy i takie tam. Markos przeginal palke na kazdym kroku i sam bylem jednym z tych, ktorzy to skrytykowali i wpisali sie w juz zamknietym watku.
Ale nie dajcie sie ponosic, Panowie... tamten watek jest zamkniety i nie ma co na kazdym koku pisac i wracac do czegos, co "ustalo". Chodzi tu o to, ze Markos nie pisal nic o Hondzie a bronil swoich teorii na temat silnikow 1.6, czyli dokladnie to, co pisal tu od 2 lat. I niewazne czy jego rozkminki to tylko teoretyczne gadanie, czy praktyka. Jego zdanie, jego prawo do pisania tego... byle kulturalnie. Badzcie troche obiektywni, a nie wsiadacie od razu jeden na drugiego...
A posty zostaly wykasowane, bo nei tylko ja zauwazylem potrzebe porzadku - Majk tez...

To tyle wyjasnien...

(jak sie dyskusja na temat "wolnosci slowa" rozwinie, to sie wydzieli watek poza te silniki)
bzdura do kwadratu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
na tym forum zawsze byli równi i równiejsi :(
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

Fagot wloz seha, a jak nie znajdziesz to kup NE a ja Ci sprzedam walek i tloki :-D
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
Staneq
Post Mistrz
Posty: 2460
Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: Staneq »

jezuuu dzien mnie nie było, a tu znowu awantury.. :lol:
Było c14se
kozzi
Weteran
Posty: 1879
Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
Imię: Marcin
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: kozzi »

Staneq pisze:jezuuu dzien mnie nie było, a tu znowu awantury.. :lol:
no i dobrze, przynajmniej coś się dzieje :lol:
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Awatar użytkownika
szajboos
Nowy
Posty: 343
Rejestracja: 23 sie 2005, o 08:14
Lokalizacja: Racibórz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: szajboos »

Porszak pisze:Fagot wloz seha, a jak nie znajdziesz to kup NE a ja Ci sprzedam walek i tloki :-D
Jak by coś to mam NE z górą i kompem z SEH'a do opchnięcia (komplet na swap do Corsiawy) :grin: :grin: :grin: .
Nowy silnik mode-in progress...

Obrazek
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

szajboos pisze:
Porszak pisze:Fagot wloz seha, a jak nie znajdziesz to kup NE a ja Ci sprzedam walek i tloki :-D
Jak by coś to mam NE z górą i kompem z SEH'a do opchnięcia (komplet na swap do Corsiawy) :grin: :grin: :grin: .
ja bylem pierwszy :lol: :oko:

ale silnik z takim momentem i np jakas F13 musi fajnie latac i dziwic roznych kierownikow
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
szajboos
Nowy
Posty: 343
Rejestracja: 23 sie 2005, o 08:14
Lokalizacja: Racibórz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: szajboos »

Porszak, ja mu popchnę silnik, od ciebie kupi tłoki i będzie miał SEH'a jak ta lala :-D .

PS. Ja ten motur sprzedać chcę jako komplet na swap na F16 (silnik, skrzynia F16, półosie pod CA lub CB, chłodnica oilu, osprzęt)
Nowy silnik mode-in progress...

Obrazek
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

Ja osobiscie nie pchalbym sie juz w f13 z 2.0... to straszna lipa ! Na F16 jest o niebo lepiej. Ostatniego swapa robilem na c20ne z F16 i byla mega roznica do mojej starej c20ne + F13 takze nikomu nie polecam F13 z 2.0 !-Przepasc!
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

-=kLaRi=- pisze:Ja osobiscie nie pchalbym sie juz w f13 z 2.0... to straszna lipa ! Na F16 jest o niebo lepiej. Ostatniego swapa robilem na c20ne z F16 i byla mega roznica do mojej starej c20ne + F13 takze nikomu nie polecam F13 z 2.0 !-Przepasc!
nie polecasz w sensie za krotkiej skrzyni?
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
ODPOWIEDZ

Wróć do „Luźne rozmowy”