Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Markos barzdo śmieszne, to że ty masz honde na wtrysku, nie znaczy, że inni też mają silniki wtryskowe.
Ssaq zmień tytuł tematu, na coś co mówi o co biega.
Nie wiem czy dobrze szukałem, ale dla 1,2 ohv maks przerwa to 0,4mm(nie jestem mechanikiem więc nie śmiać się, jeśli pomyliłem się).
Jeden lubi słuchać, drugi jak go słyszą , ot taka sobie różnica .....
w litrowce masz 0,4 a co do spalania to faktycznie przeraza
ale jest na to sposob
1 do ruszania
2 przy 20
3 przy 40
4 przy 60
w trasie nie przekraczac 110
i pali malo
aha powiedz mi jedno przestawiales zaplon na Pb95? bo u mnie nie byl przestawiany jest nadal fabryczny na 98 oktanow i zajebiscie pierdzi (wydech caly nowy) gdzies kolo 3500-4500 obr/min
CA 1.0 45km--> 1.2 60km na gratach 1.0--> sold ! ---> XR3i... 110 km
nie no zlego to nic nie jest poprostu przed 89r nasze silniczki były fabrycznie ustawione na benzynke PB 98 , tankujac 95 nalezy przestawic zaplon (zapewne jest troche wyprzedzony ) ale pierdzenie jest genialne nawet przy nowym tłumiku ( u mnie)
CA 1.0 45km--> 1.2 60km na gratach 1.0--> sold ! ---> XR3i... 110 km