a w corsie 1.2 dwojka konczy sie na ok. 80km/h wiec dluga chyba nie jest

no wszystko zależy od silnika i skrzyni.endo pisze:nie chcialbym wyciagac pochopnych wnioskow, ale chyba jest raczej odwrotnie.. im slabszy silnik tym gorzej idzie przy wyzszych predkosciach, nie sadzisz ze latwiej jest mu sie rozpedzic na poczatkowych biegach?broker pisze:W pracy jeżdżę corsą C 1.2 (75 KM) 5-drzwiowa i jest bardzo mułowata. Przyspieszenie ma dragiczne, natomiast przy wiekszych prędkościach jest ok, wyprzedzać można szybko przy prekości od 100km/h. Ale do 100 kilosów to trzeba się zastanowić czy zdażysz czy nie. Maks. prekość wydaje mi się też ok. wyciągnałem nią 175 km/h. Czy można ten silnik w jakiś sposób porównywać z corsą B??? Bo mi się wydaję, że w tej corsie te 75 koników to o wiele za mało. A jak to wygląda w corsie B?
nie wiem ile jest w tym prawdy ale słyszałem opinie , że japończyki do pewnego czasu chodzą bezproblemowo (młodsze roczniki) a po minięciu jakiegoś okresu (starsze roczniki) zaczyna w nich wszystko lecieć!markos pisze:
jak kolega wyzej zauwazyl samochody te raczej sie nie psuja. a do tego maja o niebo lepsza blache...
w większości przypadków słyszałem/czytałem opinie, znajomy który kupił coupe twierdzi że ma z nią problemy dlatego, że poprzedni właściciel o nią nie dbał oraz rzucił mi jakąś chora cenę za zapinki do maskownicy szyb ( nie pamiętam dokładnie możliwe że coś pomyliłem ale jeśli chcesz to mogę się dowiedzieć), o ile się nie mylę to opinie o droższych rzeczach słyszałem 3 dni temu na TVN turbo podczas programu zakup kontrolowany, gdzie prezentujący stwierdził, że jest to japończyk więc ceny części oryginalnych jak i zamienników są droższe, chcąc zweryfikować opinie dotarłem do ckpl ale niestety dostęp do działu "obsługa i serwis" wymaga logowania a aż tak bardzo mi nie zależało!markos pisze:slyszales opinie, czy rozmawiales z kims, kto takim samochodem jezdzil? proponuje poczytac troche ckpl, bedzie wiadomo czy sie psuje czy nie.
co uzytkownik to inna opinia.. troche juz jezdze tym samochodem i wlasnie najlepsze przyspieszenia notuje w zakresie 4,0-5,5 krpm, powyzej autko sie juz meczy i tylko przy niskich biegach przeciagam je do goryHomiczek pisze:Np jadać cB 1.4 8v np 130 można spokojnie na 5 przyśpieszać. A w C 1.2 16v żeby to osiągnąć pasuje wbić 4 i ciągnąć do odcięcia. C ma mniej momentu ale nadrobi mocą na wysokich obrotach
a to akurat zadna rewelacja bo chyba kazda wolnossaca benzyna tak ma..broker pisze:Przyspieszenie ma tragiczne, dopiero jak obroty wskoczą do ok. 3000 to dopiero samohcód zaczyna "jeździć" a nie toczyć się