Zamiana Weiteca na cos innego CC 1.0.

Tematy nie związane bezpośrednio z Corsa. Zastosuj się do regulaminu działu.
Regulamin forum
Luźne rozmowy są "bonusowym" działem przeznaczonym dla uzytkowników CorsaSport.pl do dyskusji na tematy nie związane bezpośrednio z Corsą. Jakkolwiek zachęcamy do rozmów na każdy temat to forum to nie służy do pisania "o wszystkim i o niczym".Reguły forum obowiązują.
ODPOWIEDZ
Kurbat
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
Lokalizacja: Śląskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Zamiana Weiteca na cos innego CC 1.0.

Post autor: Kurbat »

Hm...siemka, powracam na ojczyzny łono :)

Słuchajcie, doszedłem do wniosku, że znudził mi się Weitec i chcę czegoś mięciutkiego (tak tak markos ;) ) w związku z tym będę miał do sprzedania zawieszenie kompletneWeiteca pod silnik 1,0, alufelgi 14 cali oplowskie bez dekielków z oponami Conti 195/60.
Cena na razie nie mam pojęcia jaka...do uzgodnienia.

W zamian coś bym chciał miętkszego od Weiteca i większe koła, powiedzmy minimum 15''.

Co w na to ?
Jaki to teraz zawiaśik jest trendy z kategorii "lepsze od seri ale nie deska". Nadal bilsteiny ?

Jak ktoś się chętny pojawi na w/w części to zapraszam na PW.

Pozdro ;)

PS. Przebieg zestawu 20.000 km
Awatar użytkownika
Aro
Weteran
Posty: 1282
Rejestracja: 18 mar 2004, o 19:03
Imię: Arek
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Aro »

co rozumiesz przez znudził? ;) za twardo?
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: czester 1 »

marudzisz.... :lol:

zawias wystaw ocfc bo tu kto go nikt nie kupi :grin:


a bedziesz zakladał te springi?
Obrazek
Kurbat
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
Lokalizacja: Śląskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Kurbat »

@aro : twardo to pojecie względne. z jednej strony jest OK, przyzwyczaiłem się na co dzien i nie ma tragedii ale ponieważ często się kręce trochę dalej niż własne podwórko to twardość bywa męcząca...
Odpowiadając na pytanie : nie, nie twardo.
@czesti : jeszcze nie wiem ale na pewno się przydadzą :)

Mam teraz seriyjny zawias w pudełku komplet, springi z GSI na przechowaniu w Zabrzu i Weiteca na samochodzie.
Myślałem właśnie nad połączeniem seryjny/GSI sprężyn z nowymi amorami.
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: czester 1 »

to sa springi h&r sport -35mm a nie z GSI, tamte poszły na zamiane z amorami GSI na mojego weiteca :grin:
Obrazek
Kurbat
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
Lokalizacja: Śląskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Kurbat »

no to zostaje opcja z seryjnymi
hr poczeka na kolejnego moda

w takim razie co do seriala za amory dac ?

no i czy na 15'' 1,0 mocno sie zmuli ?
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: czester 1 »

jak chcesz pod seryjne sringi to bym nie kombinowal tylko założył też serie...

wątpie czy jest jakis leszy/sportowy zawias miekkszy od serii :zakrecony:

a na 15" ( guma pewnie 195) jak masz wspomaganie to nie bedzie źle :oko: , ktoś u nas ma 205 gume bez wspomagania i nie nażeka :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

seria sprezyny + bilstein b6

od samego poczatku mowilem, ze tak sie to skonczy :lol:

na 15" gumka 195/50/15 i najlepiej bierz jak najlzejsze i nie szersze niz 6.5 cala felgi - nie bedzie mula
Obrazek
Boombel
Świeżak
Posty: 81
Rejestracja: 11 lut 2004, o 08:52
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Boombel »

A ja mam 2 amorki Koni do CC pod twój silnik, nówki:) Może się nadadzą:)
Awatar użytkownika
endo
Post Mistrz
Posty: 2343
Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
Lokalizacja: warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: endo »

Kurbat Ty mieczaku :lol: :lol: :lol: :oko:
:)12 Blue Corsa :)12
:)7 koni kit on board
Obrazek
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

a wlasnie.. w temacie.. mam opcje zamiany swojego h&r'a na seryjne sprezyny z integry.. brac? :grin: oczywiscie jestem na tym do przodu, tylko pozostaje problem z wymiana amortyzatorow na b6 do integry :-D jedynym minusem jest seryjna wysokosc :lol:
Obrazek
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

!markos pisze:a wlasnie.. w temacie.. mam opcje zamiany swojego h&r'a na seryjne sprezyny z integry.. brac? :grin: oczywiscie jestem na tym do przodu, tylko pozostaje problem z wymiana amortyzatorow na b6 do integry :-D jedynym minusem jest seryjna wysokosc :lol:
to se podnies w graficznym programie i oblukaj co i jak
a skoro jestes na tym do przodu to na czym tu sie wogle rozwodzić :)
Corstek
Nowy
Posty: 448
Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Corstek »

!markos pisze:a wlasnie.. w temacie.. mam opcje zamiany swojego h&r'a na seryjne sprezyny z integry.. brac? :grin: oczywiscie jestem na tym do przodu, tylko pozostaje problem z wymiana amortyzatorow na b6 do integry :-D jedynym minusem jest seryjna wysokosc :lol:
Tez bym bral serie, szczegolnie, ze to niezly wypas seria. No chyba, ze problem bedzie duzy z wymiana tych b8 na b6. Pamietaj, ze to Polska, a na tor to jednak bardzo rzadko sie jezdzi.
B x14sz
Kurbat
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
Lokalizacja: Śląskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Kurbat »

Siemka, do neta mam slaby dostep ale widze, ze w temacie cos sie ruszylo.
Skoro markos raz mial racje ;) to teraz tez pewnie ma.
Sklaniam sie wiec do b6 i serii sprezyn ;)

@bombel dzieki za propozycje ale tym razem nie skorzystam ;)

Nie chcesz czester mojego zawiasu ? po lesie pojezdzisz:)
Awatar użytkownika
STELMI
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1331
Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
Imię: Piotr
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Post autor: STELMI »

z lekko twardszych od serii polecam Eibach Pro czarne,ma u siebie w CB i jestem zadowolony. Obniżają o ok -30-35 i jest twardziej od serii, ale wystarczająco kulturalnie jak na nasze drogi. Kiedyś miałem Vougtlandy (czy jak to się pisze) w Astrze to było dużo twardziej jak teraz.
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: czester 1 »

Kurbat pisze: Nie chcesz czester mojego zawiasu ? po lesie pojezdzisz:)
Mam już gwint, a do szczęścia potrzeba mi tylko hydrauliki :lol: :oko:
Obrazek
Corstek
Nowy
Posty: 448
Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Corstek »

Kurbat pisze:Siemka, do neta mam slaby dostep ale widze, ze w temacie cos sie ruszylo.
Skoro markos raz mial racje ;) to teraz tez pewnie ma.
Sklaniam sie wiec do b6 i serii sprezyn ;)
Jest to rozwiazanie bardzo fajne, bowiem jezdzi sie duzoo lepiej niz na serii, a niektorzy pasazerowie jezdzac z tylu (gdzie rzuca bardziej) nawet nie czuja, ze jest twardziej, niz w innych pojazdach seryjnych. Oczywiscie jest twardziej i mniej komfortowy, ale na bardzo akceptowalnym poziomie. Ja sie juz tak przyzwyczailem, ze sztywno czuc te wszystkie nierownosci, ze w normalnych samochodach czuje sie dziwnie, nie mowiac juz, ze mniej bezpiecznie i wole jezdzic u siebie. Reasumujac komfort jest na bardzo przyzwoitym poziomie, tak samo zreszta jak i prowadzenie.
B x14sz
Kurbat
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
Lokalizacja: Śląskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Kurbat »

No to bede celował w setup markosa;)
Jeśli są miększe od Weiteca i twardsze od serii to powinno byc dobrze, a jeśli nie to cóż...bedzie kolejna zmiana.
Dosiego 2007!
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

markos a nie bedziesz musial zaplacic za przerobienie b8 na b6?
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

na razie to wyglada na to, ze wejde w gwint d2... pytanie tylko, czy hurtownia, w ktorej dokonalem zakupu bilsteina przyjmuje zwroty towaru w tak dlugim czasie po zakupie :zakrecony:
Obrazek
Corstek
Nowy
Posty: 448
Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Corstek »

Nie boisz sie o spawy i kielichy?? Nie nabywales bilsteina u MTS'a?
Akurat na stretracingu w jazdzie po zakretach temacik d2 jest na samym wierzchu nawet nie trzeba szukac.
Twoj samochodzik jest chyba bardzo typowo na codzien...
B x14sz
ODPOWIEDZ

Wróć do „Luźne rozmowy”