Sprężyny Corsa A
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 sty 2007, o 18:49
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Sprężyny Corsa A
Witam.
Jestem posiadaczem Corsy A rok prod. 1990 - 3 drzwi. Tył auta mi strasznie siedział więc wymieniłem sprężyny na nowe. Auto jednak nic się nie podniosło.
Czy wie ktoś jaka jest wysokość tych sprężyn, albo wie jak podnieść ten tył? Koło wchodzi w błotnik na ok. 2 cm. Moje sprężyny mają ok. 21 cm wysokości. Sprężyny są niemieckiej produkcji - dałem 120 zł za sztukę i nie ma efektu. Zastanawiam się nad ich zwróceniem, ale nie wiem czy są wyższe, czy takie są oryginalne. Nie mogę znaleźć na ten temat informacji. Jeśli ktoś coś wie na ten temat proszę o pomoc. Nie wiem czy je wyciągać i odnieść do sklepu czy są dobre, a błąd tkwi gdzie indziej
Jestem posiadaczem Corsy A rok prod. 1990 - 3 drzwi. Tył auta mi strasznie siedział więc wymieniłem sprężyny na nowe. Auto jednak nic się nie podniosło.
Czy wie ktoś jaka jest wysokość tych sprężyn, albo wie jak podnieść ten tył? Koło wchodzi w błotnik na ok. 2 cm. Moje sprężyny mają ok. 21 cm wysokości. Sprężyny są niemieckiej produkcji - dałem 120 zł za sztukę i nie ma efektu. Zastanawiam się nad ich zwróceniem, ale nie wiem czy są wyższe, czy takie są oryginalne. Nie mogę znaleźć na ten temat informacji. Jeśli ktoś coś wie na ten temat proszę o pomoc. Nie wiem czy je wyciągać i odnieść do sklepu czy są dobre, a błąd tkwi gdzie indziej
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 sty 2007, o 18:49
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Miały to być standardowe sprężyny do tego auta. Co do amortyzatorów to mają przejechane 10 tys. km więc raczej jeszcze dobre, ale one nie podniosą auta, dbają tylko o to aby koło było cały czas na ziemi. Może ma ktoś jakiś pomysł jak podnieść ten tył jeżeli sprężyny są dobre ? Auto mocno siedzi bez obciążenia, a co będzie jak wsiądzie to niego 5 osób plus bagaż? Tak mocno nie powinno chyba siedzieć nawet z pełnym obciążeniem
-
- Nowy
- Posty: 264
- Rejestracja: 6 sie 2004, o 11:14
- Lokalizacja: Śląsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No wiesz różne rzeczy widziałem łącznie z przerabianymi amortyzatorami w których koś coś wiercił, spawał, spuszczał lub dodawał oleju i inne takie "tuningi"!markos pisze:a co maja amortyzatory do wysokosci samochodu nad ziemia?BRAWIMEX pisze:A może to padnięte amortyzatory ??
A o przednim zawieszeniu nie wspomnę co głupota ludzka może zdziałać,
bo tam pola manewru są większe.
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 sty 2007, o 18:49
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Witam. Jednak to podłużnice - faktycznie na pierwszy rzut oka nic nie widać, Bitex elegancko położony, także zasłaniał wszystko - zatrzymało się na drugiej blasze. Zrobiliśmy tu małą samoróbkę - w środek wstawiliśmy dogiętą blachę długości 28 cm, szerokość 9 cm, na to przyszedł kształtownik o ściance długości 5 cm, długość ok 10 - 12 cm (docięty tak, aby pasował do wyprofilowanej blachy) - to przyspawaliśmy do drugiej blachy, następnie dogięliśmy zewnętrzną, przyspawaliśmy do kształtownika, po czym wstawiliśmy z 3 stron uciętą blachę o grubości 3 mm. Zobaczymy czy wytrzyma. Martwią mnie spawy wewnętrzne, bo tam bardzo mało miejsca, ale powinno być dobrze. Jutro rzucę na to świeżą konserwację i powinno być dobrze. Jeśli to się zacznie załamywać, to chyba będzie początek końca tego auta
Dziękuję za pomoc. Auto podniosło się tak, że pomiędzy błotnikiem a kołem jest chyba z 3 cm przerwy, więc prawidłowo
Dziękuję za pomoc. Auto podniosło się tak, że pomiędzy błotnikiem a kołem jest chyba z 3 cm przerwy, więc prawidłowo