Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
radzio_gsi pisze:wiem wiem wiem, ale np kozzi ma obliczany wydech i srodkowy jest o zmniejszonej srednicy. dlatego pytam, a skoro juz odp, to podpowiesz mi z koncowym?
Radzio coś Ci się chyba pomyliło
!markos pisze:jaki wydech ma kozzi? policzony? pod co?
kozzi dawno temu w projektach pisze:dodam kilka fotek, miejscowego fach-mana od stali nierdzewnej
(...)
wydaje mi się że jak na jego debiut w układach wydechowych to wypadl całkiem nieźle
dokładnie tak było jak napisał Markos
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
chuckyhc pisze:sadze ze to dwa okreslenia na to samo urzadzenie. chodzilo mi o kat z wkladem metalicznym.ale koledzy musieli od razu wysmiac metaliczny he he.
spoko jestescie
porszak szybko usunales posta swojego.dlaczego???
usunalem poniewaz nie bylem pewny czy to co napisalemjest prawda.
Masz racje matalowy=metaliczny jednakten sportowy metalowy od metalowego cywilnego nadal bedzie sie roznil
dzieki ci porszaku ze przyznales mi racje.to sie liczy dla mnie. a sportowy od seryjnego z pewnoscia sie beda roznily.mowiac o katalizatorze metalicznym,ze przydaloby sie taki zalozy,mialem na mysli oczywiscie sportowy np.taki jak supersprint ma w swojej ofercie
Była Corsa B GSi C16XE prawie S1600 Jest Corsa C GSi Z18XE
radzio_gsi pisze:A powiedzcie mi od ktorego auta, kolektor bedzie najlepiej pasowal do small blocka 8v. Podobno kadetowski jest troche nizszy.
plotki plotki silnik ma tą samą wysokość więc i kolektor niższyu być nie może. są małe różnice w prowadzeniu rur i ich długości (zwłaszcza tej ostatniej)
AdamXXL pisze: plotki plotki silnik ma tą samą wysokość więc i kolektor niższyu być nie może. są małe różnice w prowadzeniu rur i ich długości (zwłaszcza tej ostatniej)
Ale tak czy siak będzie trzeba przerabiać więc nie ma to większego znaczenia.
Silnik X16SZR, na prewno będzie kolektor z C20XE i widziałem, że on ma 50mm średnicy. Czy jest to w ogóle do osiągnięcia, by coś wyciągnąć wydechem, bez zwiększania głośności ?
I tak muszę wymienić katalizator, więc to na pewno. Pytanie tylko jaki ? Metalowy, czy ceramiczny ? Czy produkty firmy JMJ są w ogóle godne uwagi ?
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
sama zmiana na kolekotor 4-2-1 juz poglosni wydech, jak masz zmieniac katalizator to poszukaj lepiej metalowy,maja one ponoc lepsze przplywy spalin, w c16xe takie byly wiec cos w tym jest a w ogole co ty chcesz zrobic z tym wydechem? chcesz poprawic osiagi czy jak? bo jezeli tak, to chyba najlepsze rozwiazanie to kolektor rurowy 4-2-1, kat. wyciety albo wlasnie metalowy (po wycieciu moze uciec kilka NM ), brak srodka, no i koncowy jakis sport, alboewentualnie tak jak ja mam czyli srodkowy wrzucony na koniec. u mnie do 3 tysiecy jest bardzo przyjemnie i cicho w miare, dopiero przy obciazeniu i wiekszych obrotach slychac wydech.
Była Corsa B GSi C16XE prawie S1600 Jest Corsa C GSi Z18XE
chuckyhc pisze:sama zmiana na kolekotor 4-2-1 juz poglosni wydech,
To już będę musiał zaakceptować
a w ogole co ty chcesz zrobic z tym wydechem? chcesz poprawic osiagi czy jak? bo jezeli tak, to chyba najlepsze rozwiazanie to kolektor rurowy 4-2-1, kat. wyciety albo wlasnie metalowy (po wycieciu moze uciec kilka NM ), brak srodka, no i koncowy jakis sport,
Ja bym chciał, żeby zakres 2-3.5 tys rpm był trochę mocniejszy bez wzrostu głośności
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
tak dokładnie jest tak jak napisał porszak.kolektor polepsza elastycznosc.ale też nie ma co liczyć na cuda.samym wydechem świata nie zwojujesz.jest różnica ale bez przesady.wiadomym jest też że przy jakimś modzeniu silnika bez zmiany wydechu się nie obejdzie a co zazwyczaj za tym idzie ogólne pogłosnienie pracy wydechu.
Była Corsa B GSi C16XE prawie S1600 Jest Corsa C GSi Z18XE
seryjnie w corsie srodek to przelot jesli sie nie myle(u mnie taki byl0. kocowy to komorowy. tak tez powinienies zrobic wg mnie. jesli w serii nie yblo kata a Ty go dolozysz to bedzie jeszcze ciszej
Porszak pisze:seryjnie w corsie srodek to przelot jesli sie nie myle(u mnie taki byl0. kocowy to komorowy. tak tez powinienies zrobic wg mnie. jesli w serii nie yblo kata a Ty go dolozysz to bedzie jeszcze ciszej
Dziękuję za odpowiedź Seryjnie w środku jest przelot, zgadza się. Tak chcę właśnie zrobić. Kat był i będzie. Rozumiem, że montaż tłumików dedykowanych dla innych samochodów, byle ich gabaryt pasował do mojego to nie jest błąd w sztuce ?
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
a ja się dzisiaj wkur.... i jutro jadę po arkusz kwasoodpornej blaszki 1mx2m i mój sąsiad będzie mi robił wydeszek komorowy. Zna się na tym bo do wielu aut już robił, a co z blachy zostanie do odkupi ode mnie bo mu się przyda, oczywiście zrobię jakieś foto ale to za ok tydzień bo mniej więcej w tym okresie będę maił spawany wydech:)