zawieszenie a ET 35 (min)
zawieszenie a ET 35 (min)
No... przeszukałem forum i niestety znalazłem tylko część odpowiedzi na moje pytania, zostało jeszcze - o ile mogę obniżyć CB, żeby nie tarło po oponach - R15 195/50 7J ET35 - to ET mnie najbardziej martwi?
- Staneq
- Post Mistrz
- Posty: 2460
- Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
jak wyzej juz pisalem et 35 przy 15" i 7" jest zbyt niskie.. dla kazdego obinizenia chyba ze odegniesz troche blotniki i zetniesz sruby od wew..moze sie udac ale bez testow trudno powiedziec bo felga feldze nie rowna...
o obnizaniu czesciowym (przod nizej/twardziej tyl seryjny) zapomnij...bedzie niekorzystnie wplywac na bezpieczenstwo a i wygladac bedzie kiepsko
edit:
ja mam teraz opcje graniczna tzn et37, 15" ale szer 6,5" i czasem przytre le tylko załadowany (4-5osob) a to pewnie sproa zasluga opon 195/45..mysle ze na 195/50 bylo by o przytarcie łatwiej a zawias -35
o obnizaniu czesciowym (przod nizej/twardziej tyl seryjny) zapomnij...bedzie niekorzystnie wplywac na bezpieczenstwo a i wygladac bedzie kiepsko
edit:
ja mam teraz opcje graniczna tzn et37, 15" ale szer 6,5" i czasem przytre le tylko załadowany (4-5osob) a to pewnie sproa zasluga opon 195/45..mysle ze na 195/50 bylo by o przytarcie łatwiej a zawias -35
Było c14se
Staneq pisze: dla kazdego obinizenia chyba ze odegniesz troche blotniki i zetniesz sruby od wew..
To rozwiązanie raczej nie wchodzi w gre, chociaż...

"Szczelina" między oponą a nadkolem (plastik) to jakieś 2,5 cm... GSI obniżana fabrycznie była o 25mm?
25+25-40=10mm - tyle teoretycznie, hehe, zostaje na "tarcie" - dobrze rozumuje?

Ostatnio zmieniony 10 kwie 2007, o 18:15 przez c14, łącznie zmieniany 1 raz.
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Znalazlem takie cos:
http://www.blauer-corsar.de/daten/works ... iehen.html
moze byc przydatne przy tych felgach
http://www.blauer-corsar.de/daten/works ... iehen.html
moze byc przydatne przy tych felgach

-
- Świeżak
- Posty: 86
- Rejestracja: 10 maja 2005, o 19:49
- Lokalizacja: Chełm
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
To rozwiązanie raczej nie wchodzi w gre, chociaż...Zcinać śruby? Do odgięcia (z jakieś 1,5cm conajmniej trzeba by było odgiąć) tych błotników to trzeba jakiegoś specjaliste, czy w "warunkach domowych" da rade to zrobic?
Zciąć trzeba śruby mocujące plastikowe nakładki do błotnika bo są najbardziej wystającym elementem.
Co do samej nakładki błotnika to wewnętrzny rant można też sporo podszlifować bez jakiegoś uszczerbku dla nakładki.
Pod plastikiem sam błotnik też ma chyba rant do wewnątrz jak dobrze pamiętam i trzeba nad nim popracować młotkiem (potem dokładki mogą już idealnie nie przylegać do błotnika).
Druga opcja jest taka że dajesz felgi do dobrego tokarza i jeżeli jest z czego to zbierze powiedzmy 5mm z felgi w odpowiednim miejscu i już masz ET 40.