Chucky`s Corsa B GSi prawie rajdówka :)
- chuckyhc
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 18 lut 2007, o 20:34
- Imię: Chucky
- Lokalizacja: Bielsko
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Chucky`s Corsa B GSi prawie rajdówka :)
Witajcie hej!! W ogóle nie wiem czy powinienem, ale byly powiedzmy przynajmniej dwa głosy zebym to zrobił, więc wrzucam projekt mojej Corsy.
Zaczynamy wiec:
Corsa B GSi; silnik C16XE; skrzynia F15Cr; rocznik 1994;
przebieg 160 000.
Samochód posiadam około 3 miesięcy, kupiłem go z myśla o Kjs-ach i sprintach. Na razie za dużo nie zdążylem pogrzebać, a to z powodu braku hajsu oraz niskiego potencjału czasu. W Corsie grzebie sam i dopiero się uczę tego smochodziku.
Silnik narazie niestety seria. Narazie chcę zainwestować w lepsze prowadzenie się samochodu. Moc która dysponuje jednostka, jest wystarczająca na kjs-ach, co zdążyłem już udowodnić na swoim pierwszym Kjs-ie tym samochodem.
Zmiany:
- zawiach przód to aktualnie amory GT Cupline z Eibach Pro-Kit, tył amory Bilstein B6 i springi Eibach Pro-Kit). wszystkie amory gazowe.
- wsadzony kubeł dla kierowcy produkcji BiMarco model Expert oraz pasażera Speed model 3
- pasy 4-punktowe 3" produkcji Sparco dla pasażera Racing 5-punktowe 3"
- kiera Sparco bez odsadzenia, dystans aluminiowy 70 mm
- wybebeszony cały tył i częściowo przód
- wymontowana chłodnica klimy
- odłączony ABS
- wydech:rura zamiast środka i końcowy przelotowy (końcowy to wspawany wcześniej wycięty środkowy)
- chlapacze przednie produkcji 2B Rally Team
- felgi: 15" szerokość 7" ET 37 O.Z Racing F1 (2 sztuki); stalówki 15" szerkość 6" ET 43; 14" szerokości
5,5" ET 39; na zimę VW 14" szerokość 6" ET 45
- opony przód 195/50, 185/55, 185/60; tył 185/60
- oklejenie pod reklame sponsora (od 2009 bez sponsora)
- kolektor 4-2-1 rurowy z Frankiego Majkiego;
- klocki Ferodo DS Performance
Plany:
- rozpórka kielichów przód i może tył
- demontaż kompresora klimy i wszystkich przewodów klimy
- hydrauliczny ręczny (na dwóch pompach lub pompie z możliwośćią zachowania układu krzyżowego)
- tarcze Brembo Max (lub coś podobnego ) + klocki Ferodo DS2000 lub EBC Red Stuff: od 03.2009 sportne klocki
- korektor hamulcowy regulowalny wewnątrz auta
- zmiana przełożenia głównego skrzyni biegów na większe
- dolot siakis krótszy pewnie homemade: od 07.03.2008 zmiana w dolocie, więcej w nastepnych postach
- fotele z homologacją FIA (od 08.2009 zamontowany dla kierowcy);
- zmiany kiery prawdopodobnie na Oreca z odsadzeniem 90 mm;
- wyłącznik główny prądu;
- płyta aluminiowa pod motor;
Elementy które chciałbym zmienić, ale to raczej poźniejszy termin:
- fele od O.Z. Superturismo 15"
- power box ( o ile się da?), chyba będzie wkrótce Adasiowy ))) od 7.03.2008 box zamontowany, wiecej w kolejnych postach
- komp ze zmieniona mapą ( zmieniona odcinka, więcej w dalszych postach)
- ewentualnie jakieś wałki,
Na razie tyle, jak się mi cosik przypomni to dopiszę.
Jeżeli ktoś ma pomysły na rzeczy, które tu wymieniłem to proszę o pomoc. Jak macie inne propozycje to też proszę o info.
Chciałem podkreślić, że nie znam jescze dobrze konstrukcji silnika C16 i z tego powodu proszę o pomoc, osoby które mają pojęcie o tej jednostce.
Będe zamieszczał foty i opisy dokonywanych zmian.Kilka fotek na początek
Corsa i jej śliczny ryjek
I jej dupcia zgrabna )
Zawieszka
Serducho
Skromny wydeszek
No i bogate wnętrze
Zdjęcie autorstwa Zico (http://www.gsr.pl" onclick="window.open(this.href);return false;), co by można zobazcyć Corsę w akcji
Proszę o opinie.tylko nie zjedźcie mnie tak od razu oka?ja tu tylko sprzątam.
Zaczynamy wiec:
Corsa B GSi; silnik C16XE; skrzynia F15Cr; rocznik 1994;
przebieg 160 000.
Samochód posiadam około 3 miesięcy, kupiłem go z myśla o Kjs-ach i sprintach. Na razie za dużo nie zdążylem pogrzebać, a to z powodu braku hajsu oraz niskiego potencjału czasu. W Corsie grzebie sam i dopiero się uczę tego smochodziku.
Silnik narazie niestety seria. Narazie chcę zainwestować w lepsze prowadzenie się samochodu. Moc która dysponuje jednostka, jest wystarczająca na kjs-ach, co zdążyłem już udowodnić na swoim pierwszym Kjs-ie tym samochodem.
Zmiany:
- zawiach przód to aktualnie amory GT Cupline z Eibach Pro-Kit, tył amory Bilstein B6 i springi Eibach Pro-Kit). wszystkie amory gazowe.
- wsadzony kubeł dla kierowcy produkcji BiMarco model Expert oraz pasażera Speed model 3
- pasy 4-punktowe 3" produkcji Sparco dla pasażera Racing 5-punktowe 3"
- kiera Sparco bez odsadzenia, dystans aluminiowy 70 mm
- wybebeszony cały tył i częściowo przód
- wymontowana chłodnica klimy
- odłączony ABS
- wydech:rura zamiast środka i końcowy przelotowy (końcowy to wspawany wcześniej wycięty środkowy)
- chlapacze przednie produkcji 2B Rally Team
- felgi: 15" szerokość 7" ET 37 O.Z Racing F1 (2 sztuki); stalówki 15" szerkość 6" ET 43; 14" szerokości
5,5" ET 39; na zimę VW 14" szerokość 6" ET 45
- opony przód 195/50, 185/55, 185/60; tył 185/60
- oklejenie pod reklame sponsora (od 2009 bez sponsora)
- kolektor 4-2-1 rurowy z Frankiego Majkiego;
- klocki Ferodo DS Performance
Plany:
- rozpórka kielichów przód i może tył
- demontaż kompresora klimy i wszystkich przewodów klimy
- hydrauliczny ręczny (na dwóch pompach lub pompie z możliwośćią zachowania układu krzyżowego)
- tarcze Brembo Max (lub coś podobnego ) + klocki Ferodo DS2000 lub EBC Red Stuff: od 03.2009 sportne klocki
- korektor hamulcowy regulowalny wewnątrz auta
- zmiana przełożenia głównego skrzyni biegów na większe
- dolot siakis krótszy pewnie homemade: od 07.03.2008 zmiana w dolocie, więcej w nastepnych postach
- fotele z homologacją FIA (od 08.2009 zamontowany dla kierowcy);
- zmiany kiery prawdopodobnie na Oreca z odsadzeniem 90 mm;
- wyłącznik główny prądu;
- płyta aluminiowa pod motor;
Elementy które chciałbym zmienić, ale to raczej poźniejszy termin:
- fele od O.Z. Superturismo 15"
- power box ( o ile się da?), chyba będzie wkrótce Adasiowy ))) od 7.03.2008 box zamontowany, wiecej w kolejnych postach
- komp ze zmieniona mapą ( zmieniona odcinka, więcej w dalszych postach)
- ewentualnie jakieś wałki,
Na razie tyle, jak się mi cosik przypomni to dopiszę.
Jeżeli ktoś ma pomysły na rzeczy, które tu wymieniłem to proszę o pomoc. Jak macie inne propozycje to też proszę o info.
Chciałem podkreślić, że nie znam jescze dobrze konstrukcji silnika C16 i z tego powodu proszę o pomoc, osoby które mają pojęcie o tej jednostce.
Będe zamieszczał foty i opisy dokonywanych zmian.Kilka fotek na początek
Corsa i jej śliczny ryjek
I jej dupcia zgrabna )
Zawieszka
Serducho
Skromny wydeszek
No i bogate wnętrze
Zdjęcie autorstwa Zico (http://www.gsr.pl" onclick="window.open(this.href);return false;), co by można zobazcyć Corsę w akcji
Proszę o opinie.tylko nie zjedźcie mnie tak od razu oka?ja tu tylko sprzątam.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2009, o 22:19 przez chuckyhc, łącznie zmieniany 4 razy.
Była Corsa B GSi C16XE prawie S1600 Jest Corsa C GSi Z18XE
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
pasy skrzyzuj za fotelem
lesjofors nie jest wcale dobry
walkow, ktore wyciagna dol mocniej niz seria nie ma. zapomnij. wszystkie walki produkowane do n/a to walki, ktore przenosza moment i moc do gory. tak to zwykle dlubie sie atmosfere...
jak w ogole mozna jezdzic z seryjna sprezyna i krotkim amortyzatorem?
lesjofors nie jest wcale dobry
walkow, ktore wyciagna dol mocniej niz seria nie ma. zapomnij. wszystkie walki produkowane do n/a to walki, ktore przenosza moment i moc do gory. tak to zwykle dlubie sie atmosfere...
jak w ogole mozna jezdzic z seryjna sprezyna i krotkim amortyzatorem?
- chuckyhc
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 18 lut 2007, o 20:34
- Imię: Chucky
- Lokalizacja: Bielsko
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tak myslalem ze kurde walki sa raczej na gore obrotow, ale wiesz nadzieje mialem.
a mozna jezdzic ze seria sprezyna. pamietasz jak kminilem na temat cietej sprezyny? ja mam je uciete, takie juz byly. to poradz jaka seryjna sprezyna jest wmiarowa.albo sportowa o minimalnym obnizeniu tez bylaby dobra.
a o co ci chodzi z ta atmosfera bo nie zczailem?
a mozna jezdzic ze seria sprezyna. pamietasz jak kminilem na temat cietej sprezyny? ja mam je uciete, takie juz byly. to poradz jaka seryjna sprezyna jest wmiarowa.albo sportowa o minimalnym obnizeniu tez bylaby dobra.
a o co ci chodzi z ta atmosfera bo nie zczailem?
Była Corsa B GSi C16XE prawie S1600 Jest Corsa C GSi Z18XE
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
- chuckyhc
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 18 lut 2007, o 20:34
- Imię: Chucky
- Lokalizacja: Bielsko
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no coz no jak musisz to sie nabijaj no.poszukam siakis fajnych springow no.teraz mam pusto w kieszeni i czekam na doplyw gotowki ktory powinien byc lada dzien (tydzien), wiec cos popracuje nad nim.
czyli chodzilo ci o to ze rasujac wolno ssacy motor, dopiernicza sie mu mocy i momentu w wyskoich partiach obrotow tak?
a co z tymi springami?jakie?pewnie powiesz ze eibachy.ile one obnizaja?
czyli chodzilo ci o to ze rasujac wolno ssacy motor, dopiernicza sie mu mocy i momentu w wyskoich partiach obrotow tak?
a co z tymi springami?jakie?pewnie powiesz ze eibachy.ile one obnizaja?
Była Corsa B GSi C16XE prawie S1600 Jest Corsa C GSi Z18XE
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
30-35mm
wydaje mi sie, ze obnizanie samochodu do napierania nim po rajdach dookola trzepaka to kiepski pomysl.. seryjne sprezyny + bilstein b6 i obawiam sie, ze nic innego sie nie sprawdzi.
innego sposobu dlubania n/a niz przenoszenie wszystkiego do gory chyba nie ma. no chyba, ze doladowaniem
wydaje mi sie, ze obnizanie samochodu do napierania nim po rajdach dookola trzepaka to kiepski pomysl.. seryjne sprezyny + bilstein b6 i obawiam sie, ze nic innego sie nie sprawdzi.
innego sposobu dlubania n/a niz przenoszenie wszystkiego do gory chyba nie ma. no chyba, ze doladowaniem
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2007, o 21:34 przez !markos, łącznie zmieniany 1 raz.
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
tak wlasnie, kopnalem siechuckyhc pisze:cheba ci chodzilo o springi seryjne
seryjne?chuckyhc pisze:no to raz jeszce pytam jakie?
po to, zeby lepiej trzymaly - nie umiem tego rozsadniej wytlumaczyc. tak sie czasem robi jak nie ma klatki i pasy nie sa zamocowane bezposrednio za fotelem na zastrzale..chuckyhc pisze:a i po co krzyzowac pasy?
- D12
- Weteran
- Posty: 1835
- Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
- Imię: Daniel
- Model auta: Corsa B
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Nieźle prezentuje się corsa na praktycznie nic w niej nie ruszone. Jak zauważyłeś scotty ma ofertę na różne typy klatek bezpieczeństwa, może w to zainwestować. Podobny klimat trzymał markos, teraz zarażony jest Kotlin . Jak będą dobre efekty startów w KJS i mini sprintach to raczej powinieneś znaleźć sponsora
- chuckyhc
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 18 lut 2007, o 20:34
- Imię: Chucky
- Lokalizacja: Bielsko
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
klatki na razie nie chce zeby masy nie zwiekszac.
rozpory oczywiscie, wiedzialem ze czegos zapomnialem napisac.
Pirat o tym zeby kupic GM sprezyny to mi nawet do glowy nie przyszlo, nie wiem czemu.pewnie juz podswaidomie wiem ze beda drogie, a uzywek nie chce za bardzo.
Aha i sponsora mam, ale narazie skromnym budzetem dysponuje. Kilka startow jeszcze mam zapewnionych (5-6)
Zeby nie bylo watpliwosci, stylistycznie Corsa zostaje bez zmian, taka sie mi podoba.Chyba ze jakies drobiazgi typu czaszeczki na spriskiwacze, albo swiatelka na wętle
rozpory oczywiscie, wiedzialem ze czegos zapomnialem napisac.
Pirat o tym zeby kupic GM sprezyny to mi nawet do glowy nie przyszlo, nie wiem czemu.pewnie juz podswaidomie wiem ze beda drogie, a uzywek nie chce za bardzo.
Aha i sponsora mam, ale narazie skromnym budzetem dysponuje. Kilka startow jeszcze mam zapewnionych (5-6)
Zeby nie bylo watpliwosci, stylistycznie Corsa zostaje bez zmian, taka sie mi podoba.Chyba ze jakies drobiazgi typu czaszeczki na spriskiwacze, albo swiatelka na wętle
Była Corsa B GSi C16XE prawie S1600 Jest Corsa C GSi Z18XE
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
kolejna kjsowka na forum a z tymi czaszkami to mam nadzieje ze zartowales
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
- chuckyhc
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 18 lut 2007, o 20:34
- Imię: Chucky
- Lokalizacja: Bielsko
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no Panie Radzio na penie ze zartowalem jakbym mogl zrobic cos takiego.
to bedzie taka semi rajdowka, bo niestety to moje jedyne auto, ktory jezdze wszedzie.takze pewnych rzeczy nie bede robil, a ktore powinna miec rajdowka.
no ale i tak jest fajna.mi sie podoba i dobrze jezdzi
to bedzie taka semi rajdowka, bo niestety to moje jedyne auto, ktory jezdze wszedzie.takze pewnych rzeczy nie bede robil, a ktore powinna miec rajdowka.
no ale i tak jest fajna.mi sie podoba i dobrze jezdzi
Była Corsa B GSi C16XE prawie S1600 Jest Corsa C GSi Z18XE
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
- chuckyhc
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 18 lut 2007, o 20:34
- Imię: Chucky
- Lokalizacja: Bielsko
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
dawno sie tu nic nie dzialo wiec coski szkrobne
Od dnia wczorajszego corsa oddycha nowym wydechem, a mianowicie:
kolektor 4-2-1 (thx Mike!), oraz koncowa puszke z kanta zastapil srodkowy tlumik wczesniej wyciety.
Samochodzik wydaje bardzo przyjemne dzwieki.
No i co tam jeszcze, a takie tam pierdy jak:
-70 mm dydtans pod kiere,
-lekko zmodyfikowana puszka filtra powietrza,
-yokohamy A 539 (dociete)na przedniej osi (w standartowym rozmiarze).
no chyba narazie tyle.porobie foty to je tu zarzuce.
Sladem Radzia_Gsi, tez chcialbym pochwalic sie wynikami z dwoch kjs, w ktorych jak dotad wystapilem. Powiem tyle, ze jezeli chodzi o klase 3 (czyli pojemnosc do 1600 ) to Corsa rulez!!!
I w kwietniowym i teraz w lipcowym Kjs-ie zwyciestwo w klasie oraz wysokie 4 i 6 miejsca w generalce.
Od dnia wczorajszego corsa oddycha nowym wydechem, a mianowicie:
kolektor 4-2-1 (thx Mike!), oraz koncowa puszke z kanta zastapil srodkowy tlumik wczesniej wyciety.
Samochodzik wydaje bardzo przyjemne dzwieki.
No i co tam jeszcze, a takie tam pierdy jak:
-70 mm dydtans pod kiere,
-lekko zmodyfikowana puszka filtra powietrza,
-yokohamy A 539 (dociete)na przedniej osi (w standartowym rozmiarze).
no chyba narazie tyle.porobie foty to je tu zarzuce.
Sladem Radzia_Gsi, tez chcialbym pochwalic sie wynikami z dwoch kjs, w ktorych jak dotad wystapilem. Powiem tyle, ze jezeli chodzi o klase 3 (czyli pojemnosc do 1600 ) to Corsa rulez!!!
I w kwietniowym i teraz w lipcowym Kjs-ie zwyciestwo w klasie oraz wysokie 4 i 6 miejsca w generalce.
Była Corsa B GSi C16XE prawie S1600 Jest Corsa C GSi Z18XE
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
- chuckyhc
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 18 lut 2007, o 20:34
- Imię: Chucky
- Lokalizacja: Bielsko
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Witajcie hej. po dlugim bezruchu, postanowilem cosik szkryfnac.
Corsa otrzymala kilka nowych gadzetow:
- felgi od vectry 14" ET 39,
- opony Yokohama C drive 185/60 R14 (przód),
- bilstein b6 (narazie na tyle tylko ).
Tym razem postaram sie o foty
A i w ostatnim Kjs-ie bylm 2 w klasie i 4 w generalce
Corsa otrzymala kilka nowych gadzetow:
- felgi od vectry 14" ET 39,
- opony Yokohama C drive 185/60 R14 (przód),
- bilstein b6 (narazie na tyle tylko ).
Tym razem postaram sie o foty
A i w ostatnim Kjs-ie bylm 2 w klasie i 4 w generalce
Była Corsa B GSi C16XE prawie S1600 Jest Corsa C GSi Z18XE
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
- chuckyhc
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 18 lut 2007, o 20:34
- Imię: Chucky
- Lokalizacja: Bielsko
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Chucky`s Corsa B GSi prawie rajdówka :)
witajcie ponownie. po odpowiedniej mobilizacji Mike, postanowiłem cosik tu szkryfnąć i wrzucić kilka fotek.zmian niewiele, ale zawsze jakies.
1. od wtorku corsa jeździ na eibachach pro - kit. springi super, choc moglyby byc troche twardsze. oto i kilka fotek tych pieknych springow zza zachodniej granicy (mam nadzieje ), a i przy okazji zdjęcia bilsteina b6 tylnego.
2. fotel pasażera, produkcji Speed wraz z pasami Sabelt 4 punktowe, 2 calowe z centralna klamra obrotową
3. Obiecane fotki kolektora ( przeszczep z Majkowego Frankiego ) oraz mojego pieknego wydechu powiedzmy wlasnej konstrukcji
4. Jedno zdjecie najzwyczajniejszych w swiecie felg z Vectry oraz zdjecia calosciowe, ukazujace oblicze mojego S1600
No to narazie tyle.szykuje jeszcze pewne zmainy wkrotce. prawdopodobnie fotel kirowcy zastapi kubel bimarco expert wtedy moj pojdzie na pasazera. no ysle ze wkoncu uzbieram na te bile na przodek. no jeszcze bede sie staral maksymalnie ja odciazyc, jak ktos zna kogos kto moze zrobic maske oraz blotniki z laminatu, to prosze o info.
no to do zas.
A jeszcze jedno, Marcos moze ciebie to zainteresuje:) GT Cupline jeszcze zyja i maja sie dobrze, na trzesawce zawia przedni wykazal po 86% sprawnosci.
No i jeszcze jedno, chcialem sie pochwalic wynikiem: zostalem mistrzem klasy 3 w Beskidzkich Mistrzostwach kierowcow Amatorow oraz mistrzem w klasyfikacji zespolowej tychze mistrzostw.
1. od wtorku corsa jeździ na eibachach pro - kit. springi super, choc moglyby byc troche twardsze. oto i kilka fotek tych pieknych springow zza zachodniej granicy (mam nadzieje ), a i przy okazji zdjęcia bilsteina b6 tylnego.
2. fotel pasażera, produkcji Speed wraz z pasami Sabelt 4 punktowe, 2 calowe z centralna klamra obrotową
3. Obiecane fotki kolektora ( przeszczep z Majkowego Frankiego ) oraz mojego pieknego wydechu powiedzmy wlasnej konstrukcji
4. Jedno zdjecie najzwyczajniejszych w swiecie felg z Vectry oraz zdjecia calosciowe, ukazujace oblicze mojego S1600
No to narazie tyle.szykuje jeszcze pewne zmainy wkrotce. prawdopodobnie fotel kirowcy zastapi kubel bimarco expert wtedy moj pojdzie na pasazera. no ysle ze wkoncu uzbieram na te bile na przodek. no jeszcze bede sie staral maksymalnie ja odciazyc, jak ktos zna kogos kto moze zrobic maske oraz blotniki z laminatu, to prosze o info.
no to do zas.
A jeszcze jedno, Marcos moze ciebie to zainteresuje:) GT Cupline jeszcze zyja i maja sie dobrze, na trzesawce zawia przedni wykazal po 86% sprawnosci.
No i jeszcze jedno, chcialem sie pochwalic wynikiem: zostalem mistrzem klasy 3 w Beskidzkich Mistrzostwach kierowcow Amatorow oraz mistrzem w klasyfikacji zespolowej tychze mistrzostw.
Była Corsa B GSi C16XE prawie S1600 Jest Corsa C GSi Z18XE
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Chucky`s Corsa B GSi prawie rajdówka :)
Jesli chodzi o eibachy to ich główna zaleta jest właśnie to, że nie sa super twarde co przy naszych drogach nie jest bez znaczenia. Co do kolektora to miło zobaczyć, że sie przydał i kolejna klubowa corsa z nim jeździ. Gratuluje wyników i czekam na jakies zdjecie pucharków
Ps. końcowy tłumik wyglada jakby byl od duzego fiata
Ps2. tak jak pisałem na gadu w sprawie laminatu popytaj sie ludzi robiacych spoilery itp.
Ps. końcowy tłumik wyglada jakby byl od duzego fiata
Ps2. tak jak pisałem na gadu w sprawie laminatu popytaj sie ludzi robiacych spoilery itp.
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- chuckyhc
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 18 lut 2007, o 20:34
- Imię: Chucky
- Lokalizacja: Bielsko
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Chucky`s Corsa B GSi prawie rajdówka :)
tłumik wygląda jak z kanciaka, ale jest o jakies 5 cm krótszy i średnicę ma większą o jakieś 3 cm. Mike co do sprężyn to w zasadzie masz całkowitą rację, za twarde mogłoby się odbijać na nierównościach. Tył jest wystarczająco sztywny, pewnie dlatego ze zapodany jest tam b6
No Mike nie gniewaj się że pytam o ten laminat, no może ktoś coś wie i akurat się trafi No i dzięki za gratki, a tu zdjęcie pucharów, nie jest tego dużo, ale ja tam dumny jestem
No Mike nie gniewaj się że pytam o ten laminat, no może ktoś coś wie i akurat się trafi No i dzięki za gratki, a tu zdjęcie pucharów, nie jest tego dużo, ale ja tam dumny jestem
Była Corsa B GSi C16XE prawie S1600 Jest Corsa C GSi Z18XE
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Chucky`s Corsa B GSi prawie rajdówka :)
dobrze ze zawias powoli zmienia sie na eibach&bilstein oraz powodzenia w dalszych modach i na zawodach
- Kot
- Świeżak
- Posty: 28
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:43
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Chucky`s Corsa B GSi prawie rajdówka :)
Kolo Opola,miescina Narok,jest firma Buhl Tuning.Paru znajomych u nich dorabialo jakies czesci do nadwozia i byli zadowoleni.Mysle ze z maska tez nie bedzie problemu. http://buhl-tuning.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - adres stronki,moze sie przyda
- chuckyhc
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 18 lut 2007, o 20:34
- Imię: Chucky
- Lokalizacja: Bielsko
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Chucky`s Corsa B GSi prawie rajdówka :)
dzieki meen, zapytam i napisze jaki i co.
Była Corsa B GSi C16XE prawie S1600 Jest Corsa C GSi Z18XE
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
- chuckyhc
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 18 lut 2007, o 20:34
- Imię: Chucky
- Lokalizacja: Bielsko
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Chucky`s Corsa B GSi prawie rajdówka :)
piekny dzien dzis nastal.z boleswawca dojechala do mnie piekna zabaweczka, ktora jutro bede montowal i zobaczymy co z tego bedzie. fotki adasiowego superboxa
no jeszcze kilka elementow musze znalezc i dorzezbic, ale mysle ze ogarne. Adasia tak wymeczylem, wiec chyba juz wszystko wiem (chyba powtarzam)
narazie bedzie bez strojenia, no bo po prostu mnie nie stac, mysle ze pomiar zrobie w niedlugim czasie
no jeszcze kilka elementow musze znalezc i dorzezbic, ale mysle ze ogarne. Adasia tak wymeczylem, wiec chyba juz wszystko wiem (chyba powtarzam)
narazie bedzie bez strojenia, no bo po prostu mnie nie stac, mysle ze pomiar zrobie w niedlugim czasie
Była Corsa B GSi C16XE prawie S1600 Jest Corsa C GSi Z18XE
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Chucky`s Corsa B GSi prawie rajdówka :)
i bez strojenia bedzie dobrze smigac, wiec nic tylko sie cieszyc. ciekawy jestem wyniku z rolek na samym box w c16xe,a byles na rolkach wczesniej??
- chuckyhc
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 18 lut 2007, o 20:34
- Imię: Chucky
- Lokalizacja: Bielsko
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Chucky`s Corsa B GSi prawie rajdówka :)
Porszaku niestety nie byłem na rolkach, także jak teraz pojade to będę miał wynik tylko po zamontowaniu.
No ale do rzeczy, foty z montażu kolektorka:
No prosze sie nie smiac z tego przejsciowego filta, juz zalozony jest stozek(foto jutro), choc jeszcze pozmieniam troche dolot zeby dluzszy od przeplywki.
A teraz moje odczucia, na moje oko to z 10-15 KM wiecej, nic nie przerywa, wolne obroty idealne.Podczas samej jazdy wyraznie czuc polepszenie osiagow w zakresie 2-3,5 tysiaca, pozniej jest troche przestoj. Ale co sie dzieje od 5-5,5 tysiaca to nie mam pytan. Tak jak Adas mowil, odcinke trzeba koniecznie ustawic wyzej. Dopiero powyzej 5 tysiecy auto odrzywa, Narazie przyspieszenie do setki jest gorsze niz przedtem, dlaczego?bo jak ruszam z 3,5 tysia jak wczesniej samazy lacia i w momencie wchodzi na odciecie i dalej smazy. trza sie pouczyc ruszania mysle ze po strojeniu corsa bedzie lekko miala 130 koni. No to narazie tyle jak cos mi sie przypomni to dopisze.
No ale do rzeczy, foty z montażu kolektorka:
No prosze sie nie smiac z tego przejsciowego filta, juz zalozony jest stozek(foto jutro), choc jeszcze pozmieniam troche dolot zeby dluzszy od przeplywki.
A teraz moje odczucia, na moje oko to z 10-15 KM wiecej, nic nie przerywa, wolne obroty idealne.Podczas samej jazdy wyraznie czuc polepszenie osiagow w zakresie 2-3,5 tysiaca, pozniej jest troche przestoj. Ale co sie dzieje od 5-5,5 tysiaca to nie mam pytan. Tak jak Adas mowil, odcinke trzeba koniecznie ustawic wyzej. Dopiero powyzej 5 tysiecy auto odrzywa, Narazie przyspieszenie do setki jest gorsze niz przedtem, dlaczego?bo jak ruszam z 3,5 tysia jak wczesniej samazy lacia i w momencie wchodzi na odciecie i dalej smazy. trza sie pouczyc ruszania mysle ze po strojeniu corsa bedzie lekko miala 130 koni. No to narazie tyle jak cos mi sie przypomni to dopisze.
Była Corsa B GSi C16XE prawie S1600 Jest Corsa C GSi Z18XE
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Chucky`s Corsa B GSi prawie rajdówka :)
no i superr. wtryski masz te same co ja. czyli wychodzi ze seria. u mnie na pomiarze afr wyszlo raz ze jest w jednym momencie ubogo, wiec jeszcze masz troszke zapasu, ale na kolejnw mody typu walki glowica potrzebujesz juz wiekszych tak jak i ja
banan jest na gebie?? to najlepsze uczucie na siwecie wg mnie, no moze najlepsze z tych motoryzacyjnych
p.s. wykrec to G... od podgrzewania przepustnicy, bedzie ladnie i moze poreczniej bez niego
banan jest na gebie?? to najlepsze uczucie na siwecie wg mnie, no moze najlepsze z tych motoryzacyjnych
p.s. wykrec to G... od podgrzewania przepustnicy, bedzie ladnie i moze poreczniej bez niego