ja tez, i to co raz bardziejnie moge sie doczekac kiedy to auto wyjedzie na ulice
Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallblock
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
dzisiaj podczas obnizania deflektora w misce olejowej, zdazyl sie wypadek maly. juz przy pierwszym podejsciu zrobilem dziure heh, trzeba spawac.
ale jak to sie mowi nie ma tego zlego....
po tym wypadku zostawialem znacznie wiecej miejsca przy scianie miski i juz wszysko powinno byc ok
tak dla uproszczenia dodam ze deflektor podparty jest na kilku powiedzmy kolumnach/slupkach ktore nalezalo skrocic troche
nie mialem aparatu niestety
ale jak to sie mowi nie ma tego zlego....
po tym wypadku zostawialem znacznie wiecej miejsca przy scianie miski i juz wszysko powinno byc ok
tak dla uproszczenia dodam ze deflektor podparty jest na kilku powiedzmy kolumnach/slupkach ktore nalezalo skrocic troche
nie mialem aparatu niestety
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
moze nikt mnie nie zjebie za nieedytowanie postow, zaryzykuje bo chyba powod mam dobry heheh
plynne zloto. to sie pokazalo za ktoryms kreceniem rozrusznikiem i wymagalo sporo cierpliwosci, ktorej mnie zaczynalo juz brakowac , ale kiedy zobaczylem to co na foto to mialem niezlego banana i stwierdzilem: idziemy do domu , moge usnac szczesliwy
dekiel wypolerowali chlopaki a w sumie jeden
na drugim foto miska juz zlozona
a na 3 miska po przerobach (mozna tez czytac przejsciach:), czyli przerobiony deflektor i rura ssaca olej
plynne zloto. to sie pokazalo za ktoryms kreceniem rozrusznikiem i wymagalo sporo cierpliwosci, ktorej mnie zaczynalo juz brakowac , ale kiedy zobaczylem to co na foto to mialem niezlego banana i stwierdzilem: idziemy do domu , moge usnac szczesliwy
dekiel wypolerowali chlopaki a w sumie jeden
na drugim foto miska juz zlozona
a na 3 miska po przerobach (mozna tez czytac przejsciach:), czyli przerobiony deflektor i rura ssaca olej
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
pod głowice poszła standardowa usczelka od c16xe ? kiedy itb i mechaniczne popychacze
Ps. jak cos to moge oddac uszczelke pod miske olejowa (nowke elringa )
Ps. jak cos to moge oddac uszczelke pod miske olejowa (nowke elringa )
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Super Porszak!!! Fajnie ,ze wszystko idzie jak trzeba Szkoda ze mieszkamy kawalek od siebie ,bo chetnie bym pomogl
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
ok wiec teraz krotko a wiecej fotek bedzie pozniej
tak wygladalo wszystko kolo 1 nocy, zaczelismy kolo 11 przed poludniem
a teraz kilka gwozdzi
1.co to jest?
2.czy to jest elektrozawor par paliwa?
3.te 3 kable powinienem laczyc z wiazka wnetrza?to jest przy malej wiazce rozrusznik/alternator
4.czy to jest jakis tlumik czy co?w ktorym miejscu moge i czy wogole moge skrocic to podcisnienie
i na deser
tak wygladalo wszystko kolo 1 nocy, zaczelismy kolo 11 przed poludniem
a teraz kilka gwozdzi
1.co to jest?
2.czy to jest elektrozawor par paliwa?
3.te 3 kable powinienem laczyc z wiazka wnetrza?to jest przy malej wiazce rozrusznik/alternator
4.czy to jest jakis tlumik czy co?w ktorym miejscu moge i czy wogole moge skrocic to podcisnienie
i na deser
-
- Swój
- Posty: 557
- Rejestracja: 26 kwie 2002, o 00:53
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
1- przekaznik pompy paliwa
2- dokladnie tak jak piszesz
3- jest to alternator , rozrusznik , cisnienie oleju i polacz to z wiazka z auta (czarno-czrwony-rozrusznik , niebieski-ladowanie , ostatni ciś.oleju.
4- to jest rozgaleznik z zaworkiem zwrotnym
2- dokladnie tak jak piszesz
3- jest to alternator , rozrusznik , cisnienie oleju i polacz to z wiazka z auta (czarno-czrwony-rozrusznik , niebieski-ladowanie , ostatni ciś.oleju.
4- to jest rozgaleznik z zaworkiem zwrotnym
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Corsa/7258" onclick="window.open(this.href);return false;
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Tak jak napisal Basista.
Widze juz duzo nie zostalo.
Widze juz duzo nie zostalo.
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
dziekuje wszystkim. czy przekminiony to sie okaze hehe
nie obylo sie bez wpadek oczywiscie
np.
wpadla w kolektor dolotowy, jak byl zaklejony to nic sie nawet o niego nie odbilo, odkleilem zeby zakladac gorna czesc i juz sie lokatorka znalazla, na szczescie zawory byly zamkniete
ptanie elektryczne gl do basisty, ale moze ktos z Was tez bedzie wiedzial wiec prosze o pomoc
co to za 4 brazowe zwiazane razem?? ida od silnika w kierunku kompa orez do czego sa te pozostale 3 czerno-niebieski, czarno-zielony i czarno bialy?
domyslam sie ze to jedno wolne podcisnienie musze zaslepic? bo ono bylo dla egr'a ktorego nie posiadam.
czy wazne jest jak duza srednica podcinienia wychodzi na regulator cisn paliwa?
jeszcze jedno zapytanie, gdzie do tego zaworu mam podlaczyc przewod od filtra weglowego , ten dlugi przewod co dochodzi idzie z ogrzewania przepustnicy, natomiast krotki to podcisn. co ciekawe ten od przepustnicy nie ma powrotu, jest slepy
nie obylo sie bez wpadek oczywiscie
np.
wpadla w kolektor dolotowy, jak byl zaklejony to nic sie nawet o niego nie odbilo, odkleilem zeby zakladac gorna czesc i juz sie lokatorka znalazla, na szczescie zawory byly zamkniete
ptanie elektryczne gl do basisty, ale moze ktos z Was tez bedzie wiedzial wiec prosze o pomoc
co to za 4 brazowe zwiazane razem?? ida od silnika w kierunku kompa orez do czego sa te pozostale 3 czerno-niebieski, czarno-zielony i czarno bialy?
domyslam sie ze to jedno wolne podcisnienie musze zaslepic? bo ono bylo dla egr'a ktorego nie posiadam.
czy wazne jest jak duza srednica podcinienia wychodzi na regulator cisn paliwa?
jeszcze jedno zapytanie, gdzie do tego zaworu mam podlaczyc przewod od filtra weglowego , ten dlugi przewod co dochodzi idzie z ogrzewania przepustnicy, natomiast krotki to podcisn. co ciekawe ten od przepustnicy nie ma powrotu, jest slepy
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Cztery brazowe razem to same masy tylko razem spiete - odsun izolacje i zoabczysz ze sa razem zlutowane i czy jeden kabelek nie wychodzil w druga strone zeby przykrecic go do budy.
A co do tych 3 kolorow to ja tez mam je nie podpiete - sa w wiazce z c20xe a u mnie tego nie ma
Do prawidlowego dzialania silnika potrzebne sa 3 kabelki +,- ,przekaznik pompy reszta to kontrolki.
A co do tych 3 kolorow to ja tez mam je nie podpiete - sa w wiazce z c20xe a u mnie tego nie ma
Do prawidlowego dzialania silnika potrzebne sa 3 kabelki +,- ,przekaznik pompy reszta to kontrolki.
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
w kolektorze są 4 podciśnienia
1-map sensor
2-regulator ciśnienia paliwa
3-do zaworka z odpowietrzeniem baku
4-wyrównanie ciśnienia w obudowie wałków rozrządu
nie ma żaden związku z egr
na samej przepustnicy nie ma podciśnień, jedynie wejście i wyjście podgrzewania (wodne)
1-map sensor
2-regulator ciśnienia paliwa
3-do zaworka z odpowietrzeniem baku
4-wyrównanie ciśnienia w obudowie wałków rozrządu
nie ma żaden związku z egr
na samej przepustnicy nie ma podciśnień, jedynie wejście i wyjście podgrzewania (wodne)
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
elektrozawór od par paliwa powinien być podłączony z jednej strony do podciśnienia kolektora ssącego, a z drugiej rurką do pochłaniacza tych par (z węglem aktywnym) umieszczonego w nadkolu, po stronie pasażeraPorszak pisze:adas i to wyjscie z podgrzewania przepustnicy idzie do elektrozaworu par paliwa, a sam zawor poloczony jest z kolektorem i to wszystko nie powinno byc czegos wiecej?
pod podłączeniem serwa jest podłączony map
pod zaworkiem opd par paliwa - ciśnienie paliwka
na ściance od przodu, na górze rurka do pokrywy zaworów, a pod spodem podłączenie zaworka od par paliwa
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd