Vectra
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Vectra
Marka i Model
Opel Vectra B 1.6 16V
Modyfikacje Silnika
Seria
Układ Dolotowy
Seria
Układ Wydechowy
Seria + zmieniony końcowy tłumik z końcówką owalną
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Seria
Układ Napędowy
Seria
Układ Hamulcowy - Skończone
Nawiercane tarcze 256mm X 24mm przód i seryjne tarczobębny tył
Modyfikacje Zawieszenia - Skończone
Kompletne zawieszenie WEITEC amortyzatory + sprężyny, obniżenie ok 50mm + rozpórka kielichów WICHERS
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio - In progress
Kierownica i mieszek w skórze, radio KENWOOD, wzmacniacz 640W Blaupunkt i sub Kenwood 600W
Body KIT i Oświetlenie - In progress
Szyby tył chrom, dokładka przedniego zderzaka IRMSCHER, przednie reflektory poliftowe, tylnie lampy białe, wszystko w kolorze nadwozia, Koła BORBET T 16" na 9" z oponkami TOYO PROXES T1R 215/40/16, progi IRMSCHER z wersji i500
Fabryczna Moc i Moment:
100,3KM i 137,6Nm
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
Seria
Zdjęcia
dokładka:
upgrade 14.01.2008r - wykres "przed"
zdjęcia:
Opel Vectra B 1.6 16V
Modyfikacje Silnika
Seria
Układ Dolotowy
Seria
Układ Wydechowy
Seria + zmieniony końcowy tłumik z końcówką owalną
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Seria
Układ Napędowy
Seria
Układ Hamulcowy - Skończone
Nawiercane tarcze 256mm X 24mm przód i seryjne tarczobębny tył
Modyfikacje Zawieszenia - Skończone
Kompletne zawieszenie WEITEC amortyzatory + sprężyny, obniżenie ok 50mm + rozpórka kielichów WICHERS
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio - In progress
Kierownica i mieszek w skórze, radio KENWOOD, wzmacniacz 640W Blaupunkt i sub Kenwood 600W
Body KIT i Oświetlenie - In progress
Szyby tył chrom, dokładka przedniego zderzaka IRMSCHER, przednie reflektory poliftowe, tylnie lampy białe, wszystko w kolorze nadwozia, Koła BORBET T 16" na 9" z oponkami TOYO PROXES T1R 215/40/16, progi IRMSCHER z wersji i500
Fabryczna Moc i Moment:
100,3KM i 137,6Nm
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
Seria
Zdjęcia
dokładka:
upgrade 14.01.2008r - wykres "przed"
zdjęcia:
Ostatnio zmieniony 29 lut 2008, o 16:23 przez STELMI, łącznie zmieniany 2 razy.
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Super Vectra ,bomba fotki i sliczna dziewczyna!
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Szczerze mówiąc oznaczenia nie sprawdzałem, ale nadal to 1.6. Jak narazie to zająłem się lakierem, kikoma pierdołami na zewnątrz i w środku, zimą wypoleruję ranty w kołach i zrobię do końca audio, które jest w trakcie prac. W styczniu czeka mnie ślub, więc jak dobrze pójdzie to na wiosnę może trafi coś innego pod maskę Opcje narazie są 2, albo 2,5 z rozwiertem na 3.0, albo LET, tylko jeszcze nie wiem który. Na pewno z wiązką byłoby łatwiej, żeby założyć V6fotograf pisze:Nooo Stelmi.... sam nie wiedziałem na co mam patrzeć niby fajnie wygląda Vectra ale wzrok sam uciekał na kogoś innego A silnik to X16XEL czy coś się dłubneło ?
- Aro
- Weteran
- Posty: 1282
- Rejestracja: 18 mar 2004, o 19:03
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
no ładne ładne obie
aż dziwne, że jeszcze nikt się do niczego nie przyczepił to ja będę pierwszy troszkę jak dla mnie nie współgra ze sobą dokładka zderzaka z brakiem jakichś progów - linia auta powinna iść na możliwie zbliżonym poziomie ale to taki szczegół - poza tym nie ma się do czego przyczepić - delikatnie i ze smakiem felga i gleba bardzo konkret
aż dziwne, że jeszcze nikt się do niczego nie przyczepił to ja będę pierwszy troszkę jak dla mnie nie współgra ze sobą dokładka zderzaka z brakiem jakichś progów - linia auta powinna iść na możliwie zbliżonym poziomie ale to taki szczegół - poza tym nie ma się do czego przyczepić - delikatnie i ze smakiem felga i gleba bardzo konkret
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
popękały, przy kilku otworach są małe pęknięcia. Zbytnio się nimi nie przejmuję, bo mam już inne tarcze i jak tylko skończą mi się klocki to je wymieniam.endo pisze:
ps. jak zimmermanny? nie popekaly? z jakimi klockami uzywasz?
Co do linii auta się całkowicie zgodzę. Jest w sprzedaży ładna dokładka tylniego zderzaka, która mi się bardzo podoba a jest delikatna, ale nie ma, po prostu nie ma żadnych ładnych progów, które by mi się podobały i które by nie były wiejskim tuningiem. Nawet Irmi się nie postarał, bo też beznadziejne ma progi do przedlifta w ofercie. Dlatego przynajmniej narazie auto będzie miało obecne body.
tak BTW: tu jest filmik z takich wyścigów sprawnościowych które się odbyły przy okazji finałów car audio w Bydgoszczy i na której zdobyłem 1 miejsce
http://WWW.STELMI.PATRZ.PL
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
I kolejne zabawki są już w domku :mrgreen:
Są nieco podrapane, ale i tak trzeba je pomalować w kolor auta, więc nie ma z tym problemu. Na wiosnę Vectra będzie nieco zmieniona dzięki nim
Progi są takie jak w i500:
doszedł też emblemat:
A także wyszedł już kalendarz, w którym moje auto zajmuje aż 2 miesiące - maj i lipiec
Są nieco podrapane, ale i tak trzeba je pomalować w kolor auta, więc nie ma z tym problemu. Na wiosnę Vectra będzie nieco zmieniona dzięki nim
Progi są takie jak w i500:
doszedł też emblemat:
A także wyszedł już kalendarz, w którym moje auto zajmuje aż 2 miesiące - maj i lipiec
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
z kilku powodów nie:
1. nie miałem na drugie auto bez sprzedaży tego, a co za tym idzie nie mógłbym wyjąć kilku rzeczy które w niej mam, czyli:
gwint WEITEC, nawiercane tarcze, rozpóka na kielichy WICHERS kierownica w skórze i pare innych rzeczy
2. zanim będzie swap będzie dokładnie rozebrany i "poprawiony"
mam czas, nikt mnie nie goni. W weekend rozbieram silnik a w przyszłym tyg daje głowice do obróbki. Mam też już wałki z 3.0MV6 ssące.
1. nie miałem na drugie auto bez sprzedaży tego, a co za tym idzie nie mógłbym wyjąć kilku rzeczy które w niej mam, czyli:
gwint WEITEC, nawiercane tarcze, rozpóka na kielichy WICHERS kierownica w skórze i pare innych rzeczy
2. zanim będzie swap będzie dokładnie rozebrany i "poprawiony"
mam czas, nikt mnie nie goni. W weekend rozbieram silnik a w przyszłym tyg daje głowice do obróbki. Mam też już wałki z 3.0MV6 ssące.
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
ale 3.0 bez gratów od 2,5 nie da się włożyć. Bo żeby włożyć to trzeba robić hybrydy. Zresztą to ma być 2,5 który skopie dupy tym co mają 3.0 Zobaczymy co będzie później. Silnik będzie na ziemi pewnie przynajmniej do maja. Lista modyfikacji głowic jest dość długa i daje je do człowieka, któremu ufam i wiem, że jest dobrym specjalistą od ich modyfikacji. Ostatnio np robił głowicę w C20XE, gdzie bez wałków i strojenia, czyli dzięki samej poprawce głowic, tłoków (poler denek) i komory spalania (również poler) uzyskał 203KM (aaa, no i jeszcze zrobił sam wydech i dolot, razem z kolektorami)