Corsa A "goCArt" PAST
- All
- Nowy
- Posty: 191
- Rejestracja: 8 kwie 2003, o 22:38
- Lokalizacja: z KTK Wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Mazur piękna kierownica - pogratulować
OPEL FAN
Był Kadett jest Corsa..
www.impuls.strefa.pl zespół muzyczny oprawa imprez , bale, wesela itp
Był Kadett jest Corsa..
www.impuls.strefa.pl zespół muzyczny oprawa imprez , bale, wesela itp
- Mazur
- Nowy
- Posty: 194
- Rejestracja: 9 maja 2006, o 18:53
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Sezon 2007 czas zacząć. U mnie w głowie kolejne plany i pomysły, ale o tym na razie cicho, żeby nie zapeszać.
Ale to co mogę powiedzieć to doszły właśnie do mnie w zeszłym tygodniu progi oryginalne do CA GSI po lifcie. Zamówił je w Niemczech dla siebie Sopel u Scotiego ale tak się złożyło, że zmieniły mu się trochę plany i dziwnym zbiegiem okoliczności dowiedziałem się, że ma progi i chce je sprzedać. Bez namysłu je zaklepałem Ale okazało się jednak, że z planów Sopla nici więc postanowił progi zostawić dla siebie Po długich negocjacjach i pertraktacjach udało mi się jednak zmniękczyć Sopla i progi Scoty przestał prosto do mnie. Nie pytajcie za ile je kupiłem i co dorzuciłem extra Soplowi, naważniejsze, że zmienił zdanie A tak wyglądają po piątkowych przymiarkach na moim goCArcie
Ale to co mogę powiedzieć to doszły właśnie do mnie w zeszłym tygodniu progi oryginalne do CA GSI po lifcie. Zamówił je w Niemczech dla siebie Sopel u Scotiego ale tak się złożyło, że zmieniły mu się trochę plany i dziwnym zbiegiem okoliczności dowiedziałem się, że ma progi i chce je sprzedać. Bez namysłu je zaklepałem Ale okazało się jednak, że z planów Sopla nici więc postanowił progi zostawić dla siebie Po długich negocjacjach i pertraktacjach udało mi się jednak zmniękczyć Sopla i progi Scoty przestał prosto do mnie. Nie pytajcie za ile je kupiłem i co dorzuciłem extra Soplowi, naważniejsze, że zmienił zdanie A tak wyglądają po piątkowych przymiarkach na moim goCArcie
- Mazur
- Nowy
- Posty: 194
- Rejestracja: 9 maja 2006, o 18:53
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Progów na razie malować nie będę, w oryginalnym GSI nie były malowane to na razie też nie będę malować, świeżo je założyłem i narazie niech się ułożą niech nacieszę oczy. Może z czasem jak będę musiał coś poprawiać lakierniczo to wtedy może będą maźnięte na czarno. Teraz myślę o zrobieniu rozpórki tylnej.
-
- Nowy
- Posty: 286
- Rejestracja: 6 paź 2005, o 22:35
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
- Mihó
- Nowy
- Posty: 498
- Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
:0 Nie wiem jak to zrobiłeś, że weszła Ci rozpórka i ufo... Jak przymierzałem się do dorabiania to widziałem że jest ciasno, ale bardzo fajnie jeśli się mieści
P.S. Mam nakładkę na wtrysk od Astry F/Corsy B gdybyś wolał coś takiego a nie ufo
P.S. Mam nakładkę na wtrysk od Astry F/Corsy B gdybyś wolał coś takiego a nie ufo
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
- Mazur
- Nowy
- Posty: 194
- Rejestracja: 9 maja 2006, o 18:53
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Jak widać firma OMP jak projektowała rozpórkę to ogarneła temat, że ktoś może nie zmieniać UFA i pasuje idealnie Musiałem tylko przepiąć dwie kości zamocowane na krawędzie komory dzielącej bo rozpórka je wypieła (tzn. napierał na nie i jedna się wypieła a druga wygieła kość) Temat ten już został ogarnięty i wszystko jest OK. Co do nakładki na wtrysk to bardzo chętnie tylko czy wejdzie na C14NZ ??emes125 pisze:P.S. Mam nakładkę na wtrysk od Astry F/Corsy B gdybyś wolał coś takiego a nie ufo
KILLER: Progi są przykręcone na blachowkręty od dołu a dodatkowo przyklejone na klej do szyb w miejscach gdzie powinny być zapinki oryginalne na progach metalowych.
- Mazur
- Nowy
- Posty: 194
- Rejestracja: 9 maja 2006, o 18:53
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Przed świętami (a Yaqub pewnie powie, że nawet w święta) moja Corsa nie mogła stać spokojnie bez przeprowadzania kolejnych poprawek.
1. oryginalny zegarek w zeszłym roku przemalowałem na biało a wskazówki na czerwono (ale tego było za mało) sprzedałem i kupiłem elektroniczny który niestety nie spełnił moich oczekiwań i w końcu zaadaptowałem odpowiedni zegarek który jest bliższy ideałowi. Wygląda teraz tak. Niestety wadą elektroniki jest fakt, że jak jest zimno to umiera i trzeba zegarek przestawiać. Ale na to też pewnie wymyślnę jakiś sposób.
2. Ramię wyceraczki również w końcu zostało zmienione. Kupiłem takie od Fiata Uno jednak było za długie. Skróciłem je i zespawałem, wyszlifowałem, zaszpachlowałem, zmatowiłem i pomalowałem najpierw podkładem i na końcu czarny mat
3. Zakupiłem trochę rzeczy które będą potrzebne do zmiany dolotu z UFO na stożek. Puszka pochodzi od emes125 może trochę odkształcona ale cała i sprawna. Z trzech rurek jakie zakupiłem na szrocie pasuje jedna niemal idealnie od Audi Zeszta elementów w drodze a inne dorabiają się. Jak to wyjdzie w praktyce już niebawem zaprezentuję
cdn.
1. oryginalny zegarek w zeszłym roku przemalowałem na biało a wskazówki na czerwono (ale tego było za mało) sprzedałem i kupiłem elektroniczny który niestety nie spełnił moich oczekiwań i w końcu zaadaptowałem odpowiedni zegarek który jest bliższy ideałowi. Wygląda teraz tak. Niestety wadą elektroniki jest fakt, że jak jest zimno to umiera i trzeba zegarek przestawiać. Ale na to też pewnie wymyślnę jakiś sposób.
2. Ramię wyceraczki również w końcu zostało zmienione. Kupiłem takie od Fiata Uno jednak było za długie. Skróciłem je i zespawałem, wyszlifowałem, zaszpachlowałem, zmatowiłem i pomalowałem najpierw podkładem i na końcu czarny mat
3. Zakupiłem trochę rzeczy które będą potrzebne do zmiany dolotu z UFO na stożek. Puszka pochodzi od emes125 może trochę odkształcona ale cała i sprawna. Z trzech rurek jakie zakupiłem na szrocie pasuje jedna niemal idealnie od Audi Zeszta elementów w drodze a inne dorabiają się. Jak to wyjdzie w praktyce już niebawem zaprezentuję
cdn.
- Mazur
- Nowy
- Posty: 194
- Rejestracja: 9 maja 2006, o 18:53
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Żeby nie było, że w silniku się nic nie dzieje. Zmieniłem ufo na stożek.
Wrażenia z jazdy:
Silnik pracuje lepiej w dolnym zakresie obrotów, jest bardziej elastyczny, nie brakuje mu powietrza od dołu. Ciągnie aż miło, nie ma zadyszki jak czasem na starym ufo miało to miejsce. Ja mu w gaz ostro a on z pewnym opóźnieniem reagował, ale jest to wina konstrukcji ufa. W tej chwili ma się wrażenie, że silnik po przekroczeniu pewnych wyższych obrotów słabnie, ale może jest to złudzenie do tego jak ciągnie od dołu. Można by to sprawdzić na hamowni ale na razie się nie wybieram
Płytę grodzącą zrobiłem z aluminium i owinąlem ją dodatkowo od strony silnika folią izolacyjną tak więc ciepłe powietrze już się na pewno nie dostanie a dodatkowo chroni stożek przed brudem, pyłem i innymi nie pożądanymi zanieczyszczeniami.
Dodatkowo oczyściłem i pomalowałem mocowanie klapy silnika z pasem przednim.
Wrażenia z jazdy:
Silnik pracuje lepiej w dolnym zakresie obrotów, jest bardziej elastyczny, nie brakuje mu powietrza od dołu. Ciągnie aż miło, nie ma zadyszki jak czasem na starym ufo miało to miejsce. Ja mu w gaz ostro a on z pewnym opóźnieniem reagował, ale jest to wina konstrukcji ufa. W tej chwili ma się wrażenie, że silnik po przekroczeniu pewnych wyższych obrotów słabnie, ale może jest to złudzenie do tego jak ciągnie od dołu. Można by to sprawdzić na hamowni ale na razie się nie wybieram
Płytę grodzącą zrobiłem z aluminium i owinąlem ją dodatkowo od strony silnika folią izolacyjną tak więc ciepłe powietrze już się na pewno nie dostanie a dodatkowo chroni stożek przed brudem, pyłem i innymi nie pożądanymi zanieczyszczeniami.
Dodatkowo oczyściłem i pomalowałem mocowanie klapy silnika z pasem przednim.
- Mazur
- Nowy
- Posty: 194
- Rejestracja: 9 maja 2006, o 18:53
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Sorry, że post pod postem, ale, zapraszam do obejrzenia filmiku z prac nad moją Corsą w wielkim skrócie
już się poprawiłem
już się poprawiłem
Ostatnio zmieniony 27 lis 2007, o 09:30 przez Mazur, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mazur
- Nowy
- Posty: 194
- Rejestracja: 9 maja 2006, o 18:53
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
hehehe, dziękuję. Czy ta wersja była taka żadka w Polsce to nie wiem, teraz można na allegro takich sprowadzonych znaleść dość sporo. Kiedyś tyle ich u nas faktycznie mogło nie być bo były droższe. Jest to wersja JOY (były takie z dodatkami czerwonymi, zielonymi i żółtymi) dwie wersje siedzeń (kubełkowe albo zwykłe kanapowe), zegarów (z obrotkiem lub bez) skrznia 4 lub 5 biegowa. Teraz u mnie w środku trochę się pozmieniało. Na wiosnę odwierzę trochę temat
więcej info na temat dokładnego wyposażenia CA, wersji, silników itd. znajdziesz w dziale download na stronie http://www.corsa-a.pl Sierak wstawił skany folderów które udało mi się ostatnio zakupić
więcej info na temat dokładnego wyposażenia CA, wersji, silników itd. znajdziesz w dziale download na stronie http://www.corsa-a.pl Sierak wstawił skany folderów które udało mi się ostatnio zakupić
- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Dokładnie - to była wersja JOY z czerwoną tapicerką, kubełkami i 5biegową skrzynią. Dwa lata temu to była rzadkośćMazur pisze:hehehe, dziękuję. Czy ta wersja była taka żadka w Polsce to nie wiem, teraz można na allegro takich sprowadzonych znaleść dość sporo. Kiedyś tyle ich u nas faktycznie mogło nie być bo były droższe. Jest to wersja JOY (były takie z dodatkami czerwonymi, zielonymi i żółtymi) dwie wersje siedzeń (kubełkowe albo zwykłe kanapowe), zegarów (z obrotkiem lub bez) skrznia 4 lub 5 biegowa. Teraz u mnie w środku trochę się pozmieniało. Na wiosnę odwierzę trochę temat
więcej info na temat dokładnego wyposażenia CA, wersji, silników itd. znajdziesz w dziale download na stronie http://www.corsa-a.pl Sierak wstawił skany folderów które udało mi się ostatnio zakupić
Może znów corsa...