D12:
Jakoże nie jeden raz CTMowicze pomogli mi, może i mój how to również komuś się przyda.
Wymiana linki hamulca ręcznego (tej dłuższej części prowadzącej do lewego koła).
Najpierw zakup linki 47 PLNów, napewno gdzies jest taniej, ja znalazłem za tyle

Następnie polecam skorzystac albo z kanału albo z dobrego podnośnika bo inaczej będą duże problemy...
Po kolei jeżeli mamy już zerwaną linke to demontaż jest prostszy.
W okolicy środkowego tłumika mamy łącznik linki "głównej" od hamulca ręcznego, demontaż łatwy, trzeba uważać co by przy montażu dokładnie zmontować i żadna z części nie rozłączyła się.

Na belce znajduje się łącznik linki lewej i prawej, demontaż j.w. przyjemny o ile połączenie wciskowe nie jest zapieczone wystarczy WD i po sprawie

Kolejny element to podtrzymanie linki, pomimo banalnego wyglądu drucik dosyć mocno ją trzymał.

Następnie należy odkręcic koło, zdjąć bęben i zdemnotwać ostatni kawałek linki zahaczający o jedną z okładzin.
Montaż linki zrobiłem w odwrotnej kolejności niż demontaż. Troche medytowałem aby nie uszkadzając plastiku( kolor biały) przełożyć go przez obudowe piasty udało. się potem tylko z górki.

Prowadnica linki na zdjęciu poniżej wykonana została z jednoczęściowego plastiku wystarczy podważyć i można go wyjąć, ułatwia to włożenie linki w prowadnice.

Na zakończenie łączymy linke główną z lewą w okolicy tłumika, zakładamy bęben i gotowe.