i ja tu zawitałem i skoro mam chwilkę to przedstawie swoją ukochaną

Rok produkjcji:
kwiecień 1997
Pojemność silnika:
1400
Moc:
97,2KM @ 6494rpm 132Nm @ 3955rpm
Tuning mechaniczny:
filtr stożkowy, tłumik końcowy Super-Sprint
Audio:
Pionerr DEH 2800MPB + seryjne głośniki na przodzie
Osiągnięcia:
2 miejsce w klasie mini na wyścigach 1/4 mili w Rykach -> ET=18,25, ET+RT=18,86
ulicznie: BMW525 e34, lexus IS200, golf III 1,9TDI
Plany:
rozpórk pod maske i na tył, białe zegary, w przyszłości zapewne koni sport. Jakoś niedługo będę się pozbywał EGRa, po mału rozglądam się także za kolektorem 4:2:1
i foto-story:

zaraz po zakupie

jeszcze stare zawieszenie ponoć 60/60


w maju przyszedł czas na nowy zawias, z racji musu i ograniczenia kasowego padło na GT_Cupline 40/40. Zabawy były ale spisuje się bardzo dobrze wbrew powszechnym opiniom, stare przednie springi pozostały na miejscu (mocniejsze od cuplina mimo, że niższe) więc przód usiadł o.... 50mm ?? nie wiem dokładnie

ustawianie zbieżności po zmianie zawieszki

w niedługim czasie przysło do wyamiany tłumika środkowego, więc trafiliśmy do mało znanego człowieka w mojej okolicy


w okolicy sierpnia wymiana świeczek, kabelków, termostatu i kilku innych drobnostek


przy okazji inne foto


mała przymiarka do polerki


jeszcze przed zimą i zimówkami

zima nastała więc i oponki nowe, a że trzeba je było na coś założyć

prezencja na zimówkach 175x65 R14


a tu już zgodnie z obietnicą daną Endo - założyłem nowe kapcie
