Ja miałem w CA rozpórkę stalową OMP z regulacją i nie narzekam, sprawowała się bardzo dobrze. Regulacja to tak naprawdę fajna rzecz. Jeżeli ma się auto które ma już trochę latek to możliwość, że buda się trochę rozlazła jest spore i wtedy niestety dedykowana rozpórka może nie spasować. Gegulacja w tym momencie się bardzo przydaje.
Rozpórka nie pęknie przy normalnej miejskiej eksploatacji, nawet jak będziesz w zakręty wchodził bardzo ostro. Może pęknąć w sytuacji, jeżeli używasz samochodu w sporcie (KJS np.) wtedy słabej jakości rozpórki mogą pękać jak właśnie wspomniana INXX. Jej cena jest niska i wykonanie również, do sportu się nie nadaje, ale na codzień raczej tak.
W CB mam komplet rozpórek. Tylna i dolna przednia to stalowe firmy Wiechers. Dolna niestety nie spasowała, przerabiałem (opis w manualach). Z przodu górna to aluminiowa firmy Sandtler z regulacją. Bardzo dobrze wykonana, max wygięta do tyłu. To niestety sprawia, że zbiorniczek płynu chłodzącego obija się o rozpórkę. Przy ruszaniu słychać. Do tego istnieje prawdopodobieństwo, że rozpórka może dotykać o blachę grodziową i też trzeba w tym miejscu lekko postukać młoteczkiem
Ja jestem z tej rozpórki mimo wszystko zadowolony i żadna jeszcze mi nie pękła w życiu.
Zdjęcia rozpórek w moim projekcie, możesz zobaczyć jak wygląda, gdzie kupiłem i za ile
