Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
Gratulacje zdrowej serii
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
- Swój
- Posty: 992
- Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
dziękować dziękować
pomysł na testowanie silnika w niejeżdżącej astrze by Seboss okazał się bardzo udany
pomysł na testowanie silnika w niejeżdżącej astrze by Seboss okazał się bardzo udany
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
- endo
- Post Mistrz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
a zderzak? czy zderzak doczeka sie pasowania? tak tak, ja wiem, w ps'ie sie podniesie, ale ja chcialbym zobaczyc na ulicy..kruszyn1 pisze:Letis: znaczka nie będzie, bo znowu odpadnie na dziurach
Blue Corsa
koni kit on board
koni kit on board
-
- Swój
- Posty: 992
- Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
Endo zawitaj wreszcie na spota, zderzak jest już podniesiony
a na ulicy nie zobaczysz, bo nie widać Cię na Bemowie, a ja po Bielanach nie jeżdżę
a na ulicy nie zobaczysz, bo nie widać Cię na Bemowie, a ja po Bielanach nie jeżdżę
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
- raffo
- Świeżak
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 mar 2008, o 14:00
- Lokalizacja: WWL
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
Kruszyn - mało jakoś
tak pisałem, sprawdzimy się na w miare pustych wozach, a nie z bagażem
ja miałem przecież:
97,2 KM przy 6500 oraz 132,6 Nm przy 3400
jak na 1.6... spodziewałem się lepszych osiągów
tak pisałem, sprawdzimy się na w miare pustych wozach, a nie z bagażem
ja miałem przecież:
97,2 KM przy 6500 oraz 132,6 Nm przy 3400
jak na 1.6... spodziewałem się lepszych osiągów
-
- Swój
- Posty: 992
- Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
a ja nie, brakuje mi tylko 2KM i 11Nm, nie ma tragedii
nie porównuj prawie dobrej serii z dłubanym 1.4, oki?
nie porównuj prawie dobrej serii z dłubanym 1.4, oki?
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
raffo - Twoje x14xe jest troszkę cięższe niż kruszynowe c16se i tu raczej tracisz najwięcej podczas sprintu
mocowo w sumie prawie macie to samo tylko kruszynowóz jako że silnik 8V wkręci się troszkę szybciej
kruszyn nie jest źle ale z ciekawości pomierz sobie kompresję żeby nie wyszło jak u mnie kiedyś w x16xe że początkowa strata kilku niutonków zapoczątkowała utratę kilku( ponad 20km) koni po paru ostrzejszych sprinatach
mocowo w sumie prawie macie to samo tylko kruszynowóz jako że silnik 8V wkręci się troszkę szybciej
kruszyn nie jest źle ale z ciekawości pomierz sobie kompresję żeby nie wyszło jak u mnie kiedyś w x16xe że początkowa strata kilku niutonków zapoczątkowała utratę kilku( ponad 20km) koni po paru ostrzejszych sprinatach
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
czyżby jakies testy drogowe były robioneraffo pisze:tak pisałem, sprawdzimy się na w miare pustych wozach, a nie z bagażem
... spodziewałem się lepszych osiągów
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
takie tam małe zawody
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- endo
- Post Mistrz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
Kruszyn to teraz nawet z kotami na osiedlu sie ganiaseboss pisze:takie tam małe zawody
Blue Corsa
koni kit on board
koni kit on board
-
- Swój
- Posty: 992
- Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
z czym się da
x14xe 97KM vs c16se 98KM mój troszkę lepszy start, o ok pół długosci, odległość utrzymana przez cały dystans...
ale nie wiedziałem kiedy najlepiej zmieniać biegi, teraz już wiem
x14xe 97KM vs c16se 98KM mój troszkę lepszy start, o ok pół długosci, odległość utrzymana przez cały dystans...
ale nie wiedziałem kiedy najlepiej zmieniać biegi, teraz już wiem
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
- LETIS
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 24 cze 2007, o 13:45
- Lokalizacja: Radwanice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
ponoc pan na K. juz jezdzi na soczewkach a menda sie nie chwali
C14SE
- DaroXE
- Nowy
- Posty: 121
- Rejestracja: 12 sie 2008, o 15:34
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Rybnik
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
Letis ja też tak słyszałem ale zdjęcia nigdzie nie widziałem...
Czarnulka... troche koni już to ma pod maską...
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
nie chwali się bo jeszcze mu ktoś mu pozazrości
z tajnych doniesień wiem że jutro KONI wymieni mu sprężynki na te właściwe
z tajnych doniesień wiem że jutro KONI wymieni mu sprężynki na te właściwe
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
-
- Swój
- Posty: 992
- Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
róbcie za mnie opisy postępów mojego autka
nie mam czasu na fotki, jutro postaram się coś pyknąć jak umyję autko, będzie i soczewka i może już zglebiony przód, czekam na porządny efekt
o 11 jade na założenie nowych springów i się okaże, czy wreszcie będzie pożądany efekt...
żeby nie było że znowu inni piszą o nowościach w moim projekcie :] to była dziś mierzona kompresja, niestety...
9,5 14 14,2 14
jutro będzie debata z kimś kto sie zna co robić... doradzicie coś? kapitalka? czy tylko ten jeden naprawić się da?
na pocieszenie mięsko fotograficzne - nowe oczka:
nie mam czasu na fotki, jutro postaram się coś pyknąć jak umyję autko, będzie i soczewka i może już zglebiony przód, czekam na porządny efekt
o 11 jade na założenie nowych springów i się okaże, czy wreszcie będzie pożądany efekt...
żeby nie było że znowu inni piszą o nowościach w moim projekcie :] to była dziś mierzona kompresja, niestety...
9,5 14 14,2 14
jutro będzie debata z kimś kto sie zna co robić... doradzicie coś? kapitalka? czy tylko ten jeden naprawić się da?
na pocieszenie mięsko fotograficzne - nowe oczka:
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
A próbę olejową zrobiłeś ? Może to głowicą ucieka a nie pierścieniami?
Najbiedniejsza wersja remontu to wymienić pierścienie ale na każdym garku najlepiej
Najbiedniejsza wersja remontu to wymienić pierścienie ale na każdym garku najlepiej
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
-
- Swój
- Posty: 992
- Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
nie robiłem żadnych prób, tylko kompresja była mierzona...
a tylko wymiana pierścieni to ile by kosztowało mniej wiecej części plus robocizna? bo kurcze kasa na wyczerpaniu...
a tylko wymiana pierścieni to ile by kosztowało mniej wiecej części plus robocizna? bo kurcze kasa na wyczerpaniu...
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
trzeba było 5ml oleju wstrzyknąć do cylindra i jeśli by sprężanie wzrosło to by oznaczało że ewidentnie pierścienie a jeśli nie to znaczy że gdzieś zaworami ucieka.
Można tłoki albo od góry albo od dołu wyciągnąć - komplet pierścieni goetze od 120-160zł, jeśli wyciaganie górą to :
- uszczelka pod głowicę 40zł
- pod miskę 20zł
- pod kolektory 25zł
- pod kapę zaworów 10zł
- nowe śruby głowicy 24-50zł
trzeba przy okazji zrobić rozrząd (chyba że przy swapie był robiony to można dać stary ale trzeba wiedzieć w którą stronę się pasek kręcił)
- nowy pasek rozrządu Gates 30zł
- napinacz SKF 80-90zł
- pompa wody 40-100zł
- uszczelniacze zaworów 16zł komplet
- plus robocizna - zrobienie głowicy w zakładzie 200-400zł, rozbebeszenie silnika nie wiem ile
- może przy okazji dobrze też zrobić szlif wału i nowe panewki
- i wiele innych które mogą wyjść w praniu
Można tłoki albo od góry albo od dołu wyciągnąć - komplet pierścieni goetze od 120-160zł, jeśli wyciaganie górą to :
- uszczelka pod głowicę 40zł
- pod miskę 20zł
- pod kolektory 25zł
- pod kapę zaworów 10zł
- nowe śruby głowicy 24-50zł
trzeba przy okazji zrobić rozrząd (chyba że przy swapie był robiony to można dać stary ale trzeba wiedzieć w którą stronę się pasek kręcił)
- nowy pasek rozrządu Gates 30zł
- napinacz SKF 80-90zł
- pompa wody 40-100zł
- uszczelniacze zaworów 16zł komplet
- plus robocizna - zrobienie głowicy w zakładzie 200-400zł, rozbebeszenie silnika nie wiem ile
- może przy okazji dobrze też zrobić szlif wału i nowe panewki
- i wiele innych które mogą wyjść w praniu
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
-
- Swój
- Posty: 992
- Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
czyli praktycznie remont kapitalny i tak i tak...
tak sobie myślę, może przy okazji mały tuning głowicy czy coś tam można przy okazji zrobić? trzeba wykorzystać to, że rozebrany silnik...
tak sobie myślę, może przy okazji mały tuning głowicy czy coś tam można przy okazji zrobić? trzeba wykorzystać to, że rozebrany silnik...
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
Hehe - kapitalny to robi u siebie Seboss z nowymi zaworami, tłokami i co tylko jest do wymiany
A to co opisałem to taki pół-środek ale często też na jakiś czas wystarcza
A to co opisałem to taki pół-środek ale często też na jakiś czas wystarcza
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
-
- Swój
- Posty: 992
- Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
aha... no ja aż tyle chyba nie będę musiał wymieniać...
mam nadzieję, że zmieszcze się w ludzkich piniondzach mówią, że 8v są tańsze w częściach...
mam nadzieję, że zmieszcze się w ludzkich piniondzach mówią, że 8v są tańsze w częściach...
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
9,5 to nie tragedia , smigaj jak jest ,nazbieraj kasy i wtedy zrób to tak jak trzeba!
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
no dokładnie (właśnie składam puzzle)fotograf pisze:Hehe - kapitalny to robi u siebie Seboss z nowymi zaworami, tłokami i co tylko jest do wymiany
A to co opisałem to taki pół-środek ale często też na jakiś czas wystarcza
kruszyn generalnie to nie masz co liczyć teraz ile kasy trzeba mieć bo i tak po rozbiórce silnika wyjdzie co i jak do wymiany
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
-
- Swój
- Posty: 992
- Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
Klari, Seboss, Fotograf
czyli tak zbiórczo to można jeszcze pojeździć spokojnie? można troche poszaleć czy lepiej go oszczędzać?
ile w najgorszym wypadku trzebaby władować kasy?
u mnie nie ma opcji że uzbieram, na plus wyjdę za ok pół roku
ale jeśli jest to kwestia np 1500zł to dam rade na bieżąco
czyli tak zbiórczo to można jeszcze pojeździć spokojnie? można troche poszaleć czy lepiej go oszczędzać?
ile w najgorszym wypadku trzebaby władować kasy?
u mnie nie ma opcji że uzbieram, na plus wyjdę za ok pół roku
ale jeśli jest to kwestia np 1500zł to dam rade na bieżąco
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
okaże się jak zrobisz próbę olejową- może wyjdzie że coś z głowicą samą nie tak a pierścionki ok i dołu nie ruszaszkruszyn1 pisze:nie możesz założyć że 1500 okaże się dopiero po zdjęciu głowicy.
prosty przykład jeśli poleciał któryś z tłoków to na same tłoki Mahla wydasz 1200zł a wtedy panewki warto też wymienić główne i korbowodów za około 250zł , ale trzeba sprawdzić czy nie trzeba robić szlifu wału -około150zł
z tego co pamiętam dawca jeździł na gazowni może dlatego coś z głowicą nie jest ok
wiesz w sumie troszkę można pojeździć ( raczej bez jakiś rajdów) ale ja już mam nauczkę żeby dbać o takie rzeczy i robić wcześniej i kompleksowo- mi pierścienie pękły na jednym z tłoków kompresja spadła poniżej 7 i już słabo to jeździło
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
z tego co wiem to różnica pomiedzy cylindrami nie powinna przekraczać 10%-=kLaRi=- pisze:9,5 to nie tragedia , smigaj jak jest ,nazbieraj kasy i wtedy zrób to tak jak trzeba!
i jak się do tej opinii ma zmierzona kompresjakruszyn1 pisze: silnik w nad wyraz dobrym stanie, robimy bez remontu, dostałem opinię kogoś kto się zna lepiej ode mnie że jest ok, silnik chodzi równiutko, nie trzęsie, wchodzi ładnie w obroty, wrzucamy tak jak stoi...
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
no ja nie wiem czy 9.5 to nie tragedia, 3 cyl obciazaja wal jednakowo a jeden slabiej. mysle ze wal sie z tego nie cieszy. wiadomo ze nie peknie czy nie rozleci sie zaraz. wg mnie tragedii by nie bylo jak bys mial 13 albo 12 z hakiem.
narazie bez proby olejowej nie ma co gdybac. zrobic to wyjdzie o co chodzi
narazie bez proby olejowej nie ma co gdybac. zrobic to wyjdzie o co chodzi
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
m&m ma racje, różnica nie powina przekraczać 10%. Oczywiście nie oznacza to, ze jak jest większa to się nie da jeździć bo się da, ale taki silnik kwalifikuje się do naprawy. A czy ktoś z osób, które uważają, ze można sobie ot tak wymienić pierścienie w silniku zadał/zada sobie tyle trudu, zeby po wyciągnięciu tłoków, zmierzyć tuleje czy mają owalizację i zmierzyć tłoki, czy dopuszczalene normy pasowania po włożeniu nowych pierścieni będa zachowane? Bo silnik poprzez swój przebieg w jakis tam sposób się układa i zużywa, dopóki jeździ to jest ułożony i działa, ale niejednokrotnie okazuje się po jego rozebraniu, ze wymiary nie mieszczą się w normach i trzeba albo to nowe tłoki i honowac na wiekszy wymiar, albo w skrajnych przypadkach tulejować itp. I co z honowaniem? Włożyć nowe pierścienie aby ułożyły się na gładziach po których przez ostatnie 100 000 km lub więcej pracowały stare pierścienie?
Generalnie nie zgodze się, ze remont kapitalny wiąże się z wymiana wszystkiego co się da w silniku. Oczywiście takie rzeczy jak panewki, uszczelki, rozrząd itp oczywiście, ale np już tłoki...najpierw trzeba zmierzyć co i juak a potem wymieniac, bo może sie okazac, ze wszystko trzyma wymiar, to samo tyczy się np. zaworów. W moim silniku po rozebraniu i pomiarach okazało się, ze tuleje trzymają owalizację a na starych tłokach silnik spokojnie będzie się miescił w normach pasowania, więc recepta była nowa, delikatna "jodełka" na gładziach cylindrów i nowe pierścienie.
Generalnie nie zgodze się, ze remont kapitalny wiąże się z wymiana wszystkiego co się da w silniku. Oczywiście takie rzeczy jak panewki, uszczelki, rozrząd itp oczywiście, ale np już tłoki...najpierw trzeba zmierzyć co i juak a potem wymieniac, bo może sie okazac, ze wszystko trzyma wymiar, to samo tyczy się np. zaworów. W moim silniku po rozebraniu i pomiarach okazało się, ze tuleje trzymają owalizację a na starych tłokach silnik spokojnie będzie się miescił w normach pasowania, więc recepta była nowa, delikatna "jodełka" na gładziach cylindrów i nowe pierścienie.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
Jeśli do mnie pijesz to napisałem wyraźnie że jest to półśrodek i wiem że to droga nie najlepsza ale najtańsza...
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1
Wiem ,ze to jest roznica ,ale smigac sie da i nie powinno nic sie stac ,a robienie czegos na odwal mija sie z celem wiec lepiej przejezdzic i potem zrobic to jak nalezy - czyt. wyzej post FIFO!!
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/