c12nz by totik
- totik
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
c12nz by totik
Wszystko zaczęło się bardzo skromnie, od zakupu takiego cacuszka:
Pierwsze modyfikacje ( halogeny ... w sumie nie na długo ),
a nawet pierwsze próby sportowe
Następnie kilka dodatków stylistycznych,
W międzyczasie pojawiły się takie rzeczy, jak alarm z centralnym ( http://forum.mtk-klub.pl/viewtopic.php?t=2993 ),
oraz plan aby cosiarke postawić na czymś takim,
ale nic z tego nie wyszło.
Jeszcze gdzieś po drodze wysypała sie pompa paliwa,
którą dzięki pomocy udało się wyjąć i zaadaptować w jej miejsce pompe od Kadeta ( chyba ).
Tyle ze wspomnień, teraz to co już zrobiłem, co właśnie robię lub co w planach
Wymiana tarcz hamulcowych, oraz co za tym idzie zapodanie nowych klocuszków
na razie seria, gdyż modyfikacje silnika w celu zwiększenia mocy przesunęły się na plan bardziej odległy ... pare foto z wymiany ... oczywiście samodzielnej, aczkolwiek z pomocą kumpla, który był tak dobry i dymał kupić imbulsa # 7
wiem, że powinienem pomalować od razu zaciski, ale wrócę do tego jak tylko zapodam alumki:)
do tego doszły jeszcze ( no jakiś czas temu ) stalufele 14'' wraz z gumami, na których zagościły alukołpaki,
które bardzo mi się podobają .
Ciąg dalszy ostatnich zabawto taka psełdo polereczka
po której autko bardzo zyskało na wyglądzie
ale także uwydatniły się dawne mankamenty
reszta nowych klamotów
i pare innych gadgetów
oraz taki mały bonusik
kolejny nowy grat
tłumik zamontowany ale niestety musiałem pożegnać się z końcóweczką Ultera bo nie chciało to wszystko razem banglać
olejek
zabrałem się za polereczke pokrywy zaworów
ale z efektu nie za bardzo jestem zadowolony
... ale zaświtało mi jedno czy by tego ustrojstwa nie wymalować proszkowo powiedzmy na jakiś czerwony albo cuś ?!
no i nowe wcielenie starego dekielka ... w tym miejscu dziękóweczka dla mojego kumpla Simon'a za bardzo profii robote no i kolorek
oraz małe co nieco z przymiarek dolotu
(21 sierpień 2006)
dzisiaj dostałem długo wyczekiwaną rzecz ... piękny obrotomierz Auto Gauge z shift-light'em ( dodam tylko, że tarcza jest srebrna i wygląda bosko )
ta zapalniczka celem pokazania, że nie taki mały
a wszystko dzięki mojej kochanej EvE, która wiedziała jaki mi prezencik sprawić :zakochany:
a teraz troche fot ... cała operacja wykonana samodzielnie wdług instrukcji Adam'aXXL, do której musze wprowadzić pare poprawek
wedle instrukcji .. rozebrana decha
i na końcu jak zwykle problem z podpięciem linki aby wszystko banglalo nie ma lekko .. cza sie zabrać do kompa
i kabelków...
troche kombinacji i wszystko bangla
nawet Shift-Light działa
porządeczki ... ( nie patrzyć na syf w autku tyklo na kabelkologie )
cudeńko
wersja nocna ....
no i ogólna dyskoteka po zamontowaniu neonów .. teraz cza ujednolicić podświetlanie w zegarach i obrotku z tym z konsoli środkowej no i neonami
paczuszka ... a w niej ... to czego mi potrzeba .. czyli moc
chyba przyszła pora na remoncik tzn. kilka zmian plus wymian i polerowanko
... zamontowany BLUE dekielek i zamontowany dolot ... niestety obudowa wałka i wałek muszą poczekać na fundusze i takie tam .. i jak mi ktoś powie, że stożek nie bangla z LPG to go KILLYM ...
a teraz foto
no i cosiarencja miala wczoraj ( tj. 2 wrzesień 2006 ) swoją małą prezentacje w Skawinie
podczas "Extremalnej Soboty"
małe foto
teraz zaczynam myśleć nad czymś w rodzaju tego oto zderzaczka
a że musze robić też klape bo ją gnijula złapała, byćmoże zrobi się też lekkiego agresora
jeszcze jedno foto ze Skawiny ... na tapecie teraz wisi
Planowany efekt końcowy ... hmm ... cos takiego chyba ale na innej feldze
Na razie tyle, ale przynamniej nikt mi nie powie, że nic nie robie
ps: za błędy merytoryczne i takie tam przepraszam ...duzo się tego uzbierało, a że jestem leń to przekopiowałem i lekko przeedytowałem temat z forum MTK ... za co bardzo przepraszam ... z reszty modyfikacji będe zdawał relacje na gorąco
Pierwsze modyfikacje ( halogeny ... w sumie nie na długo ),
a nawet pierwsze próby sportowe
Następnie kilka dodatków stylistycznych,
W międzyczasie pojawiły się takie rzeczy, jak alarm z centralnym ( http://forum.mtk-klub.pl/viewtopic.php?t=2993 ),
oraz plan aby cosiarke postawić na czymś takim,
ale nic z tego nie wyszło.
Jeszcze gdzieś po drodze wysypała sie pompa paliwa,
którą dzięki pomocy udało się wyjąć i zaadaptować w jej miejsce pompe od Kadeta ( chyba ).
Tyle ze wspomnień, teraz to co już zrobiłem, co właśnie robię lub co w planach
Wymiana tarcz hamulcowych, oraz co za tym idzie zapodanie nowych klocuszków
na razie seria, gdyż modyfikacje silnika w celu zwiększenia mocy przesunęły się na plan bardziej odległy ... pare foto z wymiany ... oczywiście samodzielnej, aczkolwiek z pomocą kumpla, który był tak dobry i dymał kupić imbulsa # 7
wiem, że powinienem pomalować od razu zaciski, ale wrócę do tego jak tylko zapodam alumki:)
do tego doszły jeszcze ( no jakiś czas temu ) stalufele 14'' wraz z gumami, na których zagościły alukołpaki,
które bardzo mi się podobają .
Ciąg dalszy ostatnich zabawto taka psełdo polereczka
po której autko bardzo zyskało na wyglądzie
ale także uwydatniły się dawne mankamenty
reszta nowych klamotów
i pare innych gadgetów
oraz taki mały bonusik
kolejny nowy grat
tłumik zamontowany ale niestety musiałem pożegnać się z końcóweczką Ultera bo nie chciało to wszystko razem banglać
olejek
zabrałem się za polereczke pokrywy zaworów
ale z efektu nie za bardzo jestem zadowolony
... ale zaświtało mi jedno czy by tego ustrojstwa nie wymalować proszkowo powiedzmy na jakiś czerwony albo cuś ?!
no i nowe wcielenie starego dekielka ... w tym miejscu dziękóweczka dla mojego kumpla Simon'a za bardzo profii robote no i kolorek
oraz małe co nieco z przymiarek dolotu
(21 sierpień 2006)
dzisiaj dostałem długo wyczekiwaną rzecz ... piękny obrotomierz Auto Gauge z shift-light'em ( dodam tylko, że tarcza jest srebrna i wygląda bosko )
ta zapalniczka celem pokazania, że nie taki mały
a wszystko dzięki mojej kochanej EvE, która wiedziała jaki mi prezencik sprawić :zakochany:
a teraz troche fot ... cała operacja wykonana samodzielnie wdług instrukcji Adam'aXXL, do której musze wprowadzić pare poprawek
wedle instrukcji .. rozebrana decha
i na końcu jak zwykle problem z podpięciem linki aby wszystko banglalo nie ma lekko .. cza sie zabrać do kompa
i kabelków...
troche kombinacji i wszystko bangla
nawet Shift-Light działa
porządeczki ... ( nie patrzyć na syf w autku tyklo na kabelkologie )
cudeńko
wersja nocna ....
no i ogólna dyskoteka po zamontowaniu neonów .. teraz cza ujednolicić podświetlanie w zegarach i obrotku z tym z konsoli środkowej no i neonami
paczuszka ... a w niej ... to czego mi potrzeba .. czyli moc
chyba przyszła pora na remoncik tzn. kilka zmian plus wymian i polerowanko
... zamontowany BLUE dekielek i zamontowany dolot ... niestety obudowa wałka i wałek muszą poczekać na fundusze i takie tam .. i jak mi ktoś powie, że stożek nie bangla z LPG to go KILLYM ...
a teraz foto
no i cosiarencja miala wczoraj ( tj. 2 wrzesień 2006 ) swoją małą prezentacje w Skawinie
podczas "Extremalnej Soboty"
małe foto
teraz zaczynam myśleć nad czymś w rodzaju tego oto zderzaczka
a że musze robić też klape bo ją gnijula złapała, byćmoże zrobi się też lekkiego agresora
jeszcze jedno foto ze Skawiny ... na tapecie teraz wisi
Planowany efekt końcowy ... hmm ... cos takiego chyba ale na innej feldze
Na razie tyle, ale przynamniej nikt mi nie powie, że nic nie robie
ps: za błędy merytoryczne i takie tam przepraszam ...duzo się tego uzbierało, a że jestem leń to przekopiowałem i lekko przeedytowałem temat z forum MTK ... za co bardzo przepraszam ... z reszty modyfikacji będe zdawał relacje na gorąco
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
sądząc po zderzaku to chyba Let tam będzie siedział
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- totik
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
na pewno nie zamontuje leta .. widząc jak GUMIS2000 się męczyl w combolocie to sobie raczej odpuszcze, aczkolwiek pomysł aby porzeźbic w nadwoziu i zapakować x25xe cały czas kołata mi sie po głowie ..ale to już jest HARDCORE ... puki co plan i przymiarki na c16nz lekko zdłubane i jak sie uda mojemu koledze Zynio'wi ( niektórzy tutaj go znają ) to mosze c16nz z przeróbką na wielopunkta ale to czas pokarze .. na razie troszeczke stylistyki i wymana wałeczka ( na foto ) i moze jakieś alu-=m&m=- pisze: sądząc po zderzaku to chyba Let tam będzie siedział :zakrecony
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
- totik
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
nie ma strachu .. jak na razie ( 2 tygodnie ) wszystko ładnie działa, a autko juz nie raz dostało po ogierach więc nie obawiam się o taki rzeczy .... a w razie czego w bagażniku jeździ seryjna pucha z filtrem i reszta klamotówFagot pisze:Pojezdzisz zobaczysz jak jakis zagubiony szczał gazu rozwali ci dolot przynajmniej u mnie tak sie stałoi jak mi ktoś powie, że stożek nie bangla z LPG to go KILLYM ...
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
-
- Nowy
- Posty: 117
- Rejestracja: 20 lut 2005, o 14:08
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
moje tez dostały jakies 5 razy tak z leksza az wkoncu konkretnie własnie w dzien w który miałem zkładac seryjna puche ale widze ze przezorny zawsze ubezpieczonytotik pisze:nie ma strachu .. jak na razie ( 2 tygodnie ) wszystko ładnie działa, a autko juz nie raz dostało po ogierach więc nie obawiam się o taki rzeczy .... a w razie czego w bagażniku jeździ seryjna pucha z filtrem i reszta klamotówFagot pisze:Pojezdzisz zobaczysz jak jakis zagubiony szczał gazu rozwali ci dolot przynajmniej u mnie tak sie stałoi jak mi ktoś powie, że stożek nie bangla z LPG to go KILLYM ...
- totik
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
no to zrobim mały update ... prawie dwu letni ;/
kopiowane z forum http://www.mtk-klub.pl" onclick="window.open(this.href);return false; .... bo strasznie dużo pisania
:zakochany:
:zakochany:
:zakochany:
ET jest troche z dupy i bede musial pomyśleć nad poszerzeniem nadkoli ... no i wim jedno ...gleby nie będzie bo juz się wieszam na progach :ściana: ... no i jeszcze jedno ..na bank zmiana opon na 175/50 lub wspomaganie
BIG THX dla Tbull'a za szybki pitstop o godzinie 21.30
a teraz troszku z wczorajszego modzenia:
w końcu wymieniłem świeczki
małe foto dla porównania new & old
i wraz z tym panem ( za co mu znowu bardzo dziekuję )
przygotowałem
odtłuściłem
i pomalowałem zderzaczki
nadkola
oraz klameczki ( brak foto drzwi )
no i najważniejsze ... efekt końcowy
do pełni szczęścia brakuje teraz posklejania ( czyt. pospawania ) i pomalowania podszybia oraz jak mi się zachce to jeszcze relingów dachowych oraz doprowadzenia felg do przyzwoitego stanu i sprawinia im jakiegoś ładnego kolorku lub wychromowania
jutro ciąg dalszy ... nowe amorki tył oraz nowe tylne nakładki na błotniki przy czym chce coś pomyśleć o ich lekkim poszerzeniu
malowanie czyszczenie i glancowanie tego i owego
przed
po
przed
po
do tego wszystkiego udało mi się ciut odświerzyć maskę czyli podmalowałem to co było zadzerwiałe
oraz delikatnie zniwelowałem tą chamską ryse ( ale i tak ją widać :ściana: )
do tego kilka modzeń pod maską
i mam nadzieje, że dzisiaj w końcu dolocik
moje maleństwo zaliczyło TS'a 2007 rok
dzisiaj był mały suprajs pod blokiem ...
... dla tych co nie wiedzą ... ta zielona żaba, to moje pierwsze autko ... to dzięki niemu zacząłem interesować się samochodami, przy nim pierwszy raz dłubałem, na niego się wpieniałem itd. itp. ... no i dorwałem gościa, który nim przyjechał ... zrobił strasznie diwną minę jak mu zaproponowałem, że go od niego odkupie ... w sumie jak na prawie 5 latek od sprzedaży wygląda całkiem przyzwoicie ... ehhh .. odżyły wspomnienia
niuńka znowu była na TS'ie ... 2008 rok
...ale zanim to nastąpiło
do autka wpadło troche klamotów
silniczek z przyczyn naturalnych również został delikatnie zmodyfikowany
kółeczka już mi z tyłu nie trą ( jeszcze tylko z przodu wystają )
ponaprawiało się to i owo oraz zamontowało różnego typu badziewie
podsumowując ... zlikwidowane większe ogniska "rudej", pomalowane to i owo ( w tym także wzmak ... by Muller ), zamontowany w sumie z musu wałek od silnika 1.4 ( po delikatnym prostowaniu ), audio na chwile obecną napedzają dwa wzmaki a o filtracje dbają zwrotnice Helix'a ...
tuba powiedziała papa i jest obecnie skrzynia ... z przodu pogrywają głośniczki Blaupunkt'a ( na tył tyż coś jeszcze zalega ) ... podpięte to wszycho pod kondensator ( taki fajny bajerny dwa voltomierze ma i świeci :zakochany: ) no i dostaje prundu wreszcie po normalnych kablach ... bardziej z zewnątrz ... hmm ... suma sumarum autka rozdmuchało się z tyłu o dobre 3 - 4 cm, teraz tylko odrobinka czasu na poszerzenie przodu ... do tego pod mache zawedrowały lifty ( THX Lara ) niestety rozpórka z powodu gazowni se nie wlazła ... poza małymi .. hmm .. zonkami, które ostatnio mam jestem bardzo zadowolony z samochodziku .. wreszcie jeździ jak należy
ps: ... nosz był bym zapomniał ... dla wszystkich tych, co przestali wierzyć w totik'a i jego zapał i sądzili, że tylko gadam i gadam ... miejcie wiare ... wczoraj stałem się właścicielem poczciwego silniczka 20SE :-/ ... teraz tylko pytanie czy właduje go do cosiarki czy do ?? ... sie zobaczy ... ale możecie być pewni, że bedzie się dział ... oj BĘDZIE
pierwszy dzień prac rozbiurkowych ... i niestety nie jestem najlepszej mysli co do stanu podzespołów silnika ... ale co tam ... poczekamy zobaczymy ... ponizej mała fotorelacja z zabawy
20SE w pełnej okazałości
nosz coś w tym jest
supełek z pętelką :ściana:
a moze by tak RWD
czapa zerwana
kto to teraz wszystko poskłada
kolektorek i przepustniczka
no i bloczek ... jeszcze całkiem nie rozebrany
oraz niezastąpiony pomocnik :błagam:
teraz potrzeba tylko czasu i ... :ściana: ... odrobiny gotówki
bo zaraz mi kto powie, że sie nic nie dzieje ... tak więc do rzeczy
z silniczkiem troszku się skomplikowało, jak pisałem wcześniej ... nie jest niestety w najlepszej kondycji i doprowadzenie go do godziwego stanu pochłonie sporo czasu oraz $$$ ... aczkolwiek projekt nie umiera ... musi po prostu swoje odczekać
w międzyczasie pojawiły się nowe klamoty ...
..., które notabene narobiły niezłego bałaganu ... plusy tego takie, że jest głośniej
i bardziej ... hmm ... multimedialnie ... no i opcja GPS będzie już wkrótce
minusy ... a dokładniej jeden minus ... 1 DIN nie zawsze równa się 1 DIN :ściana:
jeśli radyjko ma chulać w autku konieczne będzie wykonanie nowego mocowania - czytać przerobienia obudowy tunelu srodkowego - a co za tym idzie ... szpachlowania, wygładzania i malowania :ściana: ... jednak pomysł już jest i wstępnie zabieram się za niego już w piątek ... co z tego wyjdzie ... hmm ... najbardziej wścibskich zapraszam do pomocy ... a reszta wstępnie przygotowaną konsole powinna już zobaczyć w niedziele ...
puki co tyle ... reszta wkrótce
no i znowu cosik się dzieje
odnowiłem troszeczke zaciski oraz bębny
do tego delikatna zabawa z doklejeniem tego i owego oraz lekkim odnowieniem
cosiarka dostała również dawno oczekiwane wygłuszenie
no i do tego wszystkieg pojawił się nowy klamocik
tylko jak to tutaj upcham :pukpuk:
teraz pozostało pucowanko i można zasuwać do Wiśnicza
no to by było na tyle .... tak czy siak dzisiaj zostało jeszcze zakupione zawiecho .... jesteście pierwsi, którzy o tym sie dowiadują ... jak zamontne to zapodam jakie foto
kopiowane z forum http://www.mtk-klub.pl" onclick="window.open(this.href);return false; .... bo strasznie dużo pisania
:zakochany:
:zakochany:
:zakochany:
ET jest troche z dupy i bede musial pomyśleć nad poszerzeniem nadkoli ... no i wim jedno ...gleby nie będzie bo juz się wieszam na progach :ściana: ... no i jeszcze jedno ..na bank zmiana opon na 175/50 lub wspomaganie
BIG THX dla Tbull'a za szybki pitstop o godzinie 21.30
a teraz troszku z wczorajszego modzenia:
w końcu wymieniłem świeczki
małe foto dla porównania new & old
i wraz z tym panem ( za co mu znowu bardzo dziekuję )
przygotowałem
odtłuściłem
i pomalowałem zderzaczki
nadkola
oraz klameczki ( brak foto drzwi )
no i najważniejsze ... efekt końcowy
do pełni szczęścia brakuje teraz posklejania ( czyt. pospawania ) i pomalowania podszybia oraz jak mi się zachce to jeszcze relingów dachowych oraz doprowadzenia felg do przyzwoitego stanu i sprawinia im jakiegoś ładnego kolorku lub wychromowania
jutro ciąg dalszy ... nowe amorki tył oraz nowe tylne nakładki na błotniki przy czym chce coś pomyśleć o ich lekkim poszerzeniu
malowanie czyszczenie i glancowanie tego i owego
przed
po
przed
po
do tego wszystkiego udało mi się ciut odświerzyć maskę czyli podmalowałem to co było zadzerwiałe
oraz delikatnie zniwelowałem tą chamską ryse ( ale i tak ją widać :ściana: )
do tego kilka modzeń pod maską
i mam nadzieje, że dzisiaj w końcu dolocik
moje maleństwo zaliczyło TS'a 2007 rok
dzisiaj był mały suprajs pod blokiem ...
... dla tych co nie wiedzą ... ta zielona żaba, to moje pierwsze autko ... to dzięki niemu zacząłem interesować się samochodami, przy nim pierwszy raz dłubałem, na niego się wpieniałem itd. itp. ... no i dorwałem gościa, który nim przyjechał ... zrobił strasznie diwną minę jak mu zaproponowałem, że go od niego odkupie ... w sumie jak na prawie 5 latek od sprzedaży wygląda całkiem przyzwoicie ... ehhh .. odżyły wspomnienia
niuńka znowu była na TS'ie ... 2008 rok
...ale zanim to nastąpiło
do autka wpadło troche klamotów
silniczek z przyczyn naturalnych również został delikatnie zmodyfikowany
kółeczka już mi z tyłu nie trą ( jeszcze tylko z przodu wystają )
ponaprawiało się to i owo oraz zamontowało różnego typu badziewie
podsumowując ... zlikwidowane większe ogniska "rudej", pomalowane to i owo ( w tym także wzmak ... by Muller ), zamontowany w sumie z musu wałek od silnika 1.4 ( po delikatnym prostowaniu ), audio na chwile obecną napedzają dwa wzmaki a o filtracje dbają zwrotnice Helix'a ...
tuba powiedziała papa i jest obecnie skrzynia ... z przodu pogrywają głośniczki Blaupunkt'a ( na tył tyż coś jeszcze zalega ) ... podpięte to wszycho pod kondensator ( taki fajny bajerny dwa voltomierze ma i świeci :zakochany: ) no i dostaje prundu wreszcie po normalnych kablach ... bardziej z zewnątrz ... hmm ... suma sumarum autka rozdmuchało się z tyłu o dobre 3 - 4 cm, teraz tylko odrobinka czasu na poszerzenie przodu ... do tego pod mache zawedrowały lifty ( THX Lara ) niestety rozpórka z powodu gazowni se nie wlazła ... poza małymi .. hmm .. zonkami, które ostatnio mam jestem bardzo zadowolony z samochodziku .. wreszcie jeździ jak należy
ps: ... nosz był bym zapomniał ... dla wszystkich tych, co przestali wierzyć w totik'a i jego zapał i sądzili, że tylko gadam i gadam ... miejcie wiare ... wczoraj stałem się właścicielem poczciwego silniczka 20SE :-/ ... teraz tylko pytanie czy właduje go do cosiarki czy do ?? ... sie zobaczy ... ale możecie być pewni, że bedzie się dział ... oj BĘDZIE
pierwszy dzień prac rozbiurkowych ... i niestety nie jestem najlepszej mysli co do stanu podzespołów silnika ... ale co tam ... poczekamy zobaczymy ... ponizej mała fotorelacja z zabawy
20SE w pełnej okazałości
nosz coś w tym jest
supełek z pętelką :ściana:
a moze by tak RWD
czapa zerwana
kto to teraz wszystko poskłada
kolektorek i przepustniczka
no i bloczek ... jeszcze całkiem nie rozebrany
oraz niezastąpiony pomocnik :błagam:
teraz potrzeba tylko czasu i ... :ściana: ... odrobiny gotówki
bo zaraz mi kto powie, że sie nic nie dzieje ... tak więc do rzeczy
z silniczkiem troszku się skomplikowało, jak pisałem wcześniej ... nie jest niestety w najlepszej kondycji i doprowadzenie go do godziwego stanu pochłonie sporo czasu oraz $$$ ... aczkolwiek projekt nie umiera ... musi po prostu swoje odczekać
w międzyczasie pojawiły się nowe klamoty ...
..., które notabene narobiły niezłego bałaganu ... plusy tego takie, że jest głośniej
i bardziej ... hmm ... multimedialnie ... no i opcja GPS będzie już wkrótce
minusy ... a dokładniej jeden minus ... 1 DIN nie zawsze równa się 1 DIN :ściana:
jeśli radyjko ma chulać w autku konieczne będzie wykonanie nowego mocowania - czytać przerobienia obudowy tunelu srodkowego - a co za tym idzie ... szpachlowania, wygładzania i malowania :ściana: ... jednak pomysł już jest i wstępnie zabieram się za niego już w piątek ... co z tego wyjdzie ... hmm ... najbardziej wścibskich zapraszam do pomocy ... a reszta wstępnie przygotowaną konsole powinna już zobaczyć w niedziele ...
puki co tyle ... reszta wkrótce
no i znowu cosik się dzieje
odnowiłem troszeczke zaciski oraz bębny
do tego delikatna zabawa z doklejeniem tego i owego oraz lekkim odnowieniem
cosiarka dostała również dawno oczekiwane wygłuszenie
no i do tego wszystkieg pojawił się nowy klamocik
tylko jak to tutaj upcham :pukpuk:
teraz pozostało pucowanko i można zasuwać do Wiśnicza
no to by było na tyle .... tak czy siak dzisiaj zostało jeszcze zakupione zawiecho .... jesteście pierwsi, którzy o tym sie dowiadują ... jak zamontne to zapodam jakie foto
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
lol zabiłes mnie tym postem jak tylko sie troche ogarne to zedytuje
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
nooo, dlugo zbierales material na taki post? jestem pod wrazeniem
kiedy silnik wpadnie pod mache?turbo to 2.0 czy to taki przechodni gracik nie do corsy?
kiedy silnik wpadnie pod mache?turbo to 2.0 czy to taki przechodni gracik nie do corsy?
- totik
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
a tera troche niusów
kierka gałeczka i takie tam
oraz długo wyczekiwane
teraz wszycho wyglancować i montować
kierka gałeczka i takie tam
oraz długo wyczekiwane
teraz wszycho wyglancować i montować
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
no ładnie, ładnie, a kiedy ten silnik ?
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- totik
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
puki co zawiecho, heble i takie tam ... silnik najprawdopodobniej na wiosne ... coś w końcu przez zime cza robić z wolnym czasem
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
- totik
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
cytowane z forum www.mtk-klub.pl ( nie wyrobie prowadząc 3 osobne wątki )
podciągniemy temacik ...
od wczoraj cosiarencja porusza jeszcze bliżej gleby na zawiasiku gwintowanym H&R ... co można było poczuć na paru wiekszych wybojach naszych wspaniałych Krakowskich dróg :ściana: ... do tego doszły wentylowane tarcze wraz z zaciskami by Zynio ( btw THX ) ... oraz .. tu bedzie mały suprajs .. dopełnieniem zestawu będą fele 7x15'' wraz z obówiem ( na chwile obecną 205/50 ... bez ingerencji w nadkola się nie obejdzie :pukpuk: ) ... no i najważniejsze ... pojawiły się nowe klamoty Blaupunkt'a z seri GT, co mam nadzije zaowocuje jeszcze większym ciśnieniem w dB Dragu ... fotki z montażu będą jak je Muller wrzuci ( dla niego tesz wielkie dzięki za udostępnienie warsztatu :błagam: )
wczoraj cosiarka przeszła transplantacje sprzęgła ( thx Zybio & T-bull ), które odmówiło współpracy po 140 tyś. kilometrów ... biorąc pod uwagę, że wytrzymało 50 tyś. mojej fatalnej jazdy to i tak jestem zadowolony ... do tego pojawił się nowy gadget ( zaś coś od Zynia ) ale fotencje będą jak go uzupełnie i zamontuje ... czyli pi razy oko ... hmm ... na poczatku listopada
do tego wszystkiego zaczynam szukać opon 15" ale 195/45 lub węższych ( jak by kto chciał 205/50/15 to pisać ) ... bo ingerencaja w nadwozie ingerencją w nadwozie a po koleinach i tak cza jakoś jeździć :ściana: ... musze też zrobić płyte pod silnik bo niemiłosiernie wiecznie o coś zawadzam ... a to nie rokuje dobrze na przyszłość ( wczoraj widziałem stan łapy od silnika i powiem ... nie jest dobrze ) ... ... ... pozatym ... zaczynam przygotowywać autko na przysły sezon no i msze usunąć rudą która zaś tu i tam wylazła :ściana: ... może wreszcie uda się ogolić tylna klape i zrobić jeszcze pare innych detali ... no i moze zrobi sie coś z kolorkiem ... czas pokaże
a tu puki co zaległe foty z glebki na Weitec'u
teraz jest niżej
a teraz małe spy foto ( sobotnie dłubanko )
zegarki ( nie smoke i nie indiglo - na żywca miazga )
uroki uniwersalnej obudowy :ściana:
no i prawy słupeczek wersja finalna
następny klocek ( czeka tylko na kasiorke )
do kompletu będzie jeszcze AFR i OIL PRESS ( chwilowy brak gotówki ) no i z czasem może EGT ... myśle też nad zmianą obrotka na cuś bardziej w klimat nowych zegarów
nie chce kto mojego starego obrotka kupić
PS:
do wzięcia 20SE ( komp, wiązka, alternator, rozrusznik, pompa wspomagania, wtryski od c20xe ) gratis skrzynia do tylnonapedowca ... musze zrobić miejsce w piwnicy a robił na pewno tego nie będe ... cena 300 PLN czyli prawie w cenie złomu
podciągniemy temacik ...
od wczoraj cosiarencja porusza jeszcze bliżej gleby na zawiasiku gwintowanym H&R ... co można było poczuć na paru wiekszych wybojach naszych wspaniałych Krakowskich dróg :ściana: ... do tego doszły wentylowane tarcze wraz z zaciskami by Zynio ( btw THX ) ... oraz .. tu bedzie mały suprajs .. dopełnieniem zestawu będą fele 7x15'' wraz z obówiem ( na chwile obecną 205/50 ... bez ingerencji w nadkola się nie obejdzie :pukpuk: ) ... no i najważniejsze ... pojawiły się nowe klamoty Blaupunkt'a z seri GT, co mam nadzije zaowocuje jeszcze większym ciśnieniem w dB Dragu ... fotki z montażu będą jak je Muller wrzuci ( dla niego tesz wielkie dzięki za udostępnienie warsztatu :błagam: )
wczoraj cosiarka przeszła transplantacje sprzęgła ( thx Zybio & T-bull ), które odmówiło współpracy po 140 tyś. kilometrów ... biorąc pod uwagę, że wytrzymało 50 tyś. mojej fatalnej jazdy to i tak jestem zadowolony ... do tego pojawił się nowy gadget ( zaś coś od Zynia ) ale fotencje będą jak go uzupełnie i zamontuje ... czyli pi razy oko ... hmm ... na poczatku listopada
do tego wszystkiego zaczynam szukać opon 15" ale 195/45 lub węższych ( jak by kto chciał 205/50/15 to pisać ) ... bo ingerencaja w nadwozie ingerencją w nadwozie a po koleinach i tak cza jakoś jeździć :ściana: ... musze też zrobić płyte pod silnik bo niemiłosiernie wiecznie o coś zawadzam ... a to nie rokuje dobrze na przyszłość ( wczoraj widziałem stan łapy od silnika i powiem ... nie jest dobrze ) ... ... ... pozatym ... zaczynam przygotowywać autko na przysły sezon no i msze usunąć rudą która zaś tu i tam wylazła :ściana: ... może wreszcie uda się ogolić tylna klape i zrobić jeszcze pare innych detali ... no i moze zrobi sie coś z kolorkiem ... czas pokaże
a tu puki co zaległe foty z glebki na Weitec'u
teraz jest niżej
a teraz małe spy foto ( sobotnie dłubanko )
zegarki ( nie smoke i nie indiglo - na żywca miazga )
uroki uniwersalnej obudowy :ściana:
no i prawy słupeczek wersja finalna
następny klocek ( czeka tylko na kasiorke )
do kompletu będzie jeszcze AFR i OIL PRESS ( chwilowy brak gotówki ) no i z czasem może EGT ... myśle też nad zmianą obrotka na cuś bardziej w klimat nowych zegarów
nie chce kto mojego starego obrotka kupić
PS:
do wzięcia 20SE ( komp, wiązka, alternator, rozrusznik, pompa wspomagania, wtryski od c20xe ) gratis skrzynia do tylnonapedowca ... musze zrobić miejsce w piwnicy a robił na pewno tego nie będe ... cena 300 PLN czyli prawie w cenie złomu
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
to jaki w końcu jest plan ? bo widze ze chcesz montowac afr, egt itp. ale do czego ?
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- totik
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
AFR - w silniku w którym nie wystepuje czujnik spalania stukowego chyba dobra rzecz i nie tylko dla tego-=m&m=- pisze:to jaki w końcu jest plan ? bo widze ze chcesz montowac afr, egt itp. ale do czego ?
EGT - ja na prawde lubie wiedzieć co sie dzieje z moim samochodem ( aczkolwiek EGT jest tylko opcją )
a do czego ... hmm ... słodka tajemnica ale pęknie 100 kuniów ... a może i więcej ... na razie zbieram klamoty
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
- totik
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
[ Dodano: Sob Gru 20, 2008 3:29 pm ]
mała rzecz a cieszy
spy foto
do tego pojawił się jeszcze jeden nowy gadget do kokpitu ... fotki wkrótce
kolejne klamoty w drodze
[ Dodano: Nie Gru 21, 2008 10:55 pm ]
dyskoteka
volt
vaccum
oil temp
afr
więcej ... hmm ... niebawem
mała rzecz a cieszy
spy foto
do tego pojawił się jeszcze jeden nowy gadget do kokpitu ... fotki wkrótce
kolejne klamoty w drodze
[ Dodano: Nie Gru 21, 2008 10:55 pm ]
dyskoteka
volt
vaccum
oil temp
afr
więcej ... hmm ... niebawem
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
- totik
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
dawno nic nie było to może co napisze
pojawiło się pare nowych szpejów
z tych zamontowanych
QUICK RELEASE NABA
ciekawy klamocik ale najprawdopodobniej będzie gościć w samochodzie tylko podczas większych zlotów ... aczkolwiek poczekamy zobaczymy
do tego pare gratów zalega w piwnicy
plastikowy dekiel zaworów z Koreańskiego Opla 8V
może wreszcie ustąpi uciążliwe pocenie się uszczelki pod deklem ... bo mnie już trafia
no i najważniejsza rzecz jaką udało mi się ostatnio upolować ...
w tym miejscu gorące podziękowania dla Xedosa za pomoc w transporcie ...
są to orginalne oplowskie fotele Recaro ... wersja plug & play do cosiary
jak widać jeden do delikatnej poprawy no i oczywiście obydwa do wyprania
tera szukam tylko jakiegoś tapicera co by mi to zrobił
pojawiło się pare nowych szpejów
z tych zamontowanych
QUICK RELEASE NABA
ciekawy klamocik ale najprawdopodobniej będzie gościć w samochodzie tylko podczas większych zlotów ... aczkolwiek poczekamy zobaczymy
do tego pare gratów zalega w piwnicy
plastikowy dekiel zaworów z Koreańskiego Opla 8V
może wreszcie ustąpi uciążliwe pocenie się uszczelki pod deklem ... bo mnie już trafia
no i najważniejsza rzecz jaką udało mi się ostatnio upolować ...
w tym miejscu gorące podziękowania dla Xedosa za pomoc w transporcie ...
są to orginalne oplowskie fotele Recaro ... wersja plug & play do cosiary
jak widać jeden do delikatnej poprawy no i oczywiście obydwa do wyprania
tera szukam tylko jakiegoś tapicera co by mi to zrobił
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
- totik
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
no i troszke się podziało i porobiło ... a biorąc pod uwagę, że troszku nudno, to małe foto story z ostatnich zakupów i modów
ostatni z zakupów, z ktorego najbardziej się ciesze
i to z dwóch powodów: po pierwsze tanio ( naprawde bardzo tanio biorąc pod uwagę w jakich cenach pojawia się ten klamot na alledrogo - nie wspominając już o tym, że jest to wersja z prędkościomierzem na linke i z magicznym przełożeniem licznika
( W=1150 ) ...
teraz tylko pozostaje mi podświetlić je w ten sam deseń co zegary na słupku oraz przerobić podświetlenie TID'a oraz konsoli środkowej ... i już nie będzie takiej dyskoteki
do tego " pod nóż " poszedl dekiel zaworów wraz z korkiem
przed:
oraz po:
do tego zabrałem się za regeneracje gwintu ... troche było przy tym zabawy - w tym miejscu jak zwykle dziękówka dla T-bull'a - no i nie obyło się bez strat, aczkolwiek takowych się spodziewałem ...
ku memu zaskoczeniu wkłady były firmy Koni - były bo teraz nadają się raczej na złom ... no i straty ... czyli nakrętka kontrująca ( co za osioł wymyślił aby robić to z aluminium )
gwint wewnątrz nakrętki odmówil ( czyt. szlag go trafił ) współpracy ....
na cza regeneracji cosiara porusza się na zawieszonku firmy FK
jedyna rzecz, która mnie teraz martwi to sposób mocowania foteli ... chyba będą małe problemy aby ożenić kadzia z cosiarą .... ale puki nie rozbiore i nie pomodze to nie mówie, że się nie da
na koniec takie małe całościowe foto klamotów, które w niedługim czasie zagoszczą w Corsie
do tego jest jeszcze jeden klamot z serii " multimedia " ... ale o tym wkrótce
ostatni z zakupów, z ktorego najbardziej się ciesze
i to z dwóch powodów: po pierwsze tanio ( naprawde bardzo tanio biorąc pod uwagę w jakich cenach pojawia się ten klamot na alledrogo - nie wspominając już o tym, że jest to wersja z prędkościomierzem na linke i z magicznym przełożeniem licznika
( W=1150 ) ...
teraz tylko pozostaje mi podświetlić je w ten sam deseń co zegary na słupku oraz przerobić podświetlenie TID'a oraz konsoli środkowej ... i już nie będzie takiej dyskoteki
do tego " pod nóż " poszedl dekiel zaworów wraz z korkiem
przed:
oraz po:
do tego zabrałem się za regeneracje gwintu ... troche było przy tym zabawy - w tym miejscu jak zwykle dziękówka dla T-bull'a - no i nie obyło się bez strat, aczkolwiek takowych się spodziewałem ...
ku memu zaskoczeniu wkłady były firmy Koni - były bo teraz nadają się raczej na złom ... no i straty ... czyli nakrętka kontrująca ( co za osioł wymyślił aby robić to z aluminium )
gwint wewnątrz nakrętki odmówil ( czyt. szlag go trafił ) współpracy ....
na cza regeneracji cosiara porusza się na zawieszonku firmy FK
jedyna rzecz, która mnie teraz martwi to sposób mocowania foteli ... chyba będą małe problemy aby ożenić kadzia z cosiarą .... ale puki nie rozbiore i nie pomodze to nie mówie, że się nie da
na koniec takie małe całościowe foto klamotów, które w niedługim czasie zagoszczą w Corsie
do tego jest jeszcze jeden klamot z serii " multimedia " ... ale o tym wkrótce
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
zakładasz kubełki z kadzia ? jeśli tak to same fotele idealnie pasują do szyn z corsy czy kombinujesz coś innego?totik pisze:jedyna rzecz, która mnie teraz martwi to sposób mocowania foteli ... chyba będą małe problemy aby ożenić kadzia z cosiarą
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
- totik
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
nakrętki kontrujące będą dorabiane nowe ... to samo będzie się chyba tyczyć nakrętek regulacyjnych pod springi ...ale to sie zobaczy ... jest w Kraku paru fechmeców, którzy wykonują takie cuda ... no i springi jadą do piaskowania i malowaniaSTELMI pisze:lubię dbałość o szczegóły A jak rozwiązałeś kłopoty z tą aluminiową nakrętką ?
właśnie tu pojawią się problemy ( ocy się nie pojawiły , bo nie jestem do końca pewien w jaki sposób orginalne fotele są mocowane do szyn ... poczekamy, zdemontujemy, zobaczymy, pomodzimyfotograf pisze:zakładasz kubełki z kadzia ? jeśli tak to same fotele idealnie pasują do szyn z corsy czy kombinujesz coś innego?totik pisze:jedyna rzecz, która mnie teraz martwi to sposób mocowania foteli ... chyba będą małe problemy aby ożenić kadzia z cosiarą
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
- szajboos
- Nowy
- Posty: 343
- Rejestracja: 23 sie 2005, o 08:14
- Lokalizacja: Racibórz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c12nz by totik
Są przykręcanetotik pisze: nie jestem do końca pewien w jaki sposób orginalne fotele są mocowane do szyn ... poczekamy, zdemontujemy, zobaczymy, pomodzimy
Co do Koni to do regeneracji je