Heble 256x24
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Bardzo ładnie to wygląda.
Mam nadzieje że będe następny, zestaw już akupiony i może nie którzy potępiliby to co robie ale założe na używanych tarczach (jeda sprawa kasa druga że te tarcze są w ok stanie).
W przyszłym tygodniu mam nadzieje żałożyć to się pochwale - Mike sprawdziłeś ?
Kilka fotek (w większym rozmiarze tutaj na forum MTK)
Tak wyglądają po czyszczeniu (to nie lakier )
Mam nadzieje że będe następny, zestaw już akupiony i może nie którzy potępiliby to co robie ale założe na używanych tarczach (jeda sprawa kasa druga że te tarcze są w ok stanie).
W przyszłym tygodniu mam nadzieje żałożyć to się pochwale - Mike sprawdziłeś ?
Kilka fotek (w większym rozmiarze tutaj na forum MTK)
Tak wyglądają po czyszczeniu (to nie lakier )
Ostatnio zmieniony 16 lip 2005, o 11:20 przez Marcin99, łącznie zmieniany 1 raz.
- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Delco wygladaja jak powiekszone zaciski od seryjnej GSikozzi pisze:niema różnicy czy to Ate czy Delco ważne jest to że hamują zajebiście
super zakupik Marcin gratuluje
ATE dziala na ciut innej zasadzie. Wedlug niektorych sprwniej
Co do dojazdówki to żaden problem. Jesli siadzie ci kolo na przodzie to przekladasz tylne a dojazdowka na tył Ja po zmiane zaciskow dalej wozilem zapas 13"
Może znów corsa...
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Może i śmieszne ale średnica tłoczka jest taka sama 52mm.
Klocki są rzeczywiście prawie kwadratowe - co do zarzutów o gorszą konstrukcje niż ATE to słyszałem że czasem zapiekają się tłoczki (zwłaszcza te 2 tulejki co dociskają drugi tłoczek - nie wiem jak się to fachowo nazywa bo nie jestem mechanikiem, ba nie jestem nawet inż. tylko nauczycielem ).
Ale jak się będzie kontrolować na bieżąco zużycie klocków to wcale nie hamują gorzej.
Klocki są rzeczywiście prawie kwadratowe - co do zarzutów o gorszą konstrukcje niż ATE to słyszałem że czasem zapiekają się tłoczki (zwłaszcza te 2 tulejki co dociskają drugi tłoczek - nie wiem jak się to fachowo nazywa bo nie jestem mechanikiem, ba nie jestem nawet inż. tylko nauczycielem ).
Ale jak się będzie kontrolować na bieżąco zużycie klocków to wcale nie hamują gorzej.
- raffo
- Świeżak
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 mar 2008, o 14:00
- Lokalizacja: WWL
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Heble 256x24
mam nadzieje, ze nie zabijecie mnie za odgrzebanie starego trupa
przyszła kolej i na mnie na tego moda
szukałem po wszystkich wątkach i się nie doczytałem, więc pytam
czym czyścić zaciski ?? na błysk ?? odtłuścić i oszlifować a później pomalować ??
czy muszę wyjmować tłoczek aby go sprawdzić ?? jak go wyjąć ??
we wszystkich wątkach o tej modyfikacji jest duużo innych tematów poruszonych a mało informacji praktycznych.
jak przyłożyłem nowe zaciski do starych to różnciy prawie nie widać w rozmiarze i z tego co widzę to drucik trzymający klocki powinien pasować od tych co aktualnie mam ??
i ostatnie pytanko - przewody hamulcowe - używać starych/aktualnych czy inwestować w nowe w oplocie (gdzie dostać) ??
i jeszcze jedno. na zaciskach są numery 977 na jednym a na drugim 978 lub 979 oraz na obydwu FN 54/24
zaraz pójde do garażu i sprawdzę konkret
przyszła kolej i na mnie na tego moda
szukałem po wszystkich wątkach i się nie doczytałem, więc pytam
czym czyścić zaciski ?? na błysk ?? odtłuścić i oszlifować a później pomalować ??
czy muszę wyjmować tłoczek aby go sprawdzić ?? jak go wyjąć ??
we wszystkich wątkach o tej modyfikacji jest duużo innych tematów poruszonych a mało informacji praktycznych.
jak przyłożyłem nowe zaciski do starych to różnciy prawie nie widać w rozmiarze i z tego co widzę to drucik trzymający klocki powinien pasować od tych co aktualnie mam ??
i ostatnie pytanko - przewody hamulcowe - używać starych/aktualnych czy inwestować w nowe w oplocie (gdzie dostać) ??
i jeszcze jedno. na zaciskach są numery 977 na jednym a na drugim 978 lub 979 oraz na obydwu FN 54/24
zaraz pójde do garażu i sprawdzę konkret
- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Heble 256x24
Odgrzebałeś takiego trupa, że nawet ja dostałem po 4 latach info na mail i z ciekawości zajrzałem.
Dużo konkretów było na fotkach, sam wklejałem co gdzie i jak ale po takim czasie to już niewiele odnośników tutaj działa...
Jeśli nie widzisz różnicy między standardowymi heblami od corsy 1.2 czy 1.4 a tymi 256mm to chyba masz nie te co potrzeba
Tak w skrócie to wszystko jest p&p - pasują śruby, przewody itd. Musisz tylko mieć nowy zestaw zacisków i tarcze.
Efekt murowany
Dużo konkretów było na fotkach, sam wklejałem co gdzie i jak ale po takim czasie to już niewiele odnośników tutaj działa...
Jeśli nie widzisz różnicy między standardowymi heblami od corsy 1.2 czy 1.4 a tymi 256mm to chyba masz nie te co potrzeba
Tak w skrócie to wszystko jest p&p - pasują śruby, przewody itd. Musisz tylko mieć nowy zestaw zacisków i tarcze.
Efekt murowany
Może znów corsa...
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Heble 256x24
jak chcesz malowac to proponuje piasowac i malowac proszkowo.
tloczek mozna wypchnac cisnieniem powietrza, np z kompresora. tylko zabezpiecz jakas deska lub czym miekkim zacisk zeby tloczek mocno w niego nie strzelil. jak nie ma wżerów na powierzchni tloczka to jest dobry. nowe uszczelki i mozesz zakladac
tloczek mozna wypchnac cisnieniem powietrza, np z kompresora. tylko zabezpiecz jakas deska lub czym miekkim zacisk zeby tloczek mocno w niego nie strzelil. jak nie ma wżerów na powierzchni tloczka to jest dobry. nowe uszczelki i mozesz zakladac
- yuri1986
- Świeżak
- Posty: 96
- Rejestracja: 19 lut 2009, o 21:57
- Lokalizacja: Włocławek
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Heble 256x24
też kiedyś miałem ten dylemat i wymieniłem różnica jest znaczna
powiem Ci ze warto zmienić na większe
ja niestety kompresora nie miałem to wybiłem tłoczek za pomocą młotka i trzpienia. jak już raz ruszy tłoczek to już idzie gładko. zaciski i jarzmo były wypiaskowane i później pomalowałem srebrną farbą
tym bardziej tak jak kolega wyżej napisał ze wszystko pasuje
powiem Ci ze warto zmienić na większe
ja niestety kompresora nie miałem to wybiłem tłoczek za pomocą młotka i trzpienia. jak już raz ruszy tłoczek to już idzie gładko. zaciski i jarzmo były wypiaskowane i później pomalowałem srebrną farbą
tym bardziej tak jak kolega wyżej napisał ze wszystko pasuje
Zafira B Z19DTL 2005 r. Dpf Free
- raffo
- Świeżak
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 mar 2008, o 14:00
- Lokalizacja: WWL
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Heble 256x24
hehe, no trup niezły
i zdjęcia nie działają
ja mam zdjęcia już, właśnie wróciłem z garażu.
wiec tak, oznaczenia:
CN 977
FN 52/24 L
KBA 60298
CN 978
FN 52/24 R
KBA 60298
średnica tłoczka 51mm - może taka być ??
załączam zdjecia (pewnie 4 lat nie potrzymają, ale...)
i zdjęcia nie działają
ja mam zdjęcia już, właśnie wróciłem z garażu.
wiec tak, oznaczenia:
CN 977
FN 52/24 L
KBA 60298
CN 978
FN 52/24 R
KBA 60298
średnica tłoczka 51mm - może taka być ??
załączam zdjecia (pewnie 4 lat nie potrzymają, ale...)
- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Heble 256x24
Hmmm... Czy to nie są seryjne zaciski ATE od 1.2?
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2010, o 23:22 przez Hiv, łącznie zmieniany 1 raz.
Może znów corsa...
- raffo
- Świeżak
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 mar 2008, o 14:00
- Lokalizacja: WWL
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Heble 256x24
tak wyglądają, nawet szczeline na samą tarczę mają powyżej 25-26mm
może wydają się małe bo ja aktualnie mam wentylowane 236.
a tak w ogóle to wyczytałem w którymś wątku tutaj, że klocków do 256używa się tych samych co do 236ek.
edit:
jutro zdejmę aktualne heble i pomierzę, bo może po prostu już mam ten mod ?
może wydają się małe bo ja aktualnie mam wentylowane 236.
a tak w ogóle to wyczytałem w którymś wątku tutaj, że klocków do 256używa się tych samych co do 236ek.
edit:
jutro zdejmę aktualne heble i pomierzę, bo może po prostu już mam ten mod ?
- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Heble 256x24
Odkopałem swoje stare fotki na komputerze(łza się w oku kręci...)
Faktycznie masz dobre zaciski. Różnica w stosunku do seryjnych 236 w budowie na oko jest kosmetyczna ale są identyczne jak w moim modzie.
Możesz śmiało zakładać
U mnie wyglądało to tak:
przed
i po
Faktycznie masz dobre zaciski. Różnica w stosunku do seryjnych 236 w budowie na oko jest kosmetyczna ale są identyczne jak w moim modzie.
Możesz śmiało zakładać
U mnie wyglądało to tak:
przed
i po
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2010, o 23:34 przez Hiv, łącznie zmieniany 1 raz.
Może znów corsa...
- raffo
- Świeżak
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 mar 2008, o 14:00
- Lokalizacja: WWL
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Heble 256x24
no to super
jestem już spokojny
znalazłem takie coś:
http://www.allegro.pl/item960981911_ope ... u_ham.html
"Zestaw naprawczy - reperaturka zacisku hamulca
firmy AUTOFREN SEINSA
wymiary:
Średnica 48,0 mm
przeznaczenie:
PRZÓD
system hamulcowy ATE
Marka / Model Rok budowy
OPEL - CALIBRA A - 2.0 i 06.90-07.97
OPEL - CALIBRA A - 2.0 i 4x4 06.90-07.97
OPEL - CALIBRA A - 2.0 i 16V 06.90-07.97
OPEL - CALIBRA A - 2.0 i 16V 4x4 06.90-07.97
OPEL - CALIBRA A - 2.0 i Turbo 4x4 03.92-07.97
OPEL - CALIBRA A - 2.5 i V6 04.93-07.97"
48mm ??
eeeeee?? nie za małe ??
no i ponowie pytanka:
1. a. klocki - czy takie same jak do 236 ??
1. b. klocki:
http://www.allegro.pl/item987124734_klo ... przod.html
"FIRMY ATE nr. 13.0460-7051.2"
ferodo DS2000 troche drogie są
2. sprężynki - podpasują te stare ?
3. upatrzyłem sobie już tarcze:
http://www.allegro.pl/item966520597_tar ... rsa_b.html
i czekam tylko na odp czym różnią się od:
http://www.allegro.pl/item966520602_tar ... ett_e.html
bo generalnie to te same tarcze wg specyfikacji.
-- Pn kwi 12, 2010 10:44 pm --
albo lepiej :?
http://www.moto.allegro.pl/item95269336 ... lanos.html
jestem już spokojny
znalazłem takie coś:
http://www.allegro.pl/item960981911_ope ... u_ham.html
"Zestaw naprawczy - reperaturka zacisku hamulca
firmy AUTOFREN SEINSA
wymiary:
Średnica 48,0 mm
przeznaczenie:
PRZÓD
system hamulcowy ATE
Marka / Model Rok budowy
OPEL - CALIBRA A - 2.0 i 06.90-07.97
OPEL - CALIBRA A - 2.0 i 4x4 06.90-07.97
OPEL - CALIBRA A - 2.0 i 16V 06.90-07.97
OPEL - CALIBRA A - 2.0 i 16V 4x4 06.90-07.97
OPEL - CALIBRA A - 2.0 i Turbo 4x4 03.92-07.97
OPEL - CALIBRA A - 2.5 i V6 04.93-07.97"
48mm ??
eeeeee?? nie za małe ??
no i ponowie pytanka:
1. a. klocki - czy takie same jak do 236 ??
1. b. klocki:
http://www.allegro.pl/item987124734_klo ... przod.html
"FIRMY ATE nr. 13.0460-7051.2"
ferodo DS2000 troche drogie są
2. sprężynki - podpasują te stare ?
3. upatrzyłem sobie już tarcze:
http://www.allegro.pl/item966520597_tar ... rsa_b.html
i czekam tylko na odp czym różnią się od:
http://www.allegro.pl/item966520602_tar ... ett_e.html
bo generalnie to te same tarcze wg specyfikacji.
-- Pn kwi 12, 2010 10:44 pm --
albo lepiej :?
http://www.moto.allegro.pl/item95269336 ... lanos.html
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Heble 256x24
256 mają tłoczki o średnicy 52mm ,pisze to nawet na zacisku
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- RotkiV
- Swój
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 lut 2008, o 13:38
- Imię: Wiktor
- Lokalizacja: Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Heble 256x24
jak ja regenerowałem swoje heble to w intercarsie kiupowałem caly komplet naprawczy i były te gumki na prowadnice zacisku, a ten zestaw z allegro cos ubogi.
i faktycznie jesli chodzi o tłoczki to mi chlopaki z IC mowili ze były dwa rodzaje tłoczków 48mm i 52mm
i faktycznie jesli chodzi o tłoczki to mi chlopaki z IC mowili ze były dwa rodzaje tłoczków 48mm i 52mm
- raffo
- Świeżak
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 mar 2008, o 14:00
- Lokalizacja: WWL
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Heble 256x24
no dobra Panowie
a czym się różnią zwykłe wentylowane ATE od wntylowanych ATE PowerDisc-ów ??
tylko tym, że są nacinane ??
a czym się różnią zwykłe wentylowane ATE od wntylowanych ATE PowerDisc-ów ??
tylko tym, że są nacinane ??
- marmi
- Nowy
- Posty: 245
- Rejestracja: 19 mar 2008, o 00:26
- Lokalizacja: K-ce
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Heble 256x24
Tym się różnią że są nacinane co ma dac trochę lepsze hamowanie....w pratyce nie odczuje się na drodze...
- raffo
- Świeżak
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 mar 2008, o 14:00
- Lokalizacja: WWL
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Heble 256x24
jeszcze jedno szybkie pytanko - możecie polecić jakiś warsztat w wawie i okolicach, w którym wypiaskują i pomalują proszkowo zaciski ??
- corsarz
- Swój
- Posty: 860
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 16:38
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Królewski Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Heble 256x24
raffo pisze:no dobra Panowie
a czym się różnią zwykłe wentylowane ATE od wntylowanych ATE PowerDisc-ów ??
tylko tym, że są nacinane ??
i tym że klocki napewno szybciej bedą się ścieraćmarmi pisze:Tym się różnią że są nacinane co ma dac trochę lepsze hamowanie....w pratyce nie odczuje się na drodze...
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Heble 256x24
Niekoniecznie...
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- corsarz
- Swój
- Posty: 860
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 16:38
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Królewski Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Heble 256x24
zależy to od klocków, ale kupując nie jakieś firmówki typu EBC, tylko mniej znaną - chińszczyznę, trzeba się z tym liczyć
- przyciaga
- Moderatorzy
- Posty: 1083
- Rejestracja: 28 maja 2008, o 08:20
- Imię: Ania
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Heble 256x24
Ja jeżdze już na takim zestawie 12000 i jedno co powiem to : Nigdy więcej. Nastepnym razem kupię allegrowy zestaw tarcze brembo i klocki ferrodo, albo jeszcze lepiej podjadę do MIKODY Mnie bardzo ten zestaw piszczy. Tzn ponoc to wina klocka (jakaś fabryczna niedoróbka) tak mi się o uszy obiło, ale o co dokładnie kaman to nie wiem. Wyczytałam że można to reklamować ale ja posiałam gdzieś paragonraffo pisze:raczej skusze sie na zestaw tarcze ATE + klocki ATE
Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w d...
Pamiętaj, wymień świece.
Pamiętaj, wymień świece.
- raffo
- Świeżak
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 mar 2008, o 14:00
- Lokalizacja: WWL
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Heble 256x24
mikody to nie ta sama jakość co ATE, ale co kto lubi
troche poczytałem i jednym piszczy a innym nie, a poza tym jak będzie piszczeć to przynajmniej bedzie słychać, że hamuje
troche poczytałem i jednym piszczy a innym nie, a poza tym jak będzie piszczeć to przynajmniej bedzie słychać, że hamuje